predrag80 Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Scuze. Uite aici http://olx.ro/oferta/saua-yamaha-xj600s-n-nou-retapitata-ID3zmZW.html#2271650a89 Editat Aprilie 7, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twba Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 are careva idea daca se poate modifica suportul de nr? as renunta la codita daca s-ar putea prinde direct sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 cum sa renunti la codita? te referi poate la suportul de numar original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twba Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 da..scuze, nu m-am exprimat corect. doresc sa modific suportul de nr original…am botezat "codita" bucata care se prinde de sa pana la suportul de nr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Se poate. ori cumperi un suport de numar aftermarket ori rogi unu prieten care stie sa iti confectioneze unul ah,si iti trebuie si semnalizari. Un prieten a facut chestia asta,la un z750,vara trecuta. Google ii prietenul tau cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twba Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 mnu..eu vreau sa pastrez suportul original, din poza atasata de mine mai sus..doar ca vreau sa elimin bucata intermediara si sa prind suportul direct sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Buna seara, aseara am apucat sa mai mesteresc cate ceva la motocicleta mea dar nu prea mult. Cu toate ca ti se pare ca vei face multe intr-o zi, cand e vorba de ansamblare, nu merge chiar cum iti propui. Am luat taroade de M3, M4, M5, M6, M8 si M10 pas 1,25 (pentru ca asta e pasul si nu 1,50 cum ar fi normal la M10) si am incercat sa curat/refac filetele pieselor care au fost vopsite cu pulbere. Dupa aceea am incercat sa pun rulmentii de la ghidon. Cum tripla superioara inca nu a venit de la vopsit, m-am multumit cu trpla inferioara. Insa m-am impotmolit: eu am avut cosuri cu bile pana acum si am cumparat rulmentii conici cu colivie. Am pus semeringul inferior, rulmentul inferior, garnitura aceea din cauciuc ce sta undeva pe mijlocul coloanei, am pus rulpentul superior semeringul superior si capacul de la ghidon care are si el un semering inglobat. Dupa aceea vin cele doua piulite cu o-ring intre ele s.a.m.d. M-am impotmolit la semeringul superior cu care a venit kitul aftermarket, si anume: buza rulmentului este la nivel cu buza locasului. Adica semeringul superior nu poate sta decat reasupra rulmentului si locasului nefacand absolut nimic. De aceea ma gandeam sa elimin acest semering sa sa las numai semeringul original al motocicletei. Voi cum ati facut? Ati folosit semeringul aftermarket sau nu? » Post actualizat in 04 May 2015 18:58Pana la urma am scos acel semering aftermarket. Pur si simplu nu-i vad rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.T. Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Salut! Se pare ca am nevoie de un melc de kilometraj. Nou e cam scump si parca as incerca sa gasesc un sh mai intai. Stiti pe cineva care dezmembreaza Diversion-uri de obicei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Era pe olx parca .Da cautare pe olx yamaha xj si gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Crashmoto.eu au un xj la dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.T. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Multumesc pentru info. Am gasit pe la Brasov. Eram curios daca stiti pe cineva care dezmembreaza de obicei Diversionuri. Ar fi bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Am de gand,in viitorul apropiat sa imi servisez furca. Are idee cineva idee ce dimensiuni trebuie pentru simeringuri,ca am comandat odata de pe net,si mi-o venit alte dimensiuni,chiar daca am specificat modelul si anul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Masoara telescopul, vezi de cat este 38mm sau 41mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Daca ai 2 discuri pe fata, ai furca de 41mm. Daca ai 1 disc atunci e de 38mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) 1 disc,deci 38 mm. hmmm,nu am stiut ca ii diferenta intre cele doua. Mersi de informatii Editat Mai 14, 2015 de sanyes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 cum as putea "inalta '' parbrizul la xj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am de gand,in viitorul apropiat sa imi servisez furca. Are idee cineva idee ce dimensiuni trebuie pentru simeringuri,ca am comandat odata de pe net,si mi-o venit alte dimensiuni,chiar daca am specificat modelul si anul motorului. 7346497M du-te la orice magazin de piese auto (la Alin daca esti din Lapus) si zi-i sati comande de la autototal codul care ti l-am zis; sunt vreo 25 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) VAND: - piesa nr. 8 (cu siguranta se potriveste la mai multe versiuni XJ600) http://www.cmsnl.com/xj600sfc-1994_model10128/partslist/C-11.html#row1KT2231100 IMG_5129.JPGIMG_5131.JPGIMG_5132.JPG Stare buna. Pt. mai multe detalii foloseste cu incredere: PM! Editat Mai 15, 2015 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salut, Am si eu o intrebare: stie cineva cum se desface cutia de viteze? Trebuie dasfacut tot motoru pentru a scoate cele doua axe ci pinioane din citie, sau are acces prin alta parte. Se poate face acasa sau trebuie neaparat un mecanic experimentat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Salut, Am si eu o intrebare: stie cineva cum se desface cutia de viteze? Trebuie dasfacut tot motoru pentru a scoate cele doua axe ci pinioane din citie, sau are acces prin alta parte. Se poate face acasa sau trebuie neaparat un mecanic experimentat. Multumesc! Lucrezi mai bine daca dai motorul jos, chinuit poti si motorul pe cadru Editat Mai 25, 2015 de djdee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Eu zic sa nu te apuci de desfacut pe acolo,daca nu stii exact ce faci. Mai bine du-te la un specialist si stai pe langa el,poate inveti ceva pentru data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Lucrezi mai bine daca dai motorul jos, chinuit poti si motorul pe cadru Dar trebuie desfacut motorul tot, luata chiuloasa jos, si sa ajungi pana la vibrochen? Sau se poate desface de jos, de la baia de ulei. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Trebuie desfacut tot motorul ca sa ajungi la cutia de viteze. Sau, cu alte cuvinte, "rupt" blocul motor in doua. Deci, da, trebuie data jos chiuloasa, cilindrii, tot. Este o operatie costisitoare pentru ca sigur vei gasi inauntru multe surprize. Vezi ce faci! Noteaza fiecare surub, pozele sunt sfinte iar garniturile... eu zic sa cumperi un set de garnituri din start. Mai departe, cum ti-o fi soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Merci mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Poate pune cineva o poza de melc chilometraj? am ansamblat pe al meu si inume, am pus saiba de metal dupa care pinionul alb de plastic si atat. Nu are nimic deasupra? Bine, am pus eu vaselina, rosie - e buna?, dar zic hai sa verific cu voi. Merci! Editat Mai 27, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.