Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

Pai in primul rand sunt motociclete diferite , el are pre-diversion-ul cu 73 CP daca nu ma insel :laugh: deci poate diferenta la km poate e din acei cativa caluti in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

Vreau sa va intreb daca a schimbat cineva arcurile de la ambreiaj?e complicat?

vreau sa schimb arcurile deoarece cam patineaza ,si mai am timp sa mesteresc la ea,ca momentan moto.e suspendata pe un cric auto si cricul central,asteapta cauciucurile si placutele de frana. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Vreau sa va intreb daca a schimbat cineva arcurile de la ambreiaj?e complicat?

vreau sa schimb arcurile deoarece cam patineaza ,si mai am timp sa mesteresc la ea,ca momentan moto.e suspendata pe un cric auto si cricul central,asteapta cauciucurile si placutele de frana. :laugh:

Salut , daca moto e suspendat cum zice si @Macho trebuie sa scoti uleiul ca sa schimbi arcurile de la ambreiaj , daca nu era suspendata puteai sa o pui pe cricul lateral si atuncea tot uleiul se duce in partea stanga a motorului si nu trebuie sa-l scoti...asa am procedat eu la o mica interventie. In alta ordine de idei scoti cablul de ambreiaj din locasul sau de la capacul abreiajului desfaci suruburile capacului si poate cu un pic de finete salvezi garnitura ca sa o refolosesti , daca se rupe o inlocuiesti ,ori o cumperi noua , ori o tai dintr-o coala de klingherit cat mai subtire ...ori pui pe contur silicon negru si/sau rosu termorezistent (asa este la mine si nu curge de loc, bineinteles degresata suprafata inainte de aplicare) dupa ce ai dat capacul jos se vad arcurile le desfaci cu cheia potrivita pui cele noi ATENTIE cand le strangi fiindca se poate rupe surubul . Bafta!

p.s. tinene la curent cu operatiunea daca a reusit sau daca ai intampinat dificultati , poate ajuta pe altii pe viitor.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am prin casa si nu am ce face cu el un parbriz standard de Yamaha XJ 1996 -.

Cer 100 lei, asa ca il dau cu 75.

Daca sunteti interesati dati-mi un PM cu numarul vostru de telefon si va sun eu. Sau - 0765.42.66.15.

 

post-3763-1300946355_thumb.jpgpost-3763-1300946383_thumb.jpgpost-3763-1300946387_thumb.jpgpost-3763-1300946391_thumb.jpgpost-3763-1300946397_thumb.jpgpost-3763-1300946401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

in CDI est un integrat specializat pe avans in functie de turatie(dwell) si un limitator care nu te lasa sa urci la infinit ce poate motorul face.La a mea am scos limitatorul si cdi este modificat,curba de avans/turatie urca pana la 42 de grade.Motorul trce de 220 cu balon mare pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai sa incep sa va povestesc ce ma supara.

In toamna, am bagat motocicleta in garaj la pastrare pentru iarna.De cateva ori de-a lungul iernii l-am mai pornit fara probleme, dar fara sa bag in viteza.

Ieri l-am pornit din nou si am bagat in viteza, moment in care mi-a murit motorul.L-am pornit din nou, l-am lasat sa se incalzeasca, si cum l-am bagat din nou in viteza intaia a murit din nou.

L-am scos din garaj, l-am pus pe cricul central si l-am pornit din nou, moment in care a inceput sa se invarte roata, chiar daca tineam levierul de ambreiaj tras.Am crezut ca s-a dereglat cablul, asa ca am incercat sa il reglez dar acelas rezultat, degeaba actionam cablul caci nu avea nici un efect.

Am scos de tot cablul si am bagat in viteza intai, roata a inceput sa se invarteasca, am bagat in viteza, doi, trei si tot asa, fara cablu de ambreiaj montat, apoi am scos din viteza normal si totul a mers perfect.

Mi-am amintit ca se spunea ca daca lasi motorul la iernat, e bine sa ii prinzi levierul de ambreiaj cu ceva de ghidon, ceea ce eu nu am facut si iata ca acum trag ponoasele.

Daca a mai patit cineva asa, il rog sa imi spuna cum a rezolvat problema ca incepe sa ma ingrijoreze.

Mentionez faptul ca am verificat cablul si nu este rupt, iar cand il actionez, trage de manetzica aia care intra in cutie.

Multulesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tirlosu... vezi ca pana se incalzeste motorul cand bagi in viteza se mai invarte roata... in general poti s-o opresti destul de usor... depinde de cuplu la relanti, vascozitatea uleiului cred. Nu mai stiu cum era la diversion si cred ca acum am bateria descarcata dar si pe Tenere si, de exemplu, pe un TDM, cu motorul rece si pe cric, roata se invarte cu ambreiajul tras in viteza... poti s-o opresti si ramane oprita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa incep sa va povestesc ce ma supara.

In toamna, am bagat motocicleta in garaj la pastrare pentru iarna.De cateva ori de-a lungul iernii l-am mai pornit fara probleme, dar fara sa bag in viteza.

Ieri l-am pornit din nou si am bagat in viteza, moment in care mi-a murit motorul.L-am pornit din nou, l-am lasat sa se incalzeasca, si cum l-am bagat din nou in viteza intaia a murit din nou.

L-am scos din garaj, l-am pus pe cricul central si l-am pornit din nou, moment in care a inceput sa se invarte roata, chiar daca tineam levierul de ambreiaj tras.Am crezut ca s-a dereglat cablul, asa ca am incercat sa il reglez dar acelas rezultat, degeaba actionam cablul caci nu avea nici un efect.

Am scos de tot cablul si am bagat in viteza intai, roata a inceput sa se invarteasca, am bagat in viteza, doi, trei si tot asa, fara cablu de ambreiaj montat, apoi am scos din viteza normal si totul a mers perfect.

Mi-am amintit ca se spunea ca daca lasi motorul la iernat, e bine sa ii prinzi levierul de ambreiaj cu ceva de ghidon, ceea ce eu nu am facut si iata ca acum trag ponoasele.

Daca a mai patit cineva asa, il rog sa imi spuna cum a rezolvat problema ca incepe sa ma ingrijoreze.

Mentionez faptul ca am verificat cablul si nu este rupt, iar cand il actionez, trage de manetzica aia care intra in cutie.

Multulesc

 

Sal, daca zici ca nu ai pornit Diva toata iarna, sa sti ca este un fenomen normal deoarece se lipesc placile de ambreiaj intre ele din cauza uleiului (ex: iarna -10 - 15*C cu ambreiajul tres pleaca moto de pe loc). Dupa o perioada de timp cand nu umbli cu moto inainte sa bagi in viteza trage de cateva ori de levierul de ambreiaj si nu o sa ai nici o problema. Nu de alta dar si eu am patit asa ceva si am crezut ca e gata cablu de ambreiaj.

Sa vina vremea buna si asfalt uscat.

Mesaj completat

Diversion cu carene :laugh:

Este super, tinuta la drum OK, nu se incalzeste. Sunt super multumit.

Asfalt uscat tuturor :wacko:

post-30660-1303931685_thumb.jpg

post-30660-1303931721_thumb.jpg

post-30660-1303931759_thumb.jpg

post-30660-1303931795_thumb.jpg

post-30660-1303931809_thumb.jpg

post-30660-1303931816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

faine carenele :blbl: , grija mare cu inclinatul in curbe , am inteles ca atinge carenajul de asfalt cu putin inainte de scarite! Le-ai gasit in aceeasi nuanta de culoare ca si moto sau trebuiau vopsite ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faine carenele :blbl: , grija mare cu inclinatul in curbe , am inteles ca atinge carenajul de asfalt cu putin inainte de scarite! Le-ai gasit in aceeasi nuanta de culoare ca si moto sau trebuiau vopsite ?

 

 

Sal, multam' de admitatie, cu inclinatul stau mai rau pt ca imi este teama sa ma inclin foarte tare.

Cat despre carene le-am cumparat de la un tip din Pitesti, erau de culoare rosie si a trebuit sa le vopsesc.

Asfalt uscat si sa vina vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sal, multam' de admitatie, cu inclinatul stau mai rau pt ca imi este teama sa ma inclin foarte tare.

Cat despre carene le-am cumparat de la un tip din Pitesti, erau de culoare rosie si a trebuit sa le vopsesc.

Asfalt uscat si sa vina vara.

 

Inafara de factorul aspect :huh: te ajuta carenele la ceva adica se simte vreo diferenta la drum lung sau viteza mare ?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in loc de carene ai putea lasa crash bar-ul pentru protectie si pentru aspect sa completezi cu un spoiler.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat

 

Salut , mai exista 2 suruburi pe partea cealalta a electromotorului la care ajungi foarte greu, ele se desfac cu o cheie de 12 daca imi amintesc bine. Pe partea cealalta a motocicletei ( adica partea cealalta a suruburilor care le-ai desfacut deja) o sa poti sa desfaci surubul din stanga destul de bine ( cei drept migalos) iar cel din dreapta nu , sau chiar foarte greu fiindca nu exista loc , dar este asa facuta tablita (capacul eletromotorului) incat se poate roti cu tot cu surubul respectiv tot in partea stanga ca sa poti sa-l desfaci si si pe acesta. Suruburile care trebuie sa desfaci sunt exemplificate in poza de mai jos.( nr.1 )

post-40195-0-21473700-1305069769_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mersi mult cred ca o sa imi fie de un real folos. o sa incerc maine sper ca reusesc. La o intrunire o sa beau cu tine....nu impotriva ta.

Spor la munca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa il repar dupa vro trei ore de lucru.Nu am facut mare lucru doar l-am curatat si se vedea ca nu a fost desfacut de foarte mult timp. Mi-a dat bataie de cap piesa 9 care daca nu se aseaza bine in locasul lui nu o sa functioneze. A trebuit sa il mai desfac o data. mersi Alex inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...