justme2009 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 caut o garnitura praf frina spate.este putin ciupita si nu as vrea sa o folosesc pe aceasta cu toate ca mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 gasesti la ,,distribuitoru,,numai ca trebie sa iei setul complet.si cred ca e mai bine asa. asta e nr lui de tel.0721218034. robert il cheama.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 din ce judet este?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 din mures. e singurul care mi-a adus set de garnituri ptr etrierul fatza la o honda de prin 84. setul complet. dar cel mai ok este sa-l suni cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 o intrebare ..care este cel mai bun fitru ulei champion,hiflo sau k&n?daca ar fi dupa pret ar merge k&n parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) o intrebare ..care este cel mai bun fitru ulei champion,hiflo sau k&n?daca ar fi dupa pret ar merge k&n parerea mea. pai toate isi fac treaba bine, diferenta consta in numele marcii. din punctul meu de vedere oricare. Editat Februarie 26, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 mnoah..cica vine vara.deci. unde si cand or sa se intilneasca diversionistii.TOTI DIVERSIONISTII. de 600 de 900 sau d care or mai fi ei.asa pentru o intrunire undeva departe d orce oras. e greu dar...nu imposibil.asteptam pareri si opinii. ala io ala io..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 in doua saptamani dispare zapada si le luam de coarne , din pacate putini proprietari de Diversion mai intra p-aici , sau citesc si nu intervin ! propun o intalnire la Sinaia de ex , o locatie numai buna pt bucuresteni , sau Sibiu ( cand ziua va fi destul de lunga sa ne intoarcem seara acasa ) si astfel pot veni si cei din TM , AR , CJ si pe unde-or mai fi ! apropos : acum 1.2 ani am fost aproape sa iau un XJ900 de la Pecica , Arad , n-a aparut noul proprietar p-aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 ai mare dreptate dom vitore...sunt absolut comvins ca au mai incercat si altii sa se adune intr-o comunitate de un anume model de motoreta si drept e ca este destul de greu..propunerea ta cu sinaia e f misto cu toate ca valea pravovei e plina d locuri frumuase si numa bune de campare. apropos.poate bagam una scurta simbata.se anunta 18 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Salutari cu farurile din conserva deocamdata! Va rog mult ajutati-ma cu cateva sfaturi pentru achizitionarea unei Yamaha xj 600 din 1991 si ma refer aici la ce anume sa imi concentrez atentia. daca exista anumite probleme specifice la care sa ma uit foarte atent/ sau sa ascult etc... De asemena va rog, daca ma imi puteti oferi ceva informatii despre piese de schimb(unde gasesc) - in primul rand si foarte urgent fiind CDI-ul - este modelul in care intra 2 mufe si vad ca este cam greu de gasit( din cate am vazut pe net)...si fara aprindere, nepornita nu vreau sa o cumpar. Multumesc frumos anticipat:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 nu o cumpara...s-ar putea sa dai mai multi bani decit te astepti.mai cauta si sigur vei gasi.sau ia-ti un gpz 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Salutare la toata lumea, Desi am un Diversion de 600 S de vreo 2 ani, nu am scris inca pe acest forum pana acuma. Idea e ca as dorii niste sfaturi de la cei in masura sa le ofere, mai exact vreu sa trec la categoria mai mare si mi-as dorii tot un Diverson, dar de 900, modelul S de dupa '94. Daca puteti sa ma ajutati cu ceva imresii, in special diferente fata de surata mai mica, cum se comporta la drumiri mai lungi, peste 1000KM per tura, consumul la drum in conditii normale de drum "a la Romania", si mai ales puncte slabe, daca exista. Mi-e tare drag acest motor, trebuie sa recunosc, asa ca as ramane tot la Diversion. Merci si astept parerile voaste!!! Asfalt uscat ca vine primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 adevarat zici frate... este o super motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 iata-ma , cand plec pe la Bistrita te anunt , Oradea e departe de Buc. motorul de 900 este de vis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 si functionarea robinetului e importanta ,verifica-l , curata-l , probabil predecesorii au facut modificari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara. aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi. verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat. te salut , am vazut intentiile tale dar prea tarziu , am alt motiv pt care nu ies inca , sunt in ghips de la schi !cand ma fac bine vin , am motoreta la Charles de Gaulle , sunt la Arc intr-un minut ! @Draku : printre vechituri n-ai cumva un butuc pt chei de buson benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi. verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor succes! Mersi @draku pt informatii. Trucul cu robinetul pe PRI inainte de pornire functioneaza. A pornit muuult mai usor, dupa vreo 5 zile cat a stat pe tusa. In legatura cu verificatul robinetului/membranei, sunt sigur ca am citit undeva cum se face, dar habar n-am unde. Daca stiti cumva, va rog. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese? Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...) Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Păi Divele noastre au pompă vacumatică!În mod normal poziția PRI ar trebui să rezolve problema, dar la mine nu prea contează... Poate fi o problemă dacă bateria e slabă...Se poate monta una electrică, dar parcă nu vreau să depind de fire, relee și altele..... Se poate monta o pompă manuală, cam cum era la Daciile vechi, să o poți amorsa manual după o pauză mai lungă, eventual mai sus pe circuitul de benzină, aproape de carburi? Sorry, nu știu să mă exprim mai tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 se desface , un lacatus priceput demonteaza butucul si remediaza problema . cauta in zona . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 se desface , un lacatus priceput demonteaza butucul si remediaza problema . cauta in zona . Nu vad nici un surub pe care sa-l desfac. A mai patit-o cineva? Cum ati rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul? Nu poti sa debloci ghidonul cu cheia sau cum ? Butucul este prins cu 2 suruburi cu capul "stelar" in partea de jos, uita-te de dedesubt la el si o sa le vezi! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.