perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... Mesaj completat Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... eu confirm ca am apelat la ei si asa a fost, a durat 2 luni pana a venit o garnitura (in primavara lui 2008) anul asta insa, s-au schimbat lucrurile si cablul de ambreiaj a venit intr-o saptamana, ca si alte piese comandate de mine. oficial, se spune ca piesele vin in 2 saptamani, dar ele vin de fapt cam in 3-4 zile. probabil ca oamenii isi iau o marja de siguranta pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? eu nu am reusit sa scot becul fara sa dau carena jos. dar poate cineva cu maini mai delicare si scule adecvate reuseste, spatiul intre carena si partea de jos a farului, unde se gaseste becul de pozitie este destul de mic Editat Octombrie 6, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? La ultimul model se poate si far si bord. Daca stii cum si unde sunt... eu am dat pt ambele jos dar am constatat dupa ca nu era nevoie. La modelele vechi ( pre 98 ) se poate sigur cel de far scoate... cand si-a pus cineva cu modelul respectiv xenon imi aduc aminte ca n-a dat carena jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? Mie cand am luat motoreta mi s-a ars faza lunga a becului. Am incercat sa nu dau carena dar pana la urma tot am dat-o.. Vezio ca se da jos si parbrizul si semiluna aceea neagra de plastic de sub parbriz. Ai grija mare cum scoti suruburile acelea cu cap de guma si mai ales cum le bagi ca sa nu fisurezi masca de plastic respectiva. Dupa ce ai facut chestia asta vezi ca mai ai vreo 2 suruburi de desfacut, de deasupra farului si cu asta poti da carena jos. Nu uita la cand pui carena sa fisezi suruburile ca eu am uitat de 2 ori.. si mai eram cu un pretenar care ma ajuta si a trebuit iar sa dam parbrizul jos, lucru care dureaza trei sferturi din operatiune. daca tot dai carenele poti lipi in locul unde face contact cu cadrul bucati de cauciuc taiate din camere de bicicleta sau gasesti burete cu adeziv, e special pe la magazine moto. Acest ultim lucru ajuta la a mai scoate din vibratiile carenei. Becul este H4, se vede si prin far. Vezi nu lua de la Petrom ca te tepuiesti tare, cum am facut -o eu. Ia de la magazine de articole auto din piata. Mesaj completat mai sus... din greseala am scris magazine moto..am vrut sa scriu auto da in cap am numai moto... Becul se poate scoate si fara sa dai carena , eu am incercat de m-au luat toate transpiratiile si am chemat pe cineva cu mana mai subtire care nu s-a descurcat ca isi pierdu rabdarea. Am preferat sa dau carena. daca nu ai facut niciodata , da mai bine carena jos. Mesaj completat Din cate inteleg eu d-le Draku se pare ca tu ai desfacut motoreta asta de Diversion bucatica cu bucatica. Ai facut anatomie mecanica sau disectie serios pe ea... probabil ai desfacut si mecanismul ala de comutatoare din dreapta , de START si RUN de unde o pornesti. Eu si la ala m-am bagat de curand si i-am curatat contactele de oxizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos... Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos...Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" Discutam de acelashi sunet shi zici ca acolo e problema? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos...Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" da mai multe detalii.... dupa ce schimbashi rulmentul respectiv mai ai trancanitrui, zgomote la ambreiaj? Mesaj completat Ce imi place mie la d-l Draku e ca a desfacut motoreta lui de cand o are bucatica cu bucatica ... Un bun anatomist in ale mecanicii, cu o bogata experienta in ale disectiei motoristice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) lasa-l draku de-o parte pe "domnul" mobra am desfacut-o cam de tot. cel putin vara asta, cand am vopsit-o peste tot, am demontat-o complet complet. mai putin motorul,la care nu am umblat decat la vreo cateva capace pe care le-am vopsit. ocazie cu care m-am uitat prin el si care arata bine pt cei 60k+ km de la bord..... asa ca, daca aveti vreo intrebare despre ea, indrazniti PS chiar si acum, dupa 3 ani de "posesiune" si vreo 30000 de km impreuna, nu am decat cuvinte de lauda despre motoreta asta. e o mobra super-comuna, nu exceleaza cu nimic, decat poate cu faptul ca te aduce mereu acasa si nu te lasa in drum Editat Octombrie 6, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 no, mie nu-mi facea zgomote ambreiajul ci doar nu intra bine in viteze si nici nu iesea.....acolo lucra rulmentul acela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Hi noroc... ma-am gandit eu asa... ca azi am deschis pagina acestui forum si am vazut ca Diversionistii sunt codasi; drept urmare sa mai postez si yo ceva. Uite... probabil va e cunoscut acest filmulet de pe youtube, cand un neamt porneste un Diversion model 1994 pe timp de iarna; acel model e identic cu al meu. Daca dati mai tare boxele auziti foarte bine sunetele facute de motor. deci.. se aude la un moment dat un zgomot cu rezonanta metalica pe o unda mai inalta, ca un tacanit, tzarait fata de zgomotul gros, grav de fundal al motorului. Tacanitul ala se aude exact ca in acest filmulet si la mine, e sub carterul superior, undeva in dreptul bujiilor. E acelasi zgomot ca in film deci... Ce sa fie? Joc la supape? Bate distributia? E pana la urma de speriat? Ca de cand am schimbat uleiul tacanitura aia e mai acuta paremis-e si daca las motorul pornit pe o parte..aia cu cricul, aplecat mult se aude mai pronuntat. Nu am urechea foemata ca un mecanic dar as dori sa aud si eu cateva pareri de la unii mai buni cunoscatori ai fenomenologiei diversioniste. mai jos e linkul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! salut, eventual de pe ebay care este scump ,vezi link alta varianta cauti unul universal sau in cel mai rau caz il fabrici tu Asfalt uscat Editat Octombrie 7, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Asta este sunetul care se aude la mine, cred ca toti vb de acest sunet Asfalt Uscat Sunet_Yamaha.mp3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supape mai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste daca zgomotul nu e foarte puternic, se mai poate merge asa. oricum, daca se aude, e bine de consultat un mecanic priceput in alta ordine de idei, daca ati urmarit filmuletul de pe youtube cu neamtul, ati observat ca, la pornirea dupa o perioada mai lunga de timp (1 luna spunea neamtul), acesta a pus robinetul in pozitia PRI, iar dupa ce a pornit motorul l-a trecut pe ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 salut, eventual de pe ebay care este scump ,vezi linkalta varianta cauti unul universal sau in cel mai rau caz il fabrici tu Asfalt uscat ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supapemai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste la mine e exact invers, se aude dupa ce se incalzeste motorul, undeva in partea stanga a chiulasei sa fie altceva? PS ai dat diva, ca nu mai vad anuntul la semnatura? Mesaj completat are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! m-as baga la iarna sa "sculptez" un bugspoiler din polistiren expandat (lucru direct pe motor), dar trebuie gasit un meserias in ale fibrei de sticla sa faca matrita pe negativ, ca apoi sa toarne bug-ul propriu-zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 tzacanitul ala metalic e de la supapemai precis, de la pastilele de reglaj uzate in mod normal, dispare sau se diminueaza foarte mult cand motorul se incalzeste daca zgomotul nu e foarte puternic, se mai poate merge asa. oricum, daca se aude, e bine de consultat un mecanic priceput in alta ordine de idei, daca ati urmarit filmuletul de pe youtube cu neamtul, ati observat ca, la pornirea dupa o perioada mai lunga de timp (1 luna spunea neamtul), acesta a pus robinetul in pozitia PRI, iar dupa ce a pornit motorul l-a trecut pe ON Salut, supapele sun ok pt ca le-am masutat shi sunt in parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 daca are careva probleme la intratul in viteza, vand rulmentul si saiba de la ambreiaj...cod AXK si AS 1528, eu le-am luat in dublu exemplar, am doua saibe in loc de una, daca nu vreti sa mai asteptati dupa cei ce aduc piese sau sa comandati le dau cu 20 lei cu transportul prin posta...prind bine mai ales ca se gasesc doar la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 `vad ca de ceva timp nimeni nu a mai postat nimic pe aici. Chiar nici eu doarece a plouat si vremea e deosebit de friguroasa pentru aceasta perioada.Nici macar nu am mai pornit motocicleta de o saptamana dar barem i-am deconectat bateria la borna negativa. Stie cineva daca temperaturile scazute inregistrate noaptea, adica 2-4 gr influenteaza negativ caracteristicile bateriei??Eventual bagam bateria in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 `vad ca de ceva timp nimeni nu a mai postat nimic pe aici. Chiar nici eu doarece a plouat si vremea e deosebit de friguroasa pentru aceasta perioada.Nici macar nu am mai pornit motocicleta de o saptamana dar barem i-am deconectat bateria la borna negativa. Stie cineva daca temperaturile scazute inregistrate noaptea, adica 2-4 gr influenteaza negativ caracteristicile bateriei??Eventual bagam bateria in casa. Experienta personala: Motorul l-am cumparat in oct 2008 si a stat in garaj de tabla pana in feb. Pana in dec il mai porneam saptamanal, mai dadeam o tura prin padurea de langa starda (nu aveam numere). In feb cand am vrut sa-l pornesc nu mai pornea deloc. Bateria a murit complet. A trebuit sa cumpar una noua. Anul acesta din pacate am deja parcat motoru si chiar de sta in garaj de beton, i-am scos bateria si l-am dus acas. Unii zic ca nu are nimica. Totusi altii recomanda sa-l tii in casa si sa-l mai incarci din cand in cand. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 /index.php?showtopic=388695 Piese xj600 din 94 model 4BR!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salut ! In primavara am achizitionat o moto yamaha divercion din 1996 ,model 4DU 33000 de km de care sunt foarte multumit . Am avut ceva probleme cu pastilele de la supape pe care le-am inlocuit. Acum cateva zile fiind mai rece afara,am observat la pornire ca ies gaze arse si stopi de apa pe un orificiu de2mm din toba undeva in partea de dedesupt linga lipitura a doua de langa galeriile de evacuare. Va rog sa-mi spuneti daca la voi e la fel Dupa parerea mea cred ca sunt orificii de evacuare a condensului,dar nu stiu daca este normal sa iasa si gazele arse. Proprietarul dinainte lea astupat cu silicon crezand ca sunt sparte tobele. Pe mine nu ma deranjeaza ca iese fum pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salut !In primavara am achizitionat o moto yamaha divercion din 1996 ,model 4DU 33000 de km de care sunt foarte multumit . Am avut ceva probleme cu pastilele de la supape pe care le-am inlocuit. Acum cateva zile fiind mai rece afara,am observat la pornire ca ies gaze arse si stopi de apa pe un orificiu de2mm din toba undeva in partea de dedesupt linga lipitura a doua de langa galeriile de evacuare. Va rog sa-mi spuneti daca la voi e la fel Dupa parerea mea cred ca sunt orificii de evacuare a condensului,dar nu stiu daca este normal sa iasa si gazele arse. Proprietarul dinainte lea astupat cu silicon crezand ca sunt sparte tobele. Pe mine nu ma deranjeaza ca iese fum pe acolo. salut , in primul rand bine ai venit pe forum ,nu-ti fa probleme cum ai zis si tu sunt niste orificii de evacuare a condensului asa este si la mine , din cand in cand mai iese si fumul pe acolo in principal la pornire... p.s. pune o poza cu XJ-ul tau sa-l vedem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 MULTAM PENTRU RASPUNS, ALEX Deocamdata ma descurc mai greu cu comunicarea pe forum.Pentru moment nu am poze cu ia,dar maine daca este timpul frumos am sa o pozez. Pana acum merge bine,cand mai prind un banut mai schimb cate-o garnitura . Motocicleta a fost adusa din Germania in 2006 ,a mers 20km in bucuresti ,tipu a cazut cu ia si de atunci o tine in garaj.Dupa un schimb de ulei si baterie schimbata ,merge ca unsa. Cand ama schimbat pastilele,m-am dus cu ia la un service la un amic care repara masini,care ma ajutat cu niste scule ,cea mai buna a fost un stetoscop ptr. motoare care ma ajutat sa aud exact de la care cilindru provine tacanitu de pastila. acum strang banuti sa-i cumpar un suport pentru cutie si apoi cutia. Abia astept sa vad cum porneste iarna ,avand an vedere ca ma deplasez numai cu motocicleta ,vara/iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.