Jump to content
Sign in to follow this  
MaDoG

Yamaha Xj

Recommended Posts

Aia nu se mai rupe acolo veci, daca e lucrata bine...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare! am si eu un diversion de 600 si de curand (dam de la inceputul iernii) sa ii fac segmentarea. bun...am desfacut motoru (cam acum 3 4 luni :baldy: ) si acum sa schimb segmentii. am fost sa ordinez dar cand am auzit ce preturi au astia pe aici (Italia) m'am :yikes: :moron: . acum am si eu nevoie de putin ajutor. cineva care se pricepe mai bine decat mine, imi poate spune si mie, cu ocazia asta ce trebuie sa mai schimb (in afara de garniturile de rigoare). si daca mai stie careva un site de unde sa pot comanda aceste piese... cu cat o fac mai repede cu atat mai bine. a fost si este prima mea dragoste si in plus chiar imi place cum arata si cum merge. acum stau in casa cu carburatorii, carenele si alte piese si sasiul afara, mai ceva ca la service. deci?...ma ajuta si pe mine careva?.. :cheers: :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare! am si eu un diversion de 600 si de curand (dam de la inceputul iernii) sa ii fac segmentarea. bun...am desfacut motoru (cam acum 3 4 luni :baldy: ) si acum sa schimb segmentii. am fost sa ordinez dar cand am auzit ce preturi au astia pe aici (Italia) m'am :yikes: :moron: . acum am si eu nevoie de putin ajutor. cineva care se pricepe mai bine decat mine, imi poate spune si mie, cu ocazia asta ce trebuie sa mai schimb (in afara de garniturile de rigoare). si daca mai stie careva un site de unde sa pot comanda aceste piese... cu cat o fac mai repede cu atat mai bine. a fost si este prima mea dragoste si in plus chiar imi place cum arata si cum merge. acum stau in casa cu carburatorii, carenele si alte piese si sasiul afara, mai ceva ca la service. deci?...ma ajuta si pe mine careva?.. :cheers: :cheers:

Salut. Cu ocazia asta ti-as recomanda sa schimbi si lantul primar (acesta) astfel dispare zgomotul specific acel zornait sau cum vrei sa-l numesti, pe langa asta verifica lantul de distributie sa nu fie prea lung deja, uitata-te bine si la toti rulmentii si/sau semeringuri acuma este timpul de a le schimba daca prezinta deteriorari, de asemenea uita-te si la rotile dintate din cutia de viteza sa nu prezinte uzura prea mare.Pentru piese iti recomand ebay.de sau ebay.uk sau ebay.it alte surse doar dezmembrari , de piese noi nici nu e vorba valoreaza greutatea lor in aur! Spor la reconditionat tine-ne la curent cum avansezi.

Edited by -alex-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Cu ocazia asta ti-as recomanda sa schimbi si lantul primar (acesta) astfel dispare zgomotul specific acel zornait sau cum vrei sa-l numesti, pe langa asta verifica lantul de distributie sa nu fie prea lung deja, uitata-te bine si la toti rulmentii si/sau semeringuri acuma este timpul de a le schimba daca prezinta deteriorari, de asemenea uita-te si la rotile dintate din cutia de viteza sa nu prezinte uzura prea mare.Pentru piese iti recomand ebay.de sau ebay.uk sau ebay.it alte surse doar dezmembrari , de piese noi nici nu e vorba valoreaza greutatea lor in aur! Spor la reconditionat tine-ne la curent cum avansezi.

sper sa incep peste cateva luni 2-3... pe mine m;ar fi interesat cam cat costa segmentii si garniturile dintre "blocuri" in romanica... ca al aspect nu cred ca am sanse la dezmembrari pt ca nu am ce sa caut acolo, tinand cont de ce piese am nevoie. in cutie nu umblu...mere prea bine. lantul primar e in stare buna, deci, nici asta. rulmenti si alte chestii de genu momentan nu am nevoie. eu l'am desfacut doar pentru segmentare si cam atat. si sincer sper ca doar atat sa fiu nevoit sa fac. oricum merci de sfaturi. cand am sa incep lucru am sa scriu ceva pe aici. sfaturi cer, si tot scriu eu ceva :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa incep peste cateva luni 2-3... pe mine m;ar fi interesat cam cat costa segmentii si garniturile dintre "blocuri" in romanica... ca al aspect nu cred ca am sanse la dezmembrari pt ca nu am ce sa caut acolo, tinand cont de ce piese am nevoie. in cutie nu umblu...mere prea bine. lantul primar e in stare buna, deci, nici asta. rulmenti si alte chestii de genu momentan nu am nevoie. eu l'am desfacut doar pentru segmentare si cam atat. si sincer sper ca doar atat sa fiu nevoit sa fac. oricum merci de sfaturi. cand am sa incep lucru am sa scriu ceva pe aici. sfaturi cer, si tot scriu eu ceva :cheers:

Segmentii ii vrei noi? gasesti pe ebay segmenti buni la km acceptabili care nici nu papa ulei....in alta ordine de ideei garniturile pentru blocul motor costa in jur de 100 euro tot pe ebay mai ieftin de atat nu gasesti nici in RO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Segmentii ii vrei noi? gasesti pe ebay segmenti buni la km acceptabili care nici nu papa ulei....in alta ordine de ideei garniturile pentru blocul motor costa in jur de 100 euro tot pe ebay mai ieftin de atat nu gasesti nici in RO.

 

sa inteleg ca tu imi recomanzi sa iau tot ce am nevoie de pe ebay... am sa arunc un ochi si pe acolo. tu ai avut prob cu segmentii? si daca da, ai luat SH de pe ebay?... eu prefer macar segmentii sa fie noi, ca si garniturile de altfel. in rest, daca mai am nevoie de ceva, iau si SH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum e faza cu segmenții second?Ăștia nu se fac la cote de uzură?

Câți km are motoru?La pastilele de supape te-ai uitat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum e faza cu segmenții second?Ăștia nu se fac la cote de uzură?

Câți km are motoru?La pastilele de supape te-ai uitat?

 

treaba cu segmentii SH nu stiu cum sta...inca nu m'am interesat dar am sa o fac cat de curand. la supape inca nu m'am uitat. nu prea m'am uitat la nimic, doar l'am desfacut si lasat asa. sper doar sa pot sa incep treaba cat mai repede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze de la "ieseala" de azi! :bigstar:

post-40195-0-12738200-1313693429_thumb.jpg

post-40195-0-47010500-1313693436_thumb.jpg

post-40195-0-69393400-1313693442_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte fain vopsite jantele ! Joi venim rapidistii la voi pe stadion in UEFA, inca ma gandesc daca sa vin cu moto sau cu trenul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Imi puteti recomanda ceva mansoane de calitate si care sa se "incadreze" bine pe Diversion? Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Imi puteti recomanda ceva mansoane de calitate si care sa se "incadreze" bine pe Diversion? Multumesc frumos.

Eu as zice astea!

Louis.de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata fain, mi-ai varat cuiul. Dar sunt suspect de ieftine :unsure:

Edited by Batranu`

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata fain, mi-ai varat cuiul. Dar sunt suspect de ieftine :unsure:

Sunt la un pret corect! :bigstar: totusi nu sunt mare lucru.

Edited by -alex-

Share this post


Link to post
Share on other sites

3. Stiti pe undeva filtru de aer mai ieftin decat asta ?

 

Multumesc.

 

Am un feeling ca ai rezolvat punctul 3 de-atunci......totusi poftim ieftineala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un feeling ca ai rezolvat punctul 3 de-atunci......totusi poftim ieftineala

 

Rezolvat intr-adevar de ceva vreme, insa merci oricum. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e la 60 de lei :cheers:

 

Acum o intrebare: ce placute spate se potrivesc la motocicletele noastre? Un cod, ceva....

Edited by Batranu`

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e la 60 de lei :cheers:

 

Acum o intrebare: ce placute spate se potrivesc la motocicletele noastre? Un cod, ceva....

Pentu modelul cu disc simplu pe fata , dimensiunile placutelor de frana sunt:

-fata 102,1 x 40,9 x 10 mm cod 2391 marca carbone lorraine

-spate 68 x 56,5 x 9 mm cod 2301 marca carbone lorraine

Eu pe acestea le folosesc si sunt foarte multumit!

Alte variante ferodo , ebc , sbs

trw NU ! scartaie si se consuma repede.

Placutele poti sa le comanzi aici! au preturi ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare, in legatura cu baba mea... stie careva care e cota sogmentilor originali la un 600cm...?

si daca acea cota, se poate modifica prin uzura pistoanelor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un raspuns la intrebarea asta se poate?

 

http://yamahadiversi...speed-video#211

Limitarea se scoate inlocuind stutzurile de admisie (sau cum s-or numii ele) cele limitate arata asa (click (37kw) iar cele nelimitate click (45kw) se vede ca prin cele limitate nu trece atata aer. Acest sistem de limitare este cel mai des folosit dar exista si varianta sa fie limitat prin jiglere (carburi) unde e mai complicat. In orice caz daca se scoate limitarea trebuie refacut amestecul de aer-benzina implicit consumul astea nu ti le face nimeni fara o curatare si sincronizare de carburatoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

se vinde yamaha xj 600 n, 49600 km, o vand pt ca vreau mai mare,

arata si merge f bine, nu trebuie schimbat la ea nimic, 1950 e,sibiu

0746777860

post-32029-0-95467200-1314291027_thumb.jpg

post-32029-0-74608200-1314291041_thumb.jpg

post-32029-0-75591600-1314291060_thumb.jpg

post-32029-0-56247900-1314291073_thumb.jpg

Edited by 07ary

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un singur lucru nu imi place la mobra mea si anume ca nu am indicator de benzina.

 

Poate raman pe Cotroceni pe deal in urcare fara benzina, ar fi ceva :angryfire:

 

Lasand gluma la o parte mi-oi da si eu seama cand sunt aproape de 0 numai ca este o chestie neplacuta sa nu stiu eu exact ce si cum ...:what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un singur lucru nu imi place la mobra mea si anume ca nu am indicator de benzina.

 

Poate raman pe Cotroceni pe deal in urcare fara benzina, ar fi ceva :angryfire:

 

Lasand gluma la o parte mi-oi da si eu seama cand sunt aproape de 0 numai ca este o chestie neplacuta sa nu stiu eu exact ce si cum ...:what:

Trebuie sa ti minte! adica faci consumul , vezi cat iti ia in mediul urban si dupaceia in functie de cat alimentezi stii cati km poti sa parcurgi.

Pentru situatii de urgenta ai rezerva ( vreo 3 litri) vezi la robinet iti si arata "RES" , in mod uzual trebuie sa fie pe "ON"

Edited by -alex-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ti minte! adica faci consumul , vezi cat iti ia in mediul urban si dupaceia in functie de cat alimentezi stii cati km poti sa parcurgi.

Pentru situatii de urgenta ai rezerva ( vreo 3 litri) vezi la robinet iti si arata "RES" , in mod uzual trebuie sa fie pe "ON"

 

 

Mi-a vis baiatu ca la 10l am 150 de km in oras ( parca asa mi a zis ) si da rezerva e pe on ! :rolleyes: Inseamna ca am un consum de 7 e mult ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...