Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal.

 

PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata :)

post-59293-0-08543800-1459086981_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms.

» Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52

Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600?

A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mad_max_86

 

Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam.

Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa, am vrut si eu sa o iau atunci, insa mai pusesem ceva si am luat tot un 900cc, tot de la buc, dar wakasaki, ceva mai nou. Daca ai nevoie de reparat plastice ceva, adu-le la mine, in 1-2 zile le rezolv, doar sa le duci la sprit-chit si vopsit. Daca vrei sa le si vopsesti (doar local cu autograful si dupa dam un polish), ma astepti dupa ce vin din concediu, sa fie si un pic de caldura... mocca normal.

 

PS: Asa arata carena mea reparata, te invit sa observi locul unde a fost vopsita si polishata :)

a iesit ca noua , bun mester :) sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala.

 

Xj _ul de 900 are aceasi vibratie la 4000 ?ms.

» Post actualizat in 27 Mar 2016 17:52

Salut.A mai pus cineva cauciuc de 120 pe fata la xj fe 600?

A doua intrebare: xj ul de 900 are aceasi vibratie usoara la 4000 ture?

da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite...

 

mad_max_86

 

Ce valoare are termistorul pe care l-ai schimbat? ca ma tot batzosesc si testez diferite valori la un VTR 1000 si nu-i dau de cap neam.

Interesant si consumul la capra ta. Citisem sa diversionul de 900 haleste in jur de 6% ... nu injurati, doar am citit :)

am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord.

 

consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu?

 

ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant.

 

in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5%

 

din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%.

 

si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate).

daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai de plasticul ala din dreptulla topcase, sa fim feriti de alte incidente decat nebuneala de moment care ne face sa tragem de piese :))

momentan al las asa...e mai mare deranjul sa desfac carena aia decat reparatia in sine :)) gen sa inlocuiesti bateria la TDM .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit ca noua , bun mester :) sper sa n-am nevoie de adunat carene de pe jos...cand se face mai cald,facem o ieseala.

 

da,doar ca e si mai usoara ca la 600 vibratia...la un mom dat intrau putin in rezonanta carenele,dar din cauza ca era fugit 1-2cm suportul din stanga si zdranganea in rezervor si nu era bine fixata...dupa readucere la forma initiala, nici nu se mai cunoaste, auzi doar un mic zumzait al motorului,nimic sa vibreze prin sasiu sau scarite...

 

am luat de 470ohmi...se aprinde putin mai greu,in vreo 10-15 sec ,dar dupa aia sta bine aprins,nu e lumanare...la pegaso s-a ars si nu a mers bine cu 470 abia se vedea si noaptea...in schimb cu 150ohmi se aprindea prea tare si statea aprins mai tot timpul vara chiar daca era benzina multa . trebuie un bec de wattaj putin mai mare daca se aprinde greu,dar greu de gasit valori diferite pe soclurile astea bec de bord.

 

consumul bun e dat si de faptul ca e carburatia reglata nemaipomenit.....aaa,si s anu uit....fostul proprietar i-a facut tratament cu dura lube....asa ca si asta trebuie sa aibe un minim de efect nu?

 

ce sa zic,am un stil de mers f lin si nu bruschez comenzile....jumatate de km(drumul buc-cta) l-am facut media la 140km/h si vreo 15km in blana la 240,dar repet,mers constant.

 

in rest,plimbarea prin oras si pe langa oras am facut-o linistit,batraneste,merge super in treapta a5-a si in oras,are un cuplu fantastic si la 1500rpm....extrem de stabila daca ma bag intre masini nu mi-e frica ca stanga dreapta o tin greu,are o ciclistica perfecta merge drept ca un laser,si ajuta mult si motorul,foarte lin si constant,ca si cuplu cat si putere liniara.......si primul full s-a terminat dupa 463km....a iesit combinat consumul de hai sa zic 5 in cap....rezervorul nu are real 24 litri, mai degraba un 23 si da pe afara....mai e cineva din magalia cu div900 (cu el vorbisem prima data) si respectivul linisitit merge si media e undeva la 4,5%

 

din auzite,majoritatea care merg cu ele mai turate,da,scot cam 6%.

 

si tare i-ar mai trebui treapta a 6-a...si he..m-am documentat deja si ptr asta...se poate schimba raportul final din cardan ,multi au facut-o la fjr-uri si la cateva v-max-uri..........se potrivesc piesele interne de la orice model yamaha intre 88 si 2005 ( fjr 1300, xv535,xv750,v-max) dar raportul final perfect din calculele mele ar fi de la fjr (adica si cel mai scumpa piesa de pe ebay dintre modelele enumerate).

daca as lua final drive de virago 535(cea mai comuna accesibila si ieftina) raportul final pe cardan ar fi de la 3.717 la 3.070.....scade cam mult ...............am calculat folosind un tabel de pe net special ptr asa ceva cu formule ce implica raportul primar de demultiplicare si fiecare treapta individual plus raportul final , ar scadea cu 600 ture turatia la 100km/h in treapta finala ....la 4000 de la 96km/h cat am acum a 5-a ajung la 115.........in treapta 1 la 1000rpm normal are 8km/h ,iar in treapta a 2-a 12km/h...cu raportul de virago ajunge teoretic 1-a la 10km/h si a2-a la 14km/h...concluzie treapta 1 ar deveni jumatate ca raport dintre ce e 1 si 2 acum...si nu mi se pare cel mai grozav...totusi daca mi-ar pica pe mana ieftin un "final drive de xv535" ,as incerca.....operatiunea ar dura cam 3 ore.

Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult :) Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant de vazut bestia. Eu citisem pe net specificatii si review-uri si spuneau ca div e mai greu si consuma nitel mai mult decat predecesoarea, F. Eu oricum luam 900F pt ca ala imi place cel mai mult :) Ca ciclistica e slabuta (eu venind de pe honda, care are macar meritul ei la bicicleta) dar in rest imi place.

da,e a naibi de grea....dar avand cuplu kklau de la relanti,te joci cu vitezele cum vrei,mergi eco cu 60 in oras la 2500rpm ... in linie dreapta ciclistica are avantaj ca e masiva si rigida ,trece camionul pe langa tine si nu te misca deloc .... dar pe curbe tinde sa topaie cam deranjant din cauza suspensiilor soft ptr ditamai vaca ,mai pui si asfaltul valurit.....

 

topaie uneori fata,uneori spatele,depinde cum negociezi curba...si eu vin tot de pe honda si da,trebuie sa constientiez ca mai nou merg cu autobuzul nu cu autoturismul :))) pe forumuri din uk citeam ca se schimba amortizorul spate si arcuri aftermarket progresive la furca fata si se rezolva topaiala....pacat ca suspensiile nu au setare preloading.daca setez amortizorul spate pe soft e utza-utza,daca pun hard zici ca zici ca am sudat bascula de cadru ca la chooperele americane

 

 

in fine,chiar nu are nimeni prin cluj diversion??? :(

» Post actualizat in 28 Mar 2016 10:24

si ceva interesant de citit

XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

post-89731-0-37901200-1459160627_thumb.jpg

post-89731-0-56691000-1459160631_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cluj nu mai e xj900 ca l-am luat eu :))

nu stiu cat ar fi ajutat xj900F ca seamana mai mult cu modele anii 80.... xj900S e mai modern,asemanator e fratiorul mic xj600n.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci o ardem oldschool amandoi :) Imi place tot ce-i facut ferm si cu simt de raspundere. Cand pui mana pe mobra sa simti ca va sta sub tine 20j de ani nu ca se farama la prima curba. In general pe vremurile alea se folosea mai des plasticul din fier, pe cand acum vad ca fierul devine plastic (weight reduction, performance ... bull's shit)

Design-ul e strict o chestiune de gust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mari vorbe zisei , totusi , nu chiar tot ce e vechi e facut cu simt de raspundere (italienii si americanii erau si atunci varza si sunt si acum ) dar si cele care sunt majoritatea japoneze , te tin o viata chiar si abuzate...nu degeaba am avut 3 motoare 86-89 (gsx400,ntv revere) , 2 din 90 (vfr , ntv) iar acum am doua din 95 (diversion si dominator) si aici ma opresc = cam ultimii ani in care s-au facut cu simt de raspundere nu numai motoare ci masini,computere etc..... a chinejilor (2005 forumula 125) era oricum gunoi care al pierdeam pe drum numai motorul era de ea , iar a italianului (99 pegaso) era precum toanele unei neveste :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi eu vb strict de japoneze. Dupa ce Japo a pierdut al doilea razboi mondial si i s-a interzis sa mai produca tehnologie cu potential militar (inclusiv avioane), toti injinerii de avioane au bagat knowledge in motociclete B***TCH PLEASE :) italiencele si americancele au fost facute mai mult de dragul marketingului si mai apoi, italiencele au mers pe performante ...

pt mine exista japo si altele =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :) Mi-am dat si eu un like, acu am doua :)))

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trei...fara numar :)) si am si scos utilajul la plimbare.e superb afara

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai am nitel de revizuit la a mea mobra dar vine acus si randul ei sa arda suseaua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca voi mai avea si eu...cu toate ca a stat 3 luni la caldurica nemiscata si curata lacrima , la primele denivelari si gropi a inceput sa planga atat telescopul stanga fata cat si telescopul spate care da senzatia ca e pe post de caramida si arcul cand revine la capact troncane oribil si violent ,mai ceva ca chopperele americane cu roata spate direct pe cadru. de fapt de cand am luat motorul singurul repros al ei ca utilaj este suspensia, ca o barca pe curbe si .... ca o lipsa a lor la orice denivelare...doar la IJ mai simteam asa....trebuie sa ma documentez de alt telescop spate cu prealoading ajustabil,si sa dau furca la servisat....asta e o mare problema de care citisem ca multi se plang si pe afara......dar azi m-a rupt in 2....si sambata ies la o tura mai lunga cu gasca (ct-baneasa-ostrov-calarasi si retur) si sigur imi trebuie perna :(

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao,

Sunt începător într-ale motorelii,numai de 6 luni am permis și vreau să mă ajutați cu cateva sfaturi.

Am o Diversion din 95,de 600 cc,cu care am parcurs deja 2000 de km .Cauciucurile mele sunt luate de noi,marca Heidenau,numai că pe spate am cauciuc de 130 lățime,deși in cartea de identitate,ea are din fabrică de 150/70 18.Voi ce părere aveți,dacă schimb doar cauciucul de spate actual,cu unul de 150 si-l las pe față pe cel existent,afectează cumva comportamentul pe șosea? Și de ce nu pot să depășesc viteza de 180 km/h? E limitată din fabrică sau atata poate ea?

 

Mersi,băieți,asfalt uscat și bani de benzină.

Salut, eu mi-am pus pe spate un 150/70 18 si pe fata 120/70 17, personal am simtit in primele cateva zile dupa ce am incaltat-o de parca ar fi fost alta motocicleta, dar dupa ce m-am obisnuit am descoperit ca este mult mai manevrabila, Diva mea este din 1991, am cumparat-o la 48000km si nu poate mai mult de 160km/h,... sper sa te ajute. Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam,Superbiggy,pt.părerea ta.Am întrebat multă lume, despre diferite chestii legate de motor.Și motocicliști și vânzători.Fiecare dintre ei,are o altă idee.De exemplu,am întrebat băieți care au experiență,unul dintre ei participă și la concursuri de amatori,despre căști; care-i mai bună, ce material,etc.Unii zic că nu prea contează ce material e,că depinde...Amicul ce participă la curse ca amator,zice că o cască bună, trebuie să fie din carbon, asta protejează cel mai bine. Aceeași poveste e și despre cauciucuri, despre mecanici,piese..De-asta am întrebat pe site-ul ăsta.Mulțam înc-o dată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima tura din pacate n-a iesit deloc grozav...mi-am fracturat rau glezna,motoreta n-are decat ghidonul parbrizul si schimbatorul de viteze belite dar eu am de stat minim 3 luni fara a putea merge ,plus cine stie si carnetul cand mi-l recuperez ca acum e procedura vietii cu dosarul militiei cu autoatamare si cred ca -mi iau si suspendare permis 3 luni ...... fericire mare....ghinion ca am avut o rasucire dintr-un voblaj pe spate ,si a rezultat fractura trimaleolara de glezna ...sa zicem o parte din cauza si datorita suspensiei divei care si pe fata si pe spate e utza utza ,plus ceva denivelari pe franare in curba si o viteza nu tocmai mica , si ceva urme de caruta , am facut o rasucire de roata spate cu incercare de redresare si drift lateral de toata frumustea :( off,ce bun ar fi fost crash bar-ul

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...