Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari tuturor. I-am luat fiica-mii un XJ-600N din 2002 ciufulit in urma unei cazaturi. As avea nevoie de urmatoarele elemente: far, bord, aripa fata, lampa stop, undertail si cele 2 elemente de plastic ce imbraca saua (codita). Daca printre voi are cineva sau ma poate ajuta cu informatii privind o sursa de un as putea cumpara va rog sa imi dati si mie un mesaj.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut...mai exista posesori de XJ 900S ( 95-2003) IN ZONA CLUJ?

 

de cand am achizitionat motocicleta am cautat sa confectionez crash bar ptr ea...mai pe nicaieri in tara n-am gasit vreun mester priceput ( sunt din constanta) cu experienta pe moto si preturi decente....da,mai sunt cativa in bucuresti,dar cer peste 1000lei (am vrut la pegaso anul trecut)......ce exista deja pe piata de la Hepco&Becker cat si SW-Motech imi par hilare ( protejeaza doar capacul lateral al motorului,si fiind prea jos carena si ghidonul oricum se fac praf ) daca tot dau un ban sa fie ptr ceva calumea.

 

am vorbit cu acest domn asta iarna in decembrie /index.php?/topic/726460-constructii-crashbar-suporti-genti-pt-bagaje-sudura-prel-prin-aschiere/ si poate face ceva f fain in jurul a 400-500lei

 

problema este ca trebuie sa ma deplasez cu utilajul pana acolo ( 650 dus 650 intors = 1300km!!! ) plus minim 1 zi sa-mi iau cazare in Cluj...si tot imi da cu virgula...

 

ar fi de mare ajutor daca cineva din zona poate merge ptr o masuratoare , nu ma grabesc, dar in vreo luna de zile ar fi preferabil , evident platesc deranjul si mai mult chiar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu user-ul Manuel. E din Mangalia si te descurca cumva.

Succes,

cumva e vorba de Manu' aka Gorilla's Garage din Mangalia? al am si in lista de fb dar nu stiam sa faca si confecti metalice,face doar servis

» Post actualizat in 26 Mar 2016 16:41

https://www.facebook.com/EvilChop/ am vorbit si aici,la fel...nevoie de un diversion 600/900 ptr realizat model...fac cinste cu un plin de benzina luna viitoare ptr deranj

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber.

Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive.

spor,

 

P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ga gicu nu stiu cum ti-au trecut pe caarte guma de 150 pentru ca normal trebuia de 130. Acum depinde de cat ai janta de lata. Daca e de 3,5" parca, trebuie guma de130. Daca vrei guma de 150 in mod normal trebuie janta de 4"(poti pune de fzr 600, e plugnplay). Eu am pus de 150 pe janta de 3,5" si singurul lucru pe care l-am simtit e ca in curbe mi se pare ca pot sa o inclin mai rapid, lucru nu tocmai rau.

nu este neaparat sa ai roata de fzr.Eu i-am pus de 150 si nu au fost probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber.

Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive.

spor,

 

P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur :)

eh,stiu bre...omu e inginer dat draq.. dar sta prost cu timpul....nu ca si eu n-as fi inginer si ma apuca ideile si mestereala la 2 noaptea ,dar omu are experienta,atelier,scule cum n-o sa am mult timp de acum,si mult ambatz...eu,de data asta,am nevoie de un crash bar ceva mai rasarit decat ofera ww.louis.de pe aftermarket fiindca vaca avand 250kile iar eu 70 la 1,87 treaba e nasoala la manevre in spatii delicate si mici...tocmai de aceea a vandut-o fostul proprietar,ca era cam scund si nu foarte vanjos ,avand de impins pe o alee cu dale valurite vreo 50m sa iasa din curte...si a facut poc,noroc ca daunele fura minore(semicarena infundata si zgariata pe care a revospit-o zici ca n-are nimic)...motoreta arata prea bine si merge fantastic si vreau s-o tin in aceeasi stare.

vreau in stilul banditului s albastru ca protectie(lucrarea din poza e un pic exagerata ca protectie fiind ptr scoala,dar ca idee trebuie sa protejeze si semicarena ) ... mesterii de acolo stiu clar meserie

poza 2 e cu bestia in toata spendoarea

post-89731-0-26815900-1459028833_thumb.jpg

post-89731-0-15416400-1459029125_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai asta e aia de pe la Bucuresti? Sa o stapanesti sanatos, arata bine, bine!

 

PS: voiam eu sa ma apuc si eu de crash-uri, dar nu stiu cand imi fac scula, doar ce am venit si imi cam lipseste timpul liber :)

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este cea din bucuresti care a tot stat la vanzare pe forum anul trecut si acum 2 ani...la 1500eur a fost best deal...in ciuda ca au fost comentarii legate de kilometrii dubiosi ca de la an la an mai scadeau cu 5-6mii :))

 

motorul trage ca nou,pe autotstrada la intorcere a luat cat are in bord,si dupa 3 saptamani de fataiala doar in weekend s-a terminat si benzena cam la 500km...deci consumul= fantastic undeva pana in 5....de atunci sta in casa.

 

nu are pic de rugina,cromul straluceste,carburatia e reglata ceas elvetian si motorul e curat lacrima,doar ca...nu stiu care din proprietari la baterie n-au desfacut carena laterala spate cum trebuie si au fortat deschiderea ... s-a rupt trei sferturi plasticul in dreptul suportului topcase, iar acum se mai tine in zona de jos care e mai moale si culiseaza pe zona aia parca e balama...cand o pui la loc nu-ti dai seama fiindca se reimbina perfect dar...tot e o tiganie...dar si sistemul de desfacere facut de yamaha e tare greoi.

 

carenele pe dedesubt au urme de reparare cu fibre si intaritori,semn ca fiecare a scapat-o de pe loc cum a putut :)) ,dar pe deasupra totul arata ca original deci e ok. semicarena in stanga era putin prea apropiata de sasiu si avea o ureche de prindere infundata 2cm,rezolvat si asta.

 

instalatia proiectoarelor am refacut-o , erau trase 1km de de fire in plus cu un releu ce ramananea cuplat pe baterie si nu stiam dc in cateva zile se descarca ,asa ca jos cu cablajul ,simplificat , si in loc de leduri de 7w H1 chioare , am montat becuri halogen standard H1... am dat jos si bi-xenonul de pe far ( n-am chef sa raman fara talon ) si am pus philips xtreme vision .... asa da lumina acum

 

bineinteles cum a intrat pe rezerva sonda de benzina a cazut complet si nu mai indica nici acul,nici becul nu se aprindea....dat jos,reparat lamelele potentiometrului de pe bratul culisant si inlocuit si termistorul.

 

sa aibe si crash-bar si va fi la a2-a tinerete :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal.

 

PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata :)

post-59293-0-08543800-1459086981_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms.

» Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52

Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600?

A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mad_max_86

 

Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam.

Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal.

 

PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata :)

a iesit ca noua , bun mester :) sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala.

 

Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms.

» Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52

Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600?

A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture?

da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite...

 

mad_max_86

 

Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam.

Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit :)

am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord.

 

consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu?

 

ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant.

 

in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5%

 

din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%.

 

si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate).

daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai de plasticul ala din dreptulla topcase, sa fim feriti de alte incidente decat nebuneala de moment care ne face sa tragem de piese :))

momentan al las asa...e mai mare deranjul sa desfac carena aia decat reparatia in sine :)) gen sa inlocuiesti bateria la TDM .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit ca noua , bun mester :) sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala.

 

da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite...

 

am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord.

 

consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu?

 

ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant.

 

in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5%

 

din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%.

 

si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate).

daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore.

Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult :) Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult :) Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place.

da,e a naibi de grea....dar avand cuplu kklau de la relanti,te joci cu vitezele cum vrei,mergi eco cu 60 in oras la 2500rpm ... in linie dreapta ciclistica are avantaj ca e masiva si rigida ,trece camionul pe langa tine si nu te misca deloc .... dar pe curbe tinde sa topaie cam deranjant din cauza suspensiilor soft ptr ditamai vaca ,mai pui si asfaltul valurit.....

 

topaie uneori fata,uneori spatele,depinde cum negociezi curba...si eu vin tot de pe honda si da,trebuie sa constientiez ca mai nou merg cu autobuzul nu cu autoturismul :))) pe forumuri din uk citeam ca se schimba amortizorul spate si arcuri aftermarket progresive la furca fata si se rezolva topaiala....pacat ca suspensiile nu au setare preloading.daca setez amortizorul spate pe soft e utza-utza,daca pun hard zici ca zici ca am sudat bascula de cadru ca la chooperele americane

 

 

in fine,chiar nu are nimeni prin cluj diversion??? :(

» Post actualizat in 28 Mar 2016 10:24

si ceva interesant de citit

XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

post-89731-0-37901200-1459160627_thumb.jpg

post-89731-0-56691000-1459160631_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cluj nu mai e xj900 ca l-am luat eu :))

nu stiu cat ar fi ajutat xj900F ca seamana mai mult cu modele anii 80.... xj900S e mai modern,asemanator e fratiorul mic xj600n.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci o ardem oldschool amandoi :) Imi place tot ce-i facut ferm si cu simt de raspundere. Cand pui mana pe mobra sa simti ca va sta sub tine 20j de ani nu ca se farama la prima curba. In general pe vremurile alea se folosea mai des plasticul din fier, pe cand acum vad ca fierul devine plastic (weight reduction, performance ... bull's shit)

Design-ul e strict o chestiune de gust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...