ValiBeschiu Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salutare! Are cineva de pe aici un parbriz pentru un xj 600 s din '92 la un pret decent.... Din vara tot caut si n-am gasit decat nou la 120€, care mi se pare mult pentru o bucata de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutari tuturor. I-am luat fiica-mii un XJ-600N din 2002 ciufulit in urma unei cazaturi. As avea nevoie de urmatoarele elemente: far, bord, aripa fata, lampa stop, undertail si cele 2 elemente de plastic ce imbraca saua (codita). Daca printre voi are cineva sau ma poate ajuta cu informatii privind o sursa de un as putea cumpara va rog sa imi dati si mie un mesaj. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Cine are nevoie de furca , roata , motor ,disc fata pentru xj 600 , sa ma anunte, le dau ieftin. Din ce an este motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 salut...mai exista posesori de XJ 900S ( 95-2003) IN ZONA CLUJ? de cand am achizitionat motocicleta am cautat sa confectionez crash bar ptr ea...mai pe nicaieri in tara n-am gasit vreun mester priceput ( sunt din constanta) cu experienta pe moto si preturi decente....da,mai sunt cativa in bucuresti,dar cer peste 1000lei (am vrut la pegaso anul trecut)......ce exista deja pe piata de la Hepco&Becker cat si SW-Motech imi par hilare ( protejeaza doar capacul lateral al motorului,si fiind prea jos carena si ghidonul oricum se fac praf ) daca tot dau un ban sa fie ptr ceva calumea. am vorbit cu acest domn asta iarna in decembrie /index.php?/topic/726460-constructii-crashbar-suporti-genti-pt-bagaje-sudura-prel-prin-aschiere/ si poate face ceva f fain in jurul a 400-500lei problema este ca trebuie sa ma deplasez cu utilajul pana acolo ( 650 dus 650 intors = 1300km!!! ) plus minim 1 zi sa-mi iau cazare in Cluj...si tot imi da cu virgula... ar fi de mare ajutor daca cineva din zona poate merge ptr o masuratoare , nu ma grabesc, dar in vreo luna de zile ar fi preferabil , evident platesc deranjul si mai mult chiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Ia legatura cu user-ul Manuel. E din Mangalia si te descurca cumva. Succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Ia legatura cu user-ul Manuel. E din Mangalia si te descurca cumva. Succes, cumva e vorba de Manu' aka Gorilla's Garage din Mangalia? al am si in lista de fb dar nu stiam sa faca si confecti metalice,face doar servis » Post actualizat in 26 Mar 2016 16:41 https://www.facebook.com/EvilChop/ am vorbit si aici,la fel...nevoie de un diversion 600/900 ptr realizat model...fac cinste cu un plin de benzina luna viitoare ptr deranj Editat Martie 26, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber. Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive. spor, P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur Editat Martie 26, 2016 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 @ga gicu nu stiu cum ti-au trecut pe caarte guma de 150 pentru ca normal trebuia de 130. Acum depinde de cat ai janta de lata. Daca e de 3,5" parca, trebuie guma de130. Daca vrei guma de 150 in mod normal trebuie janta de 4"(poti pune de fzr 600, e plugnplay). Eu am pus de 150 pe janta de 3,5" si singurul lucru pe care l-am simtit e ca in curbe mi se pare ca pot sa o inclin mai rapid, lucru nu tocmai rau. nu este neaparat sa ai roata de fzr.Eu i-am pus de 150 si nu au fost probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Da, e vb de Manu. De principiu pentru asta il stiu majoritatea ca fiind cel mai bun, pt service. Eu te indrumam catre el pt ca viseaza motociclete si te poate ajuta macar cu vreun sfat ceva, desi cred ca nu s-ar poticni in ce ai tu nevoie daca ar avea ceva timp liber. Si poate ma repet, dar la cum il cunosc, pun pariu ca ar da lectii multor ingineri/proiectanti/reisari/nea/producatori de renume etc la ce inseamna mecanica si gandire-n overdrive. spor, P.S. - omul ala daca are nevoie de o piesa/unealta care nu se gaseste nicaieri, si-o face singur eh,stiu bre...omu e inginer dat draq.. dar sta prost cu timpul....nu ca si eu n-as fi inginer si ma apuca ideile si mestereala la 2 noaptea ,dar omu are experienta,atelier,scule cum n-o sa am mult timp de acum,si mult ambatz...eu,de data asta,am nevoie de un crash bar ceva mai rasarit decat ofera ww.louis.de pe aftermarket fiindca vaca avand 250kile iar eu 70 la 1,87 treaba e nasoala la manevre in spatii delicate si mici...tocmai de aceea a vandut-o fostul proprietar,ca era cam scund si nu foarte vanjos ,avand de impins pe o alee cu dale valurite vreo 50m sa iasa din curte...si a facut poc,noroc ca daunele fura minore(semicarena infundata si zgariata pe care a revospit-o zici ca n-are nimic)...motoreta arata prea bine si merge fantastic si vreau s-o tin in aceeasi stare. vreau in stilul banditului s albastru ca protectie(lucrarea din poza e un pic exagerata ca protectie fiind ptr scoala,dar ca idee trebuie sa protejeze si semicarena ) ... mesterii de acolo stiu clar meserie poza 2 e cu bestia in toata spendoarea Editat Martie 26, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Frumoasa de tot bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Mihai asta e aia de pe la Bucuresti? Sa o stapanesti sanatos, arata bine, bine! PS: voiam eu sa ma apuc si eu de crash-uri, dar nu stiu cand imi fac scula, doar ce am venit si imi cam lipseste timpul liber Editat Martie 27, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 da este cea din bucuresti care a tot stat la vanzare pe forum anul trecut si acum 2 ani...la 1500eur a fost best deal...in ciuda ca au fost comentarii legate de kilometrii dubiosi ca de la an la an mai scadeau cu 5-6mii ) motorul trage ca nou,pe autotstrada la intorcere a luat cat are in bord,si dupa 3 saptamani de fataiala doar in weekend s-a terminat si benzena cam la 500km...deci consumul= fantastic undeva pana in 5....de atunci sta in casa. nu are pic de rugina,cromul straluceste,carburatia e reglata ceas elvetian si motorul e curat lacrima,doar ca...nu stiu care din proprietari la baterie n-au desfacut carena laterala spate cum trebuie si au fortat deschiderea ... s-a rupt trei sferturi plasticul in dreptul suportului topcase, iar acum se mai tine in zona de jos care e mai moale si culiseaza pe zona aia parca e balama...cand o pui la loc nu-ti dai seama fiindca se reimbina perfect dar...tot e o tiganie...dar si sistemul de desfacere facut de yamaha e tare greoi. carenele pe dedesubt au urme de reparare cu fibre si intaritori,semn ca fiecare a scapat-o de pe loc cum a putut ) ,dar pe deasupra totul arata ca original deci e ok. semicarena in stanga era putin prea apropiata de sasiu si avea o ureche de prindere infundata 2cm,rezolvat si asta. instalatia proiectoarelor am refacut-o , erau trase 1km de de fire in plus cu un releu ce ramananea cuplat pe baterie si nu stiam dc in cateva zile se descarca ,asa ca jos cu cablajul ,simplificat , si in loc de leduri de 7w H1 chioare , am montat becuri halogen standard H1... am dat jos si bi-xenonul de pe far ( n-am chef sa raman fara talon ) si am pus philips xtreme vision .... asa da lumina acum bineinteles cum a intrat pe rezerva sonda de benzina a cazut complet si nu mai indica nici acul,nici becul nu se aprindea....dat jos,reparat lamelele potentiometrului de pe bratul culisant si inlocuit si termistorul. sa aibe si crash-bar si va fi la a2-a tinerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal. PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata Editat Martie 27, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms. » Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52 Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600? A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 mad_max_86 Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam. Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal. PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata a iesit ca noua , bun mester sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala. Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms. » Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52 Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600? A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture? da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite... mad_max_86 Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam. Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord. consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu? ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant. in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5% din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%. si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate). daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Ziceai de plasticul ala din dreptulla topcase, sa fim feriti de alte incidente decat nebuneala de moment care ne face sa tragem de piese ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Ziceai de plasticul ala din dreptulla topcase, sa fim feriti de alte incidente decat nebuneala de moment care ne face sa tragem de piese ) momentan al las asa...e mai mare deranjul sa desfac carena aia decat reparatia in sine ) gen sa inlocuiesti bateria la TDM ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 a iesit ca noua , bun mester sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala. da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite... am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord. consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu? ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant. in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5% din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%. si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate). daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore. Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 (editat) Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place. da,e a naibi de grea....dar avand cuplu kklau de la relanti,te joci cu vitezele cum vrei,mergi eco cu 60 in oras la 2500rpm ... in linie dreapta ciclistica are avantaj ca e masiva si rigida ,trece camionul pe langa tine si nu te misca deloc .... dar pe curbe tinde sa topaie cam deranjant din cauza suspensiilor soft ptr ditamai vaca ,mai pui si asfaltul valurit..... topaie uneori fata,uneori spatele,depinde cum negociezi curba...si eu vin tot de pe honda si da,trebuie sa constientiez ca mai nou merg cu autobuzul nu cu autoturismul )) pe forumuri din uk citeam ca se schimba amortizorul spate si arcuri aftermarket progresive la furca fata si se rezolva topaiala....pacat ca suspensiile nu au setare preloading.daca setez amortizorul spate pe soft e utza-utza,daca pun hard zici ca zici ca am sudat bascula de cadru ca la chooperele americane in fine,chiar nu are nimeni prin cluj diversion??? » Post actualizat in 28 Mar 2016 10:24 si ceva interesant de citit XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf Editat Martie 28, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In Cluj nu mai e xj900 ca l-am luat eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In Cluj nu mai e xj900 ca l-am luat eu ) nu stiu cat ar fi ajutat xj900F ca seamana mai mult cu modele anii 80.... xj900S e mai modern,asemanator e fratiorul mic xj600n. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 xj900F seamana mai mult cu modele anii 80.... Imi faceai un compliment nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 pai am vazut ca-ti place oldschool a la anii 80,mie imi place oldschool a la anii 90 .. vb serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Deci o ardem oldschool amandoi Imi place tot ce-i facut ferm si cu simt de raspundere. Cand pui mana pe mobra sa simti ca va sta sub tine 20j de ani nu ca se farama la prima curba. In general pe vremurile alea se folosea mai des plasticul din fier, pe cand acum vad ca fierul devine plastic (weight reduction, performance ... bull's shit) Design-ul e strict o chestiune de gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.