Ciprian_B Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Am intrebat aici fiindca voi stiti deja cam ce ar fi de verificat special pentru modelul asta. Mersi pentru ajutor. Nu o sa ma duc singur, iti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suciu Aurel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Salut.Am un xj 55o si incarca releul mai mult cu o jumate de volt,am pus baterie noua.O sa am probleme din aceasta cauza?Trebuie sa schimb releul?Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Ce inseamna cu jumate de volt mai mult? Cat e tensiunea de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Ce înseamnă jumătate de volt ...12,5..13,5...14,5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 Caut pt un XJ600S din1992 pinionul care este invartit de electromotor (demaror), idle gear este denumirea in engleza. Daca are cineva rog pe PM sau tel:0744-279667 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Buna ziua, sunt posesor de Yamaha XJ600S Diversion (an 1998) de cateva luni si carnet categoria A din `99. De cand am luat-o, am vazut ca era cazuta si reparata cu piese de prin vecini insa am zis ca se rezolva rapid, mai ales ca nu sunt chiar strain cu mecanica. E uite ca nu este chiar asa de simplu. Daca piese am gasit, ceva seccond (plastice si fieratanii), ceva noi de prin magazinele noastre (originale) si ceva de pe ebay.com, cu identificarea pieselor potrivite pentru modelul meu este un pic mai greu. Concret: ma poate ajuta cineva cu poze cu capeti de ghidon, originali pentru modelul din 1998? Eu am 2 feluri si nu stiu care este cel original pentru modelul meu. De asemenea as fi recunoscator daca ar putea cineva sa masoare catadioptrul de pe prelungirea aripa spate (cei care au asa ceva) si sa-mi spuna dimensiunile. Nu de alta dar cel din Japonia costa foaaaarte mult pentru ce stie sa faca. Multumesc anticipat pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Vad ca tii neaparat sa inlocuiesti cu piese originale Manualele de reparatie nu te-au ajutat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Nu trebuie neaparat original mai ales la capete ghidon... Eu zic sa -i pui capete ghidon custom.Stopuri spate era cineva pe forum care vindea sau cele facute de JMS.succes si ai facut o alegere buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Nu-i pune capete de ghidon mai usoare decat cele originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Care este influenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Eu am simtit un tremur in ghidon. Le-am 'abandonat' pe cele noi, after-market si am revenit la cele originale [masive, mai grele]. » Post actualizat in 19 Nov 2014 18:57Asa ceva am pus eu: https://www.louis.de/en/artikel/universal-bar-ends/10005300?list=27872334 Au costat vreo 10 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Capetele de ghidon corespunzatoare atenueaza vibratiile,iar cele foarte usoare nu au acelasi efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Asa arata originalele pe Diversion '94 : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) Multumesc tuturor pentru sugestii. Acum, sa ma explic: am observat ca imi "vobleaza" ghidonul daca ridic mainile de pe acesta, lucru care poate sa insemne urmatoarele: 1. cauciuc / janta descentrata 2. top case 3. rulmenti jug (nu stiu chiar cum se numeste axul care tine furca fata) 4. discuri de frana (sistemul de franare fata) 5. lantul roata spate 6. capeti de ghidon. Am pornit prin excludere si primul lucru care mi-a sarit in ochi erau cele doua capete care sunt diferite. Pe partea stanga am unul exact ca a lui @slyby (cu surub imbus) de pe modelul `94 iar pe cealalta parte am un capat mai rotunjor si cu surub philips in cap. Problema mea este ca nu stiu care este de pe modelul meu (anul 1998) si care nu este. Sau, care este original si care nu? Acum vad ca acel din stanga este de pe modelul din `94. Oare pe modelul `98 capetii sunt la fel? In ceea ce priveste stopul spate, m-am referit la catadioptru. Dupa masuratorile de pe flaps, vad ca ar cam fi bun unul ~50mm x ~70mm dar care are un picior central si unul mai mic pe o parte. Ciudat. Daca nu gasesc un stop original (poate pe ebay?!) am vazut ceva asemanator pentru biciclete (costa ~3 RON :-) ) Tind sa refac motocicleta cat se poate cu piesele originale. Insa sunt anumite piese care au preturi nejustificat de mari. Om vedea pana la urma! Editat Noiembrie 19, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) Gasesti destule poze: http://motoprofi.com/motospecspictures/yamaha/xj_600_s_diversion-2001.html# Nu cred ca au schimbat capetele. Verifica si presiunea in anvelope. Editat Noiembrie 19, 2014 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Multumesc foarte mult pentru ajutor. In ceea ce priveste manualele de reparatie, am acela de la Haynes si unul in franceza si inca unul care cred ca-i de la Yamaha. Sunt luate de aici de pe forum. Insa sunt prea stufoase. Nu am nervi de asa ceva. Poate cand ma bag la lucruri mai precise, eventual motor. Apropo, ce ulei folositi? Eu am bagat Repsol 20w50 mineral. Cand pornesc motocicleta bate destul de bine, mai ales ambreiajul. Insa dupa 5-10min de mers nu mai bate nimic. Am vazut pe alte forumuri ca recomanda 10w40 semisintetic sau chiar sintetic, indiferent de marca. Pe youtube am vazut unul care a bagat ulei Castrol pentru masina 10w40 in Bandit si cica e bun si ala. De aceea ma intereseaza ce bagati voi in el. In masina eu bagam LiquiMoly de ceva timp si am fost multumit. Tind sa bag si in motocicleta tot LiquiMoly. A incercat cineva? Editat Noiembrie 20, 2014 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 eu cred ca un 15w-50 semi sau 20w50 este cel mai bun pentru acest motor racit cu aer. Acelasi voblaj il am si eu atunci cind iau miinile de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Astazi am cautat prin magazine de biciclete si camioane acel catadioptru pentru aripa spate. Nu am gasit nimic care sa ma multumeasca. Daca nu gasesc de la alta Yamaha am sa comand piesa originala. Asta este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sxnet1 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 am eu un catadioptru(xj 900 care o tin de piese, dar sunt la fel) si cu ghidonul care ,,vobleaza" eu am scapat de el dupa ce am schimbat anvelopele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Vor veni la rand si anvelopele, pana la primavara. Nu-mi vinzi catadioptrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Capetele de ghidon originale sunt cele mari, cu imbus. Voblajul apare într-adevăr de la anvelope (o echilibrare la roți prinde bine) și de la rulmenții de jug (după ce i-am schimbat a dispărut total), dar nu și de la top case (am top case, nu am voblaj). Starea rulmenților de jug se verifică ușor, se pune motorul pe cricul central, se îngreunează spatele (rogi pe cineva să apese motorul, sau singur, pui ceva greutăți în spate) și cu roata față ridicată miști ușor de ghidon stânga-dreapta. În mod normal nu trebuie să se așeze singură într-o poziție ”preferată”, de obicei pe mijloc, cu ghidonul drept, ci trebuie să se miște liber și să stea acolo unde o lași... Sper că s-a înțeles ceva din frazele astea, în rest spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 S-a inteles destul de bine.Miine verific starea rulmentilor. La distante mai mari acest voblaj care nu-l simt ma oboseste fizic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Multumesc foarte mult pentru ajutor. In ceea ce priveste manualele de reparatie, am acela de la Haynes si unul in franceza si inca unul care cred ca-i de la Yamaha. Sunt luate de aici de pe forum. Insa sunt prea stufoase. Nu am nervi de asa ceva. Poate cand ma bag la lucruri mai precise, eventual motor. Apropo, ce ulei folositi? Eu am bagat Repsol 20w50 mineral. Cand pornesc motocicleta bate destul de bine, mai ales ambreiajul. Insa dupa 5-10min de mers nu mai bate nimic. Am vazut pe alte forumuri ca recomanda 10w40 semisintetic sau chiar sintetic, indiferent de marca. Pe youtube am vazut unul care a bagat ulei Castrol pentru masina 10w40 in Bandit si cica e bun si ala. De aceea ma intereseaza ce bagati voi in el. In masina eu bagam LiquiMoly de ceva timp si am fost multumit. Tind sa bag si in motocicleta tot LiquiMoly. A incercat cineva? salut, uite ce zice manualul de utilizare cu privire la ulei. dupa cum vezi cel de auto nu e recomandat. eu personal am folosit numai Eneos, 10W30 (cand am obtinut un consum de 3.8 litri la suta de km la un drum Arad-Bucuresti) si 10W40. bataia aia de ambreiaj e specifica acestui model. la a mea se aude destul de putin si numai la pornire, la rece, dupa aia dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Buna seara la toata lumea. Astazi am reusit in sfarsit sa "dezbrac" motocicleta. Am dat jos carenele ca sa vad cum sta pe dinauntru. Cum a fost trantita, fostul proprietar a reparata piesele sparte cu poxilina si o parte cu fibra de sticla. Am gasit multe magarii gen holzsuruburi prin carene si lipsa bucse de cauciuc sau sisteme de prindere originale. De aceea multe lucruri gen saibe, bucse sau clipsuri nu stiu cum arata si din ce sunt facute (nu prea vreau sa comand reperul de la Yamaha cu ~2EUR/saiba). De aceea va rog, daca are cineva Diva cu carenele jos, sa-mi spuna cum e prinsa in fata, deasupra farului (mai exact in ce?). La fel si in spate, la rezervor si sus, sub masca neagra. Daca are cineva si poze ar fi fantastic. Mai o rugaminte, aveti cumva un partlist pentru xj 600 s? Eu il am doar pentru N si tocmai partea cu carenele lispeste. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Ia vezu colegu' te ajuta asta? http://www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/50043695f8700209bc78c211/cowling-1 Daca nu, schimba mobra de pe acolo cu care o ai, desi seca nu cred ca difera de xj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.