Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa imi spui si mie cum iti merge cu ulei mineral 20 W 50.

 

Toarce ca un pisoiash. Si eu tot 20 W50 mineral am in ea. Ce-i drept, stau un pic mai mult sa se stinga becul de la ulei, dar dupa ce se incalzeste toarce frumos de tot.

Chestia asta m-a cam speriat la inceput cu aprinsul becului de ulei, dar am citit in carte ca asa trebuie sa faca, se aprinde cand pornesti motorul si in scurt timp se stinge, dupa ce se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai nu i-mi place la al meu....incalzire motorului. E un motor in 4 timpi, 4 cilindrii linear...iar al meu dupa 1 minut de barait in relantiu inca mai reactioneza greu la acceleratie.

Experienta practica nu prea am cu motoare, dar mai tin minte cate ceva de la cursul de motoare temice. Daca vrei sa aiba viata luuunngggaaa....atunci iarna (dar asta e iarna si nu vara la 20 grade) o lasi sa se incalzeasca bine, iar vara la oprire il mai lasi un pic la relantiu sa mai circule apa...asta la masinile noi s-a rezolvat cu ventilatoarele legate pe termocuple.

Nu stiu daca si la voi este la fel, dar nu mi se pare OK. Cand urci intr-o masina iai dat cheie si max 10 secunde poti sa pleci. Mentionez ca asa era si inainte sa schimb uleiul.

 

Asfalt uscat!

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai nu i-mi place la al meu....incalzire motorului. E un motor in 4 timpi, 4 cilindrii linear...iar al meu dupa 1 minut de barait in relantiu inca mai reactioneza greu la acceleratie.

 

Cand sunt ~10 grade afara eu fumez o tigara pana se incalzeste motorul. Asta la prima pornire. Cand e mai cald, il pornesc si arunc un ochi 30sec-1min sa vad daca tot ii in regula si dupa cat ma echipez cu manusi si casca, inca ~30sec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai nu i-mi place la al meu....incalzire motorului. E un motor in 4 timpi, 4 cilindrii linear...iar al meu dupa 1 minut de barait in relantiu inca mai reactioneza greu la acceleratie.

Experienta practica nu prea am cu motoare, dar mai tin minte cate ceva de la cursul de motoare temice. Daca vrei sa aiba viata luuunngggaaa....atunci iarna (dar asta e iarna si nu vara la 20 grade) o lasi sa se incalzeasca bine, iar vara la oprire il mai lasi un pic la relantiu sa mai circule apa...asta la masinile noi s-a rezolvat cu ventilatoarele legate pe termocuple.

Nu stiu daca si la voi este la fel, dar nu mi se pare OK. Cand urci intr-o masina iai dat cheie si max 10 secunde poti sa pleci. Mentionez ca asa era si inainte sa schimb uleiul.

 

Asfalt uscat!

 

Treaba cu incalzitul motorului mai mult timp e specifica diversion-ului.

 

Perseu mersi pentru link,am reusit sa descarc manualul,berea ramane valabila!!!

Editat de adyman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , in legatura cu vibratiile pe la 4000-5000 rtp eu personal nu le-am observat / simtit poate si din cauza starii proate a drumurilor in care te scuturi ca jelatina :angry: , ceea ce am observat este intarzierea acceleratiei de obicei in viteza 1 , demareaza dupa 2-3 secunde , da asta iara nu tot timpul nu stiu d c depinde .... de ex astazi am dat relantiul mai mare in jur de 13oo-1400 si ceea ce am observat ca este mai spreintena , nush d c ca relantiul nu are nici o legatura in timpul mersului cand oricum e accelerat ! sunt zile in care merge ca o drujba ni nu prea raspunde la acceleratie si vibreaza si altele ca un fulger uns fara sai fac nimica ...! :blink: niste sugestii?

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contează temperatura exterioară Âşi umiditatea-de exemplu, în zilele mai răcoroase Âşi umede merge brici, ceva în legătură cu oxigenul din aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un far rotund pt moto. vreau sa ii dau jos carena si farul la a mea si s-o fac naked si eventual ceasuri daca are cineva,nu neaparat de xj.

 

Din pacate nu stiu unde gasesti far rotund pe la noi...eventual pe ebay. Dar daca vrei sa vinzi farul vechi zii un pret. Daca am bani m-ar interesa ca al meu e putin crapat si nu mi-ar strica una de rezerva.

 

Iar pentru cei care sunt din TM si nu a-ti fost la mars moto.... A FOST MISTO!!!

Si acum ma doara degetul mare si incheietura...dar macar am inceput sa ma prind si eu care-i smecheria cu pornitu de pe le loc...mai cativa km si pot sa umblu si eu linistit prin tarfic :angry:

 

Asfalt uscat!

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contează temperatura exterioară Âşi umiditatea-de exemplu, în zilele mai răcoroase Âşi umede merge brici, ceva în legătură cu oxigenul din aer...

 

 

Salutare! am aflat o chestie! la modelele de xj 600 din '92 pana prin '95(cred) exista un furtunas care pleaca din capacul de chiulasa si ajunge in carburatorul nr1 si apoi in restul carburatoarelor, ideea care e? in felul asta benzina din carburatoare se incalzeste cu ajutorul uleiului care pleaca din chiulasa, in carburatoare sunt niste spatii prin care circula uleiul pentru a nu se amesteca cu benzina, iar cand motorul are temperatura optima, atunci benzina tinde sa aiba aceeasi temperatura a uleiului, probabil din cauza asta exista ezitarea asta la acceleratie, uleiul e rece=> benzina rece; motor cald=>ulei cald=>benzina calda=> reactioneaza mai repede la rasucirea mansonului de acceleratie.Dupa '95 inginerii de la Yamaha au desfintat metoda cu uleiul si au introdus in fiecare carburator cate o bujie incandescenta, tot pentru incalzirea benzinei. daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati, iar daca exista alta utilizare a furtunasului d ulei de la chiulasa la carburator va rog lamuriti-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să-nnebuesc!(cu 2 de n)

După ce că nu-mi mai place cum sună motorul cu uleiul ăsta sintetic de 10W-40 Âşi aflu că trebe 20-40(50), adică mineral (nu că n-ar scrie în manual :angry: mai Âşi citesc un tutorial cu" (aproape) totul despre uleiuri "Âşi cel puțin vreo 6-8 teste comparative în care Yamalube sucks big time, dimpreună cu Silkolene!!!Căk-maÂş!

Nu mai vine odtată salariul să-mi iau Motul!(care evident stă mult mai bine la toate capitolele).

Evident, aÂştept polemici! :blink:

 

Azi am trecut prin TM la târgul moto de acolo, am văzut chestii drăguțe - noul Tenere- Âşi puțin dezamăgitoare - noul XJ6 - care pare o chinezărie de exemplu pe lăngă Bandit sau Gladius (sau ER6 n).Din nou, aÂştept polemici! :D ;) Vă rog, nu dați cu pietre! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am aflat o chestie! la modelele de xj 600 din '92 pana prin '95(cred) exista un furtunas care pleaca din capacul de chiulasa si ajunge in carburatorul nr1 si apoi in restul carburatoarelor, ideea care e? in felul asta benzina din carburatoare se incalzeste cu ajutorul uleiului care pleaca din chiulasa, in carburatoare sunt niste spatii prin care circula uleiul pentru a nu se amesteca cu benzina, iar cand motorul are temperatura optima, atunci benzina tinde sa aiba aceeasi temperatura a uleiului, probabil din cauza asta exista ezitarea asta la acceleratie, uleiul e rece=> benzina rece; motor cald=>ulei cald=>benzina calda=> reactioneaza mai repede la rasucirea mansonului de acceleratie.Dupa '95 inginerii de la Yamaha au desfintat metoda cu uleiul si au introdus in fiecare carburator cate o bujie incandescenta, tot pentru incalzirea benzinei. daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati, iar daca exista alta utilizare a furtunasului d ulei de la chiulasa la carburator va rog lamuriti-ma.

asa este: incalzire carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un far rotund pt moto. vreau sa ii dau jos carena si farul la a mea si s-o fac naked si eventual ceasuri daca are cineva,nu neaparat de xj.

 

Ai putea sa-ti cumperi mare parte a pieselor noi, din louis:

- far rotund, cod produs 10033992, 79,95E

http://www.louis.de/_10207b52d9a4211aec44c...x=0&cmd.y=0

 

- suportul pt far, coduri: 10020910, 100220911, 10020913, 10020915, 10020917 (in functie de diametrul bratului furcii, nu stiu exact care este pt XJ600S), 19,95-24,95 Euro

http://www.louis.de/_10207b52d9a4211aec44c...x=0&cmd.y=0

 

- suportul pt semnalizatoare, tot pe bratele furcii, cod 10020909, 9,95 Euro

http://www.louis.de/_10207b52d9a4211aec44c...OT=detail_xsord

 

Astea ar fi de cumparat noi, dar iti mai trebuie niste piese: plasticele care acopera bobinele de inductie. Se gasesc foarte greu pe ebay, iar noi, le gasisem pe ceva site american de piese OEM cu ~60$ bucata, 120$ amandoua. Daca nici banii nu sunt o problema, pe XJ600N astea se prind cu ceva suruburi de niste prinderi sudate pe cadru. La varianta S lipsesc prinderile, trebuie sudate pe cadru.

 

Sa iasa toata treaba ok, dupa ce renunti la semicarena, trebuie sa tai si prinderile laterale de pe cadru, sa arate ok ar trebui revopsit tot cadrul dupa.

 

Daca iti cumperi bord original de XJ600N, am vazut ca asta este prins de jugul superior, la varianta semicarenata lipsesc prinderile. Deci trebuie sa iei in calcul bord original de XJ600N (sau alte modele, cred ca in mare parte se potrivesc, cel putin de la Yamaha) + jugul superior, sau un bord de genul asta, Kosso RX1N din louis (cod produs 10034897) care costa 219euro nou. Nu bag mana in foc ca bordul asta se poate pune, doar am auzit ca are prinderi mai pt toate modelele de motociclete.

 

Asta ar fi cel mai greu de procurat. S-ar mai adauga niste semnalizari mai scurte (ca si cele de pe spate), si eventual o refacere a instalatiei electrice in zona din fata sa arate mai bine.

 

Si eu ma gandeam sa-l transform in naked, dar nu se merita banii investiti in asta. S-ar mai amortiza costurile prin vanzarea pieselor ramase, dar nu prea mult. Cred ca mai bine iesi sa vinzi S-ul, pui diferenta de bani care o bagi in conversie si iti cumperi un N mai nou.

post-39983-1241962346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o idee cum sa dau eu jos senzorul de la frana de picior fara sa demontez suportul acela de aluminiu care tine toba si pedalele?

Ramane blocat si merg cu frana aprinsa...si presupun ca ii deruta un pic pe cei din spate, mai ales ca nu stiu daca se vede cand pun frana efectiv cu cea din fata.

Vreau niste pareri inainte sa ma apuc ca vad ca in ultima vreme am avut ghinioane in reparat lucrurile...(vezi probleme baie ulei, oglinda :eek: )

Pana acum am facut doar 55 de km cu ea dar as vrea sa incep si eu sa mai ies la ture ca altfel nu se invata si nu vreau sa merg cu ea asa.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa va relatez o poveste care mi se repeta a treia oara. Nu stiu exact care este cauza ei. Anul trecut tot pe acest forum am descris un anumit eveniment si anume cel cu aprinderea becului de la ulei care ramane aprins, in loc sa se stiga dupa 1-2 secunde...in timp ce incalzesc motorul. Am observat urmatoarele :

1. Nivelul de ulei este ok, depaseste jumatate din gradatia de la geamul de vizualizare de la baie de ulei.

2. Intotdeauna temperatura mediului era intre 20- 25 gr C.

3. Intotdeauna am pornit motocicleta pe cricul lateral, poate putin inclinata cam tare.

4. becul s-a aprins si a ramas asa la aproximativ 80 -100 de secunde de la pornire. Socul era tras la jumatate.

Nu stiu care e cauza. In sezonul rece chiar nu am avut probleme. E adevarat uleiul pus e destul de gros (15 W 50), dar cand mi se intapla prima data , acum un an aveam 10 w 40 semisintetic.

Cand am vazut ca s-a aprins am inchis contactul. Am lasat - 2 min si am verificat nivelul de ulei. Era cam un sfert din cat trebuia normal. Schimbul abia l-am facut si stiam ca nu are cum sa piarda atata ulei. Am repornit, becul s-a aprins dupa 30 sec. Am inchis iar contactul.Am lasat motorul 4 minute in repaus, pe cricul central. Nivelul de ulei a crescut incadrandu se intre limitele normale. Am repornit pentru a treia oara si nu s-a mai aprins nici un bec.

Am luat preventiv si bidonul cu ulei cu mine si am mers in jur de 80 de Km. Nu am mai avut nici o problema, sa mi se aprinda pe drum sau la repornire la relanti iar becul rosu.

A mai avut cineva aceasta problema? O fi oare gresit sa pornesc motorul pe cricul lateral, motorul fiind inclinat la un unghi de 60 - 70 grade? De obicei il porneam , in majoritatea cazurilor pe cricul central, fara sa fie inclinata si cand o mai pornesc ,asta la cateva zile de nepornit si pe cricul lateral observ ca ramane aprins becul de la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa va relatez o poveste care mi se repeta a treia oara. Nu stiu exact care este cauza ei. Anul trecut tot pe acest forum am descris un anumit eveniment si anume cel cu aprinderea becului de la ulei care ramane aprins, in loc sa se stiga dupa 1-2 secunde...in timp ce incalzesc motorul. Am observat urmatoarele :

1. Nivelul de ulei este ok, depaseste jumatate din gradatia de la geamul de vizualizare de la baie de ulei.

2. Intotdeauna temperatura mediului era intre 20- 25 gr C.

3. Intotdeauna am pornit motocicleta pe cricul lateral, poate putin inclinata cam tare.

4. becul s-a aprins si a ramas asa la aproximativ 80 -100 de secunde de la pornire. Socul era tras la jumatate.

Nu stiu care e cauza. In sezonul rece chiar nu am avut probleme. E adevarat uleiul pus e destul de gros (15 W 50), dar cand mi se intapla prima data , acum un an aveam 10 w 40 semisintetic.

Cand am vazut ca s-a aprins am inchis contactul. Am lasat - 2 min si am verificat nivelul de ulei. Era cam un sfert din cat trebuia normal. Schimbul abia l-am facut si stiam ca nu are cum sa piarda atata ulei. Am repornit, becul s-a aprins dupa 30 sec. Am inchis iar contactul.Am lasat motorul 4 minute in repaus, pe cricul central. Nivelul de ulei a crescut incadrandu se intre limitele normale. Am repornit pentru a treia oara si nu s-a mai aprins nici un bec.

Am luat preventiv si bidonul cu ulei cu mine si am mers in jur de 80 de Km. Nu am mai avut nici o problema, sa mi se aprinda pe drum sau la repornire la relanti iar becul rosu.

A mai avut cineva aceasta problema? O fi oare gresit sa pornesc motorul pe cricul lateral, motorul fiind inclinat la un unghi de 60 - 70 grade? De obicei il porneam , in majoritatea cazurilor pe cricul central, fara sa fie inclinata si cand o mai pornesc ,asta la cateva zile de nepornit si pe cricul lateral observ ca ramane aprins becul de la ulei.

 

La fel face si al meu, dupa ce sta cateva ore pe cricul lateral. Am patit-o si eu de cateva ori, cel mai des cand parchez motorul la lucru pe o straduta putin inclinata spre stanga, pe cricul lateral. Cand se aprinde becul rosu, opresc motorul, in pun pe cricul central, il las 5-10sec apoi il pornesc din nou, fara probleme. La mine uleiul ii aproape de marginea superioara a vizorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nejustificat de scumpe,daca mergi pe original dar atunci motocicleta nu mai e unica,o prefer modificata dar mai astept pana gasesc un far care sa-mi placa iar ceasurile nu conteaza de care sunt,electronica din turometru se adapteaza iar restul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui un jur de 300 grame de ulei in plus la schimb si nu ti se mai aprinde becul nici cand urci pante abrupte nici cand pornesti pe cricul lateral.Langa gemulet ai 2 liniute min si max atata cat te incadrezi intre ele nu e nici o problema merge parca 0.8 litri in plus de la jumate.

Editat de adyman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel face si al meu, dupa ce sta cateva ore pe cricul lateral. Am patit-o si eu de cateva ori, cel mai des cand parchez motorul la lucru pe o straduta putin inclinata spre stanga, pe cricul lateral. Cand se aprinde becul rosu, opresc motorul, in pun pe cricul central, il las 5-10sec apoi il pornesc din nou, fara probleme. La mine uleiul ii aproape de marginea superioara a vizorului.

 

Si eu m-am speriat de chestia asta pana am gasit cartea proprietarului in franceza unde scrie ca asa trebuie sa se intample. Oamenii nu eplica de ce dar m-am linistit. Acelasi lucru se poate intampla si la accelerari si decelerari bruste :eek:

 

post-45479-1242161568_thumb.jpg

post-45479-1242161603_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ perseu77

 

Inainte sa schimb uleiul era pe la jumate. Pateam la fel. Daca statea pe cricul lateral becul de la ulei ramanea aprins si nici nivelul uleiului nu se mai vedea. Il puneam pe central pana sa aseaza uleiul cateva minute si se stinge in cateva secunde dupa pornire.

Acum cand am schimbat uleiul cand sta pe central nivelul uleiului este cu 1-2mm sub indicatorul de limita max. Acum chiar si daca sta pe cricul lateral se stinge dupa cateva secunde becul de la ulei.

Se pare ca senzorul de la ulei este destul de sensibil. Alta explicatie nu gasesc.

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui un jur de 300 grame de ulei in plus la schimb si nu ti se mai aprinde becul nici cand urci pante abrupte nici cand pornesti pe cricul lateral.Langa gemulet ai 2 liniute min si max atata cat te incadrezi intre ele nu e nici o problema merge parca 0.8 litri in plus de la jumate.

 

 

poate 300 ml e mult dar incearca cu 150ml dupa care mai pui 50 daca e nevoie si continua tot asa....pana la max 300ml.....ti-am raspuns si anul trecut...scrie si in carte ca este posibil sa se aprinda daca este pe cricul lateral...

 

nu te mai speria :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...