carstoc Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Miam luat acum 3 saptamani un kawa zzr 400. totul merge bine, e prima motoreta, invatz din ce in ce mai mult. Nu am mai mers niciodata cu alt motor (in afara de scoala). Problema e ca atunci cand schimb vitezele se aude un clantzanit la cutie, lantz. stiu ca atunci cand bag in a-1a este normal sa faca un zgomot, dar a mea face mereu ? daca ii dau "in goarna" cand schimb a -2a daca nu stang ambreaju pana la capat de tot nu intra in viteza? e ceva normal ? sau sunt semne ca ma lasa cutia. trebuie sa precizez ca am lantul slab ? poate sa fie de la acesta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Poate uiti sa reduci acceleratia cind schimbi ? Schimbarea trebuie sa fie instantanee, nu dureaza mai mult de 1/2 secunde, adica lasi acceleratia, debraiezi si schimbi in acelasi timp. In felul asta, nici nu are timp cutia sa-si dea seama ce-i cu ea Poate ca trebuie sa te obisnuiesti, nu cred ca e cutia de vina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Nu prea are treaba lantul cu functionarea cutiei. Cel mai probabil nu esti tu obisnuit , cutiile moto sunt mai "brutale" mai ales cele fara sincroane (majoritatea). Incearca sa mai strangi cablul de ambreiaj , sa ii lasi jocul mai mic. Schimbatul trteptelor in sus se poate face si fara ambriaj, trebuie numai sa potrivesti turatia. Nu e de recomandat, totusi... Esti sigur ca duci schimbatorul pana la capat de cursa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 Esti sigur ca duci schimbatorul pana la capat de cursa ? Da e posibil ... ce pot sa zic m-am linistit putzin. Sper sa fiu eu incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 iar in general, cutiile de Kawasaki sunt o catastrofa... la ele e anormal sa nu faca trosc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Daca e kawasaki, sa te obisnuiesti cu troscanitul in cutie. In rest merg bine sa stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 (editat) Daca e kawasaki, sa te obisnuiesti cu troscanitul in cutie. In rest merg bine sa stii Intrebare : sa ma obijnuiesc cu troscanitul in cutie ? sau cu cutia defecta ? Am mai observat ceva. daca schimb la 6000 de ture si nu in sarcina se aude un tronc simplu. La o plecare de la semafor sa zicem 12000 cu 1-a cand dau a -2a si a 3-a se aude ceva de genu "trrr"(destul de scurt). E normal ? am mai vb cu unii motoristi si miau zis ca se poate si mai rau sa faca. Editat Mai 9, 2006 de carstoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Offtopic: incepator, primul motor si deja pleci de la semafor cu 12000 de ture ? Daca i-ai dat 1 data, sa vezi si tu cum face, na, e normal, dar daca mergi constant asa... nu prea e bine ! Las-o mai moale la inceput ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 Offtopic: incepator, primul motor si deja pleci de la semafor cu 12000 de ture ? Daca i-ai dat 1 data, sa vezi si tu cum face, na, e normal, dar daca mergi constant asa... nu prea e bine ! Las-o mai moale la inceput ! I-am dat a-1a sa vad cum face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Intrebare : sa ma obijnuiesc cu troscanitul in cutie ? sau cu cutia defecta ? Asa face cutia de kawa. Practic trebuie sa auzi un trosc. Nu crrrrr. Daca auzi crrrrr verifica tot ce tine de ambreiaj: cablu, si tija impingatoare din motor (are un mic reglaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 da, confirm treaba cu zgomotele cutiei la kawa. Am ZZR500 si pot spune ca e Default Sound la cutiile astea.Te obisnuiesti, dar oricum vei ramane profund impresionat cand vei merge cu alte motoare si vei vedea ce frumos lucreaza cutia... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 dar oricum vei ramane profund impresionat cand vei merge cu alte motoare si vei vedea ce frumos lucreaza cutia... ... Sa nu se strice ca .... i don't care in rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Sa nu se strice ca .... i don't care in rest Nu mai schimba la ZZR-ica de 400 viteza a 1-a pe la 12mii ture ca in scurt timp o sa ti se buleasca pinionul de a 2-a. Foarte multi au facut gafa asta! Schimba a doua mai jos, la turatie mai mica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 Nu mai schimba la ZZR-ica de 400 viteza a 1-a pe la 12mii ture ca in scurt timp o sa ti se buleasca pinionul de a 2-a. Foarte multi au facut gafa asta! Schimba a doua mai jos, la turatie mai mica! Si eu care ma credeam cu 600 RR (glumesc ... mai am multzi km pana acolo ) Si asa informativ daca sar bulii pinonu de a-2a cam cat mar costa ? Se schimba pinionu sau toata cutia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.