Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

salutare..eu am pus ulei gros si intr-adevar am diminuat , dar nu cu mult zgomotele. Insa cu ulei subtire spun cu toata cinstea ca in viteze mici e mai sprintena si trage mult mai bine decat cu ulei gros.

la mine la pornire, bineinteles si cu socul tras, motor rece si la 2000 RPM nu prea se aude mare lucru. Dupa incalzire incepe sa de auda cum trancaneste ambreiajul....semn ca uleiul se incalzeste si se subtiaza (zgomot asemenator cum ai lovi niste farfurioare de la cestile de cafea-ntre ele, ca tot era vrb de cafea in topicul postat mai sus). Cand consider ca motorul e incalzit aud apoi un tarait de greiere, undeva in partea superioara a motorului, nu stiu cum ii spune... carter... nu le am cu mecanica... sub capacu lui.

Am ascultat bine zgomotul ala si tin sa cred ca se aude exact in dreptul bujiilor. Oare bujiile estea nu fac si ele zgomot de la scanteie?

Altceva ce mai voiam eu sa spun; asculatm intr-o seara taraitul de greiere si vedeam in dreptul bujiilor o lumina alba, cu toate ca erau bine infiletate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot legat cumva de chestiunile astea, sunteți conÂştienți că nu ne vom putea vinde mobrele la un preț decent, cu aÂşa zgomote de funcționare Âşi mai ale că "nu se ridică într-o roată"! :) Văd pe BikeShop niÂşte prețuri infernale (de mici).

 

 

 

 

Nu le mai vindem :D le apreciem pentru ceeea ce pot si pentru ca ne duc din punctul A in B si raman ca si piese de colectie, poate apar si pe la noi oameni care au aceasi mobra de 25 de ani :)

Mesaj completat

salutari , dintr-o oarecare stupiditate am uitat setata benzina pe rezerva , rezultat rezervor gol + carburatoare acuma marea dilema este dupa ce bag catva litri , cum il pornesc ? din cate stiu trb sa se umple carburatoarele deci trb sa setez pe PRI ? cate min ? cu soc sau fara ? pornesc pe PRI sau pe RES ? astept sfaturi , mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , dintr-o oarecare stupiditate am uitat setata benzina pe rezerva , rezultat rezervor gol + carburatoare acuma marea dilema este dupa ce bag catva litri , cum il pornesc ? din cate stiu trb sa se umple carburatoarele deci trb sa setez pe PRI ? cate min ? cu soc sau fara ? pornesc pe PRI sau pe RES ? astept sfaturi , mersi

[i]Si eu am patit ca tine mai demult.

Deci... nu e greu. Bagi pe PRI. acel comutator. ii dai un mic START, ca sa ii misti pistoanele,fara sa o pornesti, astfel incat sa se umple filtrul de benzina si apoi carburatoarele. La mine filtrul de benzina e transparent si vad cand e cu benzina.

Poti comuta pe on dupa ce se umple filtrul benzina.

Tragi socul la maxim, o pornesti.

daca era selectat pe PRI poti in acest moment sa dai pe ON.

In rest te descurci, floare la ureke.[/i]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[i]Si eu am patit ca tine mai demult.

Deci... nu e greu. Bagi pe PRI. acel comutator. ii dai un mic START, ca sa ii misti pistoanele,fara sa o pornesti, astfel incat sa se umple filtrul de benzina si apoi carburatoarele. La mine filtrul de benzina e transparent si vad cand e cu benzina.

Poti comuta pe on dupa ce se umple filtrul benzina.

Tragi socul la maxim, o pornesti.

daca era selectat pe PRI poti in acest moment sa dai pe ON.

In rest te descurci, floare la ureke.[/i]

 

 

 

salut, m-am chinuit un pic pentru ca erau infundate carburatoarele cum a tras din rezervor pana la ultima picatura , am observat ca mi-a intrat un pic de benzina si in cutia filtrului de aer... cum tot incercam sa-l pornesc sa inecat pana la refuz, am suflat in conducta principala care duce de la pompa de benzina in mijlocul carburatoarelor pana am desfundat cele din mijloc , dupacea a luato mai anevoios la a 4 a cheie... mersi pentru sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zgomot nou :P

Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut.

Am verificat,curatat placutele [nici 3000km nu au] si discurile fata-spate. Par OK. Ridicata fata si spatele - verificat sa nu fie vreun disc deformat. Niciun zgomot neobisnuit la invartirea rotilor. Franele prind foarte bine - ma refer pentru Diversion :)

Verificat intinderea lantului; curatat & uns - cu toate ca am facut operatiunea acu' 10 zile si n-am prea circulat. Totul in parametrii.

Verificat telescoapele - curate & active ca la carte.

Verificat cablu de km la ambele prinderi. OK!

Cateva precizari pentru un diagnostic rapid:

- la franari trag ambreiajul :D

- n-am circulat pe drumuri accidentate - mai bine fac cale intoarsa; am fost doar prin oras cu ea zilele astea..

- am incercat si cu frana spate, dar blocheaza spatele inainte sa fie o decelerare serioasa..

- am incercat si cu frana motor mai dura, dar zgomotul motorului ascundea restul zornaielilor - neconcludent!

- in mers nu se simte nimic schimbat: nici la manevre pe loc, nici la viteza, nici viraje, nimic!!

>> am mare grija de galbejita asta si ma streseaza acum fara motive intemeiate :)

 

Sa fie vreun rulment din fata?

Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi la mine la fel, cel mai evident când coboram pe serpentine cu motorul oprit (am practicat sportul ăsta în turele din vară), la fel plăcuțe relativ noi, lichid nou, disc ok etc.Nu-ți fă griji, e-n regulă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi la mine la fel, cel mai evident când coboram pe serpentine cu motorul oprit (am practicat sportul ăsta în turele din vară), la fel plăcuțe relativ noi, lichid nou, disc ok etc.Nu-ți fă griji, e-n regulă!

 

Cum drac sa cobori pe serpentine cu motoru' oprit??? Pt ce, pt economie??? Inteleg la un enduro pe coborare nasoala s-o bagi in viteza si sa faci frana spate din ambreiaj ca sa ai picioarele libere dar pe sosea n-are absolut nici un sens!!! Uneori singura chestie care te scoate din cacao e gazu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă plictisisem de frâna de motor, toba spartă din dreapta făcea gălăgie destul de mare Âşi voiam puțină liniÂşte, se mergea la 20-30 kmh Âşi da, rămâneam Âşi fără benzină, eram la dracu-n praznic Âşi mai aveam destul de mers până în prima loc. cu benzinărie.Nu e nici o problemă că doar n-ai servo direcție Âşi frânele te țin suficient de bine, repet, vitezele erau mici Âşi traficul aproape nul.Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zgomot nou :)

Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut.

 

Ma inscriu si eu pe lista. La franari bruste pe fata se aude un zgomot ciudat. La spate nu.

Insa eu am mai obs inca un lucru la al meu: cand imping motoru se aude un zgomot de parca ar freca placuta de frana pe disc. (lichid nou, si frane aerisite)

Inca nu m-am pus sa-l ascult cand e pe central sa vad de la care vine ca de obicei i-mi aduc aminte cand il bag in garaj (mai nou pe la 24:00-1:00 :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva normal sa atinga putin placutele discurile. Eu de obicei aud cand o imping cu spatele. Sunet ft subtil.

Am stat si cugetat :) : poate si pina acum aveam zgomotul asta, dar n-am bagat de seama.. si daca nu era combo de casca cross + franare brusca la viteza mica, poate traiam bucuros in ignoranta! Cu casca full aud doar daca franez brusc la viteza mica si ma concentrez sa disting zgomotele..

Editat de slyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciao la toata lumea :)

 

sunt posesor de xj 600n si asi vrea sa stiu daca aveti careva idee cu cati newtoni

se strange capacul de la ambreiaj ca nu am gasit nici un manual in care sa scrie

sau daca aveti un manual de genu???

am vazut ca intreaba lumea de trancanit, de ambreiaj etc, asa fac toate xj-urile,

daca schimbati ambreiaj, pastile, lant de distributie dupa o mie de km iara trancane

asa ca stati linistiti si da-ti gaz mai bine

nu ati observat ca pe la 3800-4000 de rotati vibreaza??? e ca si celelalte chesti

eu am facut 9000 km anul trecut si i-am schimbat doar uleiul si filtrele in rest merge ca la inceput

acum vreau sa o dau sa-mi iau ceva mai mare :), pentru cuplu nu pt viteza

 

asfalt uscat si nu numai :D

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

primul il am si nu scrie nimic, mai verific odata

al doilea nu merge linck-ul, daca il ai da-mi un pm cu messengerul tau

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten,nu are net si ma rugat pe mine sa va pun cateva intrebari(nu am timp sa rasfoiesc 76 pag)despre XJ-900,fab 1996 ca a gasit una prin zona

lui(Suceava) si ar vrea sa o ia cica are vreo 60 k km arata impecabil,pret vreo 1700 euro,baiatu a avut numai comuniste pana acum.

 

Deci::1=consum in medie ?

2=ce ulei+bujii este recomandat?

3=defecte specifice ale modelului respectiv ?

4=o sa ma duc si eu sa o vad ,la ce tre sa ma uit in special ??

 

PS:alte opinii si sfaturi sunt binevenite !! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten,nu are net si ma rugat pe mine sa va pun cateva intrebari(nu am timp sa rasfoiesc 76 pag)despre XJ-900,fab 1996 ca a gasit una prin zona

lui(Suceava) si ar vrea sa o ia cica are vreo 60 k km arata impecabil,pret vreo 1700 euro,baiatu a avut numai comuniste pana acum.

 

Deci::1=consum in medie ?

2=ce ulei+bujii este recomandat?

3=defecte specifice ale modelului respectiv ?

4=o sa ma duc si eu sa o vad ,la ce tre sa ma uit in special ??

 

PS:alte opinii si sfaturi sunt binevenite !! :rose:

 

sincer si eu as fii curios de consum de la vre-un user ca i-mi c-am face cu ochiul :blink:

 

ce stiu eu:

- angrenaj cu cardan...deci practic rezistenta liftime cat timp pui ulei in el

- pp ca are tot bujii NGK CR8E sau 9

- motorul de xj in general este fiabil

- putere din belsug: 89 CP

- cele din '95 - '02 arata mult mai bine decat prima serie :blink:

 

ce nu stiu:

- consum

- daca apare si la 900 bataia respectiva la motor dupa o vreme (nu afecteaza cu nimic performanta e doar enervanta)

- costul si disponibilitatea pieselor de schimb (xj 600 e un model mult mai raspandit)

 

bafta la achizitie si daca il cumpara asteptam un review + poze

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal baieti, vin si eu cu o intrebare: de ceva vreme cochetez cu gandul sa iau pt doamna mea un Diversion 600, l-am si gasit afara in Germania la un pret acceptabil zic eu dar are totusi o problema la schimbatul treptelor de viteza, intra greu si iese si mai greu...ce o fi in neregula? astept o parere de cunoscator in XJ-uri si raman dator cu bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal baieti, vin si eu cu o intrebare: de ceva vreme cochetez cu gandul sa iau pt doamna mea un Diversion 600, l-am si gasit afara in Germania la un pret acceptabil zic eu dar are totusi o problema la schimbatul treptelor de viteza, intra greu si iese si mai greu...ce o fi in neregula? astept o parere de cunoscator in XJ-uri si raman dator cu bere!

 

Pai depinde...poate fii uleiul prea gros, poate deja are uzuri mari. Ce zice anuntul cati km are motoru? Al meu are deja 82.500 si singura problema este ca din cand in cand nu gasesc neutrul...in general merge perfect alta data nici daca te pui in cap nu intra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar trebui să fie probleme la cutie, indiferent de rulaj, într-adevăr funcționează mai dur, nu e cutie de Honda :rose: ,un schimb de ulei mai grosuț rezolvă faza, poate fi Âşi prea larg cablul, atunci "agață".

 

Referitor la Diva de 900, o recomand cu căldură, m-am dat un pic cu una Âşi e miÂşto de tot.Grea, stabilă, cardanul se simte fain, senzație de locomotivă Âşi motorul nu are zgomotele ăstora de 600.Motor de ture lungi, nu cred că se simte bine în oraÂş, consumul ar fi undeva la 1l în plus de ale noastre, cu diferența mai mare în ciclu urban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ati cam linistit, pana acum am avut Honda si R1 si alea intrau usor...moto are 30 mii km de noua, cand am luat-o la ture intra bine in viteze in rest nu prea iesea, acum cand am fost acolo am cam "reglat" eu cablul si deabia intra.....uleiul l-a schimbat preoprietarul in fata mea, a pus 10W 40 ca si el zicea ca este vechi, moto nefiin mearsa de vreo 2 ani...inseamna ca treaba tine de reglaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar despre 900 ce sa mia zicem uitate si tu asculta sunetu si vezi cum accelereaza cu 2 persoane:

 

...si patesti ca mine...vrei si tu una :rose:

 

am citit niste review-uri si majoritatea sunt pozitive.

- consum 5 l/100 km (600-le are 4,4)

- foarte rezistent

- mentenanta minima

- costuri relativ reduse

- confort sporit

 

http://www.ciao.co.uk/Yamaha_XJ900F__6392113

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...on--1994--2004/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...