b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? pai cam DID sau Regina ai ca variante... eu am avut DID si tot DID am pus. Regina e mai ieftin, habar n-am care ar fi diferentele calitative. Mai jos de atat nu cred ca scade pretul, e deja super redus pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? cauta pe louis la modelul tau de diversion sa vezi de se potriveste. nu pot sa iti dau un raspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 In legatura cu bataile respective o sa gasesi foarte multe pe topic s-a mai discutat. Nu pre ai ce sa-i faci boala de Diversion din cate am vazut. Se pot schimba multe pe la cutia de viteze si altele dar o sa revina. I-ti dai seama cum bate al meu la +82000 km. Cum am tras amreajul se linisteste...asta e uzura in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 110/16/48 e pt xj600s/n ( numar zale/nr dinti pinion fatza/nr dinti pinion spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Multumesc prieteni, am dat comanda pe Louis si acum astept sa vina bunatatile A mea de 12000 km nu a mai avut schimbate bujii, filtru aer , kit lant si placute frana dar acum ar fii timpul. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) @perseu77 salut, eu am bagat Repsol 15W-50 mineral acum 2 luni luat de la ciclop in Tm si am dat 26 lei pe litru, pot sa zic ca este ok , cel putin la al meu am observat ca sa mai diminuat zgomotul la motor datorita uleiului mai gros, deasemenea nu se mai incalzeste asa tare motorul in trafic (ardeau picioarele de cateva ori ) + din cate am citit pe forumul german toti de acolo recomandau ulei mineral , in schimb vascozitatea sta la alegerea fiecaruia.....( la ulei sintetic sa mai intamplat sa patineze ambreiajul ,,, da asta numa cand era destul de uzat) @roberttulli xj-ul n-are tacheti ( are ce am eu in semnatura ) , si la mine batea ceva ... se auzea un batut sus la capac , prima oara m-am gandit si eu ca sunt tachetii , m-am dus la service i-am zis problema si sa-i regleze si mi-a zis ca modelele astea nu au tacheti..., defapt problema era la lantul de distributie (trebuia schimbat), daca vibreaza tare motorul la turatii relativ joase si nu prera trage bine in oricare viteza atuncea ti dus lantul ... asa era la mine .... da na pot sa ma insel Asfalt uscat Editat Septembrie 22, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista. Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista.Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? detemina bataia, dupa care vezi de piese, ai timp totata iarna. eu merg pe varianta banutilor, nu a lantului.. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista.Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? poti sa ma suni pe mine si sa pui telefonul langa motor..sau pe macho.sa iti dai seama ce bate. Dupa parerea mea: 1. cam sanse de 80% e sa fie uzura normala intalnita la Diversioane a ambreiajului si bat placile. 2. 10 % sa fie banutii Restu: distributia, pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Dragi colegi, am 2 tobe ovale originale Ducati monster 600 (REMUS) slip-on de vanzare. pretul lor este 600 roni perechea. Se potrivesc si pe XJ 600 Acum sunt vopsite cu negru , spray dar se poate sterge vopseaua cu diluant daca se doreste culoarea aluminiului mat. Tobele sunt in stare super. informatii la telefon 0757983147 pentru mai multe fotografii www.fotok.ro/ducati.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ok ambreiaj sa fie? bataia se aude sus la capac , dupa ce se incalzeste, bataia se muta cam pe la mijlocul motorului , ea se aude in motor. Nu ma deranjeaza acum dar sper k in timp sa nu se a agraveze ceva mai rau.Sa nu afecteze puterea sau sa se fac o uzura mai mare a motorului. Chestia e ca nu ma pricep prea bine. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 În ordinea apariției lor, zgomotele ar fi: la început un "ronțăit" asemănător unei maÂşini de măcinat cafeaua, alea fiind pastilele de la supape, însoțite de un "croncănit" mai neregulat, care se diminuează când tragi ambreiajul - ăla, fireÂşte vine de la ambreiaj (problema cu bolțul ăla de 5,5 care se subțiază Âşi face un mic joc), apoi, după încălzire se aude Âşi lanțul transmisiei primare, care odată ce se incălzeÂşte se lărgeÂşte un pic Âşi face Âşi el un zgomot specific (ca un țârâit de greiere) Âşi cireaÂşa de pe tort e lanțul secundar ( ăla gros cu mai multe rânduri de zale, Hi-Vo Chain din manual) care țârâîe doar când transmisia e cuplată - adică în mers - Âşi care are un întinzător hidraulic,care e posibil să nu primească debit de ulei suficient din cauza unor fisuri ce apar de obicei la conductele metalice f. subțiri din interiorul motorului, deci debit insuficient-întindere insuficientă-zgomot.Cam asta am înțeles eu până acum, rog specialiÂştii să intervină. La toate aceste probleme răspunsul avizaților a fost ceva de genul "Da ce, te deranjează?Lasă-l aÂşa că merge mult Âşi bine!".ÂŞi culmea, ajung să le dau dreptate, motorul îÂşi vede de ale lui, face cafea dimineața Âşi îÂşi vede de drum! Pune ulei mai gros Âşi zgomotele vor fi diminuate.La fel prinde bine Âşi o sincronizare de carburi. Tot legat cumva de chestiunile astea, sunteți conÂştienți că nu ne vom putea vinde mobrele la un preț decent, cu aÂşa zgomote de funcționare Âşi mai ale că "nu se ridică într-o roată"! Văd pe BikeShop niÂşte prețuri infernale (de mici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 salutare..eu am pus ulei gros si intr-adevar am diminuat , dar nu cu mult zgomotele. Insa cu ulei subtire spun cu toata cinstea ca in viteze mici e mai sprintena si trage mult mai bine decat cu ulei gros. la mine la pornire, bineinteles si cu socul tras, motor rece si la 2000 RPM nu prea se aude mare lucru. Dupa incalzire incepe sa de auda cum trancaneste ambreiajul....semn ca uleiul se incalzeste si se subtiaza (zgomot asemenator cum ai lovi niste farfurioare de la cestile de cafea-ntre ele, ca tot era vrb de cafea in topicul postat mai sus). Cand consider ca motorul e incalzit aud apoi un tarait de greiere, undeva in partea superioara a motorului, nu stiu cum ii spune... carter... nu le am cu mecanica... sub capacu lui. Am ascultat bine zgomotul ala si tin sa cred ca se aude exact in dreptul bujiilor. Oare bujiile estea nu fac si ele zgomot de la scanteie? Altceva ce mai voiam eu sa spun; asculatm intr-o seara taraitul de greiere si vedeam in dreptul bujiilor o lumina alba, cu toate ca erau bine infiletate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Tot legat cumva de chestiunile astea, sunteți conÂştienți că nu ne vom putea vinde mobrele la un preț decent, cu aÂşa zgomote de funcționare Âşi mai ale că "nu se ridică într-o roată"! Văd pe BikeShop niÂşte prețuri infernale (de mici). Nu le mai vindem le apreciem pentru ceeea ce pot si pentru ca ne duc din punctul A in B si raman ca si piese de colectie, poate apar si pe la noi oameni care au aceasi mobra de 25 de ani Mesaj completat salutari , dintr-o oarecare stupiditate am uitat setata benzina pe rezerva , rezultat rezervor gol + carburatoare acuma marea dilema este dupa ce bag catva litri , cum il pornesc ? din cate stiu trb sa se umple carburatoarele deci trb sa setez pe PRI ? cate min ? cu soc sau fara ? pornesc pe PRI sau pe RES ? astept sfaturi , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 salutari , dintr-o oarecare stupiditate am uitat setata benzina pe rezerva , rezultat rezervor gol + carburatoare acuma marea dilema este dupa ce bag catva litri , cum il pornesc ? din cate stiu trb sa se umple carburatoarele deci trb sa setez pe PRI ? cate min ? cu soc sau fara ? pornesc pe PRI sau pe RES ? astept sfaturi , mersi [i]Si eu am patit ca tine mai demult. Deci... nu e greu. Bagi pe PRI. acel comutator. ii dai un mic START, ca sa ii misti pistoanele,fara sa o pornesti, astfel incat sa se umple filtrul de benzina si apoi carburatoarele. La mine filtrul de benzina e transparent si vad cand e cu benzina. Poti comuta pe on dupa ce se umple filtrul benzina. Tragi socul la maxim, o pornesti. daca era selectat pe PRI poti in acest moment sa dai pe ON. In rest te descurci, floare la ureke.[/i] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 pui cativa litri (mai multi) de benzina, pui robinetul pe PRI si astepti cateva minute (fumezi o tigara, doua, trei) tragi shocul si incerci sa pornesti s-ar putea sa o ia mai greu, dar o sa o ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 [i]Si eu am patit ca tine mai demult. Deci... nu e greu. Bagi pe PRI. acel comutator. ii dai un mic START, ca sa ii misti pistoanele,fara sa o pornesti, astfel incat sa se umple filtrul de benzina si apoi carburatoarele. La mine filtrul de benzina e transparent si vad cand e cu benzina. Poti comuta pe on dupa ce se umple filtrul benzina. Tragi socul la maxim, o pornesti. daca era selectat pe PRI poti in acest moment sa dai pe ON. In rest te descurci, floare la ureke.[/i] salut, m-am chinuit un pic pentru ca erau infundate carburatoarele cum a tras din rezervor pana la ultima picatura , am observat ca mi-a intrat un pic de benzina si in cutia filtrului de aer... cum tot incercam sa-l pornesc sa inecat pana la refuz, am suflat in conducta principala care duce de la pompa de benzina in mijlocul carburatoarelor pana am desfundat cele din mijloc , dupacea a luato mai anevoios la a 4 a cheie... mersi pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Am un zgomot nou Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut. Am verificat,curatat placutele [nici 3000km nu au] si discurile fata-spate. Par OK. Ridicata fata si spatele - verificat sa nu fie vreun disc deformat. Niciun zgomot neobisnuit la invartirea rotilor. Franele prind foarte bine - ma refer pentru Diversion Verificat intinderea lantului; curatat & uns - cu toate ca am facut operatiunea acu' 10 zile si n-am prea circulat. Totul in parametrii. Verificat telescoapele - curate & active ca la carte. Verificat cablu de km la ambele prinderi. OK! Cateva precizari pentru un diagnostic rapid: - la franari trag ambreiajul - n-am circulat pe drumuri accidentate - mai bine fac cale intoarsa; am fost doar prin oras cu ea zilele astea.. - am incercat si cu frana spate, dar blocheaza spatele inainte sa fie o decelerare serioasa.. - am incercat si cu frana motor mai dura, dar zgomotul motorului ascundea restul zornaielilor - neconcludent! - in mers nu se simte nimic schimbat: nici la manevre pe loc, nici la viteza, nici viraje, nimic!! >> am mare grija de galbejita asta si ma streseaza acum fara motive intemeiate Sa fie vreun rulment din fata? Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 ÂŞi la mine la fel, cel mai evident când coboram pe serpentine cu motorul oprit (am practicat sportul ăsta în turele din vară), la fel plăcuțe relativ noi, lichid nou, disc ok etc.Nu-ți fă griji, e-n regulă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Asta inseamna ca mi se ascut simturile pe sezon [3 pe XJ] ce trece? in special auzul alte idei? ps: dar m-am linistit putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 ÂŞi la mine la fel, cel mai evident când coboram pe serpentine cu motorul oprit (am practicat sportul ăsta în turele din vară), la fel plăcuțe relativ noi, lichid nou, disc ok etc.Nu-ți fă griji, e-n regulă! Cum drac sa cobori pe serpentine cu motoru' oprit??? Pt ce, pt economie??? Inteleg la un enduro pe coborare nasoala s-o bagi in viteza si sa faci frana spate din ambreiaj ca sa ai picioarele libere dar pe sosea n-are absolut nici un sens!!! Uneori singura chestie care te scoate din cacao e gazu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Mă plictisisem de frâna de motor, toba spartă din dreapta făcea gălăgie destul de mare Âşi voiam puțină liniÂşte, se mergea la 20-30 kmh Âşi da, rămâneam Âşi fără benzină, eram la dracu-n praznic Âşi mai aveam destul de mers până în prima loc. cu benzinărie.Nu e nici o problemă că doar n-ai servo direcție Âşi frânele te țin suficient de bine, repet, vitezele erau mici Âşi traficul aproape nul.Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Am un zgomot nou Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut. Ma inscriu si eu pe lista. La franari bruste pe fata se aude un zgomot ciudat. La spate nu. Insa eu am mai obs inca un lucru la al meu: cand imping motoru se aude un zgomot de parca ar freca placuta de frana pe disc. (lichid nou, si frane aerisite) Inca nu m-am pus sa-l ascult cand e pe central sa vad de la care vine ca de obicei i-mi aduc aminte cand il bag in garaj (mai nou pe la 24:00-1:00 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 (editat) E ceva normal sa atinga putin placutele discurile. Eu de obicei aud cand o imping cu spatele. Sunet ft subtil. Am stat si cugetat : poate si pina acum aveam zgomotul asta, dar n-am bagat de seama.. si daca nu era combo de casca cross + franare brusca la viteza mica, poate traiam bucuros in ignoranta! Cu casca full aud doar daca franez brusc la viteza mica si ma concentrez sa disting zgomotele.. Editat Septembrie 26, 2009 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
07ary Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 ciao la toata lumea sunt posesor de xj 600n si asi vrea sa stiu daca aveti careva idee cu cati newtoni se strange capacul de la ambreiaj ca nu am gasit nici un manual in care sa scrie sau daca aveti un manual de genu??? am vazut ca intreaba lumea de trancanit, de ambreiaj etc, asa fac toate xj-urile, daca schimbati ambreiaj, pastile, lant de distributie dupa o mie de km iara trancane asa ca stati linistiti si da-ti gaz mai bine nu ati observat ca pe la 3800-4000 de rotati vibreaza??? e ca si celelalte chesti eu am facut 9000 km anul trecut si i-am schimbat doar uleiul si filtrele in rest merge ca la inceput acum vreau sa o dau sa-mi iau ceva mai mare , pentru cuplu nu pt viteza asfalt uscat si nu numai merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.