XXXL! Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 (editat) cele pt xj nu le mai am,au ramas astea /index.php?...st&id=61640 am una pereche de oglinzi pentru yamaha xj600,si una pereche cu semnalizare si pozitie care arata asa: /index.php?...st&id=61640. alea cu semnalizare costa 30 ron,cele pt yamaha nu stiu cat sa cer,dati si voi cat vreti! le trimit prin posta,curier rapid sau poate chiar ne vedem daca sunteti din Galati,Braila,Bucuresti sau de prin imprejurimi Ambele perechi de oglinzi arata bine ,nu sunt sparte sau zgariate(alea cu semnalizare sunt noi) 0723161351 Editat Octombrie 26, 2006 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hot Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Pot spune k sunt foare multumit de xj-ul 600 s pe care il am de 2 ani.Nu am avut probleme cu el pana acum sper si de acum incolo sa nu am.I-am schimbat uleiul,filtru,cauciuc spate,oglinzi,ulei telescoape si cam in rest apa paie si bataie Pot spune k sunt foare multumit de xj-ul 600 s pe care il am de 2 ani.Nu am avut probleme cu el pana acum sper si de acum incolo sa nu am.I-am schimbat uleiul,filtru,cauciuc spate,oglinzi,ulei telescoape si cam in rest apa paie si bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 o intrebare:am gasit o yamaha din 92 cu 25kw/34cp!!as vrea sa o cumpar dar de ce are putere asa mica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 o intrebare:am gasit o yamaha din 92 cu 25kw/34cp!!as vrea sa o cumpar dar de ce are putere asa mica?? E limitata in germania. probabail ulterior si atunci se rezolva usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 multumesc de raspuns!e ok!atunci in numele fratelui meu,care va fi proprietarul motoretei....va salut si bine v-am gasit!!!in curand poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 si eu am xj600 din 1994,30000km,adusa din Germania anul asta,i-am schimbat tobele cu 2 din inox(suna fantastic),schimbat cauciuc spate 150-70-18,oglinzi pe carena,arata si merge super,nu degeaba au la militie modelul asta prin Asia,consum mediu vreo 6%,depinde de cum dai gaz,va salut cu farul si aveti grija de ele! Si cum se comporta cu cauciuc de 150 ?....mai are aceeasi stabilitate ..... nu face figuri spatele ?? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Nu face... sau cel putin eu sunt multumit de comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Salut...eu sunt proaspatul propietar al unei xj 650 modificata optic cu semighidoane cafe-racer sport,toba single shi semicarena "egly",are vopseaua orig...shi doar un singur fost propietar...Km-cam 40 shi ceva d mii...totusi am o problema...Eu am luat-o d la propietar cu bateria moarta...am pornit-o cu ajut bateriei de p masina mea shi a unui cablu dar am descoperit ca in timp c veneam cu ea spre casa daka bag socu la loc...de tot se opreste motorul...treb sa merg cu el tras jumate...chiar shi dupa 10-15 min...Sa fie doar bateria...sau ar trebui sa mai fie shi altceva...Mersi anticipat pt raspunsuri...Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Salut...eu sunt proaspatul propietar al unei xj 650 modificata optic cu semighidoane cafe-racer sport,toba single shi semicarena "egly",are vopseaua orig...shi doar un singur fost propietar...Km-cam 40 shi ceva d mii...totusi am o problema...Eu am luat-o d la propietar cu bateria moarta...am pornit-o cu ajut bateriei de p masina mea shi a unui cablu dar am descoperit ca in timp c veneam cu ea spre casa daka bag socu la loc...de tot se opreste motorul...treb sa merg cu el tras jumate...chiar shi dupa 10-15 min...Sa fie doar bateria...sau ar trebui sa mai fie shi altceva...Mersi anticipat pt raspunsuri...Asfalt uscat sal io am patit asta si a fost bateria <pe linga ca era moarta mai avea si scurt intre placi si-mi forta alternatoru> poti sa incerci cu bat de la masina<scoti bat de pe moto si legi cabluryle dyrect de borne da sa lasi motoru opryt la masina> pe linga faptu ca nu tinea relaniul se oprea imediat ce aprindeam lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 i-am pus baterie nouua ..da tot mi-a dat ceva batai d cap...initial a pornit da la plecare trebuia turata tare ca altfel murea motorul....suspectand benzina cam veche din ea...i-am pus numai super+ shi s pare ca usor usor s-a dat pe brazda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Salut! Si eu sunt un mandru & fericit proprietar XJ 600 S , dar in ultimul timp imi da ceva batai de cap ... Mi se pare ca merge greu ambreiajul. Adica am nevoie de toate degetele sa-l strang. N-am gasit inca un Diversion in apropiere, dar la alte moto merge debreiat si cu 2 degete. Nu pare sa fie plin de praf sau altceva, dar parca e nevoie de prea multa forta ... in oras dp 30 de minute am febra musculara si nu pt ca nu sunt obisnuit cu ea. La voi cum e? cum pot rezolva? mersi & primavara cu multi km!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 la mine merge usor verifica sa nu fie cablul gripat, sa aiba un traseu cat de cat "lin" pana la cutia de viteze, sa nu aiba fire rupte din el poate ar fi bine sa-l scoti si sa-l ungi un pic (cu ocazia asta il si verifici) de asemenea, e bine sa ungi si axul care intra in carcasa ambreiajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 eu am xj 600n din 97, si sunt foarte multumit de ea.nu am avut pana acum nici un fel de problema, doar ca s-a rupt cablul de ambreaj , dar asta nu e considerata problema.ma intereseaza si parerea cunoscatorilor despre ea, eu sunt cam nou in domeniu. E limitata in germania. probabail ulterior si atunci se rezolva usor. ***************************************************************************** cum se rezolva, ma intereseaza si pe mine. a mea e din 97, si intretinuta foarte bine, dar ma intereseaza sa-l fac putin mai nervos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 cum se rezolva, ma intereseaza si pe mine. a mea e din 97, si intretinuta foarte bine, dar ma intereseaza sa-l fac putin mai nervos. Al tau e limitat?si ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 ma intereseaza un bord de xj......caut de anul trecut si nu gasesc. astept sfaturi cine are yamaha xj sa spuna cat de multumit este de aceasta, daca a avut probleme tehnice, ce consum au etc etc etc . *************************************************************************************** e super, daca mergi linistit, 100-120km/ora - 4,5%, 150-160km/ora cam 7-8%, in rest n-am avut nici o problema, si am mers foarte mult cu ea in tzara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Al tau e limitat?si ulterior? *********************************************************************************** Nu stiu ce sa-ti spun, merge super bine, n-am treaba cu el. Cum adica ulterior?Dupa ce a fost adus in tara sau fabricat?Spune-mi unde sa ma uit la el, sa-mi dau seama cum este. Mersi,....Bafta, si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 salut am si eu un xj 600 s de 2 luni si are o trepidatie la motor de la 4000 de ture la aproximativ 5000 ture indiferent in ce viteza sint e vro problema ce ziceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 salut am si eu un xj 600 s de 2 luni si are o trepidatie la motor de la 4000 de ture la aproximativ 5000 ture indiferent in ce viteza sint e vro problema ce ziceti asa "face" ele. incepand de la 650 au vibratia aia la 4000 de turatii. totusi mie-mi place sunetul la 4500... se pare ca m-au ajuns din urma probleme grele. de la o vreme imi patineaza ambreajul. pana in 7000 de turatii merge ok, in forja mai sus apoi patineaza. am schimbat de curand uleiul dar fara nici un rezultat(da, am pus mineral), am reglat cablu in fel si chip (care merge greu)...fara nici un rezultat. voi schimba cat de curand discurile si arcurile, plus cablul. mai este v-o piuesa care trebuie, daca a mai facut cineva operatiunea asta, poate ma ajuta macar cu o incurajare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 (editat) intru si eu in clubul acesta pun nistea poze cu motorul meu iubit Yamaha XJ 600 S Diversion. eu am pus ulei Repsol 15W50,dar nu stiu daca e sintetic sau semi este bun?dati-mi ceva sfaturi pentru ca is la inceput,sa stiu la ce sa ma mai uit si eu pe la motor. asfalt uscat si cat mai multe excursii frumoase! Editat Iunie 16, 2007 de razvanheres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 cu cat ati mers cel mai tare cu Xj 600 S ? cu cat ati mers cel mai tare cu Xj 600 S ? merge mai mult de 179 cat zice in carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 (editat) a mea trece de 200 (51j). imi place topicul nostru de xj. nu prea avem multe de discutat, motoretele noastre merg si merg si merg... imi trebuiesc cauciucuri noi. cel pe fata e ok, dar pe spate e musai unu nou. sa raman cu avon, (mi-ar conveni, ca dau doar 80 pt spate). sau sa pun ambele bridgestone, am gasit cu 200 cu tot cu montaj. are cineva bridgestone sa-mi spuna cum se comporta? Editat Iulie 16, 2007 de crazyahmed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superstar Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 am si eu de curand un cb 500 din 98....si nu stiu ce ulei sa ii pun....am vazut in datele tehnice pe louis ca tb sa pun 20w-40....dar p la magazine prin buc nu am gasit nimic(cica nu se mai face)...am gasit insa la louis pe site CASTROL 1. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...tnr_gr=10059087 "SET: Castrol GO! (SAE 20W-40) MotorenĂśl & Sicherheits-Warnweste:Hochwertiges 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Inhalt: 4 Liter. Die ultraleichte und luftdurchlässige Warnweste mit breiten rundum Reflexstreifen bietet jederzeit optimale Sicherheit. Ein Muss fĂźr jede (Urlaubs-)Tour und bereits Pflicht in vielen europäischen Ländern. ErfĂźllt die DIN EN 471. Material: 100% Polyester. Farbe: Neon-Gelb. GrĂśĂe: Universell. Greifen Sie jetzt zu und sparen Sie Bares, bevor es zu spät ist!" 2. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...tnr_gr=10038209 GO! 4T: Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Stie cineva care e diferenta intre aceste 2 prodsue?...vad ca sunt mineral....e ok?...sau tb sinthethic...sau semi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Eu am un xj 650 din 82 limitat la 50 de cai...shi pot sa spun k "fuge" maxim 170...testat de mine pe autostrada...in forma actuala...(drag bar wide)... In rest toate bune despre ele...m-am intalnit p autostrada cu un nene cu una aproape identica cu 130000 la bord fara interventii la motor...A mea are 43 de mii shi ceva...3000 facuti de mine fara probleme shi e luata de la prim propietar ...are tobe 4 in unu shi dublu disc fata...shi la peste 3000 d ture se aude super fain ...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Salutare Am si eu O Yamaha XJ 600 N din 95 si are doar 25 Kw si 34 cp e limitata sau asta e puterea ei ? sau doar cei de la RAR sau incurcat ? Sunt Incepator O am de 3 zile Asa Arata Identica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 salo e limitata se pot scoate sint modele cu 61 cai si cu 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.