Jump to content
Sign in to follow this  
MaDoG

Yamaha Xj

Recommended Posts

eu i-am pus Yacco 15W50 semisintetic

 

 

PS

cum se schimba lantul, avand in vedere ca nu este demontabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu i-am pus Yacco 15W50 semisintetic

PS

cum se schimba lantul, avand in vedere ca nu este demontabil?

 

 

Se da jos bascula spate si se scoate susubul de jos ce leaga suspensia de bascula....

Si poate mai sunt inca 1-2 suruburi de scos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu i-am pus Yacco 15W50 semisintetic

PS

cum se schimba lantul, avand in vedere ca nu este demontabil?

 

Si eu i-am pus tot 15W50, Motul insa, din simplul motiv ca 20W nu am gasit.Oricum nu-mi patina ambreiajul, asa ca mi s-a parut ok.

Pt. schimbarea lantului trebuie (cred!) sa dai bascula jos.Dar pe viitor poti incerca sa-ti pui lant cu siguranta, ceva in genul cum am eu la moped :cheers: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu i-am pus tot 15W50, Motul insa, din simplul motiv ca 20W nu am gasit.Oricum nu-mi patina ambreiajul, asa ca mi s-a parut ok.

Pt. schimbarea lantului trebuie (cred!) sa dai bascula jos.Dar pe viitor poti incerca sa-ti pui lant cu siguranta, ceva in genul cum am eu la moped :cheers: .

 

 

Lantul cu za nu e o idee buna la motoarele mai mari....

De aia nici nu prea se foloseste....

Zaua aia e un punct slab in lant ... (veriga slaba)

Oricum daca te stii .... io am schimbat lantul la un xj 550 in o ora si jumate.

Nu e mare branza...si ieri am schimbat la un Dr, tot cu dat jos de bascula...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa-i!Avantaje si dezavantaje, nu neg.Ideea e nu numai cand il schimbi, ca manevra asta nu o faci asa des,mai ales daca ai grija de el, dar siguranta e avantajoasa cand ai de gand sa-l dai jos periodic ca sa-l cureti.In plus dat jos il cureti mult mai bine.

 

Nu cred ca e vorba de motoare mari ci de turatie(turatia lantului, daca pot spune asa!).Mopedul meu are tot 600 de tzanti, cai putere vreo 50, deci nu-s diferente mari si are lantul cu siguranta.Viteza cica la vreo 160, asa zic unii posesori, eu nu i-am dat mai mult de 110 deci iar n-ar fi prea mare diferenta dar sunt in schimb diferente la pinioane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e vorba de motoare mari ci de turatie(turatia lantului, daca pot spune asa!).Mopedul meu are tot 600 de tzanti, cai putere vreo 50, deci nu-s diferente mari si are lantul cu siguranta.Viteza cica la vreo 160, asa zic unii posesori, eu nu i-am dat mai mult de 110 deci iar n-ar fi prea mare diferenta dar sunt in schimb diferente la pinioane.

 

 

bai thata, mai lasa-ne cu mopedul tau, ca aici se discuta de motociclete :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

7. Ce nu imi place...rezervorul prea lung si distanta de la sa la furca fata prea mare si cred din cauza asta ma :cheers:

enerveaza cum ia curbele (nu sariti, ca am condus zeci de motoare si stiu cum ar trebui sa ia curba un motor)

 

 

Uite rezolvarea pt.problema ta , pe un Diversion de 900

post-6024-1151007714_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite rezolvarea pt.problema ta , pe un Diversion de 900

 

Da interesant....dar nu la asta ma refeream

Ci la faptul ca e o distanta prea mare intre sa si punctul in care se prinde furca de cadru (imi scapa termenul)

Un alt exempul e Yamaha TDM....prima oara cand m-am pus pe ea avem impresia ca sunt pe un GoldWing mai subtire....

 

Si aia nu poti schimba...ca doar nu tai din cadru si schimbi rezervorul!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Tocmai mi-am luat o XJ 600 S Diversion din 93, saptamana viitoare vine din germania si e primul meu motor... sunt curios cum ma voi descurca cu ea si daca am facut o alegere buna. Voi ce ziceti, am facut o alegere buna pentru o motocicleta de inceput?

Am citit pe site-urile italiene ca e foarte ieftina la intretinere, foarte intelegatoare, cu consum mic.. singurele baiuri sunt ca porneste greu dupa ce trece iarna, frane slabe cu doua persoane si suspensia cam moale si ca nu are indicator de carburant..

 

http://www.moto.it/pareri/pareri01.asp?EIDMODELLO=506

Edited by ionut007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Tocmai mi-am luat o XJ 600 S Diversion din 93, saptamana viitoare vine din germania si e primul meu motor... sunt curios cum ma voi descurca cu ea si daca am facut o alegere buna. Voi ce ziceti, am facut o alegere buna pentru o motocicleta de inceput?

Am citit pe site-urile italiene ca e foarte ieftina la intretinere, foarte intelegatoare, cu consum mic.. singurele baiuri sunt ca porneste greu dupa ce trece iarna, frane slabe cu doua persoane si suspensia cam moale si ca nu are indicator de carburant..

 

http://www.moto.it/pareri/pareri01.asp?EIDMODELLO=506

Salut

 

ai facut o alegere buna.Pornirea grea - se golesc carburatoarele (se evapoara benzina ),trebuie lasate pe direct vreo 10-20 de minute si porneste la sfert de cheie.Cu franale te obisnuesti (cam slabe si dupa fabrica ), suspensia are 7 nivele ,dupa mine nu e moale.Iar de indicator nu ai nevoie ca are rezerva, si mergi cu ea 50-80 de km inca.

 

fazek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Tocmai mi-am luat o XJ 600 S Diversion din 93, saptamana viitoare vine din germania si e primul meu motor... sunt curios cum ma voi descurca cu ea si daca am facut o alegere buna. Voi ce ziceti, am facut o alegere buna pentru o motocicleta de inceput?

Am citit pe site-urile italiene ca e foarte ieftina la intretinere, foarte intelegatoare, cu consum mic.. singurele baiuri sunt ca porneste greu dupa ce trece iarna, frane slabe cu doua persoane si suspensia cam moale si ca nu are indicator de carburant..

 

http://www.moto.it/pareri/pareri01.asp?EIDMODELLO=506

 

 

ieri si alaltaieri, in w/e, am parcurs peste 700 km, prin dobrogea, ct, etc, fara nici o problema /index.php?...pid=430471&

2 persoane, bagaje multe, cort, etc, aproape de sarcina maxima

e un tourer super pt 2 persoane

consum: 4,3 l/100 km la o vit medie de 90-100 km/h

frinele sunt mai slabute, intr-adevar, dar pt mine, care am avut un nipru cam fara frane, a fost chiar bine ca nu franeaza brusc

suspensia moale e f buna la drum lung, nu te oboseste. imi pare ok setarea din fabrica a suspensiei spate (la pozitia 3). chiar incarcata se comporta bine

partea cu robinetul pus pe direct (pozitia PRI) tre' s-o experimentez si eu, pt ca am avut de vreo 2 ori probleme la pornire, dupa ce a stat mai multe zile nepornita...

 

oricum, ca incepator, cred ca nu ai gresit deloc

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 

ai facut o alegere buna.Pornirea grea - se golesc carburatoarele (se evapoara benzina ),trebuie lasate pe direct vreo 10-20 de minute si porneste la sfert de cheie.Cu franale te obisnuesti (cam slabe si dupa fabrica ), suspensia are 7 nivele ,dupa mine nu e moale.Iar de indicator nu ai nevoie ca are rezerva, si mergi cu ea 50-80 de km inca.

 

fazek

 

 

Cu indicatorul de benzina nu-i chiar asa!Eu aveam la XJ si acum la Gilera nu-l mai am si-l regret.Chestia cu rezerva nu-i ceva asa avantajos!Nici nu vreau sa ma gandesc cum o fi cand te lasa intr-o depasire, sau intr-o intersectie!Cu suspensia eu zic ca-i mai buna cea moale...mai faci si nitel enduro,daca e!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu indicatorul de benzina nu-i chiar asa!Eu aveam la XJ si acum la Gilera nu-l mai am si-l regret.Chestia cu rezerva nu-i ceva asa avantajos!Nici nu vreau sa ma gandesc cum o fi cand te lasa intr-o depasire, sau intr-o intersectie!

 

Nu te lasa dintr-o data.....eu cam cu un km inainte imi dau seama....intai nu mai accelereaza asa de bine

si dupa un minut moare....da intr-un minut poti sa o schimbi....

Si chiar la intersectie nu m-a lasat niciodata ca la relanti cons. f. putin.

 

Iar cu suspensia....la mine e moale, de enduro e buna, dar in curbe daca e un pic denivelat asfaltul

e obositoare rau!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un XJ 900 Diversion si sunt f.multumit.consuma cam 7% media,odihnitor pe distante lungi,se comporta bine pe curbe,cam scutura pe drum denivelet,in rest o.k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te lasa dintr-o data.....eu cam cu un km inainte imi dau seama....intai nu mai accelereaza asa de bine

si dupa un minut moare....da intr-un minut poti sa o schimbi....

Si chiar la intersectie nu m-a lasat niciodata ca la relanti cons. f. putin.

:lol:

 

Am un XJ 900 Diversion si sunt f.multumit.consuma cam 7% media,odihnitor pe distante lungi,se comporta bine pe curbe,cam scutura pe drum denivelet,in rest o.k.

oare e verde si cu farul modificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

 

Caut si eu pe cineva care aduce motoare din germania

Vreau un XJ 600 S de prin '97+ nelovit (preferabil necazut) la vreo 2000 - 2500 E.

Am vazut pe www.mobile.de o gramada de xj-uri si VREAU SI EUUUUUUUUUUU stiu ca se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

 

Caut si eu pe cineva care aduce motoare din germania

Vreau un XJ 600 S de prin '97+ nelovit (preferabil necazut) la vreo 2000 - 2500 E.

Am vazut pe www.mobile.de o gramada de xj-uri si VREAU SI EUUUUUUUUUUU stiu ca se poate.

 

La cat oferi nu gasesti decat peste 60.000 km.

Asta e pret de Suzuki GS nu yamaha xj....

Mai pune un 700-800 euro si poate gasesti ceva...

Si eu pe mobile am vazut niste preturi incredibile...dar nu toate sunt CREDIBILE!!!

Iar sa fie din '97 ... in nici un caz ... poate de prin 1994.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

 

Caut si eu pe cineva care aduce motoare din germania

Vreau un XJ 600 S de prin '97+ nelovit (preferabil necazut) la vreo 2000 - 2500 E.

Am vazut pe www.mobile.de o gramada de xj-uri si VREAU SI EUUUUUUUUUUU stiu ca se poate.

o sa gasesti de prin 93-95 in nici un caz de prin 97 (numai daca nu ai bulan nesimtit ) oricum mare diferenta nu este intre modele !!!

ps : la un motor de 600 de cmc vama este aproape 1000E asta daca nu o inmatriculezi pe leasing !!

 

la cati km schimbati uleiul ?

dupa parerea mea cel mai bine ar fi pe la 3000km +filtru

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps : la un motor de 600 de cmc vama este aproape 1000E asta daca nu o inmatriculezi pe leasing !!

 

La 600 vama e aproape 1200. Tu-le mama lor de marlani. :rolleyes: Noroc cu leasingu. :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am eu un xj adus de 3 luni din germania vezi la anunturi motociclete intre 500-750 cmc

 

 

 

 

salutare

 

 

 

 

 

 

Caut si eu pe cineva care aduce motoare din germania

Vreau un XJ 600 S de prin '97+ nelovit (preferabil necazut) la vreo 2000 - 2500 E.

Am vazut pe www.mobile.de o gramada de xj-uri si VREAU SI EUUUUUUUUUUU stiu ca se poate.

Edited by mihaisarghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu ce viteza maxima ati mers ??

Binenteles cu xj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cati km schimbati uleiul ?

6000 scrie cartea

eu o fac la 5999 :rolleyes:

 

cu ce viteza maxima ati mers ??

Binenteles cu xj ?

al meu e de 50 cai. 170 scriptic

vit.max era 17..2-3 dupa ceas :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

 

Caut si eu pe cineva care aduce motoare din germania

Vreau un XJ 600 S de prin '97+ nelovit (preferabil necazut) la vreo 2000 - 2500 E.

Am vazut pe www.mobile.de o gramada de xj-uri si VREAU SI EUUUUUUUUUUU stiu ca se poate.

 

Caz concret: al meu e din 93, are 60.000, l-am luat din germania de la mad cow, l-am gasit aici pe forum,

m-a costat 750 motoru, 330 adusul (300 transport si 30 tranzit), contractul de leasing e pe 1000 Euro, pe langa ce mai am de dat comision leasing (7% din val de factura), asigurare RCA, casco, RAR, vama etc. cred ca ies cu ea undeva la 1600-1800. daca mai pun sa zicem un 100-200 de euro pentru deranjul meu ajunge la 2000 dar asta la sfarsit de leasing.. oricum, la sfarsit am sa fac un calcul exact sa vad cat ma costa motorul.

Acum, daca ai legaturi in italia sau germania si stii limbile poti sa-ti cauti singur.. prima data am vrut sa-mi iau din italia.. dar am gasit-o asta si mi-a placut.. asa ca am luat-o... eu am experienta la adusul masinilor.. din tinerete, asa ca mie mi-a fost usor si oricum nu m-am dus eu dupa ea, am preferat sa platesc sofer.. ca daca m-as fi dus eu as fi iesit mai scump, garantat....Una peste alta m-am convins, chiar daca-mi aprind paie in cap, dealeri din romania isi pun niste adaosuri nesimtite... intr-un fel e de inteles ca e volum de vanzari foarte mic.. dar daca gasiti unul sa-si puna pana in maximum 500 de euro (depinde si de pretul motorului) e ok.. tot ce e peste e hotie, parerea mea.

A mea a ajuns ieri noapte , azi dimineata am luat actel de la sofer, am facut actele la firma de leasing, asigurarile erau cele mai importante, dupa care am avut numere rosii si azi am fost in sa toata ziua, am facut un cluj valcele, m-a prins ploaia.. m-am dat prin oras, esuper ok pentru inceput..poate cei muscati tare de virus ar zice ca e un pic stearsa, fara personalitate, dar arata bine pentru un motor de 13 ani si e foarte docila, exact ce-mi trebuie mie sa invat.. si e si comoda.. ce-as putea sa-mi doresc mai mult. sa fie din 2006 poate :rolleyes:

Asfalt uscat si sa ne vedem in sa.

Edited by ionut007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caz concret: al meu e din 93, are 60.000, l-am luat din germania de la mad cow, l-am gasit aici pe forum,

m-a costat 750 motoru, 330 adusul (300 transport si 30 tranzit), contractul de leasing e pe 1000 Euro, pe langa ce mai am de dat comision leasing (7% din val de factura), asigurare RCA, casco, RAR, vama etc. cred ca ies cu ea undeva la 1600-1800. daca mai pun sa zicem un 100-200 de euro pentru deranjul meu ajunge la 2000 dar asta la sfarsit de leasing.. oricum, la sfarsit am sa fac un calcul exact sa vad cat ma costa motorul.

Acum, daca ai legaturi in italia sau germania si stii limbile poti sa-ti cauti singur.. prima data am vrut sa-mi iau din italia.. dar am gasit-o asta si mi-a placut.. asa ca am luat-o... eu am experienta la adusul masinilor.. din tinerete, asa ca mie mi-a fost usor si oricum nu m-am dus eu dupa ea, am preferat sa platesc sofer.. ca daca m-as fi dus eu as fi iesit mai scump, garantat....Una peste alta m-am convins, chiar daca-mi aprind paie in cap, dealeri din romania isi pun niste adaosuri nesimtite... intr-un fel e de inteles ca e volum de vanzari foarte mic.. dar daca gasiti unul sa-si puna pana in maximum 500 de euro (depinde si de pretul motorului) e ok.. tot ce e peste e hotie, parerea mea.

A mea a ajuns ieri noapte , azi dimineata am luat actel de la sofer, am facut actele la firma de leasing, asigurarile erau cele mai importante, dupa care am avut numere rosii si azi am fost in sa toata ziua, am facut un cluj valcele, m-a prins ploaia.. m-am dat prin oras, esuper ok pentru inceput..poate cei muscati tare de virus ar zice ca e un pic stearsa, fara personalitate, dar arata bine pentru un motor de 13 ani si e foarte docila, exact ce-mi trebuie mie sa invat.. si e si comoda.. ce-as putea sa-mi doresc mai mult. sa fie din 2006 poate :rolleyes:

Asfalt uscat si sa ne vedem in sa.

Bravo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...