b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Alta intrebare....ulei schimbat vara trecuta. Am facut +2500 km, dar motorul sta din septembrie. Trebuie schimbat sin nou? Teoretic la 1 an sau 10.000 km. Acum voi ce parere aveti. Stiu ca nu e mult (150 RON) dar sincer am destule chetuieli momentan. in carte era schimb la 6k, eu schimb pe la 5k in general si as schimba clar la 6 luni de stat pe bara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 in carte era schimb la 6k, eu schimb pe la 5k in general si as schimba clar la 6 luni de stat pe bara... @b374 In cartea mea scrie altceva in general e bine sa-l schimbi cand incepe sezonul, martie, aprilie, eu am facut cam 5000 schimbat in iulie -august 2009, dar il schimb in aprilie cand mai fac 100-500 km cu el si il schimb. in general il schimb o data pe an si depinde cum merg in sezon dar o singura data am schimbat de 2 ori pe an..este alegerea ta ce faci si cum faci. Parerea mea e ca poti sa mai facu 1000 km cu el. Numai bine Oil.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) @b374 In cartea mea scrie altceva in general e bine sa-l schimbi cand incepe sezonul, martie, aprilie, eu am facut cam 5000 schimbat in iulie -august 2009, dar il schimb in aprilie cand mai fac 100-500 km cu el si il schimb. in general il schimb o data pe an si depinde cum merg in sezon dar o singura data am schimbat de 2 ori pe an..este alegerea ta ce faci si cum faci. Parerea mea e ca poti sa mai facu 1000 km cu el. Numai bine vezi attached, screenshot din Yamaha manual, ce ai dat tu cred ca e din Haynes, dar si acolo eu vad asta acelasi lucru: Schimb de ulei la 12k pt o motocicleta conceptie 90 - deja trebe sa puna intrebari... o fi listat in manuale si la 12k din cz ca 6*2 = 12 dar 6k e norma pt 4 in linie, racire pe aer si conceptie de genul asta Mesaj completat N-am mai dat capetele de tabel de la primul screenshot dar pe cuvant ca sunt INITIAL (1000km) | Every 6k or 6 months | Every 12k or 12 months Mesaj completat @macho: Repede, editeaza postul sau mai scade din cat ceri pe motor Editat Martie 15, 2010 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) @b374 1. uite si manualul Yamaha..acum sa nu intelegi ca schimb uleiul la 10 mii 2. din pret nu scad decat pentru cei intresati, si totusi e din 2002 nu este pana in 1998, iar in 4-5 ani sa schimb decat ulei, buji, un kit lant, filtre "consumabile..." nu ma deranjaza daca nu o vand...daca vreau sa o vand trec 1000 Euro si gata.. multumesc de sfat oil_2.pdf Editat Martie 15, 2010 de Macho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 @b374 1. uite si manualul Yamaha..acum sa nu intelegi ca schimb uleiul la 10 mii Nu stiu din ce manual e... eu am manualul de pe yamaha-motor-europe.com -> Community -> Service, cauti acolo si gasesti ca poti sa dload un pdf numit U4BRE6.pdf la care in sectiunea 6-3 ( pagina 51 ) gasesti de unde am scos screenshot. 2. din pret nu scad decat pentru cei intresati, si totusi e din 2002 nu este pana in 1998, iar in 4-5 ani sa schimb decat ulei, buji, un kit lant, filtre "consumabile..." nu ma deranjaza daca nu o vand...daca vreau sa o vand trec 1000 Euro si gata.. Mi se pare corect. Eu am dat 2900 pe ea si decat s-o dau la ce preturi face bike-shop si toti samsarii mai bine o folosesc pana nu mai merita... multumesc de sfat Sfaturile is moca... in general Mesaj completat M-am uitat acu si vad ca au bagat si niste manuale modificate un pic pt 2001 si 2002... sunt U4BRE7 si U4BRE8... vad ca acolo e dat la 10k intervalul de revizii... DAR intre 98 si 2002 nu s-a mai schimbat absolut nimic la motocicleta... asa ca nu inteleg de unde au crescut de la 6k la 10k... Eu merg pe 6k max... in fond e vb de 4 litri de ulei si un filtru... in conditii de romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Nu stiu din ce manual e... eu am manualul de pe yamaha-motor-europe.com -> Community -> Service, cauti acolo si gasesti ca poti sa dload un pdf numit U4BRE6.pdf la care in sectiunea 6-3 ( pagina 51 ) gasesti de unde am scos screenshot. Mi se pare corect. Eu am dat 2900 pe ea si decat s-o dau la ce preturi face bike-shop si toti samsarii mai bine o folosesc pana nu mai merita... Sfaturile is moca... in general deacolo este descarcat U4BRE8.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Ladys and Gentleman....THE BEAST IS ALIVE!!! A necesitat un acumulator incarcat la max si vreo 5 min de incercari dar in final dupa o sedere de 6 luni in garaj a pornit!!! Si cateva poze pt cei care doresc sa-si construiasca sau doar sunt curiosi cum arata portbagajul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si gentile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si gentile? Le vinzi???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 io? nu stiu, tre sa vad daca pot sa le potrivesc pe FJ, ca cele givi sunt mai mici si nu prea ma omor dupa ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) @dragonlord Frumos:) Am gasit si eu ceva pe ebay.de http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-YAMAHA-XJ-600-...=item4838af969b http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-SW-Motech-schw...=item53dbfabaef Pentru codita mai mult...acum sa vedem ce voi decide:) Spor la drumeti Editat Martie 17, 2010 de Macho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am gasit si eu ceva pe ebay.de http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-YAMAHA-XJ-600-...=item4838af969b http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-SW-Motech-schw...=item53dbfabaef Pentru codita mai mult...acum sa vedem ce voi decide:) Spor la drumeti Vezi daca-ti iei pe sistemul ala ca ai nevoie de rack-ul care apare in poza + kit specific de montat pt motocicleta ( barele de metal pe care vine asta prins - fac cred ca mai mult decat rack-ul in sine ) si placuta adaptoare pt top case. E intr-adevar cel mai finutz rack, nu pare asa solid dar asta si five-stars arata cel mai ok cand ai cutia data jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut. Am si eu nevoie de un sfat.Pentru a nu mai scrie din nou ce problema am, voi atasa un link unde am expus problema. Multumesc Problema pinion lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut.Am si eu nevoie de un sfat.Pentru a nu mai scrie din nou ce problema am, voi atasa un link unde am expus problema. Multumesc Problema pinion lant Daca despre asta e vb: atunci trebe stransa, chiar binisor... 110Nm zice manualu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Multumesc mult, despre acea piuluta este vorba asa ca voi strange "ca la vapor". La a mea nu este chiar asa pinionul.Este pur si simplu un pinion, cel din imagine vad ca mai are ceva atasat, inafara de siguranta si piulita.Ma refer la partea aia atasata pe pinion, aflata intre surubelnita si lant. Asa este normal sa fie, si la a mea lipseste piesa aia, sau arata asa fiind de la alt model??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Multumesc mult,despre acea piuluta este vorba asa ca voi strange "ca la vapor". La a mea nu este chiar asa pinionul.Este pur si simplu un pinion, cel din imagine vad ca mai are ceva atasat, inafara de siguranta si piulita.Ma refer la partea aia atasata pe pinion, aflata intre surubelnita si lant. Asa este normal sa fie, si la a mea lipseste piesa aia, sau arata asa fiind de la alt model??? cred c-o fi modelul de pinion ca eu nu-mi aduc aminte de altceva... ma uit la kit-ul vechi sa vad cum arata cand ajung acasa. sau poti sa te uiti pe o diagrama de piese explodata... dar nu-mi aduc aminte sa vina altceva acolo... Mesaj completat Nici eu n-am avut dinamometrica cand am schimbat kitul asa ca am strans la ea cat sa fie pe masura chinului anterior de desfacut... cam 15 minute mi-a luat s-o slabesc... deci "ca la vapor" e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 @tirlosu Raspuns: Se stange bine piulita apoi se indoie bine siguranta de tabla peste ea. Spor la strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 @tirlosu nu mai vine nimic peste pinion, vezi aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salut si mersi de raspunsuri.Am inteles ca trebuie sa strang foarte bine piulita,apoi sa indoi siguranta peste ea.Deci o consideram ca si rezolvata problema. Acum am alt semn de intrebare. In poza cu pinionul,intre surubelnita si lant,sau intre varful sagetii si lant, mai apare o chestie care pe pinionul meu nu exista. Pinionul meu cam asa arata,si nu seamana deloc cu cel din poza sau din schema aceea. Intrebarea mea este daca afecteaza in vreun fel lipsa acelei parti din pinionul meu. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salut si mersi de raspunsuri.Am inteles ca trebuie sa strang foarte bine piulita,apoi sa indoi siguranta peste ea.Deci o consideram ca si rezolvata problema.Acum am alt semn de intrebare. In poza cu pinionul,intre surubelnita si lant,sau intre varful sagetii si lant, mai apare o chestie care pe pinionul meu nu exista. Pinionul meu cam asa arata,si nu seamana deloc cu cel din poza sau din schema aceea. Intrebarea mea este daca afecteaza in vreun fel lipsa acelei parti din pinionul meu. Multumesc NU, nu afecteaza, chestia aia de cauciuc e in general din cate am inteles pe kit-urile originale montate din fabrica, lipseste pe restul. Chiar azi am desfacut partea aia la un TDM si avea si chestia aia. Ref la cat de tare trebe strans... cred ca oricat poti sa strangi cu unelte normale nu e prea strans pe al meu cand l-am schimbat l-am desfacut doar cu flacara. La TDM n-am reusit cu mana nici cu prelungitor la cheie... noroc ca eram aproape de locuri unde aveau oamenii scule mai profi Vezi diagrama de sus, peste pinion nu mai vine decat siguranta si piulita. Mesaj completat Mi se pare mie sau niste dinti sunt cam rupti pe pinionul de atac? N-ar strica sa incepi sa pui deoparte bani pt kit nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Asta voiam sa spun si eu, pinionul e cam obosit, desi lantul n-arata rau... Si eu am scos monstri de acolo, ceva de consistenta bitumului, recomand lucrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tirlosu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Mersi mult de raspunsuri.M-am linistit cu pinionul. Cat despre dintii rupti, este doar o iluzie din cauza petelor de grasime.Nu l-am curatat inca si din acest motiv in poze da impresia ca are dintii rupti.L-am studiat cu atentie si are toti dintii buni, toti arata la fel nefiind tociti sau ciobiti. @radu "Si eu am scos monstri de acolo, ceva de consistenta bitumului, recomand lucrarea..." Cred ca ai gasit cea mai buna comparatie, cea cu bitumul, si la fel am gasit si in aripa de lant ceea ce ma facut sa desfac si capacul asta de la pinion. Ca tot suntem la curatenia de primavara, unde mai recomandati sa desfac si sa verific daca necesita o "dezinsectie"??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 mie operatia de curatare prin acele locuri mi-a luat 2 ore...a fsot munca de chinez. Am scos pe langa "bitum" (parafrazez) par de cal la greu si tulpini lemnoase care mai aveau putin si se transformau in lignit de traista ciobanului. Deci va dati seama pe unde mersese italianca ca am facut asta imediat dupa ce am adus-o din Italia. M-am uitat eu bine,in urma sapaturilor arheologice poate dau peste vreu lantisor de aur, da nu am avut bafta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Cu atata curatenie de primavara am decis ca o sa ma uit si eu sub capacul acela si sa curat bine lantu inainte de poker run. Deci intrebarea: ceva special de care trebuie avut grija cand demontezi capacul? Ca trebuie demontata bratul schimbatorului de viteza...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Merge uÂşor treaba, eventual scrijeleÂşti un semn ceva pe axul pedalei, să pui pedala în aceeaÂşi poziție ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.