scaf Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 salut !, mi-am achizitionat un ural ...dar : trebuie sa-i reglez supapele ...am cautat pe net de mi-a venit rau insa nu am avut noroc sa gasesc ce ma interesa ... va rog care stiti ... spuneti-mi cum se fac reglajele la ural ...ma refer asa ca la prosti ca asa mi-a spus un mos ca se regleaza admisia la 0.1 si evacuarea la 0.2 dar pus in fata motorului am constat ca lucrurile nu-s chiar asa cum credeam adica am pus volanta la semn ...si de acolo ...dilema (care este pozitia la care trebuie sa reglez admisia si evacuarea si pe care piston ) ... ce si cum trebuie reglat ... asta e motoru' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 In primul rand felicitari pentru Ural, e din principiu o motocicleta foarte buna. Supapele se regelaza simplu: Desfaci un capac. Invarti arborele cotit, dand usor cu piciorul la pedala. In momentul cand unul din culbutori intra cu totul, o sa vezi ca celalat culbutot are joc. Ei, acu desfaci cu cheie de 10 sau 12 piulitele doar atat cat sa poti sa le reglezi la loc. Le verifici cu lera. Admisie si evacuare 0.1mm! Strangi nu foarte tare, dar destul ,si dupa ce ai strans mai verifici cu lera. Acum invarti pana se inchide asta si are joc celalat. Apoi faci la fel, si la celalat capac. Atentie: jocul la culbutori se face la rece. Schimbul de ulei la cald. 2 L fix, nu mai mult de motor 20W50, cu tot cu uleiul de la filtrul de ulei. 900-1L maxim la cutie , ulei de cutie. 110ml maxim la grup , ulei de cutie de cea mai buna calitate, sa scrie pe el API GL5. Ural_650.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Mai 14, 2006 Autor Share Postat Mai 14, 2006 .....si dintr-o data se facu' lumina !!! mercic aleco.....imi sunt de mare folos ...raman dator cu o p.s. unii spun ca e bine ...alti ca nu este bine sa bag ulei sintetic ...ai idee cum e mai bine pt motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 umfla naibii roata pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 umfla naibii roata pe spate chiar asa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 .....si dintr-o data se facu' lumina !!! mercic aleco.....imi sunt de mare folos ...raman dator cu o p.s. unii spun ca e bine ...alti ca nu este bine sa bag ulei sintetic ...ai idee cum e mai bine pt motor ? daca nu-ti curge baga-i sintetic altfel degeaba il pui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 din ce am citit teoria nu ai voie sa schimbi tipul uleiului intre mineral si sintetic. Adica daca i-ai pus mineral de la inceput, mineral ii pui pana la moarte, cel mult semisintetic. Daca i-ai pus sintetic, cu sintetic il tii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 (editat) @zidule :....asa arata roata dupa ce a stat 2 ani ! ...ca in poza abia o adusesem ..daca va uitati mai bine ..nici carburatoarele nu sunt puse ... ...azi ...i-am curatat supapele ca dupa atata timp prinsesera mizerie ...mai am ceva verificari de facut frane, baterie ...d-astea si dupa aia ..brum brum .... Editat Mai 15, 2006 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 pai merge sa pui mineral si dup-aia sintetic, problema e ca de la sintetic nu mai poti reveni, teoretic.Vezi cum merge, daca consuma ulei mai mult de 100ml la 100km, nu baga sintetic ca te costa. In rodaj nu se baga sintetic fiindca intervine in proces si-l amana. Uleiul sintetic este mai "shear stable" deci isi pastreaza in timp calitatile. Pe cand cel mineral in timp destul de scurt isi pierde vascozitatea , de la SAE 50 la 40 spre exemplu. Vezi ca a dat Axa cu Scame un atasamnet cu o lucrare despre uleiuri. Io am o lucrare si mai interesanta despre uleiurile pentru comuniste. In ea pe langa avantajele uleiului sintetic se mai spune ceva: ca totusi uleiul mineral cu particulele sale mai mari ar pastra o lubrifiere mai buna in rulmenti cu role de la ambielaj. Si se recomanda si mai socant, uleiul monograd pentru motorul cu ambielaj, cum avem noi. Dar cred ca merge ok si un Elf 20W50 din carfur, doar ca il schimb mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 ma bag si io.cred ca er fi bun un mineral,deoarece tehnologia care exista facea motoarele cu tolerante mari,asa ca un mineral(DE CALITATE)este f bun dat vascozitatii mai mari,si in plus nu iti trebuie multigrad,ca te dai max 3 luni din an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 eu am facut deja 3 luni anul asta, asta inseamna ca trebuie sa ma opresc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BACDAVA Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Nu baga sintetic ca ala nu face vapori iar la motoarele cu ungere prin barbotaj vaporii de ulei sunt f importanti. Daca nu ai rezolvat cu jocul la supape te pt ajuta eu( for free ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.