Jump to content
Sign in to follow this  
MaDoG

Yamaha Xj

Recommended Posts

Am un XJR 1200 din 1996, cu 30.000km rulaj. Iata ce consumuri am constatat: Brasov- Sighisoara, cu max 120 km/h-4,8 l/100km, Brasov-Ploiesti,cu max 160 pe 4 benzi de la Banesti la Ploiesti, 5,5l/100km, iar consum mixt cca.6,5-7,00l/100km, in functie de cat e in localitate, de semafoare, etc.

Ca specialst, va recomand sa nu comparati cai cu magari, ci motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi cilindree. Desigur, conteaza si maniera de a conduce, trasele pe care le ai vremea, anvelopele, presiunea din ele, reglajele, tinuta in sa si, nu in ultimul rand, tipul de combustibil. Asta ca sa nu mai spun de faptul ca drumul trebuie parcura in ambele sensuri. cam atat si nu e tot. Va salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa fim on-topic!Pareri despre XJ 600 51J(eu asta am avut-o):

Contra: instabilitate(te bate vantul in stil barbar,fuge foarte usor spatele, la denivelari luate in lung Dumnezeu cu mila), ambreiajul merge greu indiferent cat de bine e uns cablul asa ca in oras faci un antebrat de culturist, intra si iese relativ greu din viteze, neutralul il cauti nu gluma, racire asa si asa(aer + ulei), rapoartele cam ciudate in cutie(aveam senzatia ca mestec cam degeaba in cutie- diferente mici intre treptele de viteza), regulatorul de tensiune cam prost racit =>in oras sanse mari sa crape, cam la toate roncane distributia, oglinzile retrovizoare egale cu 0, semnalele prea in afara(cand cade le face praf si nu-s chiar ieftine).S-ar mai adauga costul ceva mai ridicat specific unui motor in 4 cilindrii(bujii,carbelitoare) si neseriozitatea reprezentantei(nu ca ar fi numai cazul yamaha,dar...este si asta un minus).

Pro: consum redus(mie asa mi s-a parut, in comparatie cu alte motoare de 600),indicator de nivel la benzina, este un motor rezistent(cica daca ai grija de el trece lejer 100000 de km),raport calitate/pret destul de bun.

Daca mai imi aduc aminte si alte aspecte completez.

 

la mine este ezact pe dos :pro ambreajul merge usor , iese usor din viteze , ropoarte bune , oglinzi bune (te poti asigura cu usurinta )

:contra lipsa indicator de benzina ,racire pe aer (daca o alergi tare isi subtiaza uleiul si se schimba zgomotul motorului ,lipsa carene care sa te apere de vant pt piceoare

Ps : un avantaj f mare este cuplu de de la turatii joase

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine este ezact pe dos :pro ambreajul merge usor , iese usor din viteze , ropoarte bune , oglinzi bune (te poti asigura cu usurinta )

:contra lipsa indicator de benzina ,racire pe aer (daca o alergi tare isi subtiaza uleiul si se schimba zgomotul motorului ,lipsa carene care sa te apere de vant pt piceoare

Ps : un avantaj f mare este cuplu de de la turatii joase

Pai, ambreiajul merge mai usor fiindca nu ai tot atatea discuri ca la 51J din ce stiu eu.Cu oglinzile si vitezele asa este.Minusuri sunt mai multe: demaraj mai slab, probabil din cauza CP mai putini(niciodata n-am inteles asta: sa scoti un motor mai nou la aceeasi capacitate dar mai slab ca putere?!), un singur disc de frana pe fata, este mai usoara si fiind un touring cred ca e un dezavantaj,daca ar fi fost o enduroaica poate era invers.Nu mai stiu cu rezervorul....Si nu in ultimul rand pretul,care personal mi se pare maricel pt. cum arata(bine aici e chestie de gust!) si cat poate.Putem lua ca ex. chiar mobra lui Ticolino@: a luat-o cu 1700 si nu vad nici o chestie in afara anului de fabricatie pt. care sa dau minim 700 de euro in plus pe un diversion.Parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer mi se pare ca 51j-ul are suficient cuplu la turatii joase, nu e asa cum credeam initial. Ba chiar are mai mult cuplu decat niprul.

 

Si apropo de cuplu, ia uitati ce grafic interesant am gasit pt 51j:

 

post-4740-1155118494_thumb.jpg

 

Foarte ciudat, curba de cuplu are 2 cocoase, primul varf la 5000 de ture, al doilea la 9000.

A se observa si curba consumului specific, de unde extragem turatia pentru consum minim in conditii normale: 4000-5000 ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde ai gasit graficul asta?

ca poate il gasesc si eu pt a mea (4BR)

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am gasit pe net, acasa, acum vreo luna.

Era un site in franceza parca, din pacate nu mai am adresa lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata baieti asta a fost tot ?

sau le-ati vandut ?

Edited by MaDoG

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu nevoie de niste cuie pontoane ....

sau set de reparatie carburator ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata baieti asta a fost tot ?

sau le-ati vandut ?

 

Nu...le-au bagat la enduro.

post-4101-1159297387_thumb.jpg

post-4101-1159297572_thumb.jpg

post-4101-1159297708_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Vreau sa-mi cumpar si eu prima motocicleta..dupa sfaturile prietenilor, si dupa ceea ce am citit aici am decis ca XJ 600 Diversion(pret pana in 3000 EUR) este ceea ce-mi doresc. Aveti vre-un astfel de specimen de vanzare? Ma puteti ajuta cu o persoana care sa-mi aduca un Diversion din Germania?

 

Multumesc,

Codrut

0729 00 00 47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Vreau sa-mi cumpar si eu prima motocicleta..dupa sfaturile prietenilor, si dupa ceea ce am citit aici am decis ca XJ 600 Diversion(pret pana in 3000 EUR) este ceea ce-mi doresc. Aveti vre-un astfel de specimen de vanzare? Ma puteti ajuta cu o persoana care sa-mi aduca un Diversion din Germania?

 

Multumesc,

Codrut

0729 00 00 47

 

 

cauta cu atentie la sectiunea vanzari

sunt vreo 2-3 la vanzare

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Vreau sa-mi cumpar si eu prima motocicleta..dupa sfaturile prietenilor, si dupa ceea ce am citit aici am decis ca XJ 600 Diversion(pret pana in 3000 EUR) este ceea ce-mi doresc. Aveti vre-un astfel de specimen de vanzare? Ma puteti ajuta cu o persoana care sa-mi aduca un Diversion din Germania?

 

Multumesc,

Codrut

0729 00 00 47

 

 

Nu te arunca!Vezi ca ele daca sunt in mintile lor sunt motociclete rezistente dar daca au fost ingenuncheate e cam naspa la capitolul piese, servisarea in romanica e cum e,reprezentanta 0...in concluzie ochii mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te arunca!Vezi ca ele daca sunt in mintile lor sunt motociclete rezistente dar daca au fost ingenuncheate e cam naspa la capitolul piese, servisarea in romanica e cum e,reprezentanta 0...in concluzie ochii mari.

 

 

zice unu' care si-a luat de curand o yamaha.... :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de anu asta ma bucur si eu de un xj. l-am luat ieftin (500), i-am schimbat frane, cauciucuri, ulei...deci am mai bagat in ea 200 de euro, doar piesele, pt ca munca a fost o placere:)

avand in vedere ca am carnet de anu asta, si e prima motocicleta sunt foarte multumit de ea.

 

mie nu-mi placea aspectul la faru ala patrat si carena, asa ca am facut un 51j N (nacked). :)

post-13350-1160403122_thumb.jpg

post-13350-1160403172_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de anu asta ma bucur si eu de un xj. l-am luat ieftin (500), i-am schimbat frane, cauciucuri, ulei...deci am mai bagat in ea 200 de euro, doar piesele, pt ca munca a fost o placere:)

avand in vedere ca am carnet de anu asta, si e prima motocicleta sunt foarte multumit de ea.

 

mie nu-mi placea aspectul la faru ala patrat si carena, asa ca am facut un 51j N (nacked). :angry:

ti-a dat si lumanare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 500 nu-ti iei nici o bicicleta buna :angry:

 

ps: dar coliva, cum a fost coliva? :ok:

Edited by styx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce tine de frane, cauciuce, telescoape...sunt in siguranta. iar eu am un temperament ca a lu bunicu...rar trec de 120 la ora. si-am fost si pana in franta cu ea vara asta si la paris am schimbat cablu de ambreaj...la marseille garnitura de la capacul culbutorilor, ca sarea ulei pe acolo de-mi murdarea pantalonii...na are aproape 20 de ani saraca si nu ma supar pe ea, chiar m-am atasat mult de fieru asta. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@madog: nu e in romania, si astea sunt preturile afara. un xj in stare f. buna e cel mult 1200E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am una pereche de oglinzi pentru yamaha xj600,si una pereche cu semnalizare si pozitie care arata asa: /index.php?...st&id=61640.

alea cu semnalizare costa 30 ron,cele pt yamaha nu stiu cat sa cer,dati si voi cat vreti!

le trimit prin posta,curier rapid sau poate chiar ne vedem daca sunteti din Galati,Braila,Bucuresti sau de prin imprejurimi

Ambele perechi de oglinzi arata bine ,nu sunt sparte sau zgariate(alea cu semnalizare sunt noi)

0723161351

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote name='ticolino' date='Oct 18 2006, 09:59 AM' post='534745']

@madog: nu e in romania, si astea sunt preturile afara. un xj in stare f. buna e cel mult 1200E.

 

 

ticolino e baiat destept :angry: :ok: [

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...