Sari la conținut

Probleme de ciclistica


Postări Recomandate

ce motocicleta au modificat? cine a testat-o? care au fost testele?

 

Choperele sunt frumoase, ;) stau bine pe sosea datorita greutatii totale si in special a centrului de greutate plasat jos dar in romanica nu prea avem drumuri de aceea e preferabil enduro-touring.

 

-chopperele au masa foarte mare, distribuita pe o lungime foarte mare => moment de inertie mare pe axa Z lucru care le face foarte stabile, respectiv foarte greu de manevrat, performante dinamice slabe, confort

-ampatament foarte mare => stabilitate mare, manevrabilitate scazuta.

-caster angle exagerat de mare => estetica super?, manevrabilitate scazuta, incapacitatea suspensiei fata de a absorbi denivelarile

-aerodinamica slaba => disconfort la viteze mari

-suspensii neperformante,

-masa prea mare a rotii spate, suspensie spate prea "scurta" incapacitatea de a mentine roata spate pe drum, incapacitatea de a absorbi denivelarile.

-pozitie foarte comoda (in afara de cele pe care stai rastignit)

-centru de greutate jos, saua jos, foarte usor de tinut in pozitie verticala (tinand cont de masa considerabila)

Deci chopperele sunt duse in extrem, asa ca daca modifici ceva la ele nu e gaura in cer.

E ca si cum ai pune un spoiler pe dacie. Face rau, dar nu prea conteaza.

 

-Chopperele sunt frumoase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi puteti spune, va rog, ce probleme pot aparea la un ZZR600 daca il mai las cativa cm?

Toti prietenii mi-au spus ca apar celebrele probleme de ciclistica si ca nu e bine, ca mai ales la viteze de 150+, roata imi poate intra in voblaj... Si la motorele sport nu se recomanda... :angry:

Cum as putea proceda, astfel incat sa o las mai jos, si in acelasi timp sa nu afectez ciclistica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune, va rog, ce probleme pot aparea la un ZZR600 daca il mai las cativa cm?

Toti prietenii mi-au spus ca apar celebrele probleme de ciclistica si ca nu e bine, ca mai ales la viteze de 150+, roata imi poate intra in voblaj... Si la motorele sport nu se recomanda... :angry:

Cum as putea proceda, astfel incat sa o las mai jos, si in acelasi timp sa nu afectez ciclistica?

 

pentru 2-3-4 cm nu se merita sa umbli la suspensie, lasa-l asa in timp ai sa te inveti cu el, o sa iti fie mai greu la inceput dar usor usor ai sa te inveti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 2-3-4 cm nu se merita sa umbli la suspensie, lasa-l asa in timp ai sa te inveti cu el, o sa iti fie mai greu la inceput dar usor usor ai sa te inveti ...

 

Pai eu ma gandeam la ceva mai multi cm... Gen 6-7, plus sa mai modific si saua, sa scad si din ea inca vreo 2-3. Problema nu este de confort, pentru ca m-as putea obisnui, dar daca nu ajung decat cu varful degetelor jos, este foarte posibil s-o scap la primul semafor.

Kawasaki En500 (cruiser), cea pe care o am acum este mult mai joasa decat ZZR600 si are si centrul de greutate mult mai jos, dar si p-asta am lasat-o din furca inca 8 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ma gandeam la ceva mai multi cm... Gen 6-7, plus sa mai modific si saua, sa scad si din ea inca vreo 2-3. Problema nu este de confort, pentru ca m-as putea obisnui, dar daca nu ajung decat cu varful degetelor jos, este foarte posibil s-o scap la primul semafor.

Kawasaki En500 (cruiser), cea pe care o am acum este mult mai joasa decat ZZR600 si are si centrul de greutate mult mai jos, dar si p-asta am lasat-o din furca inca 8 cm.

 

Dan Honciuc, un brasovean care a facut turul lumii pe un LC4 anul trecu avea aceeasi problema> motorul era inalt si la stopuri statea intr - un picior. Cand s a intors l am intrebat daca nu l a deranjat acest lucru si mi a spus ca totul tine de.. echilibrul mental> s-a obisnuit cu problema si a depasit o. Subliniez> omul a plecat ca incepator, pe motocicleta. in jurul lumii. Tragi ce concluzii vrei din asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Honciuc, un brasovean care a facut turul lumii pe un LC4 anul trecu avea aceeasi problema> motorul era inalt si la stopuri statea intr - un picior. Cand s a intors l am intrebat daca nu l a deranjat acest lucru si mi a spus ca totul tine de.. echilibrul mental> s-a obisnuit cu problema si a depasit o. Subliniez> omul a plecat ca incepator, pe motocicleta. in jurul lumii. Tragi ce concluzii vrei din asta...

 

Este incurajator, dar totusi... LC4 are o greutate de 150 - 160 kg cu plinul facut, in timp de ZZR-ul are o greutate de 210 - 220 kg, tot cu plinul facut. Plus ca e diferenta mare intre ele, KTM-ul e mai ingust si il poti cuprinde mai bine, in timp ce ZZR-ul e mai "grasut" si mult mai puternic. :(

Apoi mai e diferenta si intre cei care conduc; eu am in jur de 53 de kg, si 1.58 m, plus inca un mic amanunt... Sunt fata... Cata forta sa am eu daca se lasa "putin mai mult" dracia intr-o parte?

 

Merci pentru incurajare oricum. :angry:

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este incurajator, dar totusi... LC4 are o greutate de 150 - 160 kg cu plinul facut, in timp de ZZR-ul are o greutate de 210 - 220 kg, tot cu plinul facut. Plus ca e diferenta mare intre ele, KTM-ul e mai ingust si il poti cuprinde mai bine, in timp ce ZZR-ul e mai "grasut" si mult mai puternic. :lol:

Apoi mai e diferenta si intre cei care conduc; eu am in jur de 53 de kg, si 1.58 m, plus inca un mic amanunt... Sunt fata... Cata forta sa am eu daca se lasa "putin mai mult" dracia intr-o parte?

 

Merci pentru incurajare oricum. :(

pai tocmai ca esti fata, bati putin din pleoape si se ridica singur motorul (no pun intended :P)

 

si eu am aceeasi problema, bine, sunt mai inalt, dar tot nu prea ajung bine jos. am oroare de anumite benzi de pe aici care sunt pur si simplu santuri. ma pozitionez dinainte sa stau cu roata in ele, sa nu cumva sa pun piciorul in gol, ca m-am dus. totusi, inghit in sec si merg mai departe. motor am vrut, motor am :angry:

am facut eu un rationament la inceput, cand ma gandeam si eu sa o cobor:mai bine ma chinui la semafor si ma bucur de motor in mers, asa cum a fost el gandit, decat sa stau linistit la semafor si sa ma gandesc tot timpul ca e posibil sa fi facut ceva nasol si in curba care vine sa pup asfaltul.

stiu, nu e tocmai relevant, dar ajuta la psihic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colega, cred ca am gasit o rezolvare pt problema ta. 11 cm cred ca sunt mai mult decat suficienti, din moment ce ai zis ca te descurci cu 8 ca sa stai in ambele picioare. verdele te prinde?

 

/uploads/mo...32483_thumb.jpg

 

nici nu strica ciclistica si mai sunt si de vanzare :laugh:

 

/index.php?...38874"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ma gandeam la ceva mai multi cm... Gen 6-7, plus sa mai modific si saua, sa scad si din ea inca vreo 2-3. Problema nu este de confort, pentru ca m-as putea obisnui, dar daca nu ajung decat cu varful degetelor jos, este foarte posibil s-o scap la primul semafor.

Kawasaki En500 (cruiser), cea pe care o am acum este mult mai joasa decat ZZR600 si are si centrul de greutate mult mai jos, dar si p-asta am lasat-o din furca inca 8 cm.

 

Bai de ieri pot sa zic ca am mers pe ambele, si sincer zzr-ul e mai stabil in mers si chiar si pe loc, fata de EN, am mers ieri cu un EN, pe langa faptul ca mi-a luat ceva sa ma invat cu el, pozitia mi se pare de cacao si echilibrul la viteze mici e cam inexistent sau foarte greu de obtinut, zzr-ul e intradevar cam vaca, dar e mult mai stabil(in mers si pe loc) si mult mai usor de tinut(cand esti calare), singura problema o sa o ai la miscatul motorului cu motorul oprit. In timp ai sa te inveti cu el, ii pui niste buloane pentru siguranta si ... avanti!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colega, cred ca am gasit o rezolvare pt problema ta. 11 cm cred ca sunt mai mult decat suficienti, din moment ce ai zis ca te descurci cu 8 ca sa stai in ambele picioare. verdele te prinde?

 

/uploads/mo...32483_thumb.jpg

 

nici nu strica ciclistica si mai sunt si de vanzare :)

 

/index.php?...38874"

 

:huh:

Am incercat si cu asa ceva, dar cand e frig afara ce fac? :laugh:

 

Bai de ieri pot sa zic ca am mers pe ambele, si sincer zzr-ul e mai stabil in mers si chiar si pe loc, fata de EN, am mers ieri cu un EN, pe langa faptul ca mi-a luat ceva sa ma invat cu el, pozitia mi se pare de cacao si echilibrul la viteze mici e cam inexistent sau foarte greu de obtinut, zzr-ul e intradevar cam vaca, dar e mult mai stabil(in mers si pe loc) si mult mai usor de tinut(cand esti calare), singura problema o sa o ai la miscatul motorului cu motorul oprit. In timp ai sa te inveti cu el, ii pui niste buloane pentru siguranta si ... avanti!

 

Pai mie mi se pare mersul pe EN floare la ureche, chiar si la viteze mici, si printre masini... ;)

Inseamna ca mersul pe un ZZR nu ar cam trebui sa-mi faca probleme. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...