Darkanian Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 ghidon dirt sau nu mie nu imi place cum arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Nici eu nu sunt vre-un fan KTM dar ideea sa cumperi din magazin o motocicleta de stunt, care se poate inscrie, e geniala. Dupa ce ca au vrajit o gramada la enduro si motocross acuma se baga si vor sa o ia inainte si la stunt. Ai dracu' austrieci sunt pusi pe marketing rau. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator jojo_davidoff Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 spunemi ceva ...un lucru care nu il fac bine ingineri de la KTM si care le strica fiabilitatea ??? ... povesteste-mi si mie despre fiabilitatea KTM is curios... exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici. faza cu setul nu prea o cred...daca ii pui ulei bun si ai rodaj facut ca la carte..setul te tine o gramada...adica mai multe luni ) ,nu una..de aceea,my rotax is rollin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici. Daca e vorba de Rey,toata lumea stie in ce stil merge el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Daca e vorba de Rey,toata lumea stie in ce stil merge el... Stai tu linistit ca oricare ar fi stilul de mers cre`ca nu sare de 10k fara set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici. 1.faza cu piulitele adika vibrati puternice care duc la mai multe complicati, cea mai simpla dintre ele find asta: faza cu suruburile ce se destrang .....pana la fisuri de cadru (intereseaza-te despre motocicletele VOR) asa k sa sti si tu ACEASTA ii o problema a tuturor monocilindricelor de capacitate medie si mare.... 2.sunt multe chesti ce pot duce la griparea motorului dar in principal sunt 2 chesti: racire ineficienta, lubrifiere insuficienta sau inexistenta(aici pot intra multe pompa apa avariata, termostat defect, radiator prea murdar ca sa mai poata raci apa, insuficient lichid de racire ,spargerea unui furtun sau a radiatorului,etc.) EXC-ul is motociclete de competitie, asadar nu conteaza prea mult fiabilitatea , au un singur scop PERFORMANTA si dupa cum sti si tu KTM sunt in top la motociclete off-road si deasemenea KTM ii marca cea mai dedicata in acest sens .... oricum io am o parere ff buna despre KTM si stiu de ce alte probleme de uzina KTM??? 3. nu am chesti personale cu tine si cu nimeni de aici deoarece ii un forum pe care se discuta despre motociclete( nu si despre motociclete, cum vad ca multi cred asta =>pagini de certuri,of-topic) asfalt uscat si toate cele bune Editat Noiembrie 16, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) exc125 e motocicleta de 125 si in jur de 40 de cai, este gandita in felul urmator: te urci pe ea, te dai pe camp si sari de behai cu acceleratia la max, peste cateva mii schimbi setul. Este facuta pt a oferi o experienta cat mai apropiata de motocicletele de competitie( care se resegmenteaza dupa un numar de ore de functionare si asta si la marci precum honda nu numai ktm ). Ktm duke si adventure sunt gandite pt viata de zi cu zi si eu nu cunosc oameni care sa se fi plans de ele. Editat Noiembrie 16, 2009 de roolrevolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) exc125 e motocicleta de 125 si in jur de 40 de cai, este gandita in felul urmator: te urci pe ea, te dai pe camp si sari de behai cu acceleratia la max, peste cateva mii schimbi setul. Este facuta pt a oferi o experienta cat mai apropiata de motocicletele de competitie( care se resegmenteaza dupa un numar de ore de functionare si asta si la marci precum honda nu numai ktm ). Ktm duke si adventure sunt gandite pt viata de zi cu zi si eu nu cunosc oameni care sa se fi plans de ele. apropo se schimba tot kit-ul piston, sigurante, bolt, SEGMENT( au doar un singur segment,cele mai multe din ele) asta de fapt inseamna pistoane ONLY FOR RACE => durata de viata de cateva ore ........... Editat Noiembrie 17, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclistcom Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 motorul pentru stunt ... are multe multe minusuri rezervor ca dracu .. nu te poti ridica pe el frana spate la mana nu vad frana spate la radiator nu vad barul din spate .... cam lung nu vad crash in exterior .. lateral .. pentru a proteja motorul la cazaturi farul nu-si are locul .... nu-mi place cum arata motorul .. parca nu ar fi de ktm .. parca ar fi de o chinazarie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 s-au schimbat vremurile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 motorul pentru stunt ... are multe multe minusurirezervor ca dracu .. nu te poti ridica pe el frana spate la mana nu vad frana spate la radiator nu vad barul din spate .... cam lung nu vad crash in exterior .. lateral .. pentru a proteja motorul la cazaturi farul nu-si are locul .... nu-mi place cum arata motorul .. parca nu ar fi de ktm .. parca ar fi de o chinazarie .. Stai chill ca sunt destui care se dau fara crash cage 12' si rapoarte din frabrica fara nici un stres. Ca n-ai vazut pe la noi asta e alta treaba, dar astia indiferent de ce ar avea pe ele tot n-ar ajunge la prformantele alea. Daca ar avea motorul ala tot ce zici tu acolo nu ti l-ai mai permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclistcom Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 pai daca zice motor de stunt .. ar trebuii sa fie de stunt .. sa aibe tot ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Si ce-ar fi sa fie motorul un Minarelli si sa fie bine? Minarelli de 125 ? Sper ca nu te gandesti la cele vechi,ca altele dupa 80' nu sunt... Si referitor la fiabilitatea EXC-ului,tine foarte mult de capul tau si de modul in care il folosesti. Ii dai ulei bun si cat trebuie (EXC-ul din cate stiu nu are pompa de ulei) si n-o lasi in frana de motor de la 13000 la 4-5000 te tine,dar sa nu va asteptati la fiabilitate de Rotax,pentru ca nici la capitolul putere nu le puteti compara...Am rotax,stiu ce poate si ce are nevoie un rotax,am avut o Honda CR 125,stiu ce putea motorul ala si stiu si de ce chestii avea nevoie...De obicei firmele precum KTM,Yamaha,Honda,etc. recomanda schimbarea pistonului la cateva ore de functionare (30-50)pentru a obtine puterea maxima a motorului,pentru ca dupa acele ore motorul incepe sa se uzeze si pierde din putere,dar aia nu inseamna ca moare,si daca nu il folosesti 100% pt. competitii mai merge mult si bine,depinde doar de ulei si stilul tau de condus.Numai bine PS:Cadrul VOR-urilor nu se fisura din cauza vibratiei,ci din cauza ca sunt niste motoare ft. puternice si ft.usoare,fata fiind mai tot timpul in aer,si cele de Motocross probabil si din cauza sariturilor.Numai bine(de tot de data asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Frumos motoru . Cred ca o sa aiba o vanzare , daca o mai fi si pretul acceptabil , super ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Minarelli de 125 ? Sper ca nu te gandesti la cele vechi,ca altele dupa 80' nu sunt... R125`u vine cu motor Minarelli, 15 cai, 4 timpi, 4 valve, injectie electronica Mikuni si la ora actuala este cel mai performant motor 125, 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Uhm , asa zic si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Stiam ca motorul de pe R125 e motor propriu Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 R125`u vine cu motor Minarelli, 15 cai, 4 timpi, 4 valve, injectie electronica Mikuni si la ora actuala este cel mai performant motor 125, 4T. m`ati innebunit cu ce vine R125-u!!! cu ce pleacaaa?; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Stiam ca motorul de pe R125 e motor propriu Yamaha... Nu-s in stare de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 frumoase motoretele.mi-ar place sa am una dintre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Or să apară la SMAEB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 26, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2010 Or să apară la SMAEB? Nu prea au cum sa apara la SMAEB decat daca le aduce importatorul KTM (si nu prea ar avea motive sa le aduca). Sunt prototipuri, nu motociclete de serie, si de obicei se prezinta la marile saloane internationale pentru a culege reactii din partea publicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.