Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Question: are cineva prezentări, articole de presă cu Diversion, teste comparative, mape de prezentare etc. cu Diversion, bineînțeles în format electronic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din pacate, trebuie sa anunt cu regret ca parasesc "universul diversion" :laugh:

mobra mea si-a gasit un alt stapan (era si pacat sa stea degeaba, nefolosita)

va doresc asfalt uscat in continuare pe mobrele voastre

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draku, sa stapanesti sanatos ceea ce ai acum,stiam ca ai vandut de ceva timp Diversionul tau din 1993. Si eu mi-am dat mobra unui tip tot din orasul meu, o sa il cunosteti in curand ceilalti diversionisti care mai tin pe aici steagul sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume buna... in cautarea unui topic pt motoreta praspat achizitionata ( fara succes de altfel) v-am gasit pe voi.... cu o motoreta aproximativ asemanatoare...

 

Eu bat acmpii aici despre O yamaha Xjr de 400 cmc..... stie cineva de ea ceva?? consum putere ( este cam puturoasa ).... bla bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-am întors dintr-o mică excursie în Ungaria prin Budapesta, Szentendre Âşi Visegrad, super tare, Budapesta e mult peste capitala noastră la toate capitolele (precizez că nu sunt de filiație maghiară, în afară de câteva formule de salut, mulțumesc etc. Âşi un "calup publicitar" de înjurături :lol: nu Âştiu limba), am traversat-o de la M5 la Nord în cam 15 min, traficul e incomparabil cu cel din BucureÂşti eÂşti lăsat să treci, toți motocicliÂştii se salută etc...

Un lucru f. important - CULTURA NORMALITĂĂII Âşi a vieții sănătoase: se merge în draci cu bicicleta, se face jogging (cu toată familia dacă se poate), toată lumea echipată ca la competiții, nu prea se fumează, multă lume cu constituție fizică bună, se face yoga în parc absolut normal, fără gură-cască, NU SE ASCULTĂ MUZICĂ tare în spații publice - apropo, la o terasă mai "tovărăÂşească" se asculta un soi de manea locală de către un grup "de-ai casei", care s-a întrerupt imediat ce am sosit noi - clienții - Âşi care s-a reluat DUPĂ ce am plecat de acolo...Âşi altele

Szentendre e absolut superb (minus țînțarii), merită văzut.

Pe autostradă am ținut cam 120-130, am "băgat" Âşi maxim, adică 180 cu pasageră Âşi bagaje, culmea motorul se miÂşcă f. bine de la 120 în sus, pe la 150 e "în element", dar trebuie o cască mai profi din gama +150 e...

aaaa ...Âşi am ajuns la 50 k :smoke:

post-9423-1277770366_thumb.jpg

post-9423-1277770457_thumb.jpg

post-9423-1277770558_thumb.jpg

post-9423-1277770613_thumb.jpg

post-9423-1277770704_thumb.jpg

post-9423-1277770740_thumb.jpg

post-9423-1277770787_thumb.jpg

post-9423-1277770872_thumb.jpg

post-9423-1277770949_thumb.jpg

post-9423-1277771030_thumb.jpg

post-9423-1277771133_thumb.jpg

post-9423-1277771264_thumb.jpg

post-9423-1277771382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am traversat-o de la M5 la Nord în cam 15 min, traficul e incomparabil cu cel din BucureÂşti eÂşti lăsat să treci, toți motocicliÂştii se salută etc...

 

In general se circula mai bine... dar credema au si ei momentel lor. In timpul facultatii am stat acolo 3 luni. De la camin pana la facultate care in mod normal dura 20 min cu autobuzul, (era pe aceasi parte a Dunarii) in traficul de la 7 dimi dura 50 de min.

 

Un lucru f. important - CULTURA NORMALITĂĂII Âşi a vieții sănătoase: se merge în draci cu bicicleta, se face jogging (cu toată familia dacă se poate), toată lumea echipată ca la competiții, nu prea se fumează, multă lume cu constituție fizică bună, se face yoga în parc absolut normal, fără gură-cască

 

Asta da! ... pe insula Maria exista o pista de alergat cu cauciuc de 5 Km! Si ce ii fain l-i se pare normal... ia dute la noi la alergat pe strada si sa vezi ca nu scapi fara sa se ia careva de tine. Hai... de baieiti mai putin dar de fete toti handicapatii fac misto.

 

Pe autostradă am ținut cam 120-130, am "băgat" Âşi maxim, adică 180 cu pasageră Âşi bagaje, culmea motorul se miÂşcă f. bine de la 120 în sus, pe la 150 e "în element", dar trebuie o cască mai profi din gama +150 e...

aaaa ...Âşi am ajuns la 50 k :smoke:

 

Doar? ... a mea tocmai a trecut de 85.000!! :lol:

 

 

p.s: faina excursie!!!

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloha!

 

Vreau sa-mi iau niste cauciucuri noi caci alea vechi am reusit sa le tai (am tercut peste ceva).. inca mai sunt Ok ar planuiesc ceva lung in septembrei (gen touring grecia... vezi topicu din TM sau AR).

Pana acum am gasit 2 variante... daca mai stiti voi ceve preturi mai bune sau care cauciuc "is the shiiit" ...

 

1) dunlop GT501, 205 euro setul .

 

2) Preturile sunt: Mezteler Lasertec 110/80 -17M/C57HTL - 75 euro

Metzeler Lasertec 130/70 -18M/C63HTL - 91 euro

 

Haidenau... am inteles ca aluneca in ploaie

 

Conti si Avon ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dunlop GT501 - no idea, nici nu stiam ca se face pe dimensiuni de diversion...

 

Dunlop Arrowmax D103 am avut pe spate, a fost ok, cu el am luat motoreta. Dupa am trecut pe Metz.

 

Metz am avut de doua ori pe fatza. Mi s-au parut ok - dar si de cazut tot Metz era pe motor cand am cazut :S Desenul e oricum cel mai cu santuri dar daca iti pasa si de estetic e si cel mai naspa :laugh:

 

M-am mai dat cu Pirelli Sport Demon vreo 3 saptamani pe un Diversion - spatele rupea mai usor aderenta, poate si din cauza suspensiei mai ciudate de la motoreta pe care era. Oricum nu era nou ca sa stiu cam ce ar fi putut in prima juma de viata.

 

Mai ai optiuni Conti Go si Bridgestone bt45 - no idea ce si cum.

 

Heidenau si Avon - no idea, Avon aveam un feeling ca-s chestii ieftine si se pare ca unele din gama sunt... altele sunt chiar scumpe, nu stiu, in general comentariile au fost de genul ca tin o gramada dar nici nu te poti baza pe ele.

Mesaj completat

De luat eu le-am luat de la romi, atunci au venit repede si aveau si dot ok. Acum stiu ca se plateste si livrarea la romi, legat de dot se pare ca nu garanteaza decat ca nu-i guma mai veche de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Arrowmax am eu, țin destul de mult (20k km Âşi mai țin) dar un pic tari, dacă nu e chiar cald afară alunecă pe virajele mai vitejeÂşti, dar per total sunt ok., următorul set îl vreau Metz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , pe a mea am luato incaltata cu Michelin Macadam (poza 1) , si mai multe nu stiu! de tinut , tin si astea mult cel putin asa am citit pe alte forumuri deci este o guma tare.

 

poza 1.Macadam.jpg

 

p.s. parca pe dimensiunile Divei mai este si Michelin pilot active

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , pe a mea am luato incaltata cu Michelin Macadam (poza 1) , si mai multe nu stiu! de tinut , tin si astea mult cel putin asa am citit pe alte forumuri deci este o guma tare.

 

p.s. parca pe dimensiunile Divei mai este si Michelin pilot active

 

ce ai tu...stiu :laugh:) ;)

 

...deci se pare ca lumea merge spre metzler... pai luand in considerara ca setul este 160 de eu vs 200+ ca la alte cauciucuri si eu tin spre metz

 

mai vedem

 

mersi...daca mai are cineva idei... sunt bine venite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am o intrebare despre curentul de incarcare pt 4BR (cred ca e general totusi).

Nu stiu daca e bateria de vina sau releul.

Am cumparat anul trecut o saito noua, s-s descarcat de vreo 2 ori, am crezut ca din cauza ca nu o folosesc prea des, dupa iernat in primavara nu mai conducea deloc, asa ca am cumparat o yuasa. dupa 3 sapt o gasesc moarta complet. O duc la vanzator, nunu, e buna, releul tau e stricat, ca e 13.5V. Mai stau cu motorul afara vreo 3 sapt (10 km parcursi) si nu se mai aprinde nici N. Mentionez ca nu am consum parazit pe circuit decat 0.5mA (am scos alarma care consuma 20mA si care a mers cu fosta baterie (inainte de saito) 4 ani.

Ideea e ca manualul zice 14.2 voltaj la 5000 rpm fara consumatori. Asa ceva am si eu.

Insa daca pun farurile, scade la 13.5 V constant si ramane acolo la turatie. Daca o turez putin (1500 RPM) atunci creste voltajul la 14.

Intrebarea e, e normal sa fie 13.5 (asta o sa fie voltajul in mers si la utilizare normala a motorului)?

Vreau sa stiu, e bateria sau e motorul?

Voi cat aveti la incarcare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am avut si eu probleme asemanatoare. La mine bateria era functionala in procent de 75 %,dupa ce i-am facut un test cu robotul de incarcare inteligenta Saito a unui preten. De multe ori preferam sa deconectez bateria cand plecam mai multe zile. Asta vara dupa o ploaie serioasa de 2 zile, si frig, era in iunie, moto afara dar acoperit cu o prelata (care era sparta intr-un loc cam 2 palme), am constatat ca bateria era moarta.

 

Cineva imi spusese ca mergeam cam mult cu motorul la 3000-3500 de ture si nu ar incarca alternatorul prea bine bateria,dar nu cred asta.

Eu tind sa cred ca era ,in cazul meu bateria de vina, in conditiile in care dupa incarcare pornea motorul fara sa mai trag socul. Mi s-a intamplat odata la munte, in noiembrie la 4 gr C sa nu mai porneasca si am inecat-o,asa ca am cautat o panta, am bagat in a 2 sau a 3-a ,mi-am luat avant si a pornit, bine cu socul. Sa stii ca am postat acu un an ca si tine aceasta problema dar cei de pe aici nu au stiut sa imi dea un raspuns. eventual sa cauti unul la topicul de "SERVICE".

In legatura cu cauciucurile mele, am avut tot Macadam si tin sa spun ca se tocesc greu,adica sunt bune...am bagat 2 ani cu ele si uzura nu a fost cum ma asteptam.

Asfalt uscat.

Mesaj completat

PS- tot tipul de XJ- 4 BR am avut si eu, an 1994

Mesaj completat

PS2- aceleasi valori, identice le-am avut si eu la masurarea tensiunii la borne cu motorul pornit si accelerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai poate stop & go si neturat nu incarca destul cat sa compenseze. singurele dati cand n-a pornit era ori bateria terminata, am schimbat si n-am mai avut probleme ori frig si stat 1wk or so nepornita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau dreptate. Dar bateria e noua (am pus eu electrolitul in ea) si am incarcat-o acum 3 saptamani full. Am facut 10 km cu ea si a stat afara (>20 grade ziua).

Mi se pare penibil sa nu te plimbi cu motorul 2 sapt si bateria sa fie moarta de tot, mai ales ca am avut o baterie timp de 4 ani si nu am incarcat-o iarna, si primavara am dat la buton 10-15 sec pana sa porneasca (dupa 3 luni) si nu a dat semne de slabiciune.

Deci se pare ca pentru 4BR 13.5 ar fi o valoare ok la incarcare.

Hmm, inseamna ca trebuie sa merg cu bateria si sa o dau de cap la magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...