slyby Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Toata stima, perfectionistule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Salut tuturor celor cu diversion. Povestea mea incepe acu 2 ani cand mi-am cumparat un xj 600. Toate bune shi frumoase, in afara cu un trancanit (sunet la ambreiaj). Dupa multa maculatura am ajuns la niste concluzii care le-am pus in aplicare, poate din cauza ca sunt putin perfectionist.Am schimbat acel bolt de 5mm cu unul de 5.4mm shi degeaba, la pompa de ulei am constatat ca mai este un bolt de 3mm shi l-am inlocuit cu unul de 3.2mm, la fel degeaba. Am discutat cu cineva de la Yamaha shi mi-a zis ca sunt moi arcurile de la ambreiaj, asa ca le-am schimbat, la fel nici un rezultat. Mai am doua variante la solutionarea zgomotului sau ma dau batut I. Acum ma gandesc la pinionul de angrenare motor ambreiaj, ca ar fi cu probleme pt ca e ascutit (nu am gasit documentatie cum ar trebui sa fie). II. Dupa uzura care se vede pe ansamblul ambreiaj, uzura facuta de placile metalice shi cele de frictiune, ar fi sa schimb tot ansamblul ambreiaj, dar este peste bugetul meu deocamdata. Nu ma prea descurc cu programele calculatorului asa ca am facut eu un document cu poze ce am schimbat la xj, sper sa va ajute iar daca aveti ceva idei noi vreau sa stiu shi eu! ASFALT USCAT TUTUROR CAT MAI ESTE. Mesaj completat Salut din nou am uitat sa spun ca la un moment dat, am dat tot ansamplul ambreiaj jos, am pus capacul la loc shi am pornit motorul shi nu am mai auzit nici un zgomot, deci problema este undeva la ambreiaj. Asfalt uscat cand tragi ambreiajul sunetul (trancanitul) nu dispare ? cel putin asa este la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Na are nimeni un manual de reparatie pt.XJ 900 din 1996 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Sal, asa este cand trag de ambreiaj nu mai suna, e liniste shi pace. Daca mai doreste cineva sa aiba manual de reparatie indifernt de moto gaseste in acest link: http://www.manualedereparatie.info/downloa...air-Manual.html Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Na are nimeni un manual de reparatie pt.XJ 900 din 1996 ?? Pe site-rile de manualae nici eu n-am gasit nimica am gasit insa separat pe alte site-uri poate te ajuta: http://netfree1.blogspot.com/2008/09/yamah...ice-manual.html - sunt 3 bucati care trebuiesc downloadate http://www.filecrop.com/4315287/index.html - este in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Am un zgomot nou Am iesit cativa km cu casca cross si am observat ca la franari fata mai bruste se auzea un carait/harait subtil din fata. Am schimbat casca si sunetul n-a disparut. Am verificat,curatat placutele [nici 3000km nu au] si discurile fata-spate. Par OK. Ridicata fata si spatele - verificat sa nu fie vreun disc deformat. Niciun zgomot neobisnuit la invartirea rotilor. Franele prind foarte bine - ma refer pentru Diversion Verificat intinderea lantului; curatat & uns - cu toate ca am facut operatiunea acu' 10 zile si n-am prea circulat. Totul in parametrii. Verificat telescoapele - curate & active ca la carte. Verificat cablu de km la ambele prinderi. OK! Cateva precizari pentru un diagnostic rapid: - la franari trag ambreiajul - n-am circulat pe drumuri accidentate - mai bine fac cale intoarsa; am fost doar prin oras cu ea zilele astea.. - am incercat si cu frana spate, dar blocheaza spatele inainte sa fie o decelerare serioasa.. - am incercat si cu frana motor mai dura, dar zgomotul motorului ascundea restul zornaielilor - neconcludent! - in mers nu se simte nimic schimbat: nici la manevre pe loc, nici la viteza, nici viraje, nimic!! >> am mare grija de galbejita asta si ma streseaza acum fara motive intemeiate Cred ca am gasit rezolvarea! la mine cel putin Nu ma puteam impaca cu zgomotul la franare, asa ca am mai investigat: -deconectat cablu de kilometraj >> n-a ajutat. -demontat etrierul fata : curatat complet,uns, etc; curatat,uns pistonasele; curatat placutele si le-am schimbat intre ele ca una era mai tocita ca cealalta >> a disparut sunetul enervant!!! pe loc se aude cum ating putin placutele discul, dar le trebuie putin pina se muleaza dupa partea opusa a discului. Franeaza bine. Va mai anunt daca e pe termen lung rezolvarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Sal, asa este cand trag de ambreiaj nu mai suna, e liniste shi pace.Daca mai doreste cineva sa aiba manual de reparatie indifernt de moto gaseste in acest link: http://www.manualedereparatie.info/downloa...air-Manual.html Asfalt uscat. Salut! La mine trancaneste si cand trag de ambreiaj. Mai putin , adica e irelevant cat de putin. Trancaneste in toate cazurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) dupa un oarecare numar de km, bucsa de bronz din "oala" de abreiaj se uzeaza, cu toate ca are in interior un canal elicoidal de ungere (bucsa nu se vinde ca piesa separata, ci doar cu tot ansamblul "oalei" de ambreiaj) acest lucru face ca oala sa aiba un mic joc cand ambeiajul este liber si probabil ca acest fapt, corelat cu celelalte jocuri din zona ambreiajului si arborelui primar din cv fac sa apara acel sunet cand ambreiajul este actionat, oala se "aseaza" intr-o pozitie oarecum fixa (nu mai este libera sa joace) si zgomotul se diminueaza parerea mea ar mai fi si lantul de transmisie primara al carui intinzator probabil ca "oboseste" in timp (si nu este accesibil din exterior) sau arborele intermediar de transmisie (cel actionat de arborele cotit prin intermediul lantului de transmisie primara si care are la un capat alternatorul si la celalalt pinionul care se angreneaza cu coroana de pe oala ambreiajului) etc sfat personal: daca nu sunt flagrante, lasati zgomotele si mergeti cu mobrele. puneti ulei bun, schimbati-l la 3000-3500 de km (si bujiile) si bucurati-va de motorete. Editat Octombrie 5, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Mesaj ptr. nenea Draku', cam cel mai vechi Diversionar al acestui forum : Si bujiile se schimba la 3500 km? eu uleiul l-am schimbat la 5850 km..am avut Motul 300 V 15 W 50. si chiar cu atatia km uleiul inca mai era cu o tenta verzuie specifica si nu era negru precum catranul cum am vazut la alte motoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 la sfatul unui cunoscator, eu asa fac avand in vedere ca motorul de diversion e deficitar la capitolul racire (mai ales in oras si mai ales in targul nostru, bucuresti), in perioadele calde merge destul de incins. ca urmare, uleiul isi pierde destul de repede calitatile, cum probabil se intampla si cu celelalte consumabile din zona motorului (cum ar fi bujiile) si e de preferat sa fie schimbate cat de des. bine, ele mai merg, dar pentru o functionare cat mai aproape de optim, sugerez schimbarea mai des. desi, la diversion, bujiile sunt destul de scumpe, intre 24 si 29 lei/buc sfat: organizati un "group by" pentru cumpararea en-gross de bujii de pe internet. in functie de ce gasiti la momentul respectiv, pot ajunge la 16-19 lei/buc (minim 10 buc). la fel si cu placutele de frana. eu mi-am comandat pe ebay din australia (pt roata spate) si au ajuns la 56 lei cu tot cu transport (in conditiile in care aici, cel mai mic pret pe care l-am gasit a fost de 90 lei). calitatea e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 ce parere aveti de preturile din site-ul care se va deschide din linkul de mai jos?? E(!) mari sau e (!) acceptabile? a? www.bitzforbikes.co.uk/myproducts.php?year=8923&BikeID=424 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 de ce nu incercati sa aflati preturi de la yamaha romania ? eu am luat un cablu de ambreiaj oem cu 7 euro + tva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... Mesaj completat Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Eu am auzit.. nu confirm ca nu am apelat la Yamaha Rromania.. ca ar fi neseriosi , adica astepti 2 luni pana iti aduc o piesa.. adica niste bulangisti. Am aflat-o tot citind forumurile si chiar din gura unor cunoscuti ca sunt nemultumiti de serviciile lor. In Rromania asta mizerabila si plina de tigani totul e posibil. Apropo.. stiati ca la Microsoft Romania se intra cu pile? de ce nu s-ar intra si la Yamaha? Atat timp cat directorii sunt tot rromani, adica un fel de tigani mai cizelati... eu confirm ca am apelat la ei si asa a fost, a durat 2 luni pana a venit o garnitura (in primavara lui 2008) anul asta insa, s-au schimbat lucrurile si cablul de ambreiaj a venit intr-o saptamana, ca si alte piese comandate de mine. oficial, se spune ca piesele vin in 2 saptamani, dar ele vin de fapt cam in 3-4 zile. probabil ca oamenii isi iau o marja de siguranta pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? eu nu am reusit sa scot becul fara sa dau carena jos. dar poate cineva cu maini mai delicare si scule adecvate reuseste, spatiul intre carena si partea de jos a farului, unde se gaseste becul de pozitie este destul de mic Editat Octombrie 6, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? La ultimul model se poate si far si bord. Daca stii cum si unde sunt... eu am dat pt ambele jos dar am constatat dupa ca nu era nevoie. La modelele vechi ( pre 98 ) se poate sigur cel de far scoate... cand si-a pus cineva cu modelul respectiv xenon imi aduc aminte ca n-a dat carena jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 pt a schimba becul de pozitie fata la S trebuie data carena jos? Mie cand am luat motoreta mi s-a ars faza lunga a becului. Am incercat sa nu dau carena dar pana la urma tot am dat-o.. Vezio ca se da jos si parbrizul si semiluna aceea neagra de plastic de sub parbriz. Ai grija mare cum scoti suruburile acelea cu cap de guma si mai ales cum le bagi ca sa nu fisurezi masca de plastic respectiva. Dupa ce ai facut chestia asta vezi ca mai ai vreo 2 suruburi de desfacut, de deasupra farului si cu asta poti da carena jos. Nu uita la cand pui carena sa fisezi suruburile ca eu am uitat de 2 ori.. si mai eram cu un pretenar care ma ajuta si a trebuit iar sa dam parbrizul jos, lucru care dureaza trei sferturi din operatiune. daca tot dai carenele poti lipi in locul unde face contact cu cadrul bucati de cauciuc taiate din camere de bicicleta sau gasesti burete cu adeziv, e special pe la magazine moto. Acest ultim lucru ajuta la a mai scoate din vibratiile carenei. Becul este H4, se vede si prin far. Vezi nu lua de la Petrom ca te tepuiesti tare, cum am facut -o eu. Ia de la magazine de articole auto din piata. Mesaj completat mai sus... din greseala am scris magazine moto..am vrut sa scriu auto da in cap am numai moto... Becul se poate scoate si fara sa dai carena , eu am incercat de m-au luat toate transpiratiile si am chemat pe cineva cu mana mai subtire care nu s-a descurcat ca isi pierdu rabdarea. Am preferat sa dau carena. daca nu ai facut niciodata , da mai bine carena jos. Mesaj completat Din cate inteleg eu d-le Draku se pare ca tu ai desfacut motoreta asta de Diversion bucatica cu bucatica. Ai facut anatomie mecanica sau disectie serios pe ea... probabil ai desfacut si mecanismul ala de comutatoare din dreapta , de START si RUN de unde o pornesti. Eu si la ala m-am bagat de curand si i-am curatat contactele de oxizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos... Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos...Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" Discutam de acelashi sunet shi zici ca acolo e problema? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am reusit sa-l schimb fara sa dau carena jos...Mesaj completat cauza problemelor de le aveam: rulmentul AXK 1528 si saiba AS 1528, un pret mic pt o problema mare...acum merge cutia " ca unsa" da mai multe detalii.... dupa ce schimbashi rulmentul respectiv mai ai trancanitrui, zgomote la ambreiaj? Mesaj completat Ce imi place mie la d-l Draku e ca a desfacut motoreta lui de cand o are bucatica cu bucatica ... Un bun anatomist in ale mecanicii, cu o bogata experienta in ale disectiei motoristice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) lasa-l draku de-o parte pe "domnul" mobra am desfacut-o cam de tot. cel putin vara asta, cand am vopsit-o peste tot, am demontat-o complet complet. mai putin motorul,la care nu am umblat decat la vreo cateva capace pe care le-am vopsit. ocazie cu care m-am uitat prin el si care arata bine pt cei 60k+ km de la bord..... asa ca, daca aveti vreo intrebare despre ea, indrazniti PS chiar si acum, dupa 3 ani de "posesiune" si vreo 30000 de km impreuna, nu am decat cuvinte de lauda despre motoreta asta. e o mobra super-comuna, nu exceleaza cu nimic, decat poate cu faptul ca te aduce mereu acasa si nu te lasa in drum Editat Octombrie 6, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 no, mie nu-mi facea zgomote ambreiajul ci doar nu intra bine in viteze si nici nu iesea.....acolo lucra rulmentul acela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Hi noroc... ma-am gandit eu asa... ca azi am deschis pagina acestui forum si am vazut ca Diversionistii sunt codasi; drept urmare sa mai postez si yo ceva. Uite... probabil va e cunoscut acest filmulet de pe youtube, cand un neamt porneste un Diversion model 1994 pe timp de iarna; acel model e identic cu al meu. Daca dati mai tare boxele auziti foarte bine sunetele facute de motor. deci.. se aude la un moment dat un zgomot cu rezonanta metalica pe o unda mai inalta, ca un tacanit, tzarait fata de zgomotul gros, grav de fundal al motorului. Tacanitul ala se aude exact ca in acest filmulet si la mine, e sub carterul superior, undeva in dreptul bujiilor. E acelasi zgomot ca in film deci... Ce sa fie? Joc la supape? Bate distributia? E pana la urma de speriat? Ca de cand am schimbat uleiul tacanitura aia e mai acuta paremis-e si daca las motorul pornit pe o parte..aia cu cricul, aplecat mult se aude mai pronuntat. Nu am urechea foemata ca un mecanic dar as dori sa aud si eu cateva pareri de la unii mai buni cunoscatori ai fenomenologiei diversioniste. mai jos e linkul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) are careva de vanzare un bug-spoiler pt XJ 600? ca il cumpar! salut, eventual de pe ebay care este scump ,vezi link alta varianta cauti unul universal sau in cel mai rau caz il fabrici tu Asfalt uscat Editat Octombrie 7, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.