Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

am un consum de 7 e mult ?

Depinde foarte mult si de stilul de mers , cauciucuri etc...DAR este ok!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu rezerva te descurci impecabil, simți că nu mai trage, dai pe res , RESETEZI kilometrajul ăla mic (cum i-o fi zicând) și mai ai cam 50 de km, și în afară de cazul în care ești în deșertul Gobi :laugh: , ar trebui să ajungă până la cel mai apropiat peco decent...Succes!

7 la sută mixt e ok, depinde de benzină, nu e nevoie de aia de 98, 100 sau mai știu eu ce, mie îmi lua mai mult cu aia...Salve!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 la sută mixt e ok, depinde de benzină, nu e nevoie de aia de 98, 100 sau mai știu eu ce, mie îmi lua mai mult cu aia...Salve!

Sa stii ca asa este , si mie imi papa ce-a de 98 mai repede in schimb parca parca cu ce-a de 100 faceam un pic mai multi km decat cu ce-a de 95!

Poate doar asa mi se pare :what: , pareri ?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de benzina de la baieti ce ziceti ?

:)))

 

daca ai inceput cu benzina de la "baieti" nu esti pe drumul bun ! baga tata de la pompa ca daca strici ceva pe la motor , sigur reparatia te va costa o poala de bani !

eu mergeam aprox 250 km pe On si apoi mutam pe Rez robinetul , pozitie in care cartea spune ca mai mergi vreo 50 km , n-am testat .

la XJ900 s-au gandit sa puna ceas indicator si un rezervor de 24 litrii, autonomia a crescut ( consum 5-6/100km) asa ca recomand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca asa este , si mie imi papa ce-a de 98 mai repede in schimb parca parca cu ce-a de 100 faceam un pic mai multi km decat cu ce-a de 95!

Poate doar asa mi se pare :what: , pareri ?

 

 

7 la suta mi se pare mult,mie imi ia cam 4.5 -5 la mers sportiv dar nu exagerat,niciodata nu am trecut de 6% cit de mult as fi tras de cablu ce vine de pe carburatoare.In schimb mers constant cu treapta a 6-a la 2000 ture si undeva la 80km/h imi ia 3.5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poți merge cu 2000 de ture în a 6-a, de fapt nu poți merge cu 2000 de ture cu motoreta, punct!

Eu ies pe la 6,5, dar croaziera o fac pe la 4500- 5000 rpm, tr a 5-a sau a 6-a, în functie de drum, depășirile pe la 7000 ...Ajung și la 10000 rpm. când merg într-o roată pe bulevard!:burnout: Glumesc!

Zona bună de turație la motorul ăsta e 4500-6000rpm, 4000 nu le poți folosi din cauza vibrațiilor...la 2000 de ture nu ai cred nici 10 CP iar cuplul e nul...ca să depășești trebuie să dai rapid jos două trepte.

Trebuie să mă ocup de carburație, dacă trag mai hotărât de gaz, până la 3500 și chiar 4000 de ture când am pasager, bolborosește în tobe și parcă se îneacă...după 4000 își dă drumul...mă cam enervează.Cred că nu are destul debit de benzină, în fine...ar trebui filtru și bujii noi, dar aștept 2012 că-i an electoral și poate ne primim înapoi feliuțele tăiate din salar...NOT!:angryfire:

 

P.S. Honda CB 450 îmi lua cam 7 în oraș, deci nu mă plâng la 6,5 cu 600 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 la suta mi se pare mult,mie imi ia cam 4.5 -5 la mers sportiv dar nu exagerat,niciodata nu am trecut de 6% cit de mult as fi tras de cablu ce vine de pe carburatoare.In schimb mers constant cu treapta a 6-a la 2000 ture si undeva la 80km/h imi ia 3.5.

Aicea vorbim de motoare diferite xj 600 nu e diversion 600 si vice versa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slut !

 

Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) .:unsure:

 

Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe.

 

Si ce ulei trebuie.

 

Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron.

 

Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva.

post-52723-0-11776500-1315735689_thumb.jpg

post-52723-0-00222800-1315735751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slut !

 

Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) .:unsure:

 

Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe.

 

Si ce ulei trebuie.

 

Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron.

 

Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva.

Trebuie sa schimbi semeringurile 2 buc, aparatorile de praf 2 buc (nu iti cumperi un pantof, ci 2)cantitatea de ulei necesara o gasesti in carte sau pe louis. Iar cheia speciala o poti face.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slut !

 

Am o problema cu una din jambe,pierde ulei,cred ca sa dus semeringul ulei ,dar si cel de praf .Vreau sa le inlocuiesc .a facut cineva operatiunea asta?este complicat? Am vazut in manual ca trebuie sa desfac jamba cu o cheie tubulara in T ,cu tija lunga .Cred ca a-s putea sa o confectionez ieu ,daca aflu ce tubulara este (de cat este) .:unsure:

 

Nu stiu daca este obligatoriu sa le schimb pe amandoua semeringuri de la ambele jambe.

 

Si ce ulei trebuie.

 

Semeringul de ulei l-am cumparat de la Yamaha si a costat 38 ron.

 

Am facut si doua poze ,sper sa se vada ceva.

Salut , este descrisa operatiunea aici -->http://yamahadiversionclub.creazioneforum.com/t43-schinbare-semeringuri-furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva piese de xj 650 gasesc si eu la voi in acest topic...???

 

daca nu gasesti aici , sunt vreo 2 la dezmembrat pe bikeshop.ro , cere si vezi tu ulterior !

 

Tirlosul e mare meserias , parca imi vine sa desfac furca si eu , fara a avea probleme , doar de dragul explicatiilor lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce regim de turatii folositi voi motocicleta? eu schimb cam la 3500 (ca de-aici incepe o vibratie enervanta pana pe la 4000) si astfel cade in 3000, dar mi se pare cam subturata. problema e ca parca mi-e mila sa o tin la 5-6000 de ture, nu stiu daca e bine sau nu. deci, cum credeti ca e mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce regim de turatii folositi voi motocicleta? eu schimb cam la 3500 (ca de-aici incepe o vibratie enervanta pana pe la 4000) si astfel cade in 3000, dar mi se pare cam subturata. problema e ca parca mi-e mila sa o tin la 5-6000 de ture, nu stiu daca e bine sau nu. deci, cum credeti ca e mai bine?

Tine-o la 5-6000rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batrane tata , parerea mea e ca nu trebuie sa schimbi vitezele cu ochii pe turometru ! mai degraba cu urechea iar la vreo depasire in a5a poti urca linistit la 5000 ture si apoi sa treci in a6a , e motocicleta nu masina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri, am sa incerc 5-6000. deci s-a dus a 3-a in oras. cat despre chestia ca e motocicleta nu masina, vittore, ai dreptate, doar ca eu conduc diesel si poate de-aici mi se trage

 

P.S. si sa stii ca tot pe ureche ma bazez si eu, dar mi se pare ca urla prea tare. ce sa mai la deal la vale, trebuie sa ma autoeduc ca asa e bine :)

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie nici o ureche... o simti cand si cum trage... nu schimbi la un numar de ture, schimbi in functie de ce comportament vrei de la motoreta... daca vrei zvac, frana de motor, senzatii - mergi turat... esti adormit si n-ai chef de altceva decat de taratit, schimbi jos.

 

doar ca eu conduc diesel si poate de-aici mi se trage

 

Deci nu eram tampit cand ii explicam lu' taica-meu ca nu e in stare sa conduca benzinar japonez dupa ani de diesel :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 5-6000 rpm are si ce-l mai "bun" consum asa ca obisnuieste-te cu motorul de turatie , pietonii sigur nu o sa se obinuiasca :laugh:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-alex-, de ce e bun in ghilimele? Eplica-mi mai pe indelete faza cu consumul.

 

b374, nu, nu erai tampit :D

Daca mergi foarte turat consuma mult la fel daca mergi subturat trebuie sa gasesti o turatie ideala si asta e pe la 5-6000 rpm.Am facut experimentul mergand subturat si mi s-a dus benzina mai repede decat alte dati cand mergeam pe la 5-6000 rpm.(urban)

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou diversionistii dupa o absenta mai lunga.din pacate concediul meu s-a scurtat odata cu vestea ca voi fi detasat aprox.1an peste hotare.asadar daca printre voi se afla un doritor de xj900s diversion,va stau la dispozitie cu detalii amanuntite la 0743.334.167.pret informativ 1800euro.reamintesc ca motorul merge si arata excelent.

toate cele bune!

post-45481-0-49578000-1316467124_thumb.jpg

post-45481-0-64462400-1316467136_thumb.jpg

post-45481-0-35904600-1316467150_thumb.jpg

post-45481-0-28775300-1316467185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

am si eu o intrebare.... dupa aprox 1 an aparent s-a ars becul xenon. Pana acuma am fost multumit de el. Am fost si in austria, am trecut pe langa multi politisit si nu m-au oprit pt el.

doar snowball ma injura seara cand mergeam ca nu vede nimica in oglinzi daca stau in spatele lui...

 

acum lasand astea la o parte... un bec nou e vreo 70-80 ron. dar la pretul acesta se gaseste ceva Philips H4 care se lauda cu 30-40% mai multa putere.

Ati folosit careva dintre voi astfeld e becuri pe diva? As schimba xenonul dar pe H4 simplu nu mai trec ca pe bune seara pe un drum nemarcat mai mult de 70 kmh nu puteam sa merg ca nu vedeam nimica. cu xenon pot sa urc pana la 90... si e de ajuns sa nu vina peste tine toti prostii cu dacii... doar aia cu bmw-uri

 

mersi!

 

 

...btw... anul acesta la Faaker See a fost si un Diversion! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...