Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese?

 

Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...)

 

Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara.

post-50874-0-63286100-1331544082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese?

 

Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...)

 

Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina. Ciudat... haynes zice ca n-am "Electric pump(1996-on UK models)". Acum mai ramane sa verific daca pompa asta merge bine si daca doar schimband membrana de vacuum reusesc sa ii fac pornirea mai usoara.

post-50874-0-63286100-1331544082_thumb.jpg

 

aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece

modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi.

verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet

ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vitoree...vii maine dupa amiaza la arc?miercurea trecuta am fost siiiiiiiiiiiiiiiiiiingur.singurel.cutremuru m-a prins pe banca bind cafea. ca de fumat m-am lasat.

te salut , am vazut intentiile tale dar prea tarziu , am alt motiv pt care nu ies inca , sunt in ghips de la schi !cand ma fac bine vin , am motoreta la Charles de Gaulle , sunt la Arc intr-un minut !

 

@Draku : printre vechituri n-ai cumva un butuc pt chei de buson benzina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia de ai pozat-o tu nu e pompa de benzina, ci este o electrovalva pentru circuitul de ulei care incalzeste benzina din carburatoare cand este prea rece

modelul din '93 are pompa de benzina mecanica, actionata de vacuum-ul creat pe admisia celui de al doilea cilindru. dealtfel si in poza se vede un furtun de vacuum la cilindrul doi.

verifica intai robinetul (apropos, vezi ca nu are pozitie de inchis, doar ON, RES si PRI), filtrul, apoi furtunul de vacuum ce merge de la cilindrul unu la robinet

ca proba, inainte de a porni motocicleta dupa ce a stat mai mult timp (cateva zile, cum ai scris) pune robinetul in pozitia PRI, asteapta 2-3 minute si apoi incearca sa o pornesti. sunt convins ca va porni mult mai usor

succes!

 

Mersi @draku pt informatii. Trucul cu robinetul pe PRI inainte de pornire functioneaza. A pornit muuult mai usor, dupa vreo 5 zile cat a stat pe tusa. In legatura cu verificatul robinetului/membranei, sunt sigur ca am citit undeva cum se face, dar habar n-am unde. Daca stiti cumva, va rog. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati incercat sa montati pompa de benzina la un diversion (in cazul meu Yamaha XJ 600 S 4BR din '93) ce vine cu membrana de vacuum? Am frecvent probleme la pornire - mai ales daca sta cateva zile si rezervorul nu e plin, in cazul asta nu se absoarbe suficienta benzina. Ma gandesc sa montez o pompa de benzina. A mai incercat cineva chestia asta? Am nevoie si de alte piese?

 

Am observat ca si membrana de vacuum e varza, robinetul nu prea isi face treaba. Pe inchis mai lasa sa curga pe ON la fel, deci in primul rand ar trebui sa schimba acea membrana (kit complet de reparatie). In alta ordine de idei, daca ar fi sa montez o pompa de benzina, s-ar impaca ea cu membrana de vacuum standard pt modelul asta (4BR din '93)? (Banuiala mea e ca da...)

 

Later edit: Tocmai am mai aruncat o privire la motoreta si se pare ca eu am pompa de benzina.

 

 

Păi Divele noastre au pompă vacumatică!În mod normal poziția PRI ar trebui să rezolve problema, dar la mine nu prea contează... Poate fi o problemă dacă bateria e slabă...Se poate monta una electrică, dar parcă nu vreau să depind de fire, relee și altele.....

Se poate monta o pompă manuală, cam cum era la Daciile vechi, să o poți amorsa manual după o pauză mai lungă, eventual mai sus pe circuitul de benzină, aproape de carburi? Sorry, nu știu să mă exprim mai tehnic.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se desface , un lacatus priceput demonteaza butucul si remediaza problema . cauta in zona .

Nu vad nici un surub pe care sa-l desfac. A mai patit-o cineva? Cum ati rezolvat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intampin o mica/mare problema la diversionul meu. Nu mai pot sa-i deblochez ghidonul. Ati mai patit asa ceva? Ce-as putea face? Se poate desface butucul?

Nu poti sa debloci ghidonul cu cheia sau cum ?

Butucul este prins cu 2 suruburi cu capul "stelar" in partea de jos, uita-te de dedesubt la el si o sa le vezi!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema, si va explic si voua cum....Cel mai important lucru ptr. a deschide o incuietoare este sa folositi cheia originala. Nu ca mine care am incurcat cheia de la butucul meu cu o alta care semana...dar era de la fostul butuc. Si culmea ii ca nici macar n-am baut nimic... :friends: Si ca o completare...Vreau sa zic ca am o Diversion din 92 cu piese de pe una din 98. Daca mai tineti minte ca mi-o ars in iarna jumatate din el, acum a reanviat ca Phoenix. Acum asa-l si botez. My Phoenix...updatat, cu roata cu doua discuri de frana, saua originala, pompa electronica...etc. Parca am reinviat si eu... Drumuri bune si fara incidente de-amu-nainte!

Editat de Gilbert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vittore: sorry, nu am piese de rezerva pt ea

@robert_01: fara a demonta robinetul si rezervorul de pe mobra, verificarea se face asa: se scoate furtunul de alimentare a carburatoarelor din robinet, se pune o alta bucata de furtun in loc si se baga intr-o sticla, apoi se scoate furtunul de vacuum de la admisia cil 1 si se simuleaza vacuum-ul produs de motor. adica se ...suge... :bounce: ... furtunul

cu robinetul in pozitia ON sau RES benzina trebuie sa curga numai cand se face vacuum pe furtun.

daca (nu)curge/pica (cu debit suficient), ai o problema

trebuie demontat robinetul si verificata membrana sa nu fie gaurita/blocata sau prea multa mizerie depusa pe filtrele din rezervor

in pozitia PRI a robinetului benzina trebuie sa curga oricum.

mai exista o posibilitate, ce-i drept mai rara, dar merita amintita: gaurirea membranei si in acelasi timp etansarea incorecta a garniturii care inchide benzina. asta face ca benzina sa se scurga incetisor, pe furtunul de vacuum, in cilindru (in timp ce motorul e oprit, evident). fapt ce conduce la inecarea cilindrului respectiv si pornire proasta, cu fum mult. si in cele mai multe cazuri, benzina se infiltreaza in baia de ulei pa langa segmentii pistonului, dilueaza uleiul si.... de aici incolo va puteti imagina singuri ce inseamna o ungere proasta la un motor racit exclusiv cu aer

stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. :moto:

 

Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-45527-0-76452200-1332350729_thumb.jpg

 

 

Am rezolvat cu cheia busonului de benzina , am luat un buson nou , la Oradea l-am gasit , baieti seriosi ,MotoBikeShop , detalii cand doriti .

Editat de Vittore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor.

 

Curatate nu stiu, dar un reglaj i-a fost facut anul trecut (dupa ce-am luat-o) (nu mai tin minte cu curatatul carb. care a fost faza de nu s-a mai facut inainte de reglaj).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci

15w-50 sau 20w-50 mineral, max. semisintetic, marca o alegi tu!

Intervalul la care se schimba este intre 4000-6500 km sau mai repede (preventiv)

Sa nu uiti filtru de ulei nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sintetic nu-i bun?

Exista posibilitatea sa patineze ambreiajul la modelul nostru + ca la motor racit exclusiv pe aer uleiul mineral disperseaza cel mai bine caldura.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in functie de anul fabricatiei , daca e mai veche de 10 ani de ex , normal ar fi sa-i pui ulei mineral , caci nici nu existau pe atunci uleiuri full sau semi sintetice , constructorul a zis 20w 50 pe care probabil nu-l mai gasesti , deci poti merge pe 10w 40 , Motul 5100 sau chiar 7100 . Schimbi la 5000 cu filtru cu tot . drumuri bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...