zîmbesc Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Arata fain, mi-ai varat cuiul. Dar sunt suspect de ieftine Editat August 19, 2011 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Arata fain, mi-ai varat cuiul. Dar sunt suspect de ieftine Sunt la un pret corect! totusi nu sunt mare lucru. Editat August 19, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 3. Stiti pe undeva filtru de aer mai ieftin decat asta ? Multumesc. Am un feeling ca ai rezolvat punctul 3 de-atunci......totusi poftim ieftineala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Am un feeling ca ai rezolvat punctul 3 de-atunci......totusi poftim ieftineala Rezolvat intr-adevar de ceva vreme, insa merci oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) Aici e la 60 de lei Acum o intrebare: ce placute spate se potrivesc la motocicletele noastre? Un cod, ceva.... Editat August 22, 2011 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Aici e la 60 de lei Acum o intrebare: ce placute spate se potrivesc la motocicletele noastre? Un cod, ceva.... Pentu modelul cu disc simplu pe fata , dimensiunile placutelor de frana sunt: -fata 102,1 x 40,9 x 10 mm cod 2391 marca carbone lorraine -spate 68 x 56,5 x 9 mm cod 2301 marca carbone lorraine Eu pe acestea le folosesc si sunt foarte multumit! Alte variante ferodo , ebc , sbs trw NU ! scartaie si se consuma repede. Placutele poti sa le comanzi aici! au preturi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 am si eu o intrebare, in legatura cu baba mea... stie careva care e cota sogmentilor originali la un 600cm...? si daca acea cota, se poate modifica prin uzura pistoanelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Un raspuns la intrebarea asta se poate? http://yamahadiversi...speed-video#211 Editat August 23, 2011 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Un raspuns la intrebarea asta se poate? http://yamahadiversi...speed-video#211 Limitarea se scoate inlocuind stutzurile de admisie (sau cum s-or numii ele) cele limitate arata asa (click (37kw) iar cele nelimitate click (45kw) se vede ca prin cele limitate nu trece atata aer. Acest sistem de limitare este cel mai des folosit dar exista si varianta sa fie limitat prin jiglere (carburi) unde e mai complicat. In orice caz daca se scoate limitarea trebuie refacut amestecul de aer-benzina implicit consumul astea nu ti le face nimeni fara o curatare si sincronizare de carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
07ary Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) se vinde yamaha xj 600 n, 49600 km, o vand pt ca vreau mai mare, arata si merge f bine, nu trebuie schimbat la ea nimic, 1950 e,sibiu 0746777860 Editat August 25, 2011 de 07ary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Un singur lucru nu imi place la mobra mea si anume ca nu am indicator de benzina. Poate raman pe Cotroceni pe deal in urcare fara benzina, ar fi ceva Lasand gluma la o parte mi-oi da si eu seama cand sunt aproape de 0 numai ca este o chestie neplacuta sa nu stiu eu exact ce si cum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Un singur lucru nu imi place la mobra mea si anume ca nu am indicator de benzina. Poate raman pe Cotroceni pe deal in urcare fara benzina, ar fi ceva Lasand gluma la o parte mi-oi da si eu seama cand sunt aproape de 0 numai ca este o chestie neplacuta sa nu stiu eu exact ce si cum ... Trebuie sa ti minte! adica faci consumul , vezi cat iti ia in mediul urban si dupaceia in functie de cat alimentezi stii cati km poti sa parcurgi. Pentru situatii de urgenta ai rezerva ( vreo 3 litri) vezi la robinet iti si arata "RES" , in mod uzual trebuie sa fie pe "ON" Editat Septembrie 8, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Trebuie sa ti minte! adica faci consumul , vezi cat iti ia in mediul urban si dupaceia in functie de cat alimentezi stii cati km poti sa parcurgi. Pentru situatii de urgenta ai rezerva ( vreo 3 litri) vezi la robinet iti si arata "RES" , in mod uzual trebuie sa fie pe "ON" Mi-a vis baiatu ca la 10l am 150 de km in oras ( parca asa mi a zis ) si da rezerva e pe on ! Inseamna ca am un consum de 7 e mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) am un consum de 7 e mult ? Depinde foarte mult si de stilul de mers , cauciucuri etc...DAR este ok! Editat Septembrie 8, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cu rezerva te descurci impecabil, simți că nu mai trage, dai pe res , RESETEZI kilometrajul ăla mic (cum i-o fi zicând) și mai ai cam 50 de km, și în afară de cazul în care ești în deșertul Gobi , ar trebui să ajungă până la cel mai apropiat peco decent...Succes! 7 la sută mixt e ok, depinde de benzină, nu e nevoie de aia de 98, 100 sau mai știu eu ce, mie îmi lua mai mult cu aia...Salve! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 dar de benzina de la baieti ce ziceti ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) 7 la sută mixt e ok, depinde de benzină, nu e nevoie de aia de 98, 100 sau mai știu eu ce, mie îmi lua mai mult cu aia...Salve! Sa stii ca asa este , si mie imi papa ce-a de 98 mai repede in schimb parca parca cu ce-a de 100 faceam un pic mai multi km decat cu ce-a de 95! Poate doar asa mi se pare , pareri ? Editat Septembrie 8, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 dar de benzina de la baieti ce ziceti ? )) daca ai inceput cu benzina de la "baieti" nu esti pe drumul bun ! baga tata de la pompa ca daca strici ceva pe la motor , sigur reparatia te va costa o poala de bani ! eu mergeam aprox 250 km pe On si apoi mutam pe Rez robinetul , pozitie in care cartea spune ca mai mergi vreo 50 km , n-am testat . la XJ900 s-au gandit sa puna ceas indicator si un rezervor de 24 litrii, autonomia a crescut ( consum 5-6/100km) asa ca recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Sa stii ca asa este , si mie imi papa ce-a de 98 mai repede in schimb parca parca cu ce-a de 100 faceam un pic mai multi km decat cu ce-a de 95! Poate doar asa mi se pare , pareri ? 7 la suta mi se pare mult,mie imi ia cam 4.5 -5 la mers sportiv dar nu exagerat,niciodata nu am trecut de 6% cit de mult as fi tras de cablu ce vine de pe carburatoare.In schimb mers constant cu treapta a 6-a la 2000 ture si undeva la 80km/h imi ia 3.5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Nu poți merge cu 2000 de ture în a 6-a, de fapt nu poți merge cu 2000 de ture cu motoreta, punct! Eu ies pe la 6,5, dar croaziera o fac pe la 4500- 5000 rpm, tr a 5-a sau a 6-a, în functie de drum, depășirile pe la 7000 ...Ajung și la 10000 rpm. când merg într-o roată pe bulevard! Glumesc! Zona bună de turație la motorul ăsta e 4500-6000rpm, 4000 nu le poți folosi din cauza vibrațiilor...la 2000 de ture nu ai cred nici 10 CP iar cuplul e nul...ca să depășești trebuie să dai rapid jos două trepte. Trebuie să mă ocup de carburație, dacă trag mai hotărât de gaz, până la 3500 și chiar 4000 de ture când am pasager, bolborosește în tobe și parcă se îneacă...după 4000 își dă drumul...mă cam enervează.Cred că nu are destul debit de benzină, în fine...ar trebui filtru și bujii noi, dar aștept 2012 că-i an electoral și poate ne primim înapoi feliuțele tăiate din salar...NOT! P.S. Honda CB 450 îmi lua cam 7 în oraș, deci nu mă plâng la 6,5 cu 600 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 7 la suta mi se pare mult,mie imi ia cam 4.5 -5 la mers sportiv dar nu exagerat,niciodata nu am trecut de 6% cit de mult as fi tras de cablu ce vine de pe carburatoare.In schimb mers constant cu treapta a 6-a la 2000 ture si undeva la 80km/h imi ia 3.5. Aicea vorbim de motoare diferite xj 600 nu e diversion 600 si vice versa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 slut ! Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) . Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe. Si ce ulei trebuie. Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron. Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 slut ! Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) . Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe. Si ce ulei trebuie. Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron. Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva. Trebuie sa schimbi semeringurile 2 buc, aparatorile de praf 2 buc (nu iti cumperi un pantof, ci 2)cantitatea de ulei necesara o gasesti in carte sau pe louis. Iar cheia speciala o poti face. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 slut ! Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) . Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe. Si ce ulei trebuie. Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron. Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva. Salut , este descrisa operatiunea aici -->http://yamahadiversionclub.creazioneforum.com/t43-schinbare-semeringuri-furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raptorualb Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Ceva piese de xj 650 gasesc si eu la voi in acest topic...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.