b374 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Iar despre crashbaruri ce se gasesc gata facute...nu m-au convins. Daca ai o cazatura serioas teava aia in forma de L deasupra motorului nu il protejeaza destul de bine, + ca vin montate separat, ce inseamna ca la o cazautara forta nu se transmite catre parte cealalta deci poate se si rupe din blocul motor. Crashbaruri sigur ca o sa incerc eu sa-mi fac...dar suportul o sa-l cumpar si eu. Eu zic ca tin bine... daca e cazatura destul de serioasa sa afecteze blocul motor prin intermediul prinderii crash-bar-ului sigur afecteaza si cadrul sau chestii mai serioase... parerea mea e ca rolul lor e sa te scuteasca de un capac raschetat sau de schimbator rupt etc... la mai mult de atat ma gandesc ca deja inseamna ca si rider-ul e varza si deja ce se recupereaza din motor e secundar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Se pare ca toata lumea cauta asa ceva, dar si ieftin:P si eu pandesc unu macho, daca gasesti asa ceva e bine deoarece te pandesc cand iti parchezi motoreta si ti-l umflu ca sa il pun la a mea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 macho, daca gasesti asa ceva e bine deoarece te pandesc cand iti parchezi motoreta si ti-l umflu ca sa il pun la a mea!!! Te astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 macho, daca gasesti asa ceva e bine deoarece te pandesc cand iti parchezi motoreta si ti-l umflu ca sa il pun la a mea!!! Ce noroc ca nu esti din TM ...eu daca prind unu il sudez de cadru ...caci se pare ca portbagajele de XJ devin mai cautate decat mertanele de lux...eeii ce motoare avem noi!!! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 A bagat careva pana acum Motul 300V 15W50? Eu am bagat acum dar nu prea stiu ce sa zic... mi se pare ca imi cloncane la schimbat viteze si ca urla mult mai gros / tare + vibratii... merg de 3 zile cu el, nivelul e bun dar e cam dubios fata de 15w50 de al Putoline de care am bagat pana acum ( si semi si full ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 A bagat careva pana acum Motul 300V 15W50? Eu am bagat acum dar nu prea stiu ce sa zic... mi se pare ca imi cloncane la schimbat viteze si ca urla mult mai gros / tare + vibratii... merg de 3 zile cu el, nivelul e bun dar e cam dubios fata de 15w50 de al Putoline de care am bagat pana acum ( si semi si full ). daca citesti in topicu de acu 2 luni vei observa ca eu am bagat asa ceva. Ce sa spun? Prima data , fiind probabil mai gros simteam ca nu prea fuge, insa spre deosebire de 5100 semisinteticul tot de la Motul vitezele le schimbam mai frumos. Sunt multumit cu acest ulei, nu mi-a facut probleme. Atsa vara pe canicula 5100 devenea subtire ca apa si motorul trepida . Cu 300 w 15 w 50 nu face asa, bine .. nu am prins canicula din august 2008 cand afara erau 36 grade C. Sunt multumit de acest ulei.. am mers peste 2000 km cu el si e inca verzui, spre deosebire de 5100 care la 3000 km se inegri. Sper ca ai schimbat filtul de ulei cand ai trecut de la Putoline la Motul. Eu inainte de a pune Motul ca nu stiam ce ulei pusese inainte proprietarul si la schim cu 300 V i-am aplicat si un tratament de curatire cu Motorflush pentru a fi sigur ca mai elimin din rezidurile lasate de alte uleiuri. daca citesti in topicu de acu 2 luni vei observa ca eu am bagat asa ceva. Ce sa spun? Prima data , fiind probabil mai gros simteam ca nu prea fuge, insa spre deosebire de 5100 semisinteticul tot de la Motul vitezele le schimbam mai frumos. Sunt multumit cu acest ulei, nu mi-a facut probleme. Atsa vara pe canicula 5100 devenea subtire ca apa si motorul trepida . Cu 300 w 15 w 50 nu face asa, bine .. nu am prins canicula din august 2008 cand afara erau 36 grade C. Sunt multumit de acest ulei.. am mers peste 2000 km cu el si e inca verzui, spre deosebire de 5100 care la 3000 km se inegri. Sper ca ai schimbat filtul de ulei cand ai trecut de la Putoline la Motul. Eu inainte de a pune Motul ca nu stiam ce ulei pusese inainte proprietarul si la schim cu 300 V i-am aplicat si un tratament de curatire cu Motorflush pentru a fi sigur ca mai elimin din rezidurile lasate de alte uleiuri. Uitasem: unii faceau caterinca de mine... asta vara cu bujiile vechi si ulei motul 5100 10 w 40 si benzina de 98 am prins maxin 180 km la ora. Anul asta cu bujii iridiu si Motul 300 V 15 W 50 am prins 200 si mai mergea da i-a fost frica sa ii dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Chiar ti-a fost frica?Eu la 150 eram paralizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Chiar ti-a fost frica?Eu la 150 eram paralizat Mi-a fost putin...eram cu burta pe rezervor si ma uitam cum treptat treptat creste viteza de la 170- 180-190-200. eram cu gazul la maxim si mai voia sa ia dar am incetinit ca urma o localitate. Anu trecut am mers la spate la cineva pe un Thundercat si cu 2 persoane motocicleta aia a prins 240 km la ora. Atunci mi-a fost foarte frica, ca spre deosebire de diversion careia ii trebuie ceva timp sa ajunga la 180-190 Thundercatul a luat 200 in cateva secunde. Thundercat de 600 cc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Anul asta am bagat Motorex 10w60 Full sintetiic....diferente intre Motul 15w50 si Motorex 10w60 nu am simtit..sa vedem cum se se comporta in timp. Cat despre buji sunt standard NGK cr8e ce scrie la carte...am 8000 km cu ele am verificat una acum o saptamana, electrodul era alb...in schimb filetul putin afumat.... Daca perseu77 face la sondaje eu o singura data i-am dat 195km/h sa vad daca poate ...a putut..dar de la 175 la 195 cam greu totusi are 61 CP... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Primul an am avut: PROCYCLE 4-Takt MotorenĂśl SAE 20W-40 - ulei ieftin, dar n-am avut nicio problema cu el, Suna bine, schimba bine Anul 2: CASTROL MOTORENOEL 20W-40 ACTEVO 4T MINERAL - am ales unul mai fitzos, dar tot mineral ca doar e batranel motorul >> speram sa mai scap de sunetul specific ambreiaj XJ600. Suna bine, schimba bine, zgomotul a ramas la fel si cam papa uleiul asta. A trebuit sa completez de vreo 2 ori .. Anul asta: Motorex 10w40 semi sau full sintetic [nu am acum cutia la mine] - am vrut sa vad cum e cu sint. Zgomotul ambreiaj cam la fel; parca s-a schimbat cumva sunetul motorului putin, dar merge bine, schimba perfect. sunt multumit. Poate e mai cald anul asta si de asta simt ca se infierbanta mai repede sau e uleiul prea subtire?? mai vedem spre toamna .. In fiecare primavara fac toate schimburile necesare ulei,filtre,lichide... si cam 3000km pe sezon. doar:( Referitor la viteza Diversionului, as vrea sa vad si eu vreunul peste 200. Cu filtru aer nou, bujii Irridium, uleiuri multiple - am ajuns, dar n-am trecut de 200 - e deja la 9500RPM. Si oricum nu e facut pt viteza aia:) Cel putin eu nu sunt un fan al vitezei, doar am vrut sa vad care e viteza max. PS: Thundercat-ul are cu peste 50% mai multi caluti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Sper ca ai schimbat filtul de ulei Normal. Revizie normala de 6000 - ulei, filtru ulei, bujii noi, curatat filtru aer ( ala il schimb la 12 ca vad ca e ok, la fel si filtrul de benzina ). placute noi pe fata... etc. Carburatia nu am facut-o dar n-are cum sa fie de la aia... O fi uleiul asta prea smecher pt mers prin oras :S... habar n-am, cert e ca imi cloncane si dupa 30mins si daca inainte n-avem probleme sa o turez, acum vibreaza ca toti dracii spre 6000rpm. Uitasem: unii faceau caterinca de mine... asta vara cu bujiile vechi si ulei motul 5100 10 w 40 si benzina de 98 am prins maxin 180 km la ora. Anul asta cu bujii iridiu si Motul 300 V 15 W 50 am prins 200 si mai mergea da i-a fost frica sa ii dau. N-am incercat sa vad pana unde se duce max pana acum... cred ca vreo 180 i-am dat max doar cu mine si topcase-ul pe ea... mai mergea, dar wtf, nu-i motor de asa ceva In alta ordine de idei, vreau sa-i iau opinci noi... pana acum aveam Metzeler pe fatza si Dunlop pe spate, fatza imi pierde presiune destul de mult si intra in voblaj daca las ghidonul liber ( am schimbat rulmenti si semeringuri si pe fatza si pe spate dar tot face ) iar spatele am descoperit ca are snur... Optiuni: Metzeler Lasertec Conti Go Pirelli Sport Demon Bridgestone bt45 Dunlop Arrowmax D103 La preturi n-am cautat dunlop, dar restu' sunt cam la fel. Eu momentan inclin spre Metz, arata ca drac dar cu Metz pe fatza am facut toata iarna fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Metzeler sunt ok la calitate-preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 e cineva din oradea care a fost contactat de un baiat victor din oradea care face tobe sa se uite la xj?sa vada cum vin tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 daca citesti in topicu de acu 2 luni vei observa ca eu am bagat asa ceva. Ce sa spun? Prima data , fiind probabil mai gros simteam ca nu prea fuge, insa spre deosebire de 5100 semisinteticul tot de la Motul vitezele le schimbam mai frumos. Sunt multumit cu acest ulei, nu mi-a facut probleme. Atsa vara pe canicula 5100 devenea subtire ca apa si motorul trepida . Cu 300 w 15 w 50 nu face asa, bine .. nu am prins canicula din august 2008 cand afara erau 36 grade C. Sunt multumit de acest ulei.. am mers peste 2000 km cu el si e inca verzui, spre deosebire de 5100 care la 3000 km se inegri. Sper ca ai schimbat filtul de ulei cand ai trecut de la Putoline la Motul. Eu inainte de a pune Motul ca nu stiam ce ulei pusese inainte proprietarul si la schim cu 300 V i-am aplicat si un tratament de curatire cu Motorflush pentru a fi sigur ca mai elimin din rezidurile lasate de alte uleiuri. Uitasem: unii faceau caterinca de mine... asta vara cu bujiile vechi si ulei motul 5100 10 w 40 si benzina de 98 am prins maxin 180 km la ora. Anul asta cu bujii iridiu si Motul 300 V 15 W 50 am prins 200 si mai mergea da i-a fost frica sa ii dau. si eu am bagat acelasi ulei la fosta partenera da am prins cu 10 km mai multi ca tine dar cu benzina de 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) sal cu respect va rog putin ajutor am un diversion de 400 si de putin timp am o problema cand trag de ia un pic mai tare da in nas si nu mai fuge daca reduc si o iau mai usurel merge la relantiu merge perfect porneste la sfert de la ce poate fi ati avut si voi asa ceva? Editat Iulie 5, 2009 de mirceavip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 sal cu respectva rog putin ajutor am un diversion de 400 si de putin timp am o problema cand trag de ia un pic mai tare da in nas si nu mai fuge daca reduc si o iau mai usurel merge la relantiu merge perfect porneste la sfert de la ce poate fi ati avut si voi asa ceva? Sincer nu stiu care este problema. Ce am observat eu la al meu este ca la relantiu daca trag de acceleratie sta o secunda si abia dupa aia incepe sa se tureze. Dar se intampla mai rar. Ce nu i-mi place la al meu: azi am iesit la o tura mai lunga. La intoarecere (dupa vreo 120 km) mi-a facut de 2 ori figuri adica la trecerea de la viteza 1 la 2 a intrat in neutru. Iar dupa ce am ajuns in oras iar nu gaseam neutrul la opriri la semafor. O fii cutia sau ambreiajul? Cu ocazia asta @m_memphis cat vrei pe cutia de viteze ? Asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sincer nu stiu care este problema. Ce am observat eu la al meu este ca la relantiu daca trag de acceleratie sta o secunda si abia dupa aia incepe sa se tureze. Dar se intampla mai rar. Ce nu i-mi place la al meu: azi am iesit la o tura mai lunga. La intoarecere (dupa vreo 120 km) mi-a facut de 2 ori figuri adica la trecerea de la viteza 1 la 2 a intrat in neutru. Iar dupa ce am ajuns in oras iar nu gaseam neutrul la opriri la semafor. O fii cutia sau ambreiajul? Cu ocazia asta @m_memphis cat vrei pe cutia de viteze ? Asflat uscat! eu cred ca iti faci probleme degeaba. Si la mine uneori, foarte rar mai face sau mai facea probleme. La inceput nu voia sa intre intr-antaia da dupa schmbat uleiul nu am mai avut probleme. Ti-am spus..cand nu vrea apesi levierul ambreiajului si accelerezi pana la 3000 ture. Daca esti in neurta si nu poti baga intr-antaia o misti inainte -inapoi cam juma de metru si intra usor. Recomand cand pornesti motorul sa tragi ambreiajul. Si eu asa fac si nu am mai avut probleme sa nu intre intr-antaia. Si mie imi intra mereu si in neutral cand sunt intr-antaia si imediat cu ambreiajul tras bag a 2-a.. nu e nici o problema. Important sa o tii peste 2500 ture cand schimbi si sa ai viteza corespunzatoare sa nu te zguduie sau sa intre aiurea in viteze. Poate stiti... schimbi a 2-a cand ai 20 la ora, a 3-a cand ai 30- 40, a 4-a cand ai 40-50 si de la 60 in sus a 5-a si a 6-a. Eu a 6-a bag cand depasesc 100. Nu sunt un bun conducator al motocicletei dar ma descurc si ma apropii de 7000 km de cand o am si am inceput sa imi cunosc motoreta si sa simt cum vrea ea sa mearga...adica la un moment dat o simti ca pe un organ al tau. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sincer eu merg cu a 6a de la 50-60km/h asta cand nu ma grabesc si merg batraneste, asltfel schimb undeva la 70km\h...iar la faza cu datuyl in nas mie pe la 160-170 are momente cand da in nas"asta cand schimb numai pe la 8-9mii RPM" eu cred ca e de la nivel carburatoarelor am incercat sa o tin si pe PRI si tot asa face...sau poate trebuie sa mai schimb si eu filtru de benzina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sincer eu merg cu a 6a de la 50-60km/h asta cand nu ma grabesc si merg batraneste, asltfel schimb undeva la 70km\h...iar la faza cu datuyl in nas mie pe la 160-170 are momente cand da in nas"asta cand schimb numai pe la 8-9mii RPM" eu cred ca e de la nivel carburatoarelor am incercat sa o tin si pe PRI si tot asa face...sau poate trebuie sa mai schimb si eu filtru de benzina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sincer eu merg cu a 6a de la 50-60km/h asta cand nu ma grabesc si merg batraneste, asltfel schimb undeva la 70km\h...iar la faza cu datuyl in nas mie pe la 160-170 are momente cand da in nas"asta cand schimb numai pe la 8-9mii RPM" eu cred ca e de la nivel carburatoarelor am incercat sa o tin si pe PRI si tot asa face...sau poate trebuie sa mai schimb si eu filtru de benzina ... Tu ai trecut de 160 cu varianta N ? cred ca esti unicat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Tu ai trecut de 160 cu varianta N ? cred ca esti unicat ... sincer ieri am ajuns la 200km/h "pentru prima data" dar la a 4a incercare in rest ma opream la 190-195 numai la 200 nu atingea acul... in rest pot merge constant 80% DIN AUTOSTRADA PITESTI BUCUREST CU 180KM/H FARA PROBLEM.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 sal cine stie unde se afla filtrul de aer si de benzina la diversion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) sal cine stie unde se afla filtrul de aer si de benzina la diversion? salut , filtrul de aer se afla intro cutie neagra sub rezervor, deci ca sa ajungi la el trb sa da-i rezervorul jos si sa desfaci cutia neagra iar filtrul de benzina tebuie sa fie pe partea stanga a motocicletei pe langa tirbusonul de comutare pe rezerva cel putin asa este la a mea ... asfalt uscat p.s al tau e de 400 cc cum asa ? eu stiam ca toate sunt de 600 cc, cati cilindri ai la a ta ? Editat Iulie 6, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 sal mersi de informatii da e adevarat e de 400 e varianta pentru japonia si are 4 cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 eu cred ca iti faci probleme degeaba. Si la mine uneori, foarte rar mai face sau mai facea probleme. La inceput nu voia sa intre intr-antaia da dupa schmbat uleiul nu am mai avut probleme. Ti-am spus..cand nu vrea apesi levierul ambreiajului si accelerezi pana la 3000 ture. Daca esti in neurta si nu poti baga intr-antaia o misti inainte -inapoi cam juma de metru si intra usor. Recomand cand pornesti motorul sa tragi ambreiajul. Si eu asa fac si nu am mai avut probleme sa nu intre intr-antaia. Si mie imi intra mereu si in neutral cand sunt intr-antaia si imediat cu ambreiajul tras bag a 2-a.. nu e nici o problema. Important sa o tii peste 2500 ture cand schimbi si sa ai viteza corespunzatoare sa nu te zguduie sau sa intre aiurea in viteze. Poate stiti... schimbi a 2-a cand ai 20 la ora, a 3-a cand ai 30- 40, a 4-a cand ai 40-50 si de la 60 in sus a 5-a si a 6-a. Eu a 6-a bag cand depasesc 100. Nu sunt un bun conducator al motocicletei dar ma descurc si ma apropii de 7000 km de cand o am si am inceput sa imi cunosc motoreta si sa simt cum vrea ea sa mearga...adica la un moment dat o simti ca pe un organ al tau. Bafta. mda...asa is eu...mai grijuliu...numai can merge frumos o vreme si face figuri dupa aia i-mi mai pun si eu intrebari ...iar cu schimbatu...sincer merg dupa ureche si vibratii....daca ajung la 4000 fie il turez mai mult iar daca nu vreau sa merg mai repede urc inca o treapta. Nici la masina nu schimb dupa ceas ci dupa sunetul motorului. p.s al tau e de 400 cc cum asa ? eu stiam ca toate sunt de 600 cc, cati cilindri ai la a ta ? nu stiai?...din seria XJ o sa gasesti 400, 600, 900 - care practic arata la fel si mai este si de 550, 650, 700 si 750 uite o lista cu toate din categoria XJ http://www.bikez.com/search/index.php (daca nu merge linku la search introdu Yamaha XJ si o sa apara toata lista) Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.