Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Si inca o intrebare, moto ma forteaza sa i schimb vitezele pe la 3 sau 4 mii de ture ca altfel huruie ingrozitor...asta ar trebui sa fie carburatia nu ?

 

Da-o la careva care a avut diversion sau ceva in genu' sa dea o tura... altfel, treaba e subiectiva... de schimbat la 3-4k se schimba doar daca n-ai baut cafeaua de dimineata si inca dormi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Diva mea a gasit un nou proprietar acum 4 zile.la multi km impreuna!De azi sunt proprietarul unui Hornet,Diva m-a slujit cu credinta,desi pe o perioada scurta din luna mai pana acum si doar 5000km.Salutari celor de aici si multumiri celor care m-au ajutat cu diverse sfaturi!Sa ne auzim cu bine in viitorul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza?

Moto - XJ 600 diversion 1996.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza?

Moto - XJ 600 diversion 1996.

Multumesc!

post-40195-0-34323300-1320521048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc -Alex-!

Aveti idee unde pot gasi suruburi pentru capac? Ale mele sunt un pic fortate si cred ca data viitoare nu se vor putea desface?

dezmembrari, reprezentanta yamaha sau improvizatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 !

 

Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 !

 

Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ?

 

 

La xj releul de incarcare mai are si un plus care vine de pe contact ca sa alimenteze excitatia,verifica daca ai curent pe el cind pui contactul.Ai 7 fire:

3 faze galbene sau albe

2 fire plus si minus

2 fire subtiri care duc la excitatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat statorul e ok, releul insa nu e.

E bine totusi intr-un fel ca releul e mai ieftin si statorul nu pot sa il scot afara ca am crash-cage la motor si este prins cu niste imbusuri monstru de care nu am.

Asta e vagabontu'

post-53846-0-87742400-1321012270_thumb.jpg

 

Astia sunt carbunii care sunt noi cum a zis raposatu'

post-53846-0-30134300-1321012315_thumb.jpg

 

Si asta e crash-cage-u care ma incomodeaza de cand m-am urcat prima oara pe ea.

post-53846-0-74289900-1321012344_thumb.jpg

 

Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am reusit sa schimb,

Si a mea mergea foarte bine pana sa nu mai incarce, apoi nu prea mai puteam sa o turez peste 4000-4500 pentru ca nu avea bateria suficienta putere sa dea atata scanteie, in rest nu am probleme cu ea in ceea ce priveste motorul cu toate ca am filtre de aer conice, porneste si merge foarte ok (dupa urechea mea).

Am mai avut o problema cu ea ca aveam rezervorul un pic ciupit

post-53846-0-00779500-1321014358_thumb.jpg

 

dar am rezolvat cu niste poxipol (cel cu 2 tuburi care le amesteci) si tine chiar si acum si portiunea unde e lipitura este in permanenta cu benzina pentru ca este chiar jos de tot.

post-53846-0-12161200-1321014482_thumb.jpg

 

In rest merge totul pe ea si eu zic ca pentru unele motociclete se pot lauda cu kilometrajul, asta are 80.000 de mile la bord adica 128000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am avut si eu acceasi problema cu rezervorul si l-am cositorit dupa lungi lipiri cu diferite paste.

-mai am si eu problema cu incarcatul sunt perioade cand nu imi incarca dupa care isi revine,unde se gasesc acei carbuni,sau cum este la mine sistemul de incarcare mentionez ca am o yamaha xj600 1989 51j

 

p.s verificarea cu privire la incarcare s-a facut cu aparatul de masura si indica 13,ceva

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am avut si eu acceasi problema cu rezervorul si l-am cositorit dupa lungi lipiri cu diferite paste.

-mai am si eu problema cu incarcatul sunt perioade cand nu imi incarca dupa care isi revine,unde se gasesc acei carbuni,sau cum este la mine sistemul de incarcare mentionez ca am o yamaha xj600 1989 51j

 

p.s verificarea cu privire la incarcare s-a facut cu aparatul de masura si indica 13,ceva

 

Multumesc anticipat!

 

Pai daca e 13, ceva e de bine

daca indica 12 sau sub atunci nu incarca.

 

Cu privire la piese poti incerca sa vezi daca livreaza www.wemoto.com in romania au o gama larga de piese pentru mai orice.

 

p.s.

mie de cositorit mi-a fost cam "asa" din cauza vaporilor de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat statorul e ok, releul insa nu e.

E bine totusi intr-un fel ca releul e mai ieftin si statorul nu pot sa il scot afara ca am crash-cage la motor si este prins cu niste imbusuri monstru de care nu am.

Asta e vagabontu'

post-53846-0-87742400-1321012270_thumb.jpg

 

Astia sunt carbunii care sunt noi cum a zis raposatu'

post-53846-0-30134300-1321012315_thumb.jpg

 

Si asta e crash-cage-u care ma incomodeaza de cand m-am urcat prima oara pe ea.

post-53846-0-74289900-1321012344_thumb.jpg

 

Va multumesc tuturor pentru ajutor!

 

Pe cei doi carbuni cind pui contactul tre sa ai undeva peste 8v care vin din releu.Statorul daca bine retin undeva 6 ohm.Daca ai astea poti monta alernatorul inapoi.Verifica mufa de la releu care e undeva sub sa spre rezervor.Tre sa ai 2 fire subtiri in ea,pe langa cele 3 albe,rosu,negru....Vezi pe unu din ele tre sa ai 12v cind pui contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gataaa...

Ieri mi-a venit releul si aseara l-am montat, acum incarca, toate bune... mai putin simeringurile de la furca, dar pentru alea nu prea am curaj.

Servisarea furcii nu este extraordinar de greu! depinde cat de indemanatic este fiecare.Din pacate nu am un exemplu cum se face la modelul tau DAR se merge pe principiul din link.

http://yamahadiversionclub.creazioneforum.com/t43-schinbare-semeringuri-furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu pare chiar asa de greu, daar, in mintea mea survoleaza gandul saschimb doar aparatorile de praf, cat sa trec de inspectia tehnica (pe partea stanga este un pic ciupit si m-a reuzat de la intrarea pe poarta).

Si inca o treaba, voi ati vazut asta?

http://youtu.be/Jf0tbFc5Ubs

 

Oare de unde au baietii astia carenele alea intregi ca de 2 saptamani de cand am dat peste video-ul asta tot caut si pe ebay.co.uk si pe *.de si pe *.fr si nu am gasit nimic.

Nu cred ca sunt custom made ca prea seamana intre ele. Imi daduse gugalu.fr ceva de genu Yamaha XJ900F GT, dar era de vanzare toata motocicleta.

Editat de lestatlioncourte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu pare chiar asa de greu, daar, in mintea mea survoleaza gandul saschimb doar aparatorile de praf, cat sa trec de inspectia tehnica (pe partea stanga este un pic ciupit si m-a reuzat de la intrarea pe poarta).

Si inca o treaba, voi ati vazut asta?

http://youtu.be/Jf0tbFc5Ubs

 

Oare de unde au baietii astia carenele alea intregi ca de 2 saptamani de cand am dat peste video-ul asta tot caut si pe ebay.co.uk si pe *.de si pe *.fr si nu am gasit nimic.

Nu cred ca sunt custom made ca prea seamana intre ele. Imi daduse gugalu.fr ceva de genu Yamaha XJ900F GT, dar era de vanzare toata motocicleta.

Carenele respective sunt foarte rare fiindca nu se mai fabrica si cine le are nu prea le da , singura solutie este sa tot cauti pe ebay pana apare un set la vanzare si atuncea sa le achizitionezi, eventual si rupte/sparte si le repari. De asemenea si pretul carenelor concureaza cu ce-l al aurului!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu se mai fabrica, oricum stau la panda pe e-bay-uri, dar o sa ma duc si la un parc de dezmembrari cu motoru si sa compar carenele de mijloc de la FZxS sa vedem daca se lovesc daca nu poate intra carena superioara...

Sincer mie imi place foarte tare motocicleta din punct de vedere tehnic si al comportamentului pe strada, dar si al pozitiei si a fiabilitatii, singurul dezavantaj al ei ar fii farul ala patrat care ii da de gol varsta.

Vad eu si va tin la curent, apropo azi am schimbat o-ringurile de la conductele de frana pentru ca pierdeam un pic de lichid pe la mai toate.

Maine ma apuc sa schimb becurile din bord ca merge numai cel de la turometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu se mai fabrica, oricum stau la panda pe e-bay-uri, dar o sa ma duc si la un parc de dezmembrari cu motoru si sa compar carenele de mijloc de la FZxS sa vedem daca se lovesc daca nu poate intra carena superioara...

Sincer mie imi place foarte tare motocicleta din punct de vedere tehnic si al comportamentului pe strada, dar si al pozitiei si a fiabilitatii, singurul dezavantaj al ei ar fii farul ala patrat care ii da de gol varsta.

Vad eu si va tin la curent, apropo azi am schimbat o-ringurile de la conductele de frana pentru ca pierdeam un pic de lichid pe la mai toate.

Maine ma apuc sa schimb becurile din bord ca merge numai cel de la turometru.

Daca gasesti carene de FZS ,FZR sau ce pusca , atunci poti sa-i transplantezi si farul de la modelul care gasesti carenele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Din ciclul daca nu e una e alta, acuma cand pornesc vaca ca e calda ca e rece, ca e frig afara sau ca e cald, ca are socul tras sau nu, daca e in mers sau pe loc, daca e in accelerare sau nu, daca e in frana de motor sa nu imi da niste rateuri in evacuare, nu puternice, dar suficient cat sa ma enerveze ca nu merge chiar rotund.

Treaba e ca nu le da ritmic, da asa cand si cand, nu "da in nas" cand le da, e doar un pac.... 1-2 min pac.

Treaba e ca eu nu am filtru de benzina si rezervorul nu arata chiar impecabil si am si filtre conice pentru ca raposatu i-a taiat air-boxu ca nu a reusit sa il scoata intreg.

 

Sugestii?

 

P.S.

 

imi e un pic frica sa nu ma refuze astia la inspectia tehnica iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Din ciclul daca nu e una e alta, acuma cand pornesc vaca ca e calda ca e rece, ca e frig afara sau ca e cald, ca are socul tras sau nu, daca e in mers sau pe loc, daca e in accelerare sau nu, daca e in frana de motor sa nu imi da niste rateuri in evacuare, nu puternice, dar suficient cat sa ma enerveze ca nu merge chiar rotund.

Treaba e ca nu le da ritmic, da asa cand si cand, nu "da in nas" cand le da, e doar un pac.... 1-2 min pac.

Treaba e ca eu nu am filtru de benzina si rezervorul nu arata chiar impecabil si am si filtre conice pentru ca raposatu i-a taiat air-boxu ca nu a reusit sa il scoata intreg.

 

Sugestii?

 

P.S.

 

imi e un pic frica sa nu ma refuze astia la inspectia tehnica iar.

 

Bujiile cum se prezinta , le-ai schimbat recend / cat de vechi sunt ? Scoatele pe rand si uita-te ce culoare au negru/gri/caramiziu sau daca (cate) sunt ude cu benzina, pipele pe bujii stau bine nu face una contact imperfect? Rateul poate sa vina doar de la un piston.

Alta varianta s-a dereglat amestecul de aer/benzina adica problema de carburator. Rateuri mai apar daca se schimba filtrul de aer sau toba fara a calibra carburatoarele pe aceste schimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...