Vittore Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Ceva piese de xj 650 gasesc si eu la voi in acest topic...??? daca nu gasesti aici , sunt vreo 2 la dezmembrat pe bikeshop.ro , cere si vezi tu ulterior ! Tirlosul e mare meserias , parca imi vine sa desfac furca si eu , fara a avea probleme , doar de dragul explicatiilor lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 la ce regim de turatii folositi voi motocicleta? eu schimb cam la 3500 (ca de-aici incepe o vibratie enervanta pana pe la 4000) si astfel cade in 3000, dar mi se pare cam subturata. problema e ca parca mi-e mila sa o tin la 5-6000 de ture, nu stiu daca e bine sau nu. deci, cum credeti ca e mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 la ce regim de turatii folositi voi motocicleta? eu schimb cam la 3500 (ca de-aici incepe o vibratie enervanta pana pe la 4000) si astfel cade in 3000, dar mi se pare cam subturata. problema e ca parca mi-e mila sa o tin la 5-6000 de ture, nu stiu daca e bine sau nu. deci, cum credeti ca e mai bine? Tine-o la 5-6000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Batrane tata , parerea mea e ca nu trebuie sa schimbi vitezele cu ochii pe turometru ! mai degraba cu urechea iar la vreo depasire in a5a poti urca linistit la 5000 ture si apoi sa treci in a6a , e motocicleta nu masina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) multumesc pentru raspunsuri, am sa incerc 5-6000. deci s-a dus a 3-a in oras. cat despre chestia ca e motocicleta nu masina, vittore, ai dreptate, doar ca eu conduc diesel si poate de-aici mi se trage P.S. si sa stii ca tot pe ureche ma bazez si eu, dar mi se pare ca urla prea tare. ce sa mai la deal la vale, trebuie sa ma autoeduc ca asa e bine Editat Septembrie 17, 2011 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Nu trebuie nici o ureche... o simti cand si cum trage... nu schimbi la un numar de ture, schimbi in functie de ce comportament vrei de la motoreta... daca vrei zvac, frana de motor, senzatii - mergi turat... esti adormit si n-ai chef de altceva decat de taratit, schimbi jos. doar ca eu conduc diesel si poate de-aici mi se trage Deci nu eram tampit cand ii explicam lu' taica-meu ca nu e in stare sa conduca benzinar japonez dupa ani de diesel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) La 5-6000 rpm are si ce-l mai "bun" consum asa ca obisnuieste-te cu motorul de turatie , pietonii sigur nu o sa se obinuiasca Editat Septembrie 17, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 -alex-, de ce e bun in ghilimele? Eplica-mi mai pe indelete faza cu consumul. b374, nu, nu erai tampit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) -alex-, de ce e bun in ghilimele? Eplica-mi mai pe indelete faza cu consumul. b374, nu, nu erai tampit Daca mergi foarte turat consuma mult la fel daca mergi subturat trebuie sa gasesti o turatie ideala si asta e pe la 5-6000 rpm.Am facut experimentul mergand subturat si mi s-a dus benzina mai repede decat alte dati cand mergeam pe la 5-6000 rpm.(urban) Editat Septembrie 18, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 salut din nou diversionistii dupa o absenta mai lunga.din pacate concediul meu s-a scurtat odata cu vestea ca voi fi detasat aprox.1an peste hotare.asadar daca printre voi se afla un doritor de xj900s diversion,va stau la dispozitie cu detalii amanuntite la 0743.334.167.pret informativ 1800euro.reamintesc ca motorul merge si arata excelent. toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 sal am si eu o intrebare.... dupa aprox 1 an aparent s-a ars becul xenon. Pana acuma am fost multumit de el. Am fost si in austria, am trecut pe langa multi politisit si nu m-au oprit pt el. doar snowball ma injura seara cand mergeam ca nu vede nimica in oglinzi daca stau in spatele lui... acum lasand astea la o parte... un bec nou e vreo 70-80 ron. dar la pretul acesta se gaseste ceva Philips H4 care se lauda cu 30-40% mai multa putere. Ati folosit careva dintre voi astfeld e becuri pe diva? As schimba xenonul dar pe H4 simplu nu mai trec ca pe bune seara pe un drum nemarcat mai mult de 70 kmh nu puteam sa merg ca nu vedeam nimica. cu xenon pot sa urc pana la 90... si e de ajuns sa nu vina peste tine toti prostii cu dacii... doar aia cu bmw-uri mersi! ...btw... anul acesta la Faaker See a fost si un Diversion! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu am pus bec standard H4 Osram ,cu vreo 30 de lei, am postat mai demult, mult mai misto decat originalul (care e Philips...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 ...btw... anul acesta la Faaker See a fost si un Diversion! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 salut din nou diversionistii dupa o absenta mai lunga.din pacate concediul meu s-a scurtat odata cu vestea ca voi fi detasat aprox.1an peste hotare.asadar daca printre voi se afla un doritor de xj900s diversion,va stau la dispozitie cu detalii amanuntite la 0743.334.167.pret informativ 1800euro.reamintesc ca motorul merge si arata excelent. toate cele bune! ia scrie fratioare cam cat consuma xj-ul de 900 sincer oras afara si mixt ...ca sunt interesat ..kardanul cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 ia scrie fratioare cam cat consuma xj-ul de 900 sincer oras afara si mixt ...ca sunt interesat ..kardanul cum se comporta? motocicleta se comporta perfect dtpdv,asta incluzand si cardanul.iar vis-a-vis de consum:vreo 3zile prin oras,doua drumuri mangalia-constanta(180km) si o iesire in grup alaltaieri(210km)in regim de mers cuminte=6,2% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 motocicleta se comporta perfect dtpdv,asta incluzand si cardanul.iar vis-a-vis de consum:vreo 3zile prin oras,doua drumuri mangalia-constanta(180km) si o iesire in grup alaltaieri(210km)in regim de mers cuminte=6,2% Salut , am mai spus ca xj-ul tau de 900 e misto, bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Fratiori si nepoti : eu cand plec la drumetie scot 6 l /100km , dar motorul asta te obliga sa-i "dai gaz" nu gluma , cardanul e o poezie ! un amic cu motor similar se lauda cu un consum mai mic , a facut carburatia insa , zice ca scoate 5/100 Editat Septembrie 22, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Salutare, tocmai am facut primul meu consum Alimentat 10l, efectuat 185 de km pana in clipa care m-a lasat mobra la Favorit la stop Sfant e butonul RES Dupa calculele mele, am un consum de 5,4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 La inceput de septembrie am facut drumul acesta. aprox 1850 de km deoarece faceam plinu pe la 200-250 de km sa fim siguri ca nu ramanem undeva pe serpentine fara benzina am putut sa-mi fac consumul destul de des: - valorea minima 4,1 - valoarea max 4,7 Motorul s-a comportat bine. trebe mentionata ca plecarea a fost ceva de genu: miercuri - "merem in austria?" - "merem, cand pronim?" - "vineri dimineata!" - ...perfect! vineri la 7 dimi am iesit de la lucru... ma duc dorm 2 ore si putem pleca! Deci nu prea am avut eu timp sa pregatesc motorul asa ca in HU am mai intins un pic lantul pt ca am observat ca are deja un joc imnes. In AU am obs ca uleiul a ajuns sub nivelul minim (am cumparta cel mai scump ulei din viata mea 22 euro litrul) si la intoarcere am obs ca furca stanga scapa ulei Kilometraj actual: +92.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare, tocmai am facut primul meu consum Alimentat 10l, efectuat 185 de km pana in clipa care m-a lasat mobra la Favorit la stop Sfant e butonul RES Dupa calculele mele, am un consum de 5,4 Sa tii minte si sa ai grija sa nu se termine benzina intr-o depasire la 100km/h sau intr-o curba. Consumul e ok dar o sa fluctueze pe viitor datorita conditilor de trafic , experienta etc In rest @dragonlord faina tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 -alex- mersi ptr apreciere,asemeni si tie @vittore -cu siguranta se poate scoate un consum sub 6%,dar vorba ta,nu poti sa n-o mai ciupesti din cand in cand.la ultima tura am dus-o de vreo doua ori in 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Mi s-a rupt tumburusul ala de la cablul de ambreiaj... 1m 2 variante: ori repar tumburusul dar cine stie pentru cat timp ori cumpar un nou cablu de ambreiaj. As merge pe a 2 a varianta. Intrebarea mea unde gasesc asa ceva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Mi s-a rupt tumburusul ala de la cablul de ambreiaj... 1m 2 variante: ori repar tumburusul dar cine stie pentru cat timp ori cumpar un nou cablu de ambreiaj. As merge pe a 2 a varianta. Intrebarea mea unde gasesc asa ceva ?? Incearca la un magazin moto din localitatea ta sau in piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 am fost la 2 dar nu au pe stoc asa ceva, fac ei comanda si ar veni cam 170 ron, dar mai bine comand eu de pe bay si dau 20 de dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 am fost la 2 dar nu au pe stoc asa ceva, fac ei comanda si ar veni cam 170 ron, dar mai bine comand eu de pe bay si dau 20 de dolari De ce nu-ti iei de aici ? http://www.emoto.ro/piese-moto-si-accesorii/cabluri/cablu-ambreaj/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.