mihai_prd Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Rugaminte. Care aveti pe acasa motociclete clasice-jalnice, cioparite, baza de restaurare sau restaurate sau stiti pe la prieteni asa ceva, va rog sa-mi trimiteti poze cu ele lamihai_prd mail , si sa scriti in drept fiecarie poze o scurta descriere despre ea, gen Simson Sport, 1963, proprietar nea Gica din Ph. Lucrez la un site si vreau sa postez acolo toate motocicletele noastre. Puteti sa-mi trimiteti si poze cu comuniste mai noi, de genul unui nipru, ural sau mz, o sa fac un album separat. Mesaj completat Daca aveti si poze vechi cu moto din Rom, le astept. Pana acum numa 1 sg om mi-a trimis poze, nu vreti sa va vedeti moto pe un site de moto clasice? Mesaj completat Hai ca s-a mai incumetat unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Eu zic ca nu ar strica daca am vedea si noi pozele. Poate asa e un imbold si pentru cei care umbla pe aici de ati trimite poze. Poate chiar postand pozele aici iti maresti albumul. Asta asa, ca o idee. Nu stiu daca merge, dar poate merita incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 Sunt poze care au aparut si pe forum. Aici e IFA BK lui Robert din Cluj. La ce-l de-al doilea expeditor de poze procesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Roberte,jos palaria.Mishto.Imi place la nebunie modelul asta de motor.Probabil ca asa o sa ajung si la BMW.Alea vechi,ca astea noi....Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Bunule... dar de asta... ce zici? cum iti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) sa fiu al dracului ce moto e ? inca de asta n-am vazut. scaunul e de la locu` lui? e 4T ? ca nu vad carb-admisia,dar are capac culbutori. interesant motor totusi cred ca e 2T .capacul culbutori ma deruteaza.oricum e prins cu 2 suruburi baga ceva date tehnice. Editat Noiembrie 10, 2009 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Sigur este un 4 timpi, dar m-a blocat si pe mine...sincer nu am vazut model ca asta si nici emblema de pe rezervor nu-mi spune prea multe! Scoate-ne neica din ceata! Oricum, este o piesa foarte rara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Sigur este un 4 timpi, dar m-a blocat si pe mine...sincer nu am vazut model ca asta si nici emblema de pe rezervor nu-mi spune prea multe!Scoate-ne neica din ceata! Oricum, este o piesa foarte rara! Ai dreptate, e un 4 timpi, si ai dreptate cand zici ca e rara, au fost fabricate doar 80 de bucati. Deja un user a spus marca, dar pe alt topic, dar a gresit modelul, care evident nu il poti sti decat cu actele in mana. Este un Hoffmann Gouverneur. Completare: Bancheta e modificata... dar au fost modele si cu bancheta si cu scaune independente. Editat Noiembrie 10, 2009 de scafbikes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 Superbă, sa tii de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Mai, de unde mama lu' Stefan cel Mare si Sfint le tot scoateti, ca-mi vin dracii pe voi si vin sa va fac un control la piele... Mai aveti multe aste' bijuterii dosite ca sa le dati cu lingurita joia si toamna la gurmanzi? Hai odata cu ele sus pe topic, sa vaza si ochiu' nostru ce n-a vazut Parisu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patratel 73 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 am gasit si eu un Hoffmann model 1951 ,125 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Mai, de unde mama lu' Stefan cel Mare si Sfint le tot scoateti, ca-mi vin dracii pe voi si vin sa va fac un control la piele...Mai aveti multe aste' bijuterii dosite ca sa le dati cu lingurita joia si toamna la gurmanzi? Hai odata cu ele sus pe topic, sa vaza si ochiu' nostru ce n-a vazut Parisu'! Control la piele nu cred ca o sa reusesti sa faci. Mai avem multe bijuterii dosite si da, zici bine de lingurita. Poate imi fac un obicei cu joia. Ca toate motocicletele care le-am postat pe diferite topicuri si aceasta e de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Control la piele nu cred ca o sa reusesti sa faci. Mai avem multe bijuterii dosite si da, zici bine de lingurita. Poate imi fac un obicei cu joia. Ca toate motocicletele care le-am postat pe diferite topicuri si aceasta e de vanzare. Super motorul.M-ai intrebat cum imi place.Imi place sa-l tii in colectia ta si sa-l expui la urmatoarea expozitie permanenta.Din pacate cineva cu bani multi va pune mana pe ea si eu nu voi mai apuca sa o vad pe viu.Felicitari.Nu am auzit de aceasta marca pina la acest topic.Baga si tu mai multe date despre el.Stii tu.date tehnice,perioada de fabricare,nr.de exemplare,etc.Nu de alta da sa mai aflam si noi ceva lucruri noi.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Super motorul.M-ai intrebat cum imi place.Imi place sa-l tii in colectia ta si sa-l expui la urmatoarea expozitie permanenta.Din pacate cineva cu bani multi va pune mana pe ea si eu nu voi mai apuca sa o vad pe viu.Felicitari.Nu am auzit de aceasta marca pina la acest topic.Baga si tu mai multe date despre el.Stii tu.date tehnice,perioada de fabricare,nr.de exemplare,etc.Nu de alta da sa mai aflam si noi ceva lucruri noi.Bunu. Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300. -MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu) -MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP -S 300, 298cc si 17 HP Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele. Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi) Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Imi surade ideea albumului.VAd ca nimeni nu s-a inghesuit cu modelul meu....sau au inceput sa dispara din ele.inainte de toate.Albumul acesta in ce consta(intelesam poze+date+nume bla bla) Va iesi vreodata si in varianta pe hartie?l-as cumpara.Sfatul meu:1 pagina cu poze 1 pagina cu descriere sau ma rog...fiecare ce stie sau un paragraf. o sa postez si eu poze+scris in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300. -MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu) -MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP -S 300, 298cc si 17 HP Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele. Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi) Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze... da scrie si o scurta istorie.cum ai intrat in posesia acestui super mootor.te invidiez.felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300. -MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu) -MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP -S 300, 298cc si 17 HP Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele. Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi) Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze... Cred ca o sa ti-o iei pe cocoase pentru motoarele din dotarea ta.Asta chiar este ceva deosebit.Multam pentru detaliile despre firma Hofman despre care chiar nu stiam.Iar din topicul lui Mihai ......se prefigureaza o carte.N-ar fi rau.Sa fie intr-un ceas bun.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Cred ca o sa ti-o iei pe cocoase pentru motoarele din dotarea ta.Asta chiar este ceva deosebit.Multam pentru detaliile despre firma Hofman despre care chiar nu stiam.Iar din topicul lui Mihai ......se prefigureaza o carte.N-ar fi rau.Sa fie intr-un ceas bun.Bunu. Multam de urari, sper sa nu doara prea tare... Imi pare rau dar nu am reusit sa ii fac filmuletul astazi, iar acuma e deja prea tarziu, e bezna afara. O sa incerc sa il fac cat de curand, dar nu se intrevede prea devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 Nu fac nici o carte, fac un album foto pe care o sa-l postez pe siteul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma numesc Mihai ,sunt din Targoviste si sunt proprietarul unui mz rt/3 fabricatie 1960. Supranumita si regina soselelor, aceasta motocicleta este in familia mea din 1960 cand a fost achizitionata de catre bunicul meu din magazin. In continuare incerc sa o pastrez cat de originala se poate, aducand mici adaptari la tehnologia noua fara a afecta in vreun fel starea acesteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 O mica erata asupra denumirii de "regina soselelor", de mult vroiam sa intervin, da am tot uitat. Desi DKW 125 si ulterior MZ125 si-au arogat pe parcursul anilor titlul de "regina", prima motocicleta din perioada belica care a primit acest supranume a fost BMW R61. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Exact, bine punctat! Am vrut de mult timp sa corectez asta insa deja m-am plictisit de polemici si injuraturi fara sens pe acest forum. Acum, fiindca vad ca mai stiu si altii acest adevar si ai luat tu taurul de coarne, te-ajut, il tin si io de coada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 O mica erata asupra denumirii de "regina soselelor", de mult vroiam sa intervin, da am tot uitat.Desi DKW 125 si ulterior MZ125 si-au arogat pe parcursul anilor titlul de "regina", prima motocicleta din perioada belica care a primit acest supranume a fost BMW R61. E buna chestia cu ierarhizarile. DKW 125 si sosiile lui ulterioare sunt regine la clasa 125 CC.BMW-ul este regina la o clasa superioara.Si asa mai departe.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Mah, terminati cu prostiile.., Mz-ul de 125 este Regina Soselelor tocmai pt ca Bmw-ul este Regele soselelor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Mah, terminati cu prostiile.., Mz-ul de 125 este Regina Soselelor tocmai pt ca Bmw-ul este Regele soselelor!!! Buna asta, buna rau...da' trebuie omologata la OSIM! Si-atunci "printisoru' " este CZ-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.