Sari la conținut

pierd din putere cand mobra este subturata...


Postări Recomandate

Cam aceleasi simtome le are si a mea. Dar a mea are o scuza, e Ducati. Momentan e in service, daca reuseste sa o rezolve te anunt ce si cum. Verdictul dat in alt service a fost ca trebuie schimbat ECU, ceea ce ar fi foarte trist, asa ca am cerut si o a doua opinie.

;) asta-i buna... despre "Agustina" e vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
eu sunt inginer electronist... rezulta de aici ca sunt mecanic???

 

Si reparatiile la mobra unde le faci? La service Honda? Faptul ca nu ai diploma de mecanic nu inseamna ca nu esti mecanic sau ca nu stii mecanica. Din pct meu de vedere una e sa ai diploma si sa fii bata si una e sa nu ai diploma dar sa fii meshter.

Ce nu inteleg e alta, cum dreaq nu e mecanic dar e inginer (banuiesc ca s-a referit la inginer mecanic). Daca e inginer constructor degeaba ii explici ca nu intelege nimic.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si reparatiile la mobra unde le faci? La service Honda? Faptul ca nu ai diploma de mecanic nu inseamna ca nu esti mecanic sau ca nu stii mecanica. Din pct meu de vedere una e sa ai diploma si sa fii bata si una e sa nu ai diploma dar sa fii meshter.

Ce nu inteleg e alta, cum dreaq nu e mecanic dar e inginer (banuiesc ca s-a referit la inginer mecanic). Daca e inginer constructor degeaba ii explici ca nu intelege nimic.

auzi? dar altceva decat sa te miri de una sau alta poti? un sfat util? ceva? de comentat vad ca esti in stare! pana mea! abtineti-va daca nu aveti nimic constructiv de spus! chiar nu ma intereseaza mirarile tale! te rog sa te miri pe alte topicuri!

asta este valabil pentru toti desteptii offtopic si de asemenea pentru cei care nu stiu ce este acela respect!

cautati-va alte topicuri!

Editat de Chopper Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp ai pierdut pe forum cautand sfaturi si pareri mai bine dadeai fuga la cel mai apropiat service,nu este o problema grava si sunt sigur ca se rezolva repede si ieftin, your choice ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp ai pierdut pe forum cautand sfaturi si pareri mai bine dadeai fuga la cel mai apropiat service,nu este o problema grava si sunt sigur ca se rezolva repede si ieftin, your choice ;)

 

esti chiar asa de sigur ca la "cel mai apropiat service" as fi rezolvat aceasta problema simpla, repede si ieftin??? cam cat din experienta mea cu service-uri vrei sa-ti povestesc? ai fro' doua zile asa?

cred ca sunt multime de motoretisti care sunt de acord cu mine!

 

Du mobra la service, daca n-ai bani de service vinde-o si ia-ti tricicleta ca sa nu cazi :)

 

dragule... dupa cum ziceam, de mistouri sunt gramada capabili! iar tu nu dai dovada de a fi capabil si de altceva!

multa bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

esti chiar asa de sigur ca la "cel mai apropiat service" as fi rezolvat aceasta problema simpla, repede si ieftin??? cam cat din experienta mea cu service-uri vrei sa-ti povestesc? ai fro' doua zile asa?

cred ca sunt multime de motoretisti care sunt de acord cu mine!

 

Cand ti-ai luat mobra nu ai luat in calcul si problema sensibila a reparatiilor moto din Romania? sau doar ti s-a parut cool?

 

 

dragule... dupa cum ziceam, de mistouri sunt gramada capabili! iar tu nu dai dovada de a fi capabil si de altceva!

multa bafta si asfalt uscat!

 

Vrei sa ne cunoastem sa vezi de ce sunt(em) capabil? ;)

 

On topic, vad ca ai Savage. asta e o mobra simpla, un carbelitor si o bujie. Oricine o poate repara.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ingerule, de la robinetul de benzina pleaca trei furtune? Pe unul din aceste furtune este vreo "dracie" la care se conecteaza fire electrice? Verifica cu atentie daca : intra in rezervor fire electrice, daca este vreo priza, cupla pe rezervor. Sper sa nu ai indicator de nivel benzina pe motocicleta. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama pentru ca aici avem o problema foarte simpla .Desfunda jiglerele si curata carburatoarele .Mai bine decat sa dati 1000 de sfaturi cu mersul la service orice barbat stie macar sa faca aceasta operatiune asa ca nu mai stresati fata si mai bine v-ati oferi sa o ajutati.

 

 

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stereotip mai mare nu puteai sa zici.

jicloare infundate - pai cu jicloare infundate carburatoarele nici nu ar functiona.

 

solutia e atat de simpla si omul in loc sa desfaca sta si se cearta pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde ma uit pe toate posturile iti dau cu parerea si te certi ... tare bucuros as fii sa te vad cu o problema minora la moto si sa iti dea toti sfaturi si sa faca bascalie pe postul tau ... Stereotip-ul este un lucru si faptul ca am aprobat ideile celor care au vrut sa ajute este alt lucru.

 

Si ca sa iti demonstrez cele spuse aici astept sa postezi raspunsul tau sarcastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

1. incercand sa o las usor din acceleratie, asta dupa ce am mers constant o perioada, in loc sa-i scada turatiile, cresc usor si apoi scad... ;)

2. daca o turez mai mult inainte sa schimb vitezele problema se diminueaza, sau nu se mai intampla.

......

Salut, daca doresti explicatii corecte, atunci tu insati trebe sa dai detalii corecte, amanuntite, cat mai multe... (De cand face asa, este legat de alimentarea cu benzina de la o anumita pompa, face la cald/rece, sarcina maxima/medie, daca tragi putin socul ce se intampla? Apoi culoarea, bujiei a tobei, etc). Ai scris putine de motor, dar prea multe despre altele ce nu intereseaza.

Ignora-i pe cei ce te sicaneaza, de cele mai multe ori scriu ca sa scrie...

Eu cred dupa putinele indicii date, ca ai probleme de alimentare, alimentarea carburilor nu este liniara(este diferita functie de sarcina/turatie), ai benzina dar n-ai debit in anumita situatie cand nu sunt indeplinite anumite conditii.. Cauzele pot fii diverse... incearca pt inceput, un jet de aer comprimat pe furtunele de alimentare(catre rezervor), scoate si filtrul de aer si fa o tura, vezi ce se intampla! Daca merge apoi dupa un timp reapar necazurile vei stii de un de vin! Daca la nivelul carburilor sunt site de filtrere, trebe si acestea suflate. Daca ai filtru de benzina uitate in el si vezi ce gasesti... scrie ce ai facut si ce ai otinut, apoi mai v-bim. E foarte posibil ca doar un singur carburator sa-ti faca necazuri, ai intreruperi de forta partiale nu totale( cum le spui tu"rafale de vant").

Daca nu vrei sa mergi la un service moto, te inteleg(am si eu o experienta neplacuta) dar in cazul acesta v-a trebui sa inveti singura sa-ti intretii motorul.

Intreaba mai departe si sigur te v-a sfatui cineva, in timp ve-i capata si experienta! @Belbody cred ca-i cel mai aproape de adevar. Succes in continuare!

 

 

...daca motorul ar avea benzina ar functiona corect...

...asa-i!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde ma uit pe toate posturile iti dau cu parerea si te certi ... tare bucuros as fii sa te vad cu o problema minora la moto si sa iti dea toti sfaturi si sa faca bascalie pe postul tau ... Stereotip-ul este un lucru si faptul ca am aprobat ideile celor care au vrut sa ajute este alt lucru.

 

Si ca sa iti demonstrez cele spuse aici astept sa postezi raspunsul tau sarcastic.

 

nenea, eu am raspuns primul pe acest topic, ceilalti nu au facut decat sa mai adauge sau sa repete ce am zis eu.

ce vrei de la viatza mea?

am zis ca problema e pe alimentare din primul post.

 

daca vrei sa vezi cum functioneaza un carburator si ai sa intelegi ca un carburator cu jicloare INFUNDATE nu are cum sa functioneze. deloc. Motocicleta in cauza functioneaza, problemele sunt intermitente, da in nas cand si cand si explicatie mai decenta decat:

 

NU SE ALIMENTEAZA CU BENZINA - VERIFICA TRASEUL DE BENZINA - nu cred ca exista.

 

 

Si odata ce dau sfaturi pe aici inseamna ca problemele minore sau majore la motocicleta mi le rezolv singur...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni va rog frumos! Sunt mii de topicuri in care lumea se cearta! Va multumesc tuturor celor care si-au facut timp sa-mi raspunda si sa incerce sa impartaseasca din experientele lor... pe de alta parte, dupa cum zicea bunica-miu: cate degete la o mana nici unul nu seamna...

Nu puteti sa fiti de acord unul cu celalalt, nu se poate ca toata lumea sa fii trait acelasi gen de experiente, fie ele moto sau nu, asa ca va rog: cu respect catre ceilalti... daca nu aveti aceeasi parere asta nu inseamna ca in anumite conditii nu se poate ca si unii si ceilalti sa aiba dreptate...

 

ref la detalii, da! este posibil sa nu fi dat detalii suficiente... (evenimentele sunt la mine in cap, este greu de mi le imaginez ca si cand nu as sti nimic despre asta si as vrea sa stiu totul... ) asa ca sa reluam:

 

Motorul nu a fost pornit o vreme indelungata, am schimbat bateria apoi bujiile, fisele sunt ok si am pornit-o. a plecat mai greu insa a luat-o pana la urma. motivul ar putea sa fie si acela ca de cand am luat-o a avut o hiba la soc... (azi am incercat sa scot carburatoarele dar m-am oprit din lipsa de timp, insa am ajuns la soc si am vazut ca era destul de incarcat cu reziduuri si se pare ca dupa ce am umblat la el s-a rezolvat si blocajul...)

sa revenim...

Initial am alimentat la Petrom, am plecat cu robinetul pe rezerva si a facut ceva fitze dupa 40-60 de km parcursi (deci motorul era cald), afara era o temperatura ok, si vorbesc acum doar de senzatiile de rafale de vant.

Apoi am oprit motorul si dupa aprox 1-2 ore l-am pornit iarasi si atunci a facut fitze imediat... a inceput povestea aceea cu bagat intr-a-ntaia, si tras de acceleratie si... nimic! adica s-a turat putin si apoi a murit. Si cu cat trageam mai tare cu atat murea.. gadilata din ambreiaj si acceleratie, pana la urma a luat-o. A mai facut de cateva ori (7-10) in decurs de o jumatate de ora si apoi s-a potolit. Gandindu-ma ca ar putea fi carburatoarele, tushti la Mol, cumpara ceva solutie ("Fuel injector & Carburetor cleaner" se numeste) si... am si facut plinul (Nu alimentez decat in situatii de maxima lipsa in alte benzinarii decat Mol, Omw, Petrom). Dupa asta nu a mai facut fitze rau de tot... adica 3-4 ori si numai la viteze mai mari.

A doua zi a trebuit sa ne intoarcem in Bucuresti, vremea mai nasoala, am lasat mobra sa se incalzeasca bine, a facut ceva fitze undeva pe la 60-70km/h, ca am stat in urma unei parlite de dacii si de fiecare data cand vroiam sa o depasesc acceleram si :) murea. Insa ceva mai incolo am constatat ca daca o accelerez mai mult inainte sa schimb vitezele nu mai face chiar asa de rau...

Si am ajuns acasa si am postat. Cam asta e!

Maine probabil ma apuc iarasi de desfacut (abia invat si eu bine unde sunt diversele :))) si incerc sa dau jos si sa curat carburatoarele... sa vedem ce gasim acolo! ;)

Va tin la curent si inca o data multumesc mult tuturor celor care-si fac timp sa ma ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie cand te apuci de desfacut carburatoarele sa fii atenta la ce de unde scoti ca sa nu le ametesti cand e sa le pui la loc. Daca nu te pricepi foarte bine, mai bine mergi la careva care a mai facut chestia asta ( chiar si la un prieten ceva, nu neaparat la un service) pentru ca altfel poti sa faci mai mult rau. Atentie si la curatat in sine, daca nu ai mai facut operatiunea poti sa le ametesti mai rau, sa nu cureti cum trebuie sau cu ce trebuie. Am vazut cazuri cand propietarii au umblat sa curete si dupa se mirau ca merge mobra mai prost, si de fapt pusesera pe dos sau deloc niste piese din carburatoare. Good luck!

PS: ar fi bine daca ai da jos si rezervorul si l-ai curata pentru ca se poate sa aiba diverse depuneri pe fund, si mergand pe rezerva sa fi tras gunoaiele in carburatoare. Ca sa nu traga si restul de chestii, e bine sa-l dai jos si sa-l cureti si pe el.

PS2: Ce spui tu puteau sa fie doar simple simptome de ramas fara benzina ( daca ai mers pe rezerva 60 de km). Stii foarte clar ce rezerva ai, cati litrii de benzina? Ai mai mers cu ea vreodata sa ramana complet fara benzina sa vezi cum face? Eu cand am patit-o prima data am crezut ca saraca isi da duhul si se strica motorul la cum facea, nu tragea si se auzea total altfel, din soprana devenise bariton ;) . Am crezut ca cine stie ce i-am facut sau cine stie ce a patit. Cand de fapt ramasese fara benzina si trebuia comutata pe rezerva. E cam prost sistemul asta cu robinet, pentru ca daca nu i-ai facut consumul ca sa stii cam cand ar trebui sa intre pe rezerva, iti poate face figura cand ti-e lumea mai draga. Invata sa o asculti si sa iti dai seama cam cum face cand deja incepe sa nu se mai alimenteze corect ( scade turatia, nu mai trage, etc...) ca sa nu te mai ia prin surprindere.

Sa imi zici ce si cum, ca sunt curioasa ce avea pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...