Sari la conținut

Album


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

Rugaminte.

Care aveti pe acasa motociclete clasice-jalnice, cioparite, baza de restaurare sau restaurate sau stiti pe la prieteni asa ceva, va rog sa-mi trimiteti poze cu ele lamihai_prd mail , si sa scriti in drept fiecarie poze o scurta descriere despre ea, gen Simson Sport, 1963, proprietar nea Gica din Ph. Lucrez la un site si vreau sa postez acolo toate motocicletele noastre.

Puteti sa-mi trimiteti si poze cu comuniste mai noi, de genul unui nipru, ural sau mz, o sa fac un album separat.

Mesaj completat

Daca aveti si poze vechi cu moto din Rom, le astept.

Pana acum numa 1 sg om mi-a trimis poze, nu vreti sa va vedeti moto pe un site de moto clasice?

Mesaj completat

Hai ca s-a mai incumetat unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu zic ca nu ar strica daca am vedea si noi pozele. Poate asa e un imbold si pentru cei care umbla pe aici de ati trimite poze. Poate chiar postand pozele aici iti maresti albumul. Asta asa, ca o idee. Nu stiu daca merge, dar poate merita incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu al dracului :)

ce moto e ? inca de asta n-am vazut.

scaunul e de la locu` lui?

e 4T ? ca nu vad carb-admisia,dar are capac culbutori.

interesant motor

totusi cred ca e 2T .capacul culbutori ma deruteaza.oricum e prins cu 2 suruburi :P

baga ceva date tehnice.

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este un 4 timpi, dar m-a blocat si pe mine...sincer nu am vazut model ca asta si nici emblema de pe rezervor nu-mi spune prea multe!

Scoate-ne neica din ceata! :P

Oricum, este o piesa foarte rara! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este un 4 timpi, dar m-a blocat si pe mine...sincer nu am vazut model ca asta si nici emblema de pe rezervor nu-mi spune prea multe!

Scoate-ne neica din ceata! ;)

Oricum, este o piesa foarte rara! :laugh:

 

Ai dreptate, e un 4 timpi, si ai dreptate cand zici ca e rara, au fost fabricate doar 80 de bucati. Deja un user a spus marca, dar pe alt topic, dar a gresit modelul, care evident nu il poti sti decat cu actele in mana. Este un Hoffmann Gouverneur.

 

Completare: Bancheta e modificata... dar au fost modele si cu bancheta si cu scaune independente.

Editat de scafbikes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, de unde mama lu' Stefan cel Mare si Sfint le tot scoateti, ca-mi vin dracii pe voi si vin sa va fac un control la piele...:laugh:

Mai aveti multe aste' bijuterii dosite ca sa le dati cu lingurita joia si toamna la gurmanzi?

Hai odata cu ele sus pe topic, sa vaza si ochiu' nostru ce n-a vazut Parisu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, de unde mama lu' Stefan cel Mare si Sfint le tot scoateti, ca-mi vin dracii pe voi si vin sa va fac un control la piele...:laugh:

Mai aveti multe aste' bijuterii dosite ca sa le dati cu lingurita joia si toamna la gurmanzi?

Hai odata cu ele sus pe topic, sa vaza si ochiu' nostru ce n-a vazut Parisu'!

 

Control la piele nu cred ca o sa reusesti sa faci. Mai avem multe bijuterii dosite si da, zici bine de lingurita. Poate imi fac un obicei cu joia. Ca toate motocicletele care le-am postat pe diferite topicuri si aceasta e de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Control la piele nu cred ca o sa reusesti sa faci. Mai avem multe bijuterii dosite si da, zici bine de lingurita. Poate imi fac un obicei cu joia. Ca toate motocicletele care le-am postat pe diferite topicuri si aceasta e de vanzare.

 

Super motorul.M-ai intrebat cum imi place.Imi place sa-l tii in colectia ta si sa-l expui la urmatoarea expozitie permanenta.Din pacate cineva cu bani multi va pune mana pe ea si eu nu voi mai apuca sa o vad pe viu.Felicitari.Nu am auzit de aceasta marca pina la acest topic.Baga si tu mai multe date despre el.Stii tu.date tehnice,perioada de fabricare,nr.de exemplare,etc.Nu de alta da sa mai aflam si noi ceva lucruri noi.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motorul.M-ai intrebat cum imi place.Imi place sa-l tii in colectia ta si sa-l expui la urmatoarea expozitie permanenta.Din pacate cineva cu bani multi va pune mana pe ea si eu nu voi mai apuca sa o vad pe viu.Felicitari.Nu am auzit de aceasta marca pina la acest topic.Baga si tu mai multe date despre el.Stii tu.date tehnice,perioada de fabricare,nr.de exemplare,etc.Nu de alta da sa mai aflam si noi ceva lucruri noi.Bunu.

 

Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300.

-MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu)

-MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP

-S 300, 298cc si 17 HP

Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele.

Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi)

Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze...

post-48458-1257963687_thumb.jpg

post-48458-1257963738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi surade ideea albumului.VAd ca nimeni nu s-a inghesuit cu modelul meu....sau au inceput sa dispara din ele.inainte de toate.Albumul acesta in ce consta(intelesam poze+date+nume bla bla) Va iesi vreodata si in varianta pe hartie?l-as cumpara.Sfatul meu:1 pagina cu poze 1 pagina cu descriere sau ma rog...fiecare ce stie sau un paragraf. o sa postez si eu poze+scris in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300.

-MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu)

-MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP

-S 300, 298cc si 17 HP

Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele.

Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi)

Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze...

da scrie si o scurta istorie.cum ai intrat in posesia acestui super mootor.te invidiez.felicitari :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu, mi-ar place si mie sa il tin in colectia mea privata, dar sunt alte motociclete care deja ocupa pozitia aia, iar cat de mult mi-ar placea nu pot sa exagerez. Cat despre Hoffmann, acesta este singurul model care a fost fabricat in intregime de Hoffmann, restul fiind motociclete cu motoare ILO intr-un singur piston si binecunoscutele scutere Vespa. Exista 3 variante de Hoffmann Gouverneur: MP 250, MP 250-2, S 300.

-MP 250 fabricat intre ´51-´54, 248cc si 11 HP (model care il am si eu)

-MP 250 fabricat doar in ´54, 248cc si 15 HP

-S 300, 298cc si 17 HP

Constructia acestei motociclete a dus firma Hoffmann catre familent, din cauza costurilor ridicate, probabil si motivul pentru care au fost construite asa putine. Pretul ei la vremea respectiva fiind cam acelasi cu al unu BMW de capacitate mare. De mentionat ca inginerul constructor al acestui model a mai proiectat si construit motorul de Victoria in V de 350cc (asezat ca motoarele de Moto Guzzi), un motor cu ax regal folosit la mai multe marci de motocicleta, dar si altele.

Motocicleta are suspensie semirigida, transmisie pe cardan, iar cutia de viteze este constuita in acelasi stil ca si cea de la Zundapp KS 600 (cu lanturi)

Maine fac un filmulet, sa auda tot poporul cum toarce. Pana atunci, mai ceva poze...

Cred ca o sa ti-o iei pe cocoase pentru motoarele din dotarea ta.Asta chiar este ceva deosebit.Multam pentru detaliile despre firma Hofman despre care chiar nu stiam.Iar din topicul lui Mihai ......se prefigureaza o carte.N-ar fi rau.Sa fie intr-un ceas bun.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa ti-o iei pe cocoase pentru motoarele din dotarea ta.Asta chiar este ceva deosebit.Multam pentru detaliile despre firma Hofman despre care chiar nu stiam.Iar din topicul lui Mihai ......se prefigureaza o carte.N-ar fi rau.Sa fie intr-un ceas bun.Bunu.

Multam de urari, sper sa nu doara prea tare... Imi pare rau dar nu am reusit sa ii fac filmuletul astazi, iar acuma e deja prea tarziu, e bezna afara. O sa incerc sa il fac cat de curand, dar nu se intrevede prea devreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-11230-1258050983_thumb.jpgpost-11230-1258051048_thumb.jpgpost-11230-1258051114_thumb.jpgpost-11230-1258051235_thumb.jpg

 

Ma numesc Mihai ,sunt din Targoviste si sunt proprietarul unui mz rt/3 fabricatie 1960. Supranumita si regina soselelor, aceasta motocicleta este in familia mea din 1960 cand a fost achizitionata de catre bunicul meu din magazin. In continuare incerc sa o pastrez cat de originala se poate, aducand mici adaptari la tehnologia noua fara a afecta in vreun fel starea acesteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica erata asupra denumirii de "regina soselelor", de mult vroiam sa intervin, da am tot uitat.

Desi DKW 125 si ulterior MZ125 si-au arogat pe parcursul anilor titlul de "regina", prima motocicleta din perioada belica care a primit acest supranume a fost BMW R61.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, bine punctat! Am vrut de mult timp sa corectez asta insa deja m-am plictisit de polemici si injuraturi fara sens pe acest forum.

Acum, fiindca vad ca mai stiu si altii acest adevar si ai luat tu taurul de coarne, te-ajut, il tin si io de coada! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica erata asupra denumirii de "regina soselelor", de mult vroiam sa intervin, da am tot uitat.

Desi DKW 125 si ulterior MZ125 si-au arogat pe parcursul anilor titlul de "regina", prima motocicleta din perioada belica care a primit acest supranume a fost BMW R61.

 

E buna chestia cu ierarhizarile.

DKW 125 si sosiile lui ulterioare sunt regine la clasa 125 CC.BMW-ul este regina la o clasa superioara.Si asa mai departe.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, terminati cu prostiile.., Mz-ul de 125 este Regina Soselelor tocmai pt ca Bmw-ul este Regele soselelor!!! :crack:

Buna asta, buna rau...da' trebuie omologata la OSIM! :)

Si-atunci "printisoru' " este CZ-ul? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...