Sari la conținut

KTM Project 125: austriecii intra in segmentul 125


Postări Recomandate

Nici eu nu sunt vre-un fan KTM dar ideea sa cumperi din magazin o motocicleta de stunt, care se poate inscrie, e geniala. Dupa ce ca au vrajit o gramada la enduro si motocross acuma se baga si vor sa o ia inainte si la stunt. Ai dracu' austrieci sunt pusi pe marketing rau. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator jojo_davidoff
:laugh: ;) spunemi ceva ...un lucru care nu il fac bine ingineri de la KTM si care le strica fiabilitatea ??? :P ... povesteste-mi si mie despre fiabilitatea KTM is curios...

exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici.

 

faza cu setul nu prea o cred...daca ii pui ulei bun si ai rodaj facut ca la carte..setul te tine o gramada...adica mai multe luni :crack:) ,nu una..de aceea,my rotax is rollin' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici.

Daca e vorba de Rey,toata lumea stie in ce stil merge el... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc125 2008 set la 5.000 ? prieteni care strang piulitele 1 data pe luna la LC4? Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales aici.

 

 

1.faza cu piulitele adika vibrati puternice care duc la mai multe complicati, cea mai simpla dintre ele find asta: faza cu suruburile ce se destrang .....pana la fisuri de cadru (intereseaza-te despre motocicletele VOR) asa k sa sti si tu ACEASTA ii o problema a tuturor monocilindricelor de capacitate medie si mare....

 

2.sunt multe chesti ce pot duce la griparea motorului dar in principal sunt 2 chesti: racire ineficienta, lubrifiere insuficienta sau inexistenta(aici pot intra multe pompa apa avariata, termostat defect, radiator prea murdar ca sa mai poata raci apa, insuficient lichid de racire ,spargerea unui furtun sau a radiatorului,etc.) EXC-ul is motociclete de competitie, asadar nu conteaza prea mult fiabilitatea , au un singur scop PERFORMANTA si dupa cum sti si tu KTM sunt in top la motociclete off-road si deasemenea KTM ii marca cea mai dedicata in acest sens .... oricum io am o parere ff buna despre KTM si stiu de ce :crack:

 

alte probleme de uzina KTM???

 

3. nu am chesti personale cu tine si cu nimeni de aici deoarece ii un forum pe care se discuta despre motociclete( nu si despre motociclete, cum vad ca multi cred asta =>pagini de certuri,of-topic)

 

asfalt uscat si toate cele bune :)

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc125 e motocicleta de 125 si in jur de 40 de cai, este gandita in felul urmator: te urci pe ea, te dai pe camp si sari de behai cu acceleratia la max, peste cateva mii schimbi setul. Este facuta pt a oferi o experienta cat mai apropiata de motocicletele de competitie( care se resegmenteaza dupa un numar de ore de functionare si asta si la marci precum honda nu numai ktm ). Ktm duke si adventure sunt gandite pt viata de zi cu zi si eu nu cunosc oameni care sa se fi plans de ele.

Editat de roolrevolv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc125 e motocicleta de 125 si in jur de 40 de cai, este gandita in felul urmator: te urci pe ea, te dai pe camp si sari de behai cu acceleratia la max, peste cateva mii schimbi setul. Este facuta pt a oferi o experienta cat mai apropiata de motocicletele de competitie( care se resegmenteaza dupa un numar de ore de functionare si asta si la marci precum honda nu numai ktm ). Ktm duke si adventure sunt gandite pt viata de zi cu zi si eu nu cunosc oameni care sa se fi plans de ele.

 

apropo se schimba tot kit-ul piston, sigurante, bolt, SEGMENT( au doar un singur segment,cele mai multe din ele)

asta de fapt inseamna pistoane ONLY FOR RACE => durata de viata de cateva ore ...........

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

motorul pentru stunt ... are multe multe minusuri

rezervor ca dracu .. nu te poti ridica pe el

frana spate la mana nu vad

frana spate la radiator nu vad

barul din spate .... cam lung

nu vad crash in exterior .. lateral .. pentru a proteja motorul la cazaturi

farul nu-si are locul ....

nu-mi place cum arata motorul .. parca nu ar fi de ktm .. parca ar fi de o chinazarie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul pentru stunt ... are multe multe minusuri

rezervor ca dracu .. nu te poti ridica pe el

frana spate la mana nu vad

frana spate la radiator nu vad

barul din spate .... cam lung

nu vad crash in exterior .. lateral .. pentru a proteja motorul la cazaturi

farul nu-si are locul ....

nu-mi place cum arata motorul .. parca nu ar fi de ktm .. parca ar fi de o chinazarie ..

Stai chill ca sunt destui care se dau fara crash cage 12' si rapoarte din frabrica fara nici un stres.

Ca n-ai vazut pe la noi asta e alta treaba, dar astia indiferent de ce ar avea pe ele tot n-ar ajunge la prformantele alea.

Daca ar avea motorul ala tot ce zici tu acolo nu ti l-ai mai permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce-ar fi sa fie motorul un Minarelli si sa fie bine? :D

 

Minarelli de 125 ? Sper ca nu te gandesti la cele vechi,ca altele dupa 80' nu sunt...

 

Si referitor la fiabilitatea EXC-ului,tine foarte mult de capul tau si de modul in care il folosesti. Ii dai ulei bun si cat trebuie (EXC-ul din cate stiu nu are pompa de ulei) si n-o lasi in frana de motor de la 13000 la 4-5000 te tine,dar sa nu va asteptati la fiabilitate de Rotax,pentru ca nici la capitolul putere nu le puteti compara...Am rotax,stiu ce poate si ce are nevoie un rotax,am avut o Honda CR 125,stiu ce putea motorul ala si stiu si de ce chestii avea nevoie...De obicei firmele precum KTM,Yamaha,Honda,etc. recomanda schimbarea pistonului la cateva ore de functionare (30-50)pentru a obtine puterea maxima a motorului,pentru ca dupa acele ore motorul incepe sa se uzeze si pierde din putere,dar aia nu inseamna ca moare,si daca nu il folosesti 100% pt. competitii mai merge mult si bine,depinde doar de ulei si stilul tau de condus.Numai bine

PS:Cadrul VOR-urilor nu se fisura din cauza vibratiei,ci din cauza ca sunt niste motoare ft. puternice si ft.usoare,fata fiind mai tot timpul in aer,si cele de Motocross probabil si din cauza sariturilor.Numai bine(de tot de data asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minarelli de 125 ? Sper ca nu te gandesti la cele vechi,ca altele dupa 80' nu sunt...

 

R125`u vine cu motor Minarelli, 15 cai, 4 timpi, 4 valve, injectie electronica Mikuni si la ora actuala este cel mai performant motor 125, 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Or să apară la SMAEB?

 

Nu prea au cum sa apara la SMAEB decat daca le aduce importatorul KTM (si nu prea ar avea motive sa le aduca). Sunt prototipuri, nu motociclete de serie, si de obicei se prezinta la marile saloane internationale pentru a culege reactii din partea publicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...