sorin56ro2001 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare, Am un XJ 600S (model 51K) din 1987 si m-ar interesa un parbriz pentru ea. Ceva, cumva, undeva...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Super! Cineva dintre voi are cumva tobe after market, cum se cheamă, cum se pot comanda etc...mi-ar plăcea Âşi cu o singură tobă...orice, numai să pot ocoli soluția cu tobele originale noi, mult prea scumpe Âşi pe care nu le aduce nici dreak-apropo,Yamaha Romania sucks! AÂştept niÂşte kkturi de la ei dinainte de PaÂşti! Am o toba originala inox, de Honda CBR600 F4, stare foarte buna, nu e modificata, nu e lovita, zgariata sau altceva asa arata pe xj, daca te intereseaza o ai cu 300 lei, te mai coasta 100 - 120 lei modificarea de 4 in 1. Bafta! Editat Iulie 26, 2008 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 De modificarea aia mă feresc...să fiu mai clar: dacă iau toba cu tot cu secțiunea mediană (adaptarea 2 în 1) e OK.Dacă trebuie să o fac eu pe la "meseriasi" mă lipsesc!Dacă dai strict toba, nu mă ajută mare lucru, dacă o dai Âşi cu adaptarea ,e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Am avut pana de curand un Seca 650...si n-am avut niciodata vreo problema cu ea. Vad ca Diversionu' e alta mancare de peste Prea multe probleme,prea multe intrebari Old school rulz...mai ales in ceea ce priveste modelul XJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) nicio problema! tocmai m-am intors dintr-un tur de 2000 de km al vestului tarii 5 zile, bagaje pt un pasager, cort, etc, absolut nicio problema cu motoreta desi m-a plouat cam 600 de km, motoreta a mers "ca unsa" (oricum, intre orsova si caransebes, o portiune destul de buna nu se poate numi drum, ci cel mult santier in lucru, cu utilaje, semafoare, etc. cei din zona probabil cunosc aceste lucruri. e, fix acolo m-a plouat cel mai tare...) chiar a fost unsa, pt ca mi-am uitat sprayul de uns lantul acasa si aveam un pic de ulei de motor la mine (just in case), am uns lantul de 3 ori cu cate un betishor pt ca, dupa 200-250 de km pe ploaie, scrasnea destul de tare... mie mi-a demonstrat inca odata ca este un prieten de nadejde, care merita ingrijit cum trebuie despre mobra asta este vorba mai sus, in caz ca nu stiati Editat Iulie 29, 2008 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 XJ-ul e cool, eu am unul varianta Naked la care am pus un windshield de Hornet, in afar' de zgomotul(care cica e caracteristic al ambreiajului) si al faptului ca-ti prajesti oo-le vara pe la semafor, nici o problema pana acum, ah sa nu uit, a inceput furca sa vomite nitel ulei pe la simeringuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Felicitări Draku, măcar tu mai ții steagu sus-dacă pe mine mă ploua atâta amar de drum, mă duceam acasă-, pune poze mai multe! P.S.N-ai vrea să-ți schimbi nickul-să scrii lu draku e sinistru!(fie Âşi cu k). Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 poze? hmmmm pai cine crezi ca a mai scos aparatul pe ploaia aia? totusi.... in Drobeta Turnu Severin lacul de acumulare de la Portile de Fier la manastirea Vodita Orsova Avram Iancu in Cluj Napoca castelul din Hunedoara si inca o data, in rolul principal: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Care erai mah luni, 5 august prin Bucuresti cu un Diversion 600 albastru cu nr. de CV si gagica in spate? Eu eram cu VW Polo, fusesem la Maiden si cand am zis la stop ca si io am motor ai stiut ca am Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_comuniste Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Cumpar una bucata cablu de kilometraj pentru Yamaha XJ 500 model 1982/1983! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 sal cine imi spune si mie cum delimitez un xj600s di 99 e limitat la 25??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 la un diversion, dupa ce i-am scos carburatoarele, am observat ca mansoanele de cauciuc de pe admisie (cele care se prind cu coliere de galeriile de admisie si de carburatoare, adica "intake manifold" ) sunt obturate pe jumatate din constructie (asa sunt turnate din fabrica) poti incerca sa le tai acea "excrescenta" (daca si la tine sunt la fel) si sa lasi deschisa toata admisia dar nu stiu daca nu cumva mai exista si alta limitare succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimes Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Draku, Felicitari pentru perseverenta in acest topic. Am citit tot ce se poate in acest topic. Ieri m-am ales cu un XJ 600 S /'94 luat de la un baiat bun din Cluj. Motorul merge bine, are o cazatura pe laterala si bate un tachet dar in schimb e perfect. Pot sa spun ca sunt incepator deoarece acesta este primul meu motor personal. In rest toate au fost din imprumut sau inainte sa fie vandute de proprietari ma lasau sa ies cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 De parbrizul touring se mai aude ceva? Nu l-a testat inca nimeni?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 caut tobe pentru xj600s "sh" nu cele de fabrica ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Stai la rând! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 nu ai gasit nimic pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magnolyum Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Salutare tuturor! De mai putin de o luna sunt printre cei care se dau cu diversionul... Prima experienta -un drum la mare si inapoi dupa 2 zile..de unul singur.Buna experienta... Prea multe nu stiu eu despre motoare dar ma ajuta discutiile de aici unde mai baga ceva la cap si unul care abia a facut gaoace la ou.Recunosc,am citit tot topicul. Draku...desi nu ai un nick prea atragator imi pari un tip de treaba si foarte priceput...Stimabile mi-ar face deosebita placere sa ne cunoastem. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 nu ai gasit nimic pana acum? Niet! Da nici nu mă doare capul prea tare... Am făcut neÂşte drumuri la TM Âşi la Turnu Âşi a mers suoer OK.Nedumerire:dacă merg cu 130 la oră, de ce trebuie să mă depăÂşească conservele cu 160? :wha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. CINEVA MI-A ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VREA SA IMI BAGE UN LANT PE GAT. CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA. 10X ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Vezi unde e poziția axului roții din spate față de gradațiile ce indică uzura lanțului.Dacă nu se mai poate întinde, e cam gata.MiÂşcă de lanț stânga-dreapta pe pinionul roții-la fel, un joc mare indică uzură avansată.Lanțul mai face zgomot Âşi când e uscat sau nu e destul de întins (un joc normal ar fi la 25-30 mm.la mijlocul lanțului).Ia o pensulă, un vas de plastic Âşi niÂşte motorină, spală-l bine, Âşterge-l Âşi unge-l cu neÂşte ulei.Vei petrece clipe minunate lângă motorul tău Âşi vei putea examina mai bine starea lanțului Âşi a pinioanelor, decât dacă-l cureți Âşi ungi cu spray.Anyway, dacă trebuie să-l schimbi, kitul de schimb va cuprinde obligatoriu Âşi cele două pinioane, so... Dacă Âştiai toate astea îmi cer iertare.Dacă nu-nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magnolyum Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Niet!Da nici nu mă doare capul prea tare... Am făcut neÂşte drumuri la TM Âşi la Turnu Âşi a mers suoer OK.Nedumerire:dacă merg cu 130 la oră, de ce trebuie să mă depăÂşească conservele cu 160? :wha Radule...sa nu te supere asta. Cand la 110-120 sta tirul lipit de numar,parca e mai nasol. Asta a fost la primul meu drum mai lung,pe A2...si avea loc de depasit So... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Vezi unde e poziția axului roții din spate față de gradațiile ce indică uzura lanțului.Dacă nu se mai poate întinde, e cam gata.MiÂşcă de lanț stânga-dreapta pe pinionul roții-la fel, un joc mare indică uzură avansată.Lanțul mai face zgomot Âşi când e uscat sau nu e destul de întins (un joc normal ar fi la 25-30 mm.la mijlocul lanțului).Ia o pensulă, un vas de plastic Âşi niÂşte motorină, spală-l bine, Âşterge-l Âşi unge-l cu neÂşte ulei.Vei petrece clipe minunate lângă motorul tău Âşi vei putea examina mai bine starea lanțului Âşi a pinioanelor, decât dacă-l cureți Âşi ungi cu spray.Anyway, dacă trebuie să-l schimbi, kitul de schimb va cuprinde obligatoriu Âşi cele două pinioane, so...Dacă Âştiai toate astea îmi cer iertare.Dacă nu-nu! SAL RADU, AM CURATAT LANTUL, L-AM UNS SHI AM CONSTATAT CA AM JOC LA ZALELE DIN INTERIORUL LANTULUI SHI LA PINIONUL DE LA ROATA SE TRAGE LATUL VREO 2-3 MM DACA TREG DE EL. -INTREBAREA ESTE CAT MA MAI POT DUCE CU EL SHI CAT DE REPEDE TREBUIE SA IL SHIMB? -LA CE TUTATIE E PROECTAT MOTORUL? EU MERG CU EL LA 3500-4000. 10X ASFALT USCAT TUTUROR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 2-3 mm. e OK, vezi la axul roții gradațiile de care am scris (apropo, verifică să nu fie fixată roata puțin strâmb-tot pe gradații se vede) vezi poate mai trebuie întins sau poate e prea întins, oricum motorul nu e aÂşa de puternic să facă praf lanțuri Âşi oricum nu smuceÂşte ca un monocilindru... Poți merge liniÂştit cu 4-5 mii de ture, schimbul de viteze chiar pe la 6 mii, croaziera se face cel mai bine în vitezele V, VI-depinde de drum, pe la 4mii jumate.Din când în când îi prinde bine câte un sprint până 9-10 mii, vezi să laÂşi joc suficient Âşi la maneta de ambreiaj etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magnolyum Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Salutare! O baterie pt motorul asta stie cineva unde se gaseste in bucuresti? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.