Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

am si eu o intrebare la posesorii de xj naked - ceasurile (kilometrajul si turometrul) sunt cu cablu sau electronice? Intreb asta pentru ca vreau sa adaptez niste ceasuri de naked pe un fazer de 600 (fazerul are ceasurile cu comanda electronica nu prin cabluri).

Si daca cunoasteti pe cineva care vinde niste ceasuri.

Multumesc.

 

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vinde careva pt un XJ 600S suport + cutii si/sau crash bars ? :P ..ma intereseaza sa fie SH si originale.

 

Moroiu, din cate stiu io Xj-ul naked e ca cel carenat doar ca nu are plasticele si bordul putin diferit ( estetic ). Sunt sigur ca sunt cu cablu ca si la varianta carenata... pe care o am eu si e cu cablu :)

 

Khael daca nu ai gasit inca manualul de XJ, am pus eu un link ceva pagini mai sus pentru manualul la XJ 600S din 2003 .. relantiul cred ca e la fel, de fapt ce s-a schimbat din 1992 pana in 2003 e o racire pe ulei si dublu disc frana fata.. in rest e identic.

 

bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vinde careva pt un XJ 600S suport + cutii si/sau crash bars ? :P ..ma intereseaza sa fie SH si originale.

 

Moroiu, din cate stiu io Xj-ul naked e ca cel carenat doar ca nu are plasticele si bordul putin diferit ( estetic ). Sunt sigur ca sunt cu cablu ca si la varianta carenata... pe care o am eu si e cu cablu :)

 

Khael daca nu ai gasit inca manualul de XJ, am pus eu un link ceva pagini mai sus pentru manualul la XJ 600S din 2003 .. relantiul cred ca e la fel, de fapt ce s-a schimbat din 1992 pana in 2003 e o racire pe ulei si dublu disc frana fata.. in rest e identic.

 

bafta! :)

 

Salut!

 

Acum ceva timp am incercat sa iau un suport de cutii de pe un Divi din 96 parca si sa-l pun pe al meu, care e din 2000. Din cate stiu au acelasi indicativ modelele, adica Yamaha XJ 600 S, difera doar o alta terminatie, ceva de genul: RJ01 si/sau 4EB.

 

Concluzia e ca nu se potrivesc suportii, deoarece la modelul mai vechi prinderile tobelor sunt localizate in alta parte. Apar diferente de pana la 3-4 cm in locurile de prindere. So, daca gasesti suporti, mai intai incearca sa-i probezi ca sa nu ii cumperi degeaba.

 

Toate bune,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... mersi de info Adi, eu eram convins ca e la fel :jump:

eu am modelul din 96 :) .. 4BR(:)

 

am gasit la un magazin in Buc cu 50 eur suport + cutii SH .. din pacate s-au dat, dar este o speranta ca poate mai aduc pe Luni... daca aduc tot iau. nu prea mai am mult timp de stat in tara ca sa pot si proba suportii.. asa ca daca nu se potrivesc o sa comand alt suport de pe louis.. si ata ete.

 

mersi oricum, bafta!

 

--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 12:41 -------------

4BR(:D
= 4BRB :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... mersi de info Adi, eu eram convins ca e la fel :lol:

eu am modelul din 96 :burnout: .. 4BR(:crack:

 

am gasit la un magazin in Buc cu 50 eur suport + cutii SH .. din pacate s-au dat, dar este o speranta ca poate mai aduc pe Luni... daca aduc tot iau. nu prea mai am mult timp de stat in tara ca sa pot si proba suportii.. asa ca daca nu se potrivesc o sa comand alt suport de pe louis.. si ata ete.

 

mersi oricum, bafta!

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 12:41 -------------</small><br/> = 4BRB :wave:

 

 

cred ca am vazut si eu anuntul ala, dar nu m-am bagat pt ca mi se parea suportul identic cu cel pe care l-am probat eu si nu mi s-a potrivit.

 

Acuma pe louis e peste 100 E suportul doar... eu asa am vazut parca ultima data.

 

Daca imi pare rau de ceva e ca nu am cumparat la reducere un parbriz de touring. Era cam 50 E parca si s-ar fi facut si la mine liniste. La drum lung ma omoara [parbrizul standard, face atata galagie ca si cu dopuri surzesc.

 

Anyway, sper sa iti gasesti suporti si sa te bucuri de ei :crack:

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Khael daca nu ai gasit inca manualul de XJ, am pus eu un link ceva pagini mai sus pentru manualul la XJ 600S din 2003 .. relantiul cred ca e la fel, de fapt ce s-a schimbat din 1992 pana in 2003 e o racire pe ulei si dublu disc frana fata.. in rest e identic.

 

bafta! :wave:

 

Multam, il gasisem intr-o varianta proasta. Scanat si facut pdf. Asta e mult mai ok si diferentele, dupa cum spui si tu nu sunt mari. Foarte util.

 

Mai cer si eu o parere, pana saptamana viitoare (vineri) cand sunt programat la service ( :burnout: ).

De vreo 2 zile a aparut un zgomot mai ciudat. Zgomotul motorului nu mai e fluent, la acceleratie are o vibratie cam aiurea, cand dau drumul la acceleratie decelereaza mai brutal si mai aud in mers si rateuri. Suna a problema de bujie insa azi am trecut o tura pe la service si as usual, cei din service au menirea sa te sperie putin spunand ca nu-si pot da cu parerea pana nu se uita atent vinerea viitoare, ca in cel mai rau caz poate fi de la cutia de viteze. Nu ma refer la zgomotul acela care am inteles ca intr-un fel e caracteristic XJ-ului de la nu stiu ce spatiu prea larg pe undeva.

 

A patit cineva ceva asemanator? Suna grav? (Scuze, dar sunt total habarnist la parte tehnica. Noroc ca mi-a pus tata mouse-ul in mana. :crack:). Poate fi foarte costisitoarea treaba asta, mai ales daca e cazul grav, adica vreo belea de la cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@slyby : CR8E vs CR9E .. singura diferenta e de temperatura. CR9E sunt bujii "reci" adica atunci cand se fac 30 - 40 grade afara teoretic ar trebui sa treci pe CR9E.. ca sa eviti sa supraincalzesti motorul. Bujiile de iridiu se zice ca optimizeaza putin consumul si ca fac motorul sa mearga mai fluent. Parca aici pe forum am gasit un articol/tutorial despre.. in linii mari zicea ca cresterea de performanta e modesta si nu justifica pretul dublu.. dar daca ai destui bani cat sa nu te uiti la pret.. Iridium are the best.

 

@zamolxed : si mie imi vibreaza gemuletul, si de fapt vibreaza tot motorul la >4000 rpm. Am citit insa pe un forum englezesc dedicat XJ 6/900 S - urilor ca e o chestie foarte comuna sa vibreze la turatii mari. Sa ne spui si noua daca iti montezi parbrizul de touring cum e cu el.. poate ma bag si eu la unul :crack:

 

@Khael : nu cred ca trebuie sa iti faci griji.. daca s-a intamplat dintr-o data... probabil e o bujie :wave:. Vezi daca schimbi bujia sa pui acelasi tip :crack: nu combina CR8E cu CR9E sau cu iridium :lol:. In general majoritatea folosesc CR8E .. care sunt si bujiile standard.

 

Baieti.. am talon, numar de carton, si 2-3 zile de plimbat :lol:.. luna martie e o luna extraordinar de frumoasa :burnout:

Maine merg si eu again la mecanic, ca am un zgomot ciudat la ambreaj.. sa fie sanatoas calutul.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zamolxed : si mie imi vibreaza gemuletul, si de fapt vibreaza tot motorul la >4000 rpm. Am citit insa pe un forum englezesc dedicat XJ 6/900 S - urilor ca e o chestie foarte comuna sa vibreze la turatii mari. Sa ne spui si noua daca iti montezi parbrizul de touring cum e cu el.. poate ma bag si eu la unul :wave:

 

Baieti.. am talon, numar de carton, si 2-3 zile de plimbat :crack:.. luna martie e o luna extraordinar de frumoasa :burnout:

Maine merg si eu again la mecanic, ca am un zgomot ciudat la ambreaj.. sa fie sanatoas calutul.

 

Asfalt uscat!

 

Mersi de info bujii! cred ca raman la CR8E..

 

Daca face minuni parbrizul touring si eu sunt interesat!:crack:

 

Sunetul acela dinspre ambreiaj [la relanti, sau sub relanti] e ceva normal la XJ. L-am auzit la mai multe, si am citit ca un inginer entuziast englez a rezolvat problema, dar nu-mi amintesc acum de forumul cu pricina:(

 

Am o alta intrebare:

cam cati ml de lichid de frana am nevoie sa schimb tot, din toata instalatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul acela dinspre ambreiaj [la relanti, sau sub relanti] e ceva normal la XJ. L-am auzit la mai multe, si am citit ca un inginer entuziast englez a rezolvat problema, dar nu-mi amintesc acum de forumul cu pricina:(

 

 

Da, am dat si eu de postul acela in care explica el cum a desfacut toata zona ca sa gaseasca nu stiu ce surubel si sa-i faca un fel de garnitura. Oricum sunetul respetiv l-am identificat inca de la inceput. Ce aud eu acum e mai nou si are si alte efecte de care spuneam mai sus... plus o vibratie neplacuta transmisa in sa, intr-o zona "sensibila". :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sunt nou venit pe aici si am unele nelamuriri. Mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ 600 Diversion, fabricata in 1994 si inmatriculata prima data in Italia in 1995, la sfarsitul lui septembrie. Motocicleta arata f.bine, are 24600 km.Probabil nu e valoarea reala.motorul mi l-a adus direct acasa si la-m probat un tip din Italia, fost coleg de gimnaziu...am negociat cu tot cu actele facute de el pt.inscriere 2300 euro. in afara de mine a mai avut 4 stapani italieni,dintre care 2 femei,am dedus asta din cartea ei de identitate italienesca.Motocicleta am inscris-o fara probleme, eu am mai platit asigurarea si impozitul la primarie.Probabil ca am dat cam mult pe ea, avand in vedere ca e din 1994 fabricata. Am mers cu ea,avand in vedere ca sunt incepator, nu prea cunosc foarte multe.La achizitonare am adus un prieten care mi-a spus ca merita banii,el avand tot Yamaha dar Thundercat.in rest lant, tobe, pinion..toate par noi, neuzate.

Am mers cu ea cam 10 km. Am observat ca bateria e cam slaba era si cam ger cand am pornit-o si am ajutat-o si cu bateria de la o Dacie.Uneori,mai am probleme la bagat in viteza a 1-a,in rest vitezele merg usor.Cauciucurile sunt noi, Michelin.

Uleiul nu a mai fost schimbat de mai bine de un an.La viteze de peste 60 km la ora parca aud un clinchet metalic, usor si cand merg cu a 1.a, 2-a parca merge prea turata.Carte tehnica nu am la ea.

fiind incepator, as avea urmatoarele intrebari:

1. Daca trebuie urgent sa ii schimb uleiul si de care sa ii pun, in ce cantitate.

2. Daca bateria trebuie schimbata sau o mai pot folosi reincarcand-o la redresor si ce fel de redresor sa folosesc.

3. ce tip de benzina sa pun?ea e pe carburator.

4. Cand motorul e nefolosit mai multe zile care trebuie sa fie pozitia robinetului de la rezervor?? pe On sau Pri?

5. Cand o pornesc, se aude parca ceva care incarca,apoi porneste...mai greoi.. de obicei o las cam 5 min sa se incalzeasca.Si cand ii dau cheie,pentru 2 secunde se aprinde indicatorul de la baia de ulei,acea canistra din bord... e normal??

6.ma puteti ajuta cu vreun manual de instructiuni?

va multumesc

Cristi, Tecuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sunt nou venit pe aici si am unele nelamuriri. Mi-am achizitionat de curand o Yamaha XJ 600 Diversion, fabricata in 1994 si inmatriculata prima data in Italia in 1995, la sfarsitul lui septembrie. Motocicleta arata f.bine, are 24600 km.Probabil nu e valoarea reala.motorul mi l-a adus direct acasa si la-m probat un tip din Italia, fost coleg de gimnaziu...am negociat cu tot cu actele facute de el pt.inscriere 2300 euro. in afara de mine a mai avut 4 stapani italieni,dintre care 2 femei,am dedus asta din cartea ei de identitate italienesca.Motocicleta am inscris-o fara probleme, eu am mai platit asigurarea si impozitul la primarie.Probabil ca am dat cam mult pe ea, avand in vedere ca e din 1994 fabricata. Am mers cu ea,avand in vedere ca sunt incepator, nu prea cunosc foarte multe.La achizitonare am adus un prieten care mi-a spus ca merita banii,el avand tot Yamaha dar Thundercat.in rest lant, tobe, pinion..toate par noi, neuzate.

Am mers cu ea cam 10 km. Am observat ca bateria e cam slaba era si cam ger cand am pornit-o si am ajutat-o si cu bateria de la o Dacie.Uneori,mai am probleme la bagat in viteza a 1-a,in rest vitezele merg usor.Cauciucurile sunt noi, Michelin.

Uleiul nu a mai fost schimbat de mai bine de un an.La viteze de peste 60 km la ora parca aud un clinchet metalic, usor si cand merg cu a 1.a, 2-a parca merge prea turata.Carte tehnica nu am la ea.

fiind incepator, as avea urmatoarele intrebari:

1. Daca trebuie urgent sa ii schimb uleiul si de care sa ii pun, in ce cantitate.

2. Daca bateria trebuie schimbata sau o mai pot folosi reincarcand-o la redresor si ce fel de redresor sa folosesc.

3. ce tip de benzina sa pun?ea e pe carburator.

4. Cand motorul e nefolosit mai multe zile care trebuie sa fie pozitia robinetului de la rezervor?? pe On sau Pri?

5. Cand o pornesc, se aude parca ceva care incarca,apoi porneste...mai greoi.. de obicei o las cam 5 min sa se incalzeasca.Si cand ii dau cheie,pentru 2 secunde se aprinde indicatorul de la baia de ulei,acea canistra din bord... e normal??

6.ma puteti ajuta cu vreun manual de instructiuni?

va multumesc

Cristi, Tecuci.

 

In primul rand : BUN VENIT ! in randul posesorilor de XJ :crack:

 

..&..

 

1) Recomandarea mea personala : DA ! .. sansele sunt ca daca uleiul nu e bun/suficient sa strici motorul bine de tot.. merita schimbul. De fapt ar trebui sa fie o lege nescrisa ca de fiecare data cand cumperi o motocicleta sa incepi cu schimbul de ulei. Uleiul se schimba odata la 5-6000 km.. si nu ai de unde sti cand l-a schimbat ultima data proprietarul antecedent... de aceea mai bine il schimbi tu din start. Daca strici motorul atunci costurile sunt mult mai mari.. nu merita riscul

 

2) Mergi in regim normal cu motorul cateva zile/saptamani.. daca problemele cu bateria persista .. schimb-o. Posibil sa fie putin obosita si sa ii trebuiasca putin "antrenament" sa isi reintre in circuitul normal de functionare.

 

3) Din cate stiu eu nu conteaza ce tip ( plumb / fara plumb ) bagi in ea. Dar in manual se recomanda benzina cu plumb. Acum decizia de cifra octanica iti apartine in totalitate.. daca te scot banii afara din casa pune doar 98 sau OMV 100 .. dar merge foarte bine si cu un 95 :burnout:

 

4) Prima data incerci pe ON, PRI se foloseste in cazul in care a stat mult timp nepornita intradevar si carburatoarele sunt goale. PRI da mai multa benzina in carburi. Din momentul in care porneste insa trebuie sa treci pe ON altfel risti sa ineci motorul. Concluzie: In general foloseste ON, daca nu porneste nicicum .. baga PRI si dupa ce porneste .. ON.

 

5) Aici sunt 2 raspunsuri :

a ) e normal ca la rece... sa incerce de vreo cateva ori demarorul ( 1-3 sec ) inainte sa porneasca... Oricum presupun ca sti ca initial trebuie tras socul la maxim.. si redus in timp .. in cele 5 min.. apropos .. 5 min sunt suficiente :wave:

b ) initial.. inainte sa porneasca motorul se aprinde becul de la ulei.. asta e normal, dar dupa ce a pornit daca becul ramane aprins inseamna ca ai o problema cu nivelul si trebuie NEAPARAT sa completezi uleiul ( doar cu acelasi tip de ulei ) sau sa faci schimbul.. altfel risti sa distrugi motorul.

 

6) Uita-te in sus pe paginile acestui topic... am pus eu un link spre un manual din 2003 care contine o gramada de informatii foarte utile si din moment ce nu s-au schimbat multe la model de la prima emisiune pana la ultima.. va corespunde foarte bine. Daca vrei un manual care corespunde 100% cauta Haynes Service manual. Ar trebui sa fie si pe FTPul celor de la Tanga, ... daca nu dai de el nicicum, da-mi pana Luni un PM si ti-l dau eu. DAR in mod normal cel din 2003 ar trebui sa fie mai mult decat suficient.

 

Bafta si asfalt uscat!

Editat de John Paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks John. :burnout: Sper sa nu fi uzat motorul prea tare. Motorul l-am pornit asa cum ai spus tu... initial am tras socul, apoi cand incepea sa se tureze, il impingeam usor,putin cate putin. in rest, nici o problema, frane bune...cam trepideaza ca avem pe aici drumuri proaste de cand cu inundatia din septembrie cand 3 sferturi din oras a fost sub apa de peste 1 m... drumurile sunt contorsionate, gropi, guri de canalizari fara capace... Ca incepator imi e frica sa merg cu ea prin oras, fiind si multi tarani care nu acorda prioritate la motociclete. eu am mers destul de mult la spatele tipului care mi-a vandut-o....am iesit in afara orasului si a bagat cam pana la 140,mai mult nu,ca ma gandeam la schimbul cu uleiul,sa nu uzez motorul si cam ata, nu am forjat-o prea tare si nu am avut nici o problema.... mai pe niste strazi asfaltae necirculate am mers si eu cu ea, de asemenea fara sa am probleme, doar ca se tura la a 2-a,adica nu suporta sa merg sub 30 la ora decat sa mai trag nitel ambreiajul. Sunt constient ca fiinde incepator pe motoare de capacitatea asta,eram stresat sa nu cad, sau sa sric ceva ca la un moment dat uitam unde e viteza 1. Sper sa imi revin cat mai repede.. :wave:

Mai tinem legatura si daca mai am nelamuriri nu voi ezita sa intreb prietenii de pe acest forum.

Sa fim sanatosi si intregi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la punctul 4 as avea o precizare de facut:

in general, in pozitiile ON si RES, robinetele japonezelor se deschid cu ajutorul vacuum-ului creat de motor.

atunci cand carburatoarele sunt goale, din diverse motive, ca si dupa ce n-a mai fost pornita o perioada mai lunga, se recomanda a se folosi pozitia PRI (prime). in aceasta pozitie, benzina curge din rezervor fara a aveam nevoie de vacuum, deci carburatoarele se vor umple cu benzina.

nu exista diferenta intre PRI si ON/RES in timp ce motorul merge (referitor la debitul de benzina). doar in timp ce este oprit, in caz ca, carburatoarele nu sunt in stare buna.

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=5835459 Salutare inca o data!

Am cautat despre linkul pe care John Paul mi-a spus ,am gasit ceva dar nu am putut deschide linkul respectiv. Vreau sa imi schimb in urmatoarele 2 sapt. uleiul la motor si nu stiu cum si nu stiu de care. Pe linkul de mai sus, am gasit tipul de ulei sintetic si semisintetic recomandat de specialisti. unii dintre noi am observat ca recomanda 20w40....15w50...adica alte cifre decat in linkul de mai sus. colo am vazut ca se recomanda doar 5w40 si 10w40.

eu nu am gasit un manual de utilizare a motorului meu Yamaha 600 Diversion.

rog pe Jonh daca vrea, saptamana viitoare, nu ma grabesc sa imi trimita si mie asa ceva daca mai are.

Am adresa de email pe yahoo si ID ul de mess :

cristivet77

Multumesc si asfalt uscat si fara prapastii si cratere ca la mine la Tecuci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina cu plumb? regular unleaded gasoline inseamna cu plumb sau fara? :burnout:

cred ca mi-a scapat aspectul asta, eu anul trecut am pus doar fara plumb.

 

parbrizul meu nu vibreaza, zgomotul de care vorbesc este dat de turbulentele pe care acesta le face. Practic el imi trimite jetul de aer fix in gat, adica sub casca, ceea ce la viteze peste 120 se transforma in ceva ingrozitor. Cand ma ridic in scarite, adica ridic capul peste zona de turbulente, se face liniste brusc. De-aia vroiam unu pt touring, e mai inalt si reflecta fileul de aer incat sa nu-ti mai bata in casca, sau mai rau, la baza ei.

 

 

PS- va rog, aveti idee unde gasesc simeringuri pentru rulmentii de la roata fata?? eu vreun cod ceva? Daca ii dau jos si ma duc cu ei in mana la magazin piese auto, am sanse sa gasesc asa?

 

Multumesc,

Adi

Editat de zamolxed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[salut zamolxed. ..ca aceeasi intrebare ca tine o am si eu,dar John spune ca nu conteaza,dar e recomandat fara Pb. Uite, intra pe siteul de mai sus cu www.wemoto ,ca acum 15 min l-am pus.Acolo gasesti tot despre nelamuririle tale, si despre rulmenti..trebuie sa cauti,ca ti se desfasoara ca o lista si ai si poze ,dimensiuni

 

--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 10:42 -------------
incerc sa fiu util pt Zalmoxed. Uite,am cautat pe siteul respectiv destre modelul tau..la index gasesti despre toate modelele.Eu am ales pt o Diversion S din 1998. deschizi linkul,cred ca vei gasi simeringurile la a 2-a sectiune...bearing.Nu stiu in engleza cum se traduce simering, ca ti-as fi cautat eu mai mult. Iti dau siteul si acoli vezi ca ai si poze si dimensiuni,cam tot. Bafta!

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=5834957

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=5835459 Salutare inca o data!

Am cautat despre linkul pe care John Paul mi-a spus ,am gasit ceva dar nu am putut deschide linkul respectiv. Vreau sa imi schimb in urmatoarele 2 sapt. uleiul la motor si nu stiu cum si nu stiu de care. Pe linkul de mai sus, am gasit tipul de ulei sintetic si semisintetic recomandat de specialisti. unii dintre noi am observat ca recomanda 20w40....15w50...adica alte cifre decat in linkul de mai sus. colo am vazut ca se recomanda doar 5w40 si 10w40.

eu nu am gasit un manual de utilizare a motorului meu Yamaha 600 Diversion.

rog pe Jonh daca vrea, saptamana viitoare, nu ma grabesc sa imi trimita si mie asa ceva daca mai are.

Am adresa de email pe yahoo si ID ul de mess :

cristivet77

Multumesc si asfalt uscat si fara prapastii si cratere ca la mine la Tecuci

 

Trebuie sa recunosc.. m-am inselat :burnout: , in manual scrie unleaded gasoline ( fara pb ).. asa cum a subliniat si zamolxed. Deci cel mai bine bagi dinaia :crack:

 

Eu tocmai am facut schimbul si am pus 15W-50. Din nou.. este un articol aici pe motociclism citeste-l daca ai timp. In manual zice :

 

post-890-1204406060_thumb.jpg

 

:crack: .. adica 10W-30 daca temperatura e sub 15 grade / 20W - 40 daca temperatura e peste 5 grade. Momentan ca solutie de compromis eu am mers pe 15W-50, multi baga 10W-40 .. dar precum am citit si in articolul pe care ti l-am recomandat, cu cat raportul ultima cifra/prima cifra e mai mare cu atat uleiul isi pierde din calitati mai repede.

 

Bafta si Asfalt uscat! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, saptamana viitoare are trebui sa fac identificarea la RAR si am constatat ca anvelopa fata e de 120, nu 110 ca-n CIV si talon. Are vreo sansa sa treaca sau trebuie obligatoriu pus 110. Nu de alta, oricum vroiam sa le schimb pe ambele, doar ca luna viitoare. Asa, luna asta ma baga la cheltuieli mari, avand in vedere ca vineri intra si la o verificare generala in service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[in concluzie, la motorul meu din 1995 cu asa zisii 24500 km la bord,nu stiu daca e valoarea reala, daca merg cu ea la peste 15 grade... de ulei sa ii bag?20w40?sau un 15w50 care dupa parerea Altora e mai bun in cazul unor motoare uzate?Eu nu stiu cat de uzat e motorul la Diversionul meu... :burnout:

as opta ptt 20w40 sintetic,intrebarea e..ca nu ma pricep...il gasesc??Se gaseste la benzinarii gen Petrom?

Ce cantitate am nevoie pt schimbul sau?? de 0,5 l sau 1 l ??

Merci

 

--- Mesaj completat în 02 Mar 2008 10:48 -------------
'Khael' , sper sa nu ai probleme, eu i-am facut RAR ul la a mea acu 2 luni,la Galati . Diversionul meu era adus din Italia. corespundea cu ceea ce scria in careta tehnică. Era frig, bateria ff slaba, baietii nu au mai pornit-o.... s-au uitat la seria de la motor sa vada de corespunde, pe la faruri..eu nu amputut sta,am lasat un cunoscut, timp in care la incarcare in remorca , 2 baieti de acolo de la ei, din neatentie mi-ai razuit-o pe o distanta de 2-3 cm in remorca. Acu,caut ceva ..un spray..nu stiu sa o vopsesc...Gasesc la vopsitorii,nu imi trebuie decat 3 ml de culoare.

Sper sa nu ai probleme.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[in concluzie, la motorul meu din 1995 cu asa zisii 24500 km la bord,nu stiu daca e valoarea reala, daca merg cu ea la peste 15 grade... de ulei sa ii bag?20w40?sau un 15w50 care dupa parerea Altora e mai bun in cazul unor motoare uzate?Eu nu stiu cat de uzat e motorul la Diversionul meu... :burnout:

as opta ptt 20w40 sintetic,intrebarea e..ca nu ma pricep...il gasesc??Se gaseste la benzinarii gen Petrom?

Ce cantitate am nevoie pt schimbul sau?? de 0,5 l sau 1 l ??

Merci

 

conform cartii, cantitatea de ulei necesara la un schimb este de 2,2 litri

cand se schimba si filtrul de ulei cantitatea necesara este de 2,5 litri

uleiul trebuie sa fie specific moto, din cauza ca la motoarele moto, in general, ambreiajul este in ulei, acelasi ulei folosit pt ungere si contine niste aditivi speciali

uleiul se gaseste in general la magazinele care vand produse moto (si sunt destule in buc). mi se pare insa ca si Agip are un ulei de motoreta, 20W40

poate fi folosit si uleiul auto, dar cu repercursiuni asupra ambreiajului.....

 

cat despre RAR, ar fi bine ca mobra sa fie cat mai aproape (a se citi identic) de specificatiile manualului, pt ca sunteti respinsi automat (cel putin in buc, unde verificarea o face binecunoscutul Dinicutu) si e pacat de timpul pierdut.

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...