kreptor Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 adevarat zici frate... este o super motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 iata-ma , cand plec pe la Bistrita te anunt , Oradea e departe de Buc. motorul de 900 este de vis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 si functionarea robinetului e importanta ,verifica-l , curata-l , probabil predecesorii au facut modificari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara. aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi. verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat. te salut , am vazut intentiile tale dar prea tarziu , am alt motiv pt care nu ies inca , sunt in ghips de la schi !cand ma fac bine vin , am motoreta la Charles de Gaulle , sunt la Arc intr-un minut ! @Draku : printre vechituri n-ai cumva un butuc pt chei de buson benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi. verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor succes! Mersi @draku pt informatii. Trucul cu robinetul pe PRI inainte de pornire functioneaza. A pornit muuult mai usor, dupa vreo 5 zile cat a stat pe tusa. In legatura cu verificatul robinetului/membranei, sunt sigur ca am citit undeva cum se face, dar habar n-am unde. Daca stiti cumva, va rog. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Păi Divele noastre au pompă vacumatică!În mod normal poziția PRI ar trebui să rezolve problema, dar la mine nu prea contează... Poate fi o problemă dacă bateria e slabă...Se poate monta una electrică, dar parcă nu vreau să depind de fire, relee și altele..... Se poate monta o pompă manuală, cam cum era la Daciile vechi, să o poți amorsa manual după o pauză mai lungă, eventual mai sus pe circuitul de benzină, aproape de carburi? Sorry, nu știu să mă exprim mai tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 se desface , un lacatus priceput demonteaza butucul si remediaza problema . cauta in zona . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 se desface , un lacatus priceput demonteaza butucul si remediaza problema . cauta in zona . Nu vad nici un surub pe care sa-l desfac. A mai patit-o cineva? Cum ati rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul? Nu poti sa debloci ghidonul cu cheia sau cum ? Butucul este prins cu 2 suruburi cu capul "stelar" in partea de jos, uita-te de dedesubt la el si o sa le vezi! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Am rezolvat problema, si va explic si voua cum....Cel mai important lucru ptr. a deschide o incuietoare este sa folositi cheia originala. Nu ca mine care am incurcat cheia de la butucul meu cu o alta care semana...dar era de la fostul butuc. Si culmea ii ca nici macar n-am baut nimic... Si ca o completare...Vreau sa zic ca am o Diversion din 92 cu piese de pe una din 98. Daca mai tineti minte ca mi-o ars in iarna jumatate din el, acum a reanviat ca Phoenix. Acum asa-l si botez. My Phoenix...updatat, cu roata cu doua discuri de frana, saua originala, pompa electronica...etc. Parca am reinviat si eu... Drumuri bune si fara incidente de-amu-nainte! Editat Martie 19, 2012 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 @vittore: sorry, nu am piese de rezerva pt ea @robert_01: fara a demonta robinetul si rezervorul de pe mobra, verificarea se face asa: se scoate furtunul de alimentare a carburatoarelor din robinet, se pune o alta bucata de furtun in loc si se baga intr-o sticla, apoi se scoate furtunul de vacuum de la admisia cil 1 si se simuleaza vacuum-ul produs de motor. adica se ...suge... ... furtunul cu robinetul in pozitia ON sau RES benzina trebuie sa curga numai cand se face vacuum pe furtun. daca (nu)curge/pica (cu debit suficient), ai o problema trebuie demontat robinetul si verificata membrana sa nu fie gaurita/blocata sau prea multa mizerie depusa pe filtrele din rezervor in pozitia PRI a robinetului benzina trebuie sa curga oricum. mai exista o posibilitate, ce-i drept mai rara, dar merita amintita: gaurirea membranei si in acelasi timp etansarea incorecta a garniturii care inchide benzina. asta face ca benzina sa se scurga incetisor, pe furtunul de vacuum, in cilindru (in timp ce motorul e oprit, evident). fapt ce conduce la inecarea cilindrului respectiv si pornire proasta, cu fum mult. si in cele mai multe cazuri, benzina se infiltreaza in baia de ulei pa langa segmentii pistonului, dilueaza uleiul si.... de aici incolo va puteti imagina singuri ce inseamna o ungere proasta la un motor racit exclusiv cu aer stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am rezolvat cu cheia busonului de benzina , am luat un buson nou , la Oradea l-am gasit , baieti seriosi ,MotoBikeShop , detalii cand doriti . Editat Martie 21, 2012 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor. Curatate nu stiu, dar un reglaj i-a fost facut anul trecut (dupa ce-am luat-o) (nu mai tin minte cu curatatul carb. care a fost faza de nu s-a mai facut inainte de reglaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci 15w-50 sau 20w-50 mineral, max. semisintetic, marca o alegi tu! Intervalul la care se schimba este intre 4000-6500 km sau mai repede (preventiv) Sa nu uiti filtru de ulei nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Sintetic nu-i bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Sintetic nu-i bun? Exista posibilitatea sa patineze ambreiajul la modelul nostru + ca la motor racit exclusiv pe aer uleiul mineral disperseaza cel mai bine caldura. Editat Martie 22, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 in functie de anul fabricatiei , daca e mai veche de 10 ani de ex , normal ar fi sa-i pui ulei mineral , caci nici nu existau pe atunci uleiuri full sau semi sintetice , constructorul a zis 20w 50 pe care probabil nu-l mai gasesti , deci poti merge pe 10w 40 , Motul 5100 sau chiar 7100 . Schimbi la 5000 cu filtru cu tot . drumuri bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.