Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

XJ 900 e mare, greu, invechit, parerea mea... daca m-as orienta spre 900 m-as uita mai degraba la un TDM... sau CBF de 1000 de la Honda daca as vrea 4 cilindrii. Eu deocamdata oscilez intre tenere si f800gs ca upgrade de noua. vreau sa testez tenere pe autostrada si gs-ul pe camp... asta si daca se arata ceva oferte pe la f800gs, altfel cam inclin spre tenere ca diferentele de pret sunt mari rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prea subțire 10 40, un 20 50 ar fi ideal, dar nu-i bai mare, merge Âşi ăla.

Pe timp rece, cum ar fi inceputul lui octombrie pana in decembrie ca ulei cu indicativul 10 w 40 nu e rau deloc, adica nu e chair asa subtire. Nu e bun pt sezon cald cum ar fi de la 25 gr in sus ca medie a zilei...eu am mers acu o vara cu 10 w 40 si motorul nu se simtea in largul lui. Vara e bun un 15w50 sau un 20w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ 900 e mare, greu, invechit, parerea mea...

 

Pt. mine tocmai asta înseamnă un motor "țapăn".E ca Âşi cum ai lua un Mercedes 124 (bine intreținut) Âşi l-ai pune lângă ultimul fâs cu 4 ochi...

Bineînțeles că trebuie să dăm curs progresului, dar am avut ocazia să stau lângă un CB 900 Bol D*Or de prin 82 parcă: măi frate cât fier avea motorul ăla, incredibil!Iar XJ ul ăla din anii 80 e printre cele mai reuÂşite motoare ever!

Restul e Cancan...Părerea mea! :rose: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten,nu are net si ma rugat pe mine sa va pun cateva intrebari(nu am timp sa rasfoiesc 76 pag)despre XJ-900,fab 1996 ca a gasit una prin zona

lui(Suceava) si ar vrea sa o ia cica are vreo 60 k km arata impecabil,pret vreo 1700 euro,baiatu a avut numai comuniste pana acum.

 

Deci::1=consum in medie ?

2=ce ulei+bujii este recomandat?

3=defecte specifice ale modelului respectiv ?

4=o sa ma duc si eu sa o vad ,la ce tre sa ma uit in special ??

 

PS:alte opinii si sfaturi sunt binevenite !! :rose:

Am cautat manual de reparatie sau macar ce intretinere si nu am gasit decat pt XJ 600,pt.900 din 1996 un link ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, de vreo 5 zile am si eu in garaj un Diversion 600, achizitionat in dar pt prietena mea, de fapt am vandut R1 si am zis sa iau ceva pt amandoi...motocicleta este in stare foarte buna, am achizitionat-o de la concesionar insa se pare ca nu este ceea ce ma asteptam: pt ea este prea inalta si grea, pt mine care am fost obisnuit cu ceva peste 150 CP pare ca sta pe loc, asadar pana o sa o vand ( nici macar nu am apucat sa o inmatriculez) o sa fiu si eu in club, cu intrebari si dependent de sfaturi, si cine stie...poate tinand cont de stare in care se afla, poate ma schimb eu..... :rose:

post-14660-1254462633_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, de vreo 5 zile am si eu in garaj un Diversion 600, achizitionat in dar pt prietena mea, de fapt am vandut R1 si am zis sa iau ceva pt amandoi...motocicleta este in stare foarte buna, am achizitionat-o de la concesionar insa se pare ca nu este ceea ce ma asteptam: pt ea este prea inalta si grea, pt mine care am fost obisnuit cu ceva peste 150 CP pare ca sta pe loc, asadar pana o sa o vand ( nici macar nu am apucat sa o inmatriculez) o sa fiu si eu in club, cu intrebari si dependent de sfaturi, si cine stie...poate tinand cont de stare in care se afla, poate ma schimb eu..... :rose:

 

:blink:)...totul depinde de punctul de veder. Pt mine este primul motor si era sa iasa de sub mine cei 61 de caluti de vreo 2 ori la inceput cand am mai bagat mana in acceleratie. Deci un downgrade de la 150 la 61...se simte!!!

Dupa poza chiar ca este in stare foarte buna.

Ca si dimensiuni pt mine este optim (175, 70kg) pentru o persoana mai mica de 160-150 de ex deja devine destul de inalta.

Dac vroiai ceva mai puternic era xj900-le...care are 90 CP.

 

Asflat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, de vreo 5 zile am si eu in garaj un Diversion 600, achizitionat in dar pt prietena mea, de fapt am vandut R1 si am zis sa iau ceva pt amandoi...motocicleta este in stare foarte buna, am achizitionat-o de la concesionar insa se pare ca nu este ceea ce ma asteptam: pt ea este prea inalta si grea, pt mine care am fost obisnuit cu ceva peste 150 CP pare ca sta pe loc, asadar pana o sa o vand ( nici macar nu am apucat sa o inmatriculez) o sa fiu si eu in club, cu intrebari si dependent de sfaturi, si cine stie...poate tinand cont de stare in care se afla, poate ma schimb eu..... :laugh:

Nu stiu cum se circula acolo in Spania dar in Ro :laugh: ti-ai fi facut un mare bine vanzand R1 si luand un touring ca Diversion.

Eu am trecut de la SS 1000(Suzuki TLR,135 cp dar cuplu cat R1 :laugh: ) la cruiser de 800 (cuplu 69 nm) si crede-ma ca ma felicit in fiecare zi pt.alegerea facuta,ma simt motociclist care se plimba si calatoreste nu pilot de curse cu morcovul in c.......

 

PS:arata super bine ,cel putin in poza !!!

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati diversionisti, mi-a ajuns motocicleta, faza este ca are rulmentul de presiune dus, de unde gasesc sa cumpar, stie careva?

 

:laugh:

 

De obicei magazinele moto mai mari aduc si piese la comanda. Nu stiu din ce oras esti dar in TM sunt sanse la vreo 3...repet "sanse".

Iar daca este un rulment normal atunci poti de la orice magazin de specialitate pt ca sunt stasuri. Are rulmentul un cod, te duci la magazin si daca au pe stoc bine daca nu stai cateva zile pana vine pe comnda. Recomandat: SKF, FAG, Koyo

 

Unde se gaseste rulmentul acela de presiune si cum ti-ai dat seama ca el e distrus?

 

:laugh:

 

asflat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este un rulment propriu-zis, ci niste ace intre doua saibe cred, nu stiu ca era terminat, se afla intre cele doua "oale " de ambreiaj, inainte de placute, ca simptome intra greu in viteza si iese la fel, deci nu stiu de unde sa comand, mai ales ca este vorba de o suma modica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este un rulment propriu-zis, ci niste ace intre doua saibe cred, nu stiu ca era terminat, se afla intre cele doua "oale " de ambreiaj, inainte de placute, ca simptome intra greu in viteza si iese la fel, deci nu stiu de unde sa comand, mai ales ca este vorba de o suma modica....

eu sincer nu ma pricep... nu ai vreun manual service pe care toti Diversionistii de pe aici de pe forum il au? macar ne indicai pe o poza unde e buba, sau te uitai si tu la piesa cum trebuie sa arate.

Daca ai noroc sa intre macho sau Draku zilele astea pe topicul acesta, iti vor raspunde ei deoarece ei au mai desfacut ambreiajul la Diversion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor celor cu diversion. Povestea mea incepe acu 2 ani cand mi-am cumparat un xj 600. Toate bune shi frumoase, in afara cu un trancanit (sunet la ambreiaj). Dupa multa maculatura am ajuns la niste concluzii care le-am pus in aplicare, poate din cauza ca sunt putin perfectionist.

Am schimbat acel bolt de 5mm cu unul de 5.4mm shi degeaba, la pompa de ulei am constatat ca mai este un bolt de 3mm shi l-am inlocuit cu unul de 3.2mm, la fel degeaba. Am discutat cu cineva de la Yamaha shi mi-a zis ca sunt moi arcurile de la ambreiaj, asa ca le-am schimbat, la fel nici un rezultat.

Mai am doua variante la solutionarea zgomotului sau ma dau batut :laugh:

I. Acum ma gandesc la pinionul de angrenare motor ambreiaj, ca ar fi cu probleme pt ca e ascutit (nu am gasit documentatie cum ar trebui sa fie).

II. Dupa uzura care se vede pe ansamblul ambreiaj, uzura facuta de placile metalice shi cele de frictiune, ar fi sa schimb tot ansamblul ambreiaj, dar este peste bugetul meu deocamdata.

Nu ma prea descurc cu programele calculatorului asa ca am facut eu un document cu poze ce am schimbat la xj, sper sa va ajute iar daca aveti ceva idei noi vreau sa stiu shi eu!

ASFALT USCAT TUTUROR CAT MAI ESTE.

 

 

Mesaj completat

Salut din nou am uitat sa spun ca la un moment dat, am dat tot ansamplul ambreiaj jos, am pus capacul la loc shi am pornit motorul shi nu am mai auzit nici un zgomot, deci problema este undeva la ambreiaj.

Asfalt uscat

Yamaha_XJ_I_.doc

Yamaha_XJ_II_.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor celor cu diversion. Povestea mea incepe acu 2 ani cand mi-am cumparat un xj 600. Toate bune shi frumoase, in afara cu un trancanit (sunet la ambreiaj). Dupa multa maculatura am ajuns la niste concluzii care le-am pus in aplicare, poate din cauza ca sunt putin perfectionist.

Am schimbat acel bolt de 5mm cu unul de 5.4mm shi degeaba, la pompa de ulei am constatat ca mai este un bolt de 3mm shi l-am inlocuit cu unul de 3.2mm, la fel degeaba. Am discutat cu cineva de la Yamaha shi mi-a zis ca sunt moi arcurile de la ambreiaj, asa ca le-am schimbat, la fel nici un rezultat.

Mai am doua variante la solutionarea zgomotului sau ma dau batut :laugh:

I. Acum ma gandesc la pinionul de angrenare motor ambreiaj, ca ar fi cu probleme pt ca e ascutit (nu am gasit documentatie cum ar trebui sa fie).

II. Dupa uzura care se vede pe ansamblul ambreiaj, uzura facuta de placile metalice shi cele de frictiune, ar fi sa schimb tot ansamblul ambreiaj, dar este peste bugetul meu deocamdata.

Nu ma prea descurc cu programele calculatorului asa ca am facut eu un document cu poze ce am schimbat la xj, sper sa va ajute iar daca aveti ceva idei noi vreau sa stiu shi eu!

ASFALT USCAT TUTUROR CAT MAI ESTE.

 

 

Mesaj completat

Salut din nou am uitat sa spun ca la un moment dat, am dat tot ansamplul ambreiaj jos, am pus capacul la loc shi am pornit motorul shi nu am mai auzit nici un zgomot, deci problema este undeva la ambreiaj.

Asfalt uscat

 

 

 

cand tragi ambreiajul sunetul (trancanitul) nu dispare ? cel putin asa este la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na are nimeni un manual de reparatie pt.XJ 900 din 1996 ??

 

Pe site-rile de manualae nici eu n-am gasit nimica am gasit insa separat pe alte site-uri poate te ajuta:

 

http://netfree1.blogspot.com/2008/09/yamah...ice-manual.html

 

- sunt 3 bucati care trebuiesc downloadate

 

http://www.filecrop.com/4315287/index.html

 

- este in germana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zgomot nou :)

Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut.

Am verificat,curatat placutele [nici 3000km nu au] si discurile fata-spate. Par OK. Ridicata fata si spatele - verificat sa nu fie vreun disc deformat. Niciun zgomot neobisnuit la invartirea rotilor. Franele prind foarte bine - ma refer pentru Diversion :laugh:

Verificat intinderea lantului; curatat & uns - cu toate ca am facut operatiunea acu' 10 zile si n-am prea circulat. Totul in parametrii.

Verificat telescoapele - curate & active ca la carte.

Verificat cablu de km la ambele prinderi. OK!

Cateva precizari pentru un diagnostic rapid:

- la franari trag ambreiajul :laugh:

- n-am circulat pe drumuri accidentate - mai bine fac cale intoarsa; am fost doar prin oras cu ea zilele astea..

- am incercat si cu frana spate, dar blocheaza spatele inainte sa fie o decelerare serioasa..

- am incercat si cu frana motor mai dura, dar zgomotul motorului ascundea restul zornaielilor - neconcludent!

- in mers nu se simte nimic schimbat: nici la manevre pe loc, nici la viteza, nici viraje, nimic!!

>> am mare grija de galbejita asta si ma streseaza acum fara motive intemeiate :laugh:

 

Cred ca am gasit rezolvarea! la mine cel putin :)

Nu ma puteam impaca cu zgomotul la franare, asa ca am mai investigat:

-deconectat cablu de kilometraj >> n-a ajutat.

-demontat etrierul fata : curatat complet,uns, etc; curatat,uns pistonasele; curatat placutele si le-am schimbat intre ele ca una era mai tocita ca cealalta >> a disparut sunetul enervant!!! pe loc se aude cum ating putin placutele discul, dar le trebuie putin pina se muleaza dupa partea opusa a discului. Franeaza bine.

Va mai anunt daca e pe termen lung rezolvarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, asa este cand trag de ambreiaj nu mai suna, e liniste shi pace.

Daca mai doreste cineva sa aiba manual de reparatie indifernt de moto gaseste in acest link: http://www.manualedereparatie.info/downloa...air-Manual.html

Asfalt uscat.

Salut!

La mine trancaneste si cand trag de ambreiaj. Mai putin , adica e irelevant cat de putin. Trancaneste in toate cazurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa un oarecare numar de km, bucsa de bronz din "oala" de abreiaj se uzeaza, cu toate ca are in interior un canal elicoidal de ungere (bucsa nu se vinde ca piesa separata, ci doar cu tot ansamblul "oalei" de ambreiaj)

acest lucru face ca oala sa aiba un mic joc cand ambeiajul este liber si probabil ca acest fapt, corelat cu celelalte jocuri din zona ambreiajului si arborelui primar din cv fac sa apara acel sunet

cand ambreiajul este actionat, oala se "aseaza" intr-o pozitie oarecum fixa (nu mai este libera sa joace) si zgomotul se diminueaza

parerea mea

ar mai fi si lantul de transmisie primara al carui intinzator probabil ca "oboseste" in timp (si nu este accesibil din exterior)

sau arborele intermediar de transmisie (cel actionat de arborele cotit prin intermediul lantului de transmisie primara si care are la un capat alternatorul si la celalalt pinionul care se angreneaza cu coroana de pe oala ambreiajului)

etc

 

sfat personal: daca nu sunt flagrante, lasati zgomotele si mergeti cu mobrele. puneti ulei bun, schimbati-l la 3000-3500 de km (si bujiile) si bucurati-va de

motorete.

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj ptr. nenea Draku', cam cel mai vechi Diversionar al acestui forum :

Si bujiile se schimba la 3500 km?

eu uleiul l-am schimbat la 5850 km..am avut Motul 300 V 15 W 50. si chiar cu atatia km uleiul inca mai era cu o tenta verzuie specifica si nu era negru precum catranul cum am vazut la alte motoare.

Bafta!

 

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la sfatul unui cunoscator, eu asa fac

avand in vedere ca motorul de diversion e deficitar la capitolul racire (mai ales in oras si mai ales in targul nostru, bucuresti), in perioadele calde merge destul de incins. ca urmare, uleiul isi pierde destul de repede calitatile, cum probabil se intampla si cu celelalte consumabile din zona motorului (cum ar fi bujiile)

si e de preferat sa fie schimbate cat de des. bine, ele mai merg, dar pentru o functionare cat mai aproape de optim, sugerez schimbarea mai des.

desi, la diversion, bujiile sunt destul de scumpe, intre 24 si 29 lei/buc

sfat: organizati un "group by" pentru cumpararea en-gross de bujii de pe internet. in functie de ce gasiti la momentul respectiv, pot ajunge la 16-19 lei/buc (minim 10 buc).

la fel si cu placutele de frana. eu mi-am comandat pe ebay din australia (pt roata spate) si au ajuns la 56 lei cu tot cu transport (in conditiile in care aici, cel mai mic pret pe care l-am gasit a fost de 90 lei). calitatea e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...