tirlosu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut. Am si eu nevoie de un sfat.Pentru a nu mai scrie din nou ce problema am, voi atasa un link unde am expus problema. Multumesc Problema pinion lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut.Am si eu nevoie de un sfat.Pentru a nu mai scrie din nou ce problema am, voi atasa un link unde am expus problema. Multumesc Problema pinion lant Daca despre asta e vb: atunci trebe stransa, chiar binisor... 110Nm zice manualu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Multumesc mult, despre acea piuluta este vorba asa ca voi strange "ca la vapor". La a mea nu este chiar asa pinionul.Este pur si simplu un pinion, cel din imagine vad ca mai are ceva atasat, inafara de siguranta si piulita.Ma refer la partea aia atasata pe pinion, aflata intre surubelnita si lant. Asa este normal sa fie, si la a mea lipseste piesa aia, sau arata asa fiind de la alt model??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Multumesc mult,despre acea piuluta este vorba asa ca voi strange "ca la vapor". La a mea nu este chiar asa pinionul.Este pur si simplu un pinion, cel din imagine vad ca mai are ceva atasat, inafara de siguranta si piulita.Ma refer la partea aia atasata pe pinion, aflata intre surubelnita si lant. Asa este normal sa fie, si la a mea lipseste piesa aia, sau arata asa fiind de la alt model??? cred c-o fi modelul de pinion ca eu nu-mi aduc aminte de altceva... ma uit la kit-ul vechi sa vad cum arata cand ajung acasa. sau poti sa te uiti pe o diagrama de piese explodata... dar nu-mi aduc aminte sa vina altceva acolo... Mesaj completat Nici eu n-am avut dinamometrica cand am schimbat kitul asa ca am strans la ea cat sa fie pe masura chinului anterior de desfacut... cam 15 minute mi-a luat s-o slabesc... deci "ca la vapor" e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 @tirlosu Raspuns: Se stange bine piulita apoi se indoie bine siguranta de tabla peste ea. Spor la strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 @tirlosu nu mai vine nimic peste pinion, vezi aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salut si mersi de raspunsuri.Am inteles ca trebuie sa strang foarte bine piulita,apoi sa indoi siguranta peste ea.Deci o consideram ca si rezolvata problema. Acum am alt semn de intrebare. In poza cu pinionul,intre surubelnita si lant,sau intre varful sagetii si lant, mai apare o chestie care pe pinionul meu nu exista. Pinionul meu cam asa arata,si nu seamana deloc cu cel din poza sau din schema aceea. Intrebarea mea este daca afecteaza in vreun fel lipsa acelei parti din pinionul meu. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salut si mersi de raspunsuri.Am inteles ca trebuie sa strang foarte bine piulita,apoi sa indoi siguranta peste ea.Deci o consideram ca si rezolvata problema.Acum am alt semn de intrebare. In poza cu pinionul,intre surubelnita si lant,sau intre varful sagetii si lant, mai apare o chestie care pe pinionul meu nu exista. Pinionul meu cam asa arata,si nu seamana deloc cu cel din poza sau din schema aceea. Intrebarea mea este daca afecteaza in vreun fel lipsa acelei parti din pinionul meu. Multumesc NU, nu afecteaza, chestia aia de cauciuc e in general din cate am inteles pe kit-urile originale montate din fabrica, lipseste pe restul. Chiar azi am desfacut partea aia la un TDM si avea si chestia aia. Ref la cat de tare trebe strans... cred ca oricat poti sa strangi cu unelte normale nu e prea strans pe al meu cand l-am schimbat l-am desfacut doar cu flacara. La TDM n-am reusit cu mana nici cu prelungitor la cheie... noroc ca eram aproape de locuri unde aveau oamenii scule mai profi Vezi diagrama de sus, peste pinion nu mai vine decat siguranta si piulita. Mesaj completat Mi se pare mie sau niste dinti sunt cam rupti pe pinionul de atac? N-ar strica sa incepi sa pui deoparte bani pt kit nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Asta voiam sa spun si eu, pinionul e cam obosit, desi lantul n-arata rau... Si eu am scos monstri de acolo, ceva de consistenta bitumului, recomand lucrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Mersi mult de raspunsuri.M-am linistit cu pinionul. Cat despre dintii rupti, este doar o iluzie din cauza petelor de grasime.Nu l-am curatat inca si din acest motiv in poze da impresia ca are dintii rupti.L-am studiat cu atentie si are toti dintii buni, toti arata la fel nefiind tociti sau ciobiti. @radu "Si eu am scos monstri de acolo, ceva de consistenta bitumului, recomand lucrarea..." Cred ca ai gasit cea mai buna comparatie, cea cu bitumul, si la fel am gasit si in aripa de lant ceea ce ma facut sa desfac si capacul asta de la pinion. Ca tot suntem la curatenia de primavara, unde mai recomandati sa desfac si sa verific daca necesita o "dezinsectie"??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 mie operatia de curatare prin acele locuri mi-a luat 2 ore...a fsot munca de chinez. Am scos pe langa "bitum" (parafrazez) par de cal la greu si tulpini lemnoase care mai aveau putin si se transformau in lignit de traista ciobanului. Deci va dati seama pe unde mersese italianca ca am facut asta imediat dupa ce am adus-o din Italia. M-am uitat eu bine,in urma sapaturilor arheologice poate dau peste vreu lantisor de aur, da nu am avut bafta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Cu atata curatenie de primavara am decis ca o sa ma uit si eu sub capacul acela si sa curat bine lantu inainte de poker run. Deci intrebarea: ceva special de care trebuie avut grija cand demontezi capacul? Ca trebuie demontata bratul schimbatorului de viteza...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Merge uÂşor treaba, eventual scrijeleÂşti un semn ceva pe axul pedalei, să pui pedala în aceeaÂşi poziție ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Merge uÂşor treaba, eventual scrijeleÂşti un semn ceva pe axul pedalei, să pui pedala în aceeaÂşi poziție ... Pedala poti sa o pui cum doresti tu. Eu purtand bocanci i-am modificat putin pozitia, in sensul ca sa imi intre varful bocancului sub ea lejer. E bine aceasta operatiune sa o faci cu cineva care te ajuta sa noteze cu un creion in ce pozitie sa fixezi pedala, tu stand pe motocicleta. Atentie cand demontati capacul ca e la un surub mai lung un distantier...sa nu il pierdeti pe jos, ca e de vreo 1-,5-2 cm si e greu de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Desteptarea Diversion-isti, a venit primavara ... mai stiti sa mergeti pe mobre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Desteptarea Diversion-isti, a venit primavara ... mai stiti sa mergeti pe mobre ? Eu am consumat deja un rezervor....da pana la ultima picatura...acu am trecut pe rezerva cu 3 strazi inainte sa ajung acasa. Tu cat ai la activ?? ...si maine poker run!!! btw...am curatat si eu capacul respectiv ...holly shit ce era acolo...nu am reusit sa-l curat foarte bine ca s-a inserat deja...da si asa am scos cat 3 pumni de mizerie de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salutari domnilor , mi-ar fi de mare folos sa-mi povestiti in vreo 2-3 cuvinte cum ati schimbat dvs filtrul de aer la Diversion , eventual o poza cu locatia in care se afla , va multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salutari domnilor , mi-ar fi de mare folos sa-mi povestiti in vreo 2-3 cuvinte cum ati schimbat dvs filtrul de aer la Diversion , eventual o poza cu locatia in care se afla , va multumesc anticipat . Nu l-am schimbat! Se afal sub rezervorul de benzina. Din cate stiu eu trebuie sa dai jos rezervorul si acolo vei gasi un locas cu un capac tinut de niste suruburi. In locasul respectiv se afla filtrul de aer. Daca ai nevoie de manual spune ca multi de aici o au sa putem sa-ti dam linkuri unde gasesti manuale din belsug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Se afal sub rezervorul de benzina. Din cate stiu eu trebuie sa dai jos rezervorul si acolo vei gasi un locas cu un capac tinut de niste suruburi. In locasul respectiv se afla filtrul de aer. Daca ai nevoie de manual spune ca multi de aici o au sa putem sa-ti dam linkuri unde gasesti manuale din belsug. merci , in cazul asta ma adresez la un mecanic , nu ma incumet sa dau singur rezervorul jos , nu ar strica sa-mi lasati manualul Diversion aici , sanatate tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Eu am consumat deja un rezervor....da pana la ultima picatura...acu am trecut pe rezerva cu 3 strazi inainte sa ajung acasa. Tu cat ai la activ?? Eu am facut pana acuma doar 50 km ... am inceput sezonul mai greu din diverse motive dar s-au rezolvat (sper) @Vittore atasez un link de unde poti sa downloadezi manualul de reparatie (sper sa mearga) http://www.2shared.com/file/12313963/630caa81/xj600s.html Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 merci , in cazul asta ma adresez la un mecanic , nu ma incumet sa dau singur rezervorul jos , nu ar strica sa-mi lasati manualul Diversion aici , sanatate tuturor ! Mecanic pt. dat jos rezervorul!? Ne faci de râs!!! Desfaci doo şuruburi,îl propteşti cumva cu un leaţ (dacă nu e a doua persoană), urmează şuruburile de la carcasa filtrului, scoţi carcasa, scoţi filtrul, îl schimbi sau cureţi, strângi la loc şi gata! Spor! Am schimbat uleiul în furcă, ţinuta de drum s-a îmbunătăţit simţitor, inclusiv stabilitatea în curbe .Parcă a întinerit motorul cu câţiva ani! Şef de operaţiune a fost prietenul Korben Dallas (de la secţiunea TDM), mulţumim mult, domnu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 filtrul de aer daca nu e foarte imbacsit, poate fi suflat la un compresor. A scoate filtrul de aer e cea mai simpla treaba la un XJ. Numai sa nu te apuci sa dai jos airboxul ca ti-a pus D-zeu mana in cap. Mesaj completat PS. se sufla de la exterior spre interior. sper ca i-a dat cineva un manual sa se uite omul nostru in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 sa nu uiti sa scoti butonul robinetului de benzina, ca daca tragi in sus se rezervor, sigur il rupi merci , in cazul asta ma adresez la un mecanic , nu ma incumet sa dau singur rezervorul jos , nu ar strica sa-mi lasati manualul Diversion aici , sanatate tuturor ! Mecanic pt. dat jos rezervorul!? Ne faci de râs!!! Desfaci doo Âşuruburi,îl propteÂşti cumva cu un leaț (dacă nu e a doua persoană), urmează Âşuruburile de la carcasa filtrului, scoți carcasa, scoți filtrul, îl schimbi sau cureți, strângi la loc Âşi gata! Spor! Am schimbat uleiul în furcă, ținuta de drum s-a îmbunătățit simțitor, inclusiv stabilitatea în curbe .Parcă a întinerit motorul cu câțiva ani! ÂŞef de operațiune a fost prietenul Korben Dallas (de la secțiunea TDM), mulțumim mult, domnu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 sa nu uiti sa scoti butonul robinetului de benzina, ca daca tragi in sus se rezervor, sigur il rupi multumesc tuturor de sfaturi , m-ati convins , ma voi ocupa personal de aceasta operatiune , luni mi-au promis cei din Cotroceni ca aduc filtrul(103 ron ) si m-apuc de treaba , pana atunci , sambata am schimbat uleiul si filtru ulei , s-avem asfalt uscat si sa ne strangem intr-o buna zi la o poza colectiva , la SMAEB de ex ! ura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) multumesc tuturor de sfaturi , m-ati convins , ma voi ocupa personal de aceasta operatiune , luni mi-au promis cei din Cotroceni ca aduc filtrul(103 ron ) si m-apuc de treaba , pana atunci , sambata am schimbat uleiul si filtru ulei , s-avem asfalt uscat si sa ne strangem intr-o buna zi la o poza colectiva , la SMAEB de ex ! ura Salut , in legatura cu anvelopele , te-ai hotarat pe ce marca/dimensiuni mergi ? , daca vrei sa pui un cauciuc mai lat pe spate am gasit ca se potriveste Avon AM 26 ROADRIDER (150/70-18) este si dat liber pe janta de 3.5 (nu mai stiu unde citisem ) pe fata ramane la fel ... p.s pretul este undeva pe la 90 Euro, vezi linkul Asfalt uscat Mesaj completat pt informare http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/roadrider Editat Martie 28, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.