Sari la conținut

Probleme Simson....scartzaie?!


MadRider
 Share

Postări Recomandate

Ei bine....as avea nevoie de niste informatii de la voi si o sa o iau cu inceputul...

Mi-am facut motorul...asamblat (piston, segmenti, cilindru la cota, refacut ambielaj, schimbat rulmenti si semeringuri), reglat, dat lichide (benzine, ulei)....si intr-un tarziu pornit...ma rog...toate bune si frumoase dar...cand dau la pedala sau invart motorul scartzaie....e un scartzait "de cauciuc"....se freaca un cauciuc de um metal...eu banuiesc ca sunt semeringurile...mai are cineva vreo idee? pentru ca pana acum eu nu am auzit semeringuri sa faca galagie....

Problema nr. 2: am pornit motorul prima data, a mers f bine cateva minute...l-am oprit...l-am pornit...a mai mers..l-am oprit...iar l-am pornit.....a mers inca reo 10 minute si a murit...si nu mai reusesc sa il pornesc la pedala...incearca sa porneasca....da cateva explozii si moare....cand vrea sa o ia si incerc sa accelerez moare...sa fie oare din cauza benzinei? am bagat de la o statie vestita pt acantitatea mare de apa din benzina...

Mentionez ca am verificat totul....aprindere....scanteie...carburatie...si nu am reusit sa ii dau de capat...

Editat de MadRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. scoate capacul de la culbutori si verifica daca ai ulei sus pe rampa

ca daca nu ai ungere, esti om, trebuie sa desfaci si sa verivici circuitul de ungere

2. daca nu mai porneste poate s-a dereglat aprinderea (s-o fi desfacut vreun surub)

sau plutitorul de la carburator s-o fi blocat si atunci e inecat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! lasa-l sa mai mearga un timp,daca ai pus simeringuri romanesti asa face {mai ales cel din spate dinspre cutie},,,la cea de-a doua problema : daca toate reglajele de carburatie si aprindere sunt corecte ,cred ca ar fi doua cauze una cum spuneai si tu benzina si a doua e posibil ca rotorul de la magnetou sa se ''demagnetizeze''si nu mai porneste decat impinsa... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. scoate capacul de la culbutori si verifica daca ai ulei sus pe rampa

ca daca nu ai ungere, esti om, trebuie sa desfaci si sa verivici circuitul de ungere

2. daca nu mai porneste poate s-a dereglat aprinderea (s-o fi desfacut vreun surub)

sau plutitorul de la carburator s-o fi blocat si atunci e inecat

1. Ulei am sus ca ii cuge pe langa rama de culbutori..deci ungeer am sigur....am inecrca-o si inainte de a pune chiulasa....imi bga ulei sus si numai daca dau la pedala...

2. Aprinderea nu s-a dereglat....verificat-o cu aparat de masura...merge brici...si plutitorul merge...ca daca ar fi blocat ar curge carburatorul...oricum l-am desfacut si pe ala cand am vazut ca nu porneste....nu-i ala

 

salut! lasa-l sa mai mearga un timp,daca ai pus simeringuri romanesti asa face {mai ales cel din spate dinspre cutie},,,la cea de-a doua problema : daca toate reglajele de carburatie si aprindere sunt corecte ,cred ca ar fi doua cauze una cum spuneai si tu benzina si a doua e posibil ca rotorul de la magnetou sa se ''demagnetizeze''si nu mai porneste decat impinsa... B)

1. Da sunt semeringuri romanesti si cred ca chiar ala din spate face galagie...

2. Nu cred ca e demagentizat...am o scanteie brici...chiar si atunci cand nu dau energic la pedala....se poate sa prinda aer fals inre carb si chiulasa si de acolo sa ii faca figuri? Am 3 garnituri acolo:2 de carton f subtire si intre ele una de klingherit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aer fals sau joc la supape.

Lasa joc mai mare (0.25mm) pina se mai rodeaza ciorsu'.

Garniturile se taseaza de la temperatura si efectul este ca dispare jocul la culbutori.

Vezi socul daca-ti inchide.

vreun arc de la centrifuga sarit dupa scurta perioada de functionare, si aprinderea iti sare la avans maxim imediat ce-i dai pedala>>>nu vei reusi sa-l pornesti desi are ceva simptome

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aer fals sau joc la supape.

Lasa joc mai mare (0.25mm) pina se mai rodeaza ciorsu'.

Garniturile se taseaza de la temperatura si efectul este ca dispare jocul la culbutori.

Vezi socul daca-ti inchide.

vreun arc de la centrifuga sarit dupa scurta perioada de functionare, si aprinderea iti sare la avans maxim imediat ce-i dai pedala>>>nu vei reusi sa-l pornesti desi are ceva simptome

Intr-adevar...ai foartre mare dreptate....numai ca:

- am desfacut carburatorul....l-am curatat tot si inainte de a-l porni pt prima data si dupa ce nu a mai vrut sa o ia...si socul inchide perfect iar toate orificiile sunt desfundate...

- jocul la supape l-am reglat si l-am verificat.....e bun...poate putin mai mare...dar merge pt moment...

- aprinderea am desfacut-o si intr-adevar...avansul centrifugal mergea putin cam greu....dar l-am uns si merge brici si ala....cu toate astea nici asa nu a vrut sa o ia....

In concluzie....eu cred ca singurele probleme ar putea fi:

- aer fals intre carb si chiulasa;

- benzina de proasta calitate;

- ajunge ulei in cilindru deasupra pistonului (lucru putin probabil) si benzina nu poate arde bine.

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suprafata de contact a carburatorului cu chiuloasa se deformeaza in timp. ia pune carburatorul ala pe ceva perfect plan, si vezi daca "se lipeste" perfect. eu am prelucrat carburatoarele de la a mea, erau strambe rau. cred ca puteam sa pun si sapte garnituri fara sa etanseze ceva.

 

cu ulei in cilindru porneste.

 

iti da ceva rateuri? pe carb sau toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri nu da deloc...ori dau la pedala si nu se aude nika ca si cum ar fi mort de tot ori incearca sa porneasca...cand cum...daca nu il accelerez cam tot la a 3-a incearca cate ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca as subscrie la faza cu aerul fals. Eu mi-am mancat nervii cu asta. Verifica totusi si distanta dintre platini. La a mea distanta recomandata in carte s-a dovedit prea mare, am micsorat-o si a pornit. B)

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...si aici e problematica treaba...distanta dintre platini la mine e de 1.5-2 mm....dar pana acum mi-a mers excelent cu distanta asta...de cand il am tot asa e (cama a fost polizata de fostul proprietar si daca o fac mai mica platina mi se deschided de 2 ori/ciclu). O sa mai incerc in weekend cand ajung acasa cu alta benzina..si daca nu merge o sa incerc sa etansez cu silicon carburatorul de chiulasa (cu ajutorul garniturilor bineinteles). Pana atunci insa mai astept pareri, sugestii, comentarii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altadata cand ai sa montezi semeringuri pune un strat ff subtire de vasilina pe corpul pe care trebuie sa etanseze...si ai sa vezi ca nu o sa mai scartaie nik B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am patit niciodata de astea asa ca nu m-am gandit ca ar putea scartzazai....am trecut cu vederea....cu toate astea s-ar putea totusi strica semeringurile? Dupa o perioada de functionare nu o sa ajunga putin ulei sa unga zona aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu fiu chiar offtopic, pentru ca am inteles ca ai verificat temeinic aprinderea, insa la mine mai aparea din cand in cand o problema. In spatele magnetoului e o cruce de cauciuc, care evident nu era originala si mi se busea des. Faza e ca din cand in cand nu se faramita de tot ci numai atat cat sa permita un mic joc ce-mi deregla aprinderea. Weird, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ciudat deloc...mie sincer mi se pare ceva normal sa se strice pt ca rotorul magnetoului opune rezistenta..oricum pt a nu mai avea probleme fa-ti crucea aia din ceva material care se deformeaza elastic putin (eu am folosti material de ala din care sunt facuti slapii...intra putin fortat dar merge fara joc..si nici nu se strica). Oricum..cu toate astea...cat se poate dedregla aprinderea....simsonul merge bine chiar daca aprinderea e f dereglata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost si de aprinderea originala de simson.merge super(aprinderea).dar nu o pot monta pt ca imi lipseste cuplajul de la axul aprinderii cu epuratorul.Are ca un fel de X pe el in care se cupleaza cei 2 piciorusi ai axului cu epuratorul.Daca aveti piesa de care zic sa ma nuntati ca as vrea sa o cumpar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorva de x-ul de mai sus il poti face singur f usor...fie din materialul enuntat mai sus fie din plastic, textolit, aluminu (aici e mai greu), etc...te costa vreo 10-20 de minute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refer la piesa aia conica din duraluminiu care se fixeaza pe axul(care e de la sitributie,asa am inteles) si care seamana(mi-a zis cineva) cu o piesa conica prin care se fixeaza magnetoul pt faruri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles nimic din ceea ce ai zis. Intai documenteaza-te apoi hai si zi-ne si noua despre ce e vorba sa vedem daca te putem ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu m-am documentat.la capatul axului (care iese din cutia aprinderii) si care are forma de X se ataseaza un X din plastic.X-ul cupleaza axul aprinderii cu nustiu ce con al epuratorului.mie conul ala imi trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...cred ca stiu despre ce e vorba...dar nu are nici o legatura cu farurile....ala are un canal de pana interior deci de facut...nu cred ca se prea poate face....se pare ca ramane cum ai zis tu...sa il cumperi..eu nu cred ca am de ala....mai intreaba...fa un topic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctu meu de vedere aia este o piesa destul de importanta pt acest motor......de facut cam greu sa o faci pt ca daca nu o faci bine ai sa plangi langa motor si el nu o sa porneasca(este esential pt aprindere).....cel mai bine este sa-l cumperi de la cineva..daca are cineva asa ceva B) spor la cautat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...asa e fara ea nu am cum sa pornesc motorul. O are un prieten,dar ca sa o dea jos mi-a zis ca trebbuie sa desfaca primul capac de dupa aprindere(parca umbli la distributie pe acolo) si el are motorul pus pe cadru.asa ca trebuie sa astept sa i se strice distributia ca sa imi dea si mie dracia aia de piesa....el are aprindere de scuter pusa pe axul ambielajului.oricum pana termin eu motocicleta mai sunt vre 2 sapt.asa ca inca nu crizez.astept sa se gaseasca cineva care ovinede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa o scoti si asa....e posibil sa reusesti....eu am reusit la al meu cand a fost nevoie...si pe langa asta...aveam un prieten cu simson care atunci cand scotea aprinderea o scotea cu tot cu piesa aia (involuntar), pt ca crucea aia de cauciuc sau din ce era facuta strangea pe amandoua axurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...