Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Am luat Metzler Lasertec 110/80 18 fata-168 lei si 120/90 18 spate-243 lei (AMBELE NOI,NOUTE), dot 2009-2010,dar tinand cont de faptul ca am avut tot Metzler Lasertec dot 2001 si au tinut pana anul acesta si nu am avut probleme,nu vad ce probleme sa am cu astea.Trebuie cautat pe site sau sunati la +40.720.559.955 (http://www.moto-gear.ro/anvelope-moto/cauciucuri-motociclete-493.html)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuturor Diversionistilor si nu numai , un sincer la multi ani , va doresc ca 2014 sa va aduca bucurii si impliniri , sa ne vedem sanatosi in trafic .

 

folosesc prilejul sa va anunt ca ma despart de XJ900 , daca stiti doritori pentru un model bine intretinut , indrumati-i catre mine !

 

 

 

incep anul cu

 

XJR 1300 , cadoul meu de Craciun !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-45527-0-23011100-1388360536_thumb.jpg

post-45527-0-77086400-1388360843_thumb.jpg

post-45527-0-82840400-1388360865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna m-am decis sa imi schimb singur lantul si as opta catre un lant ek 520 sro5 de 112 zale si za inchidere, tot ek, prin insurubare si rupere, adica asta

.520-sro5-slj-za-legatura-ek-cu-surub.jpg

Acuma problema este ca lantul original did vine cu 110 zale iar cel ek cu 112. daca poate cineva sa imi spuna in ce fel o sa afecteze sau nu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am luat inca, dar ma gandeam sa-l iau tocmai pentru ca pot sa-l montez fara sa-mi trebuiasca presa sau sa trebuiasca sa dau bascula jos(vezi foto cu zaua de inchidere prin insurubare de mai sus).si asa vine pt xj ,cu 112 zale.Ma onteresa doar daca influenteaza cu ceva 2 zale in plus si daca pot sa tai din el, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic exista un raport optim de zale... adica ori sa fie par ori impar... nu vreau sa vorbesc prostii deci nu zic nimica concret

Vezi ca DID are si lanturi cu za deschisa. Eu la Honda am luat asa.

UItata pe Louis de exemplu si vezi ce scrie acolo. Eventual le si dai un mail sa-i intrebi daca e sigur cum scrie pe site-ul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5.

Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5.

Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva?

Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si jocul la supape si doar 3 pastile nu sunt in limite, ramane sa vad doar daca mai pot jongla sa le schimb intre ele. Asta maine. Si daca tot am ajuns acolo am observat ca lantul de distributie e un pic cam larg, are un joc de vreo 2 cm .Care sunt simptomele cand trebuie schimbat sau se mai poate regla din intinzator? Si am mai observat pe supapele de admisie mici urme de ulei.E posibil sa fie simeringurile coapte? A mai schimbat cineva simeringurile la supape, e greu de facut sau trebuie sa o duc la mecanic?

Editat de bgi244
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5.

Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5.

Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva?

Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape?

 

la rece se face. e normal sa creasca cand pui ulei, mai ales la rece. de la segmenti dusi scade, nu creste. n-ai baiuri cu segmentii.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am bagat pana acum 2 flacoane de duralube. Motorul trage bine dar m-am apucat de desfacut pentru ca la pornire aparea putin fum albastrui pe una din tobe si are consum cam mare( fum negru cand trag de gaz mai brusc). Eu suspectez simeringurile de supape deodata ce compresia e ok, doar ca mi-e cam frica sa ma bag pentru ca nu sunt sigur ca mai pot sa pun distributia la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindru 4, ala pleaca si mai greu cand o pornesc si tot la ala am probleme cu amestecul bogat. Azi am curatat carburile desi nu prea eta nevoie si cred ca oringurile de la cuiele pontou sunt cam largi. Stie cineva cum sa fac sa pun distributia la punct dupa ce schimb simeringurile la supape ca pe supapa de admisie de la cil.4 am gasit scurs niste ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5.

Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5.

Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva?

Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape?

Și la mine idem! Motor aprox 70000 km....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai mai facut singura sursa este manualul ....sau un mecanic bun.

cauta si pe youtube cum se face distributia la motociclete .sunt multe exemple.

in principiu din cite am vazut in manual trebuie sa respecti niste semne pe arborele cu came.



http://www.xjrider.com/viewforum.php?f=69 aici gasesti mai multe lucruri interesante.


http://www.manualedereparatie.info/download/yamaha-fj-600-xj-fz-yx-1984-1992-manual-de-reparatie.html

aici cred ca te ajuta mai mult.

Editat de justme2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual iti explica vag si din foto nu prea intelegi mare lucru. Cred ca am sa fac ceva semne pe lant si pe pinioane si ii dau arborii jos. Acum astept pastilele si simeringurile si dupa mai vad. Am mai gasit si lantul de distributie slab desi intinzatorul era la jumatate. Solutia a fost sa bag intinzatorul la loc si inainte sa bag arcul sa imping cu ceva capatul lui. A mers,cred ca patina aceea de plastic nu mai e destul de flexibila si arcul intinzatorulrui nu mai face fata

Editat de bgi244
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...