Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se poate. ori cumperi un suport de numar aftermarket ori rogi unu prieten care stie sa iti confectioneze unul :D ah,si iti trebuie si semnalizari. Un prieten a facut chestia asta,la un z750,vara trecuta. Google ii prietenul tau cel mai bun :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna seara,

 

aseara am apucat sa mai mesteresc cate ceva la motocicleta mea dar nu prea mult. Cu toate ca ti se pare ca vei face multe intr-o zi, cand e vorba de ansamblare, nu merge chiar cum iti propui. Am luat taroade de M3, M4, M5, M6, M8 si M10 pas 1,25 (pentru ca asta e pasul si nu 1,50 cum ar fi normal la M10) si am incercat sa curat/refac filetele pieselor care au fost vopsite cu pulbere. Dupa aceea am incercat sa pun rulmentii de la ghidon. Cum tripla superioara inca nu a venit de la vopsit, m-am multumit cu trpla inferioara. Insa m-am impotmolit: eu am avut cosuri cu bile pana acum si am cumparat rulmentii conici cu colivie. Am pus semeringul inferior, rulmentul inferior, garnitura aceea din cauciuc ce sta undeva pe mijlocul coloanei, am pus rulpentul superior semeringul superior si capacul de la ghidon care are si el un semering inglobat. Dupa aceea vin cele doua piulite cu o-ring intre ele s.a.m.d. M-am impotmolit la semeringul superior cu care a venit kitul aftermarket, si anume: buza rulmentului este la nivel cu buza locasului. Adica semeringul superior nu poate sta decat reasupra rulmentului si locasului nefacand absolut nimic. De aceea ma gandeam sa elimin acest semering sa sa las numai semeringul original al motocicletei. Voi cum ati facut? Ati folosit semeringul aftermarket sau nu?


» Post actualizat in 04 May 2015 18:58

Pana la urma am scos acel semering aftermarket. Pur si simplu nu-i vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Se pare ca am nevoie de un melc de kilometraj. Nou e cam scump si parca as incerca sa gasesc un sh mai intai. Stiti pe cineva care dezmembreaza Diversion-uri de obicei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand,in viitorul apropiat sa imi servisez furca. Are idee cineva idee ce dimensiuni trebuie pentru simeringuri,ca am comandat odata de pe net,si mi-o venit alte dimensiuni,chiar daca am specificat modelul si anul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand,in viitorul apropiat sa imi servisez furca. Are idee cineva idee ce dimensiuni trebuie pentru simeringuri,ca am comandat odata de pe net,si mi-o venit alte dimensiuni,chiar daca am specificat modelul si anul motorului.

7346497M du-te la orice magazin de piese auto (la Alin daca esti din Lapus) si zi-i sati comande de la autototal codul care ti l-am zis; sunt vreo 25 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o intrebare: stie cineva cum se desface cutia de viteze?

Trebuie dasfacut tot motoru pentru a scoate cele doua axe ci pinioane din citie, sau are acces prin alta parte.

Se poate face acasa sau trebuie neaparat un mecanic experimentat.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare: stie cineva cum se desface cutia de viteze?

Trebuie dasfacut tot motoru pentru a scoate cele doua axe ci pinioane din citie, sau are acces prin alta parte.

Se poate face acasa sau trebuie neaparat un mecanic experimentat.

Multumesc!

Lucrezi mai bine daca dai motorul jos, chinuit poti si motorul pe cadru Editat de djdee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrezi mai bine daca dai motorul jos, chinuit poti si motorul pe cadru

Dar trebuie desfacut motorul tot, luata chiuloasa jos, si sa ajungi pana la vibrochen?

Sau se poate desface de jos, de la baia de ulei.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie desfacut tot motorul ca sa ajungi la cutia de viteze. Sau, cu alte cuvinte, "rupt" blocul motor in doua. Deci, da, trebuie data jos chiuloasa, cilindrii, tot. Este o operatie costisitoare pentru ca sigur vei gasi inauntru multe surprize. Vezi ce faci! Noteaza fiecare surub, pozele sunt sfinte iar garniturile... eu zic sa cumperi un set de garnituri din start. Mai departe, cum ti-o fi soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pune cineva o poza de melc chilometraj? am ansamblat pe al meu si inume, am pus saiba de metal dupa care pinionul alb de plastic si atat. Nu are nimic deasupra? Bine, am pus eu vaselina, rosie - e buna?, dar zic hai sa verific cu voi.

Merci!

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...