Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Deocamdata una imi face figuri. Da scanteie imprastiata pe langa borne. Banuiesc ca-i gata.

Da probabil , de furca te-ai apucat , ziceai ca o mai intaresti ?

Si ca sa nu mai apara postari multiple apasa doar odata "add reply" si daca nu se incarca imediat postul apare in 10-20 min sau asa , merge greu forumul in ultima vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am vazut ca nu se incarca raspunsul nici in 5 min, i-am dat refresh si inca o data "reply" si inca o data... nu stiam ca s-a postat deja.

De furca nu m-am apucat inca, dar cred ca m-am obisnuit asa. Eu banuiesc ca figurile de condus in curba le am de la cauciucul de pe spate care-i mult mai gros decat cel original, cred ca-i de 160 latimea, daca nu ma-nsel. Si bag sama ca de-acolo se trage mai mult senzatia de patinare...da nu-s sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca nu se incarca raspunsul nici in 5 min, i-am dat refresh si inca o data "reply" si inca o data... nu stiam ca s-a postat deja.

De furca nu m-am apucat inca, dar cred ca m-am obisnuit asa. Eu banuiesc ca figurile de condus in curba le am de la cauciucul de pe spate care-i mult mai gros decat cel original, cred ca-i de 160 latimea, daca nu ma-nsel. Si bag sama ca de-acolo se trage mai mult senzatia de patinare...da nu-s sigur.

Ar fi bine sa te uiti la anvelopa sa vezi daca intradevar este de 160 , daca da atunci ai dreptate cu senzatia de patinare , anvelopa de 160 sta foarte bombat pe janta de 3.5 inci latime (la o anvelopa de 160 iti trb o janta de minim 4 inci) , asa am procedat la mine am schimbat si janta

 

Mesaj completat

Ar fi bine sa te uiti la anvelopa sa vezi daca intradevar este de 160 , daca da atunci ai dreptate cu senzatia de patinare , anvelopa de 160 sta foarte bombat pe janta de 3.5 inci latime (la o anvelopa de 160 iti trb o janta de minim 4 inci) , asa am procedat la mine am schimbat si janta

Apropo ce autonomie aveti voi cu un plin asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare!sint si eu posesorul unui XJ600 3KN din anul 1991 este limitat la 37 kw 50hp asa e si in CI limitarea cred ca este din gumele admisie intre carburatoare si cilindrii Am desfacut si am vazut ca de la carburator spre cilindrii gumele de admisie la diametrul interior se micsoreaza ca la o pilnie (sint conice) .si cred ca asta e limitarea . Stie cineva unde pot gasi gume cu diametrul interior acelasi in ambele capete (cum e la carburator sa fie si la admisie cilindru)nu vreau noi .SH din dezmembrari Si inca o intrebare: presupun ca motorul asa a iesit din fabrica; daca ii pun gumele de admisie fara limitare pot sa apara influente negative asupra motorului (suprasolicitarea lui de exemplu )va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!sint si eu posesorul unui XJ600 3KN din anul 1991 este limitat la 37 kw 50hp asa e si in CI limitarea cred ca este din gumele admisie intre carburatoare si cilindrii Am desfacut si am vazut ca de la carburator spre cilindrii gumele de admisie la diametrul interior se micsoreaza ca la o pilnie (sint conice) .si cred ca asta e limitarea . Stie cineva unde pot gasi gume cu diametrul interior acelasi in ambele capete (cum e la carburator sa fie si la admisie cilindru)nu vreau noi .SH din dezmembrari Si inca o intrebare: presupun ca motorul asa a iesit din fabrica; daca ii pun gumele de admisie fara limitare pot sa apara influente negative asupra motorului (suprasolicitarea lui de exemplu )va multumesc!

Salut , m-am documentat putin si am gasit gumele de admisie (cele de 73 CP) pe ebay.de , preturile variaza intr-e 80-100 euro , mentionez ca sunt noi si nu include transportul in romania deci acestea ies din ecuatie , uite aicea linkul click , eventual confirma daca acestea sunt ( ca si aspect) , alta obtiune la modelul tau de moto se mai potrivesc gumele de admisie de la xj 600 3KM si 51J acestea variaza la pret intr-e 20 si 50 euro DAR acestea fiind majoritatea cele de 37 KW , ceea ce am gasit sunt astea click 4 buc la 19,99 e + 7,00 e transport in RO , ele sunt second , nu mentioneaza ce versiune sunt dar din poza par sa aibe aceeasi diametru de sus pana jos , cred ca nu sunt limitate DAR nu pot baga mana in foc! Te sfatuiesc totusi sa cauti pe la sectiunea de dezmembrari poate gasesti ceva ...., Daca ii pui gumele de admisie fara limitare o sa trebuiasaca sa refaci amestecul de aer-benzina implicit consumul , nu o sa apara nici un fel de suprasolicitare. Si Diversion-ul de 600 vine din fabrica cu 37,50 si 61 CP(versiunea nelimitata) tot limitat din gumele de admisie (asta nu fiind singura metoda , cred ca sunt si cazuri unde se limiteaza prin jiglere) ca sa poata sa le conduca aceia sub 2 ani experienta in tarile in care prevede legislatia . Bafta!

Mesaj completat

Scuze am gresit , 19,99 euro nu sunt 4 buc ci cred ca pretul pe bucata deci ..... si asta pica.

Alta idee poate le poti decupa sa aibe aceeasi diametru?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , m-am documentat putin si am gasit gumele de admisie (cele de 73 CP) pe ebay.de , preturile variaza intr-e 80-100 euro , mentionez ca sunt noi si nu include transportul in romania deci acestea ies din ecuatie , uite aicea linkul click , eventual confirma daca acestea sunt ( ca si aspect) , alta obtiune la modelul tau de moto se mai potrivesc gumele de admisie de la xj 600 3KM si 51J acestea variaza la pret intr-e 20 si 50 euro DAR acestea fiind majoritatea cele de 37 KW , ceea ce am gasit sunt astea click 4 buc la 19,99 e + 7,00 e transport in RO , ele sunt second , nu mentioneaza ce versiune sunt dar din poza par sa aibe aceeasi diametru de sus pana jos , cred ca nu sunt limitate DAR nu pot baga mana in foc! Te sfatuiesc totusi sa cauti pe la sectiunea de dezmembrari poate gasesti ceva ...., Daca ii pui gumele de admisie fara limitare o sa trebuiasaca sa refaci amestecul de aer-benzina implicit consumul , nu o sa apara nici un fel de suprasolicitare. Si Diversion-ul de 600 vine din fabrica cu 37,50 si 61 CP(versiunea nelimitata) tot limitat din gumele de admisie (asta nu fiind singura metoda , cred ca sunt si cazuri unde se limiteaza prin jiglere) ca sa poata sa le conduca aceia sub 2 ani experienta in tarile in care prevede legislatia . Bafta!

Mesaj completat

Scuze am gresit , 19,99 euro nu sunt 4 buc ci cred ca pretul pe bucata deci ..... si asta pica.

Alta idee poate le poti decupa sa aibe aceeasi diametru?

Multumesc mult " -alex-" pentru informatii.Confirm ca acestea sint gumele de admisie (ca si aspect ) dar cred ca toate sint limitate .Referitor la ideea de a le decupa ,m-am gindit si eu ,dar ma abtin .Nu cred ca o sa le fac sa fie toate la fel.....poate o sa stric vreuna .... O sa incerc sa caut pe la sectiunea dezmembrari,poate gasesc ceva .... Daca totusi are cineva sau stie pe cineva care are gumele de admisie fara limitare poate sa imi dea de stire aici sau tel:0721919210 .atasez si o poza cu moto .Numai bine!post-54408-1299148588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are yamaha xj sa spuna cat de multumit este de aceasta, daca a avut probleme tehnice, ce consum au etc etc etc .

si eu am un xj din 89 ,l-am luat stricat pe parte electrica,nu dadea scanteie si i-am refacut cdi-ul unul ne limitat si fuge de numa'.peste 220 si turometrul trece de 1200,cred ca pe la 14000.in rest e ok,nu prea consuma ulei,benzina depinde de stilul de condus.am cu el vreo 5000 de km de cind i-am facut aprinderea si merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
cine a avut limitator pe motor,si cum la scos?

Limitatorul nu e in TCI,e in bord,vine un fir negu cu galben in TCI.Il scoti din mufa sau il tai.ce model de TCI ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am un xj din 89 ,l-am luat stricat pe parte electrica,nu dadea scanteie si i-am refacut cdi-ul unul ne limitat si fuge de numa'.peste 220 si turometrul trece de 1200,cred ca pe la 14000.in rest e ok,nu prea consuma ulei,benzina depinde de stilul de condus.am cu el vreo 5000 de km de cind i-am facut aprinderea si merge ok.

 

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

Pai in primul rand sunt motociclete diferite , el are pre-diversion-ul cu 73 CP daca nu ma insel :laugh: deci poate diferenta la km poate e din acei cativa caluti in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Vreau sa va intreb daca a schimbat cineva arcurile de la ambreiaj?e complicat?

vreau sa schimb arcurile deoarece cam patineaza ,si mai am timp sa mesteresc la ea,ca momentan moto.e suspendata pe un cric auto si cricul central,asteapta cauciucurile si placutele de frana. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Vreau sa va intreb daca a schimbat cineva arcurile de la ambreiaj?e complicat?

vreau sa schimb arcurile deoarece cam patineaza ,si mai am timp sa mesteresc la ea,ca momentan moto.e suspendata pe un cric auto si cricul central,asteapta cauciucurile si placutele de frana. :laugh:

Salut , daca moto e suspendat cum zice si @Macho trebuie sa scoti uleiul ca sa schimbi arcurile de la ambreiaj , daca nu era suspendata puteai sa o pui pe cricul lateral si atuncea tot uleiul se duce in partea stanga a motorului si nu trebuie sa-l scoti...asa am procedat eu la o mica interventie. In alta ordine de idei scoti cablul de ambreiaj din locasul sau de la capacul abreiajului desfaci suruburile capacului si poate cu un pic de finete salvezi garnitura ca sa o refolosesti , daca se rupe o inlocuiesti ,ori o cumperi noua , ori o tai dintr-o coala de klingherit cat mai subtire ...ori pui pe contur silicon negru si/sau rosu termorezistent (asa este la mine si nu curge de loc, bineinteles degresata suprafata inainte de aplicare) dupa ce ai dat capacul jos se vad arcurile le desfaci cu cheia potrivita pui cele noi ATENTIE cand le strangi fiindca se poate rupe surubul . Bafta!

p.s. tinene la curent cu operatiunea daca a reusit sau daca ai intampinat dificultati , poate ajuta pe altii pe viitor.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am prin casa si nu am ce face cu el un parbriz standard de Yamaha XJ 1996 -.

Cer 100 lei, asa ca il dau cu 75.

Daca sunteti interesati dati-mi un PM cu numarul vostru de telefon si va sun eu. Sau - 0765.42.66.15.

 

post-3763-1300946355_thumb.jpgpost-3763-1300946383_thumb.jpgpost-3763-1300946387_thumb.jpgpost-3763-1300946391_thumb.jpgpost-3763-1300946397_thumb.jpgpost-3763-1300946401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

in CDI est un integrat specializat pe avans in functie de turatie(dwell) si un limitator care nu te lasa sa urci la infinit ce poate motorul face.La a mea am scos limitatorul si cdi este modificat,curba de avans/turatie urca pana la 42 de grade.Motorul trce de 220 cu balon mare pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai sa incep sa va povestesc ce ma supara.

In toamna, am bagat motocicleta in garaj la pastrare pentru iarna.De cateva ori de-a lungul iernii l-am mai pornit fara probleme, dar fara sa bag in viteza.

Ieri l-am pornit din nou si am bagat in viteza, moment in care mi-a murit motorul.L-am pornit din nou, l-am lasat sa se incalzeasca, si cum l-am bagat din nou in viteza intaia a murit din nou.

L-am scos din garaj, l-am pus pe cricul central si l-am pornit din nou, moment in care a inceput sa se invarte roata, chiar daca tineam levierul de ambreiaj tras.Am crezut ca s-a dereglat cablul, asa ca am incercat sa il reglez dar acelas rezultat, degeaba actionam cablul caci nu avea nici un efect.

Am scos de tot cablul si am bagat in viteza intai, roata a inceput sa se invarteasca, am bagat in viteza, doi, trei si tot asa, fara cablu de ambreiaj montat, apoi am scos din viteza normal si totul a mers perfect.

Mi-am amintit ca se spunea ca daca lasi motorul la iernat, e bine sa ii prinzi levierul de ambreiaj cu ceva de ghidon, ceea ce eu nu am facut si iata ca acum trag ponoasele.

Daca a mai patit cineva asa, il rog sa imi spuna cum a rezolvat problema ca incepe sa ma ingrijoreze.

Mentionez faptul ca am verificat cablul si nu este rupt, iar cand il actionez, trage de manetzica aia care intra in cutie.

Multulesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tirlosu... vezi ca pana se incalzeste motorul cand bagi in viteza se mai invarte roata... in general poti s-o opresti destul de usor... depinde de cuplu la relanti, vascozitatea uleiului cred. Nu mai stiu cum era la diversion si cred ca acum am bateria descarcata dar si pe Tenere si, de exemplu, pe un TDM, cu motorul rece si pe cric, roata se invarte cu ambreiajul tras in viteza... poti s-o opresti si ramane oprita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa incep sa va povestesc ce ma supara.

In toamna, am bagat motocicleta in garaj la pastrare pentru iarna.De cateva ori de-a lungul iernii l-am mai pornit fara probleme, dar fara sa bag in viteza.

Ieri l-am pornit din nou si am bagat in viteza, moment in care mi-a murit motorul.L-am pornit din nou, l-am lasat sa se incalzeasca, si cum l-am bagat din nou in viteza intaia a murit din nou.

L-am scos din garaj, l-am pus pe cricul central si l-am pornit din nou, moment in care a inceput sa se invarte roata, chiar daca tineam levierul de ambreiaj tras.Am crezut ca s-a dereglat cablul, asa ca am incercat sa il reglez dar acelas rezultat, degeaba actionam cablul caci nu avea nici un efect.

Am scos de tot cablul si am bagat in viteza intai, roata a inceput sa se invarteasca, am bagat in viteza, doi, trei si tot asa, fara cablu de ambreiaj montat, apoi am scos din viteza normal si totul a mers perfect.

Mi-am amintit ca se spunea ca daca lasi motorul la iernat, e bine sa ii prinzi levierul de ambreiaj cu ceva de ghidon, ceea ce eu nu am facut si iata ca acum trag ponoasele.

Daca a mai patit cineva asa, il rog sa imi spuna cum a rezolvat problema ca incepe sa ma ingrijoreze.

Mentionez faptul ca am verificat cablul si nu este rupt, iar cand il actionez, trage de manetzica aia care intra in cutie.

Multulesc

 

Sal, daca zici ca nu ai pornit Diva toata iarna, sa sti ca este un fenomen normal deoarece se lipesc placile de ambreiaj intre ele din cauza uleiului (ex: iarna -10 - 15*C cu ambreiajul tres pleaca moto de pe loc). Dupa o perioada de timp cand nu umbli cu moto inainte sa bagi in viteza trage de cateva ori de levierul de ambreiaj si nu o sa ai nici o problema. Nu de alta dar si eu am patit asa ceva si am crezut ca e gata cablu de ambreiaj.

Sa vina vremea buna si asfalt uscat.

Mesaj completat

Diversion cu carene :laugh:

Este super, tinuta la drum OK, nu se incalzeste. Sunt super multumit.

Asfalt uscat tuturor :wacko:

post-30660-1303931685_thumb.jpg

post-30660-1303931721_thumb.jpg

post-30660-1303931759_thumb.jpg

post-30660-1303931795_thumb.jpg

post-30660-1303931809_thumb.jpg

post-30660-1303931816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

faine carenele :blbl: , grija mare cu inclinatul in curbe , am inteles ca atinge carenajul de asfalt cu putin inainte de scarite! Le-ai gasit in aceeasi nuanta de culoare ca si moto sau trebuiau vopsite ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faine carenele :blbl: , grija mare cu inclinatul in curbe , am inteles ca atinge carenajul de asfalt cu putin inainte de scarite! Le-ai gasit in aceeasi nuanta de culoare ca si moto sau trebuiau vopsite ?

 

 

Sal, multam' de admitatie, cu inclinatul stau mai rau pt ca imi este teama sa ma inclin foarte tare.

Cat despre carene le-am cumparat de la un tip din Pitesti, erau de culoare rosie si a trebuit sa le vopsesc.

Asfalt uscat si sa vina vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...