Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-mi cumpar si eu un cauciuc mai lat pe spate...il am pe 130 si ma gandeam sa il pun pe 160...merge???adik intra in furca???sau 150

 

mi-ar trebui 15 sau 16/70/18

 

daca are cineva chiar si SH va rog sa ma anuntati...sau de unde imi pot lua ...dar mai ieftin

 

multumesc

 

<small>-<br/>

zamolxed te rog spune-mi si mie ce dimensiune au cauciucurile tale...mi se par mai groase...mersi

 

 

spate 130 fata 110... :lol: exact ca in talon. oricum am sa ma ocup si de cauciucuri in curand, ca cel de pe fata e papat.

 

toate bune,

Adi

 

PS- incepe sa ma enerveze vibratia de la 4000 rpm... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, tocmai ce fac si eu primele drumuri cu un Diversion 600 S.

 

Am observat cu bucurie ca are 6 trepte si am mai obsevrta ca la orice viteza, daca iau mainile de pe ghidon incepe sa vobleze roata (nu stiu daca e corect termenul). Ghidonul prinde un tremur si se misca stanga - dreapta imediat.

 

O fi roata moale? Moto nu a fost cazuta, are 17000 km.. deci nici rulmentul de la jug nu ar trebui sa fie uzat.

 

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai ce fac si eu primele drumuri cu un Diversion 600 S.

 

Am observat cu bucurie ca are 6 trepte si am mai obsevrta ca la orice viteza, daca iau mainile de pe ghidon incepe sa vobleze roata (nu stiu daca e corect termenul). Ghidonul prinde un tremur si se misca stanga - dreapta imediat.

 

 

 

Si eu am depistat acelasi fenomen, cu toate ca nu tot timpul face asa. Pe autostrada unde am prins asfalt f bun nu a inceput sa tremure. In schimb, daca drumul nu e perfect si las mainile foarte moi sau le iau de pe ghidon incepe sa vobleze. Presiunea am sa o verific din nou, cu toate ca facea asa si la o zi dupa ce am bagat exact cat zice la carte (am sa ma uit in manual si am sa postez presiunea specificata de Yamaha). EU m-am mai gandit ca poate am roata fata usor dezechilibrata....

 

ADi

 

Am verificat presiunea, scrie asa:

 

Load pana in 95 kg

 

Fata 2.00 BAR

Spate 2.25

 

peste 95 kg

Fata 2.00

Spate 2.50

Editat de zamolxed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voblajul rotii fata poate aparea din cauza rulmentilor uzati si presiunii mici in pneuri. Inainte sa schimb rulmentii aveam aceasta tremuratura atunci cand mergeam fara maini. Initial nu am bagat in seama acest aspect dar cu timpul s-a accentuat asa ca am cumparat doi rulmenti si intr-o ora i-am schimbat. Problem solved! Nu mai are nici o tremuratura mersul "fara maini" devenind o placere :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai apar cu o intrebare... de unde se regleaza farul? Al meu bate putin spre stanga...

 

In manual nu am gasit nimic de asta, si as vrea sa stiu daca terbe data carena jos pentru manevra asta, sau se pot accesa suruburile de reglaj si fara a dezbraca motorul...

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu o intrebare pt. voi.

Vreau sa-mi cumpar si eu un xj 600, si de aceea vreau sa va intreb cam cit ati dat voi pe ele?

 

Va salut cu respect :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Caut urgent in bucuresti un electrician sa ma ajute cu o problema la baterie/releu... banuiesc ca si un electrician auto poate sa vada ce si cum, insa as prefera sa merg la un atelier moto...

 

va rog asadar dati-mi niste contacte "de incredere" :bigstar:

 

Multumesc anticipat,

Adi

 

--- Mesaj completat în 15 Oct 2007 21:04 -------------

Salut! Caut urgent in bucuresti un electrician sa ma ajute cu o problema la baterie/releu... banuiesc ca si un electrician auto poate sa vada ce si cum, insa as prefera sa merg la un atelier moto...

 

va rog asadar dati-mi niste contacte "de incredere" :bigstar:

 

Multumesc anticipat,

Adi

 

 

Am rezolvat pana la urma singur...

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa toate estimarile (bugetare si preferentiale) din Februarie voi fi si eu posesor de Yamaha Diversion. Vreau sa imi din germania ori un Divy 600 dupa 98 ( are dublu disc frana fata, si alte imbunatatiri) ori un Divy de 900 chiar si mai vechi. Vreau sa fac touring cat incape asa ca ma uit dupa motoare cu tot cu cutii si bari de protectie.

Tot informandu-ma de pe net.. am dat si eu peste niste info. Poate ii folosesc cuiva :ok:

 

Pret:

Divy 600 mai vechi ( 93 - 98 ) gasesti chiar si pe la 1000 eu acolo + transport & inmatriculare (inca vreo 4-500 eu)

Divy 600 dupa 98 gasesti de pe la 1800 - 2000 + transport

Divy 900 >10 ani gasesti incepand de la 2300 eur

Dicy 900 <10 ani gasesti incepand de la 3000 eur

...asta in germania.

 

Tehnic:

- Divy 900 - 89 CP - cardan, dublu disc fata

- Divy 600 - 50 sau 61 CP(sunt amandoua, si nu depinde neaparat de an) - single sau double disc fata (depinde de >98 dublu disc

- mai cititi aici despre Divy 600 (engleza)

- mai cititi aici despre Divy 900 (engleza)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un preten dezmembreaza un xj600 din 95 are inca totul pe el vrea cineva ceva? e modelul cucarena la far toate sunt ok. daca aveti nevoie de ceva specificati :blbl: nu are netu si de aceea ma roaga sa-l ajut io am luat de la el husa :D have fun ;)

Editat de SpeedR1_2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am inceput ziua foarte foarte prost.. M-am trezit la ora 8.00, foarte devreme pentru mine, asadar eram buimac rau de tot. Cobor din bloc, intru in garaj sa vad daca porneste motorul ca stiam ca bateria nu e prea ok si aveam treaba azi toata ziua prin oras.

 

Dau cheie, abia invartea... zic hai sa o imping (iarasi, a suta oara, fi-ar bateria a draq si capul meu de prost..).. o imping bagata intr-a 2-ua, ridic ambreiajul, porneste si nu stiu cum naiba imi aluneca mana pe acceleratie.. concluzie? MI-a sarit instantaneu din maini, a daramat usa garajului si a cazut imediat dupa...

 

 

Mentionez ca am garaj la subsol de bloc, e un spatiu mare de tot, asa ca de-aia o tot impingeam in garaj. Azi se pare ca somnolenta si lipsa atentiei si-a spus cuvantul.

 

Motorul nu a patit mai nimic (carena langa sa e zgariata, in rest ABSOLUT NIMIC), a cazut pe partea dreapta (am si crash-baruri) DAR s-a intamplat ceva ori la cutia de viteze ori la ambreiaj. Daca o pun pe neutru pot sa o imping, daca bag in orice treapta, chiar si cu ambreiajul cuplat abia se misca, nu e mare diferenta intre ambreiat si debreiat.

 

Are cineva idee ce poate fi? Ambreiajul? ceva in cutie de viteze? motorul se invarte ca am mai testat s-o pornesc de la buton si invarte putin, dar n-are vana sa-l dea peste cap sa-l porneasca! Si totusi in viteza, cu ambreiajul apasat o misc foarte foarte greu.

 

Cum fac s-o rezolv?

Multumesc,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am inceput ziua foarte foarte prost.. M-am trezit la ora 8.00, foarte devreme pentru mine, asadar eram buimac rau de tot. Cobor din bloc, intru in garaj sa vad daca porneste motorul ca stiam ca bateria nu e prea ok si aveam treaba azi toata ziua prin oras.

 

Dau cheie, abia invartea... zic hai sa o imping (iarasi, a suta oara, fi-ar bateria a draq si capul meu de prost..).. o imping bagata intr-a 2-ua, ridic ambreiajul, porneste si nu stiu cum naiba imi aluneca mana pe acceleratie.. concluzie? MI-a sarit instantaneu din maini, a daramat usa garajului si a cazut imediat dupa...

Mentionez ca am garaj la subsol de bloc, e un spatiu mare de tot, asa ca de-aia o tot impingeam in garaj. Azi se pare ca somnolenta si lipsa atentiei si-a spus cuvantul.

 

Motorul nu a patit mai nimic (carena langa sa e zgariata, in rest ABSOLUT NIMIC), a cazut pe partea dreapta (am si crash-baruri) DAR s-a intamplat ceva ori la cutia de viteze ori la ambreiaj. Daca o pun pe neutru pot sa o imping, daca bag in orice treapta, chiar si cu ambreiajul cuplat abia se misca, nu e mare diferenta intre ambreiat si debreiat.

 

Are cineva idee ce poate fi? Ambreiajul? ceva in cutie de viteze? motorul se invarte ca am mai testat s-o pornesc de la buton si invarte putin, dar n-are vana sa-l dea peste cap sa-l porneasca! Si totusi in viteza, cu ambreiajul apasat o misc foarte foarte greu.

 

Cum fac s-o rezolv?

Multumesc,

Adi

 

In spatiu inchis sa nu mai faci dinastea ca se umple foarte repede cu monoxid de carbon si poti sa mori, fara nici o gluma. Si eu aveam garaj subteran pentru 30 masini la fostul servici, da in 1 minut, cat o porneam si ma echipam se simteau destul de tare noxele de la motor desi era permanent usa de la garaj deschisa iar eu parcam fix langa usa.

Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva a sarit lantul ?

 

bafta!

JP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In spatiu inchis sa nu mai faci dinastea ca se umple foarte repede cu monoxid de carbon si poti sa mori, fara nici o gluma. Si eu aveam garaj subteran pentru 30 masini la fostul servici, da in 1 minut, cat o porneam si ma echipam se simteau destul de tare noxele de la motor desi era permanent usa de la garaj deschisa iar eu parcam fix langa usa.

Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva a sarit lantul ?

 

bafta!

JP.

 

lantul e ok, motorul se misca daca e pus pe liber. Cum terc in orice treapta nu mai misca. M-am uitat mai atent si am observat ca crash-bar-ul din dreapta e indoit si a si lovit capacul de la ambreiaj. Deci acolo cred ca e buba. M-am programat pentru luni la Service Kaore, sper sa nu fie nimic grav.

 

Cat despre monoxid de carbon, ce sa zic.. ai mare dreptate. Dar avand in vedere ca nu pornea evident nici fum nu scotea. Imi e imposibil sa o pornesc afara din garaj deoarece toata hala e subterana si ca sa ies afara am de urcat o panta abrupta si lunga, si sa imping un motor de 200 kg la deal nu vad a fi o solutie. De regula o pornesc, o las cam 2 minute cat ma echipez cu casca manusi & stuff, apoi ies pe prima usa (cea pe care am rupt-o), o incui, urc dealul, ies afara, incui si usa exterioara si deja motorul e caldutz...

 

Toate bune,

Adi

 

PS- recomandati pe cineva care transporta moto ori in remorca ori cu un van ceva? Luni ar trebui s-o bag in service. Chiar daca schimb bateria si o pornesc, ma indoiesc ca pot merge cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: De wee asta .. posesor de Yamaha Diversion :burnout:

 

M-am dus personal dupa el in germania. E un Diversion de 600 cmc cu 61 CP, cu 25.000 km reali ( am facturile service pt el :P ). Rosu ca focul si foarte frumos..

 

Dar mai bine ziceti si voi ...

 

pozele de pe mobile.de:

post-890-1194856657_thumb.jpg

post-890-1194856709_thumb.jpg

post-890-1194856714_thumb.jpg

 

intarcata pt transport:

post-890-1194856613_thumb.jpg

 

urmeaza cea mai lunga iarna din viata mea :bounce:

sa vina primavara! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravos, s-o calaresti sanatos si fara probleme

s-ar putea sa se incinga un pic la vara din cauza carenei, dar avand in vedere ca e modelul de dupa '98 are radiator de ulei....

 

PS

hmmm, arata cam ...ciudat asa, carenata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma mi-am facut niste calcule si mi-am zis ca nu mai dau 400 eur pt inca un disc de frana :D, ma gandesc sa schimb placutele de frana cu unele mai bune daca n-am sa fiu satisfacut de cum franeaza.

Asa ca Diversionul meu e din '96... din cate am citit in manualul Haynes ar trebui sa aiba si asta racirea pe ulei, si multe alte imbunatatiri... adica aproape tot inafara de frana dublu disc pe fata si lumini de avarii de care sper sa nu fie nevoie :eek:.

Momentan carenele sunt date jos, sincer nustiu ce o sa fac cu ele... daca le pun sau nu.. am timp sa ma gandesc pana la primavara. I-as cam pune crash bar.. si crash bar-ul nu se intelege cu carenele :what:... asa ca probabil tot naked o sa il fac :moto:.

Singurele "probleme" pe care le am ... sunt ca cheile sunt cam vechi si uzate si trebuie sa ii dai cheie mai cu skill ... cel putin asa a zis neamtul... sper sa fie chiar asta si sa nu trebuiasca sa schimb contactul. Si in timpul transportului a trebuit sa dau jos roata fata... si cand am pus-o la loc n-am avut timp sa o centrez calumea.. asa ca freaca putin frana fata. :eek: se rezolva in 5 min cu o cheie :)

..numai sa vina primavara :hug:

 

tu ce ti-ai luat drakule?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa-mi iau si eu o Yamaha XJ 600 Diversion de la baietii din Bistrita (adusa din afara). Aveti ceva sfaturi, sugestii, laude sau critici legate de fiabilitate, intretinere, pilotat etc.? Cam ce i-ar fi de folos unui om aflat la prima motocicleta... O sa fie un model de prin 92-94, pana in 40.000Km

 

(am rasfoit topicul, deci ceva in plus fata de ce s-a spus pana acum)

 

Multumesc anticipat

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...