bandit red Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Dupa cum se arata vremea intocmai ca o invitatie la drumetie, am studiat putin hartile si am incalecat pe sa. Am ales un traseu foarte frumos: Paltinu - Valea Doftanei - Salele - Cheia. Un traseu tipic de enduro cu cateva portiuni mai dificile de care am trecut cu bine. Vremea superba, peisaje de vis, salbaticie, noroi......toate ingredientele ce-l poate face pe un endurist fericit. Sa speram ca vremea va tine in continuare cu noi si poate .....vom strange mai multi prieteni cu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) Salut! M-am uitat putin pe harta si vad ca ati fost pe drumul forestier care trece prin Pasul Predelus. Pentru a iesi la Sacele, este de ajuns sa urmaresti drumul sau apar intersectii fara idicatoare, moment in care te bazezi pe noroc? Editat Noiembrie 22, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 cum s-a descurcat transalpu in noroaiele alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Saptamana trecuta am fost si eu pe acolo. S-a stricat rau de tot drumul ala, acu cativa ani puteai sa-l faci lejer aproape cu orice tip de motor. Salut! M-am uitat putin pe harta si vad ca ati fost pe drumul forestier care trece prin Pasul Predelus. Pentru a iesi la Sacele, este de ajuns sa urmaresti drumul sau apar intersectii fara idicatoare, moment in care te bazezi pe noroc? Dupa ce treci de pas e f simplu, urmaresti firul de apa la vale. Inainte de pas am avut cateva ezitari. Eu am avut un GPS si ne-a dat o idee care dintre variante e aia buna. Dar eu zic ca te descurci si fara, intalnesti destul de multi oameni pe acolo, poti sa mai intrebi. Si drumurile care mai apar pe acolo se termina destul de repede, sunt in general drumuri facute pt exploatarile forestiere. Te intorci si o iei pe dincolo cand iti dai seama ca ai gresit. cum s-a descurcat transalpu in noroaiele alea ? Daca au trecut un CBF 600 si un ER-5 pe acolo, cum crezi ca s-a descurcat Transalpul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 ai dreptate "Vremea superba, peisaje de vis, salbaticie, noroi......toate ingredientele ce-l poate face pe un endurist fericit." unii au fost ca niste catelani scapati din cusca dupa care au trecut la adulmecarea aerului curat de la munte iar altii au preferat baile de namol (cica fac bine la reumatism si la ten) din pacate ziua se apropie de sfarsit, dar ce ne puteam dori mai mult ? sa ajungem cu bine acasa a, da ... si sa facem un pic de curatenie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2009 Saptamana trecuta am fost si eu pe acolo. S-a stricat rau de tot drumul ala, acu cativa ani puteai sa-l faci lejer aproape cu orice tip de motor. Dupa ce treci de pas e f simplu, urmaresti firul de apa la vale. Inainte de pas am avut cateva ezitari. Eu am avut un GPS si ne-a dat o idee care dintre variante e aia buna. Dar eu zic ca te descurci si fara, intalnesti destul de multi oameni pe acolo, poti sa mai intrebi. Si drumurile care mai apar pe acolo se termina destul de repede, sunt in general drumuri facute pt exploatarile forestiere. Te intorci si o iei pe dincolo cand iti dai seama ca ai gresit. Daca au trecut un CBF 600 si un ER-5 pe acolo, cum crezi ca s-a descurcat Transalpul ? ......sau nu te intorci si treci direct prin exploatarea forestiera, dac ai cu ce. Nu avem poze de acolo pentru ca nu a avut cine sa ne faca. Concentrarea noastra era prea mare sa razbatem prin namolul de 50 cm lasat in urma de autogredel. Cu CBF 600 va ajunge namolul peste axa rotilor, fara gluma. Traseul este excelent, de preferat sa il faci nu dupa o perioada de ploi. Vorba amicului meu Mihai. " Nu te ratacesti daca urmezi directia firelor de inalta tensiune. Duc spre Brasov"! Oricum a fost memorabila cursa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 ......sau nu te intorci si treci direct prin exploatarea forestiera, dac ai cu ce. Nu avem poze de acolo pentru ca nu a avut cine sa ne faca. Concentrarea noastra era prea mare sa razbatem prin namolul de 50 cm lasat in urma de autogredel. Cu CBF 600 va ajunge namolul peste axa rotilor, fara gluma.Traseul este excelent, de preferat sa il faci nu dupa o perioada de ploi. Vorba amicului meu Mihai. " Nu te ratacesti daca urmezi directia firelor de inalta tensiune. Duc spre Brasov"! Oricum a fost memorabila cursa.... Pai chiar a trecut namolul de ax inclusiv la 19' pe fata F-ului. Mai nasol a fost cu spatele cu lantul ingropat in namol. Noroc ca imediat dupa exploatare urmeaza trecerea prin rau si se spala. Dar sincer nu aia mi s-a parut partea cea mai rea ci ultima parte a urcarii pe covor de frunze moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 23, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2009 Pai chiar a trecut namolul de ax inclusiv la 19' pe fata F-ului. Mai nasol a fost cu spatele cu lantul ingropat in namol. Noroc ca imediat dupa exploatare urmeaza trecerea prin rau si se spala. Dar sincer nu aia mi s-a parut partea cea mai rea ci ultima parte a urcarii pe covor de frunze moarte. Transalp-ul s-a descurcat onorabil. Sunt curios cum se descurca BMW-ul 650F pe trasee de acest gen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Multumesc pentru raspuns, pare simplu, probabil si este. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Transalp-ul s-a descurcat onorabil. Sunt curios cum se descurca BMW-ul 650F pe trasee de acest gen ? Pai cam ca Transalpul presupun. Depinde si de cauciucuri pentru portiunile de noroi si pietre cu covor de frunze, depinde de incarcatura, depinde de rider. Am trecut fara damage zona deci as putea atasa acelasi calificativ onorabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am fost pe drumul respectiv (cica DJ !!! my ass) acum vreo luna. Ca sa nu te ratacesti la urcare tre' sa tii drumul care arata a "principal" cu o singura exceptie: cand la un moment dat drumul pare sa mearga spre dreapta iar spre stanga se face unul cu tablita pe care scrie "forestier Doftanita". Asta e singurul loc in care ne-am incurcat si noi, fiind ulterior indrumati de muncitorii de la o exploatare. Deci trebuie urmata Valea Doftanitei. Inrest mu e nicio problema. La coborare cu atat mai putin, cox la vale fara jena, drept inainte pana la asfalt. BMW-ul F650 care a fost cu mine s-a descurcat fara absolut nicio problema. KLE-ul meu la fel. Am avut noroc sa nu fie noroi mai gros (adanc) de 10 cm nicaieri. Partea cea mai distractiva (ca nu-i pot spune dificila) a fost aia de care zice Melciu, zona de urcare mai serioasa acoperita de frunze uscate sub care nu se vedeau pietrele si bolovanii, ceea ce ar putea crea surprize neplacute. Pe mine unul nu m-au deranjat dar stiu un caz de F650 intins un pic la umbra in zona aia... Oricum, nu cred ca e indicat sa te arunci pe acolo cu ceva sub nivelul de off road al unui enduro touring. In rest zona e superba. A, si atentie la ATV-uri. Ne-am intalnit cu doua grupuri, dintre care unul nu stiu de ce avea impresia ca noi tre' sa ne dam la o parte sa treaca ei, cu toate ca noi urcam din greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 24, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2009 Daca este vremea tot asa in aceasta sambata ce propuneri mai aveti de traseu ? Poate ne strangem mai multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 super frumos traseul,aici mi-am rupt rulmentii pe spate si o bucsa de la amortizor acum 2 weekend-uri...inca dezbat daca a meritat sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am fost pe drumul respectiv (cica DJ !!! my ass) acum vreo luna. Ca sa nu te ratacesti la urcare tre' sa tii drumul care arata a "principal" cu o singura exceptie: cand la un moment dat drumul pare sa mearga spre dreapta iar spre stanga se face unul cu tablita pe care scrie "forestier Doftanita". Asta e singurul loc in care ne-am incurcat si noi, fiind ulterior indrumati de muncitorii de la o exploatare. Deci trebuie urmata Valea Doftanitei. Inrest mu e nicio problema. La coborare cu atat mai putin, cox la vale fara jena, drept inainte pana la asfalt.BMW-ul F650 care a fost cu mine s-a descurcat fara absolut nicio problema. KLE-ul meu la fel. Am avut noroc sa nu fie noroi mai gros (adanc) de 10 cm nicaieri. Partea cea mai distractiva (ca nu-i pot spune dificila) a fost aia de care zice Melciu, zona de urcare mai serioasa acoperita de frunze uscate sub care nu se vedeau pietrele si bolovanii, ceea ce ar putea crea surprize neplacute. Pe mine unul nu m-au deranjat dar stiu un caz de F650 intins un pic la umbra in zona aia... Oricum, nu cred ca e indicat sa te arunci pe acolo cu ceva sub nivelul de off road al unui enduro touring. In rest zona e superba. A, si atentie la ATV-uri. Ne-am intalnit cu doua grupuri, dintre care unul nu stiu de ce avea impresia ca noi tre' sa ne dam la o parte sa treaca ei, cu toate ca noi urcam din greu. Lasa-ma sa ghicesc. CHL-u era beemerul pus de-a latul urcusului? Tot din experienta lui e de invatat ca nu se merge singur pe traseul asta. Poti sa ai ghinion, sa fuga spatele cumva, o pui pe-o parte si o ridici greu. Nu e doar o plimbarica. Transalpina e mai soft (era inainte de asfaltare ca acu are 3 benzi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Lasa-ma sa ghicesc. CHL-u era beemerul pus de-a latul urcusului? Tot din experienta lui e de invatat ca nu se merge singur pe traseul asta. Poti sa ai ghinion, sa fuga spatele cumva, o pui pe-o parte si o ridici greu. Nu e doar o plimbarica. Transalpina e mai soft (era inainte de asfaltare ca acu are 3 benzi). pica omul din copac si tot mai sta un pic sa isi traga sufletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Lasa-ma sa ghicesc. CHL-u era beemerul pus de-a latul urcusului? Tot din experienta lui e de invatat ca nu se merge singur pe traseul asta. Poti sa ai ghinion, sa fuga spatele cumva, o pui pe-o parte si o ridici greu. Nu e doar o plimbarica. Transalpina e mai soft (era inainte de asfaltare ca acu are 3 benzi). 10 puncte ! Ideea e sa nu mergem singuri pe trasee fara semnal GSM. Eu nici acum nu pot sa inteleg cum de nu e semnal acolo, cand Pasul Predelut e la vreo 20 km de Brasov si vreo 30 de Campina... De rahat si fraierii astia cu telefonia lor mobila. In oras imi trebuie mie MOBIL, unde pot sa am FIX, sau pe munte unde poate aparea o urgenta?! Tare sunt curios care e smecheria cu telefoanele alea direct prin satelit... O fi scump? O functiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 10 puncte ! Ideea e sa nu mergem singuri pe trasee fara semnal GSM. Eu nici acum nu pot sa inteleg cum de nu e semnal acolo, cand Pasul Predelut e la vreo 20 km de Brasov si vreo 30 de Campina... De rahat si fraierii astia cu telefonia lor mobila. In oras imi trebuie mie MOBIL, unde pot sa am FIX, sau pe munte unde poate aparea o urgenta?! Tare sunt curios care e smecheria cu telefoanele alea direct prin satelit... O fi scump? O functiona? Da! Din pacate nu aveam de unde sa stiu ca nu e semnal GSM asa cum nu aveam de unde sa stiu cu un DJ are si portiuni atat de nasoale, de aia plecasem singur. Eu acolo am comis-o la patura de frunze. Nu ma astept ca sa fie acolo 4 retele GSM dar macar una si poate ANCOM ii obliga sa permita roamning intre retele chiar in interiorul tarii dar la tarife rezonabile. La polul opus este zona de la Pestera unde este semnal full, cred ca au o celula acolo sus. Nu stiu cat de reliable au reusit sa le faca pe alea prin satelit dar un lucru e cert: sunt scumpe apelurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 25, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2009 Bine, bine dar de urnit si mobilizat vad ca nu reuseste omul cu voi Nu mai organizam o iesire acum la granita spre decembrie (28 nov) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Am trecut de vreo 4-5 ori pe acolo, in ambele directii. Parca nu am prins noroi chiar asa ca voi. Oricum crampoanele sunt un mare avantaj. Destul de frumos. Cablurile de inalta tensiune cam strica peisajul si fac si zgomot, mai ales sus in pas. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 10 puncte ! Ideea e sa nu mergem singuri pe trasee fara semnal GSM. Eu nici acum nu pot sa inteleg cum de nu e semnal acolo, cand Pasul Predelut e la vreo 20 km de Brasov si vreo 30 de Campina... De rahat si fraierii astia cu telefonia lor mobila. In oras imi trebuie mie MOBIL, unde pot sa am FIX, sau pe munte unde poate aparea o urgenta?! Tare sunt curios care e smecheria cu telefoanele alea direct prin satelit... O fi scump? O functiona? Reliable mai ales in zona gen Predelut. Dar scump cat nu face. O sa cam dai bip-uri la pompieri. Prices in units. Prices of Units E normal sa nu aduca celule in zona aia. Nu merita. Suntem 30 de berbeci (poate 500, tot nu renteaza) pe an care trecem pe acolo si sansele sunt nici atunci sa nu le folosim. Intr-adevar cablurile alea strica peisajul. Dar mai sunt niste drumeaguri potrivite pentru niste EXC-uri pe acolo prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Stie cineva cum este drumul asta, acum ca e iarna si a nins? Se poate trece cu cauciucuri de strada, sau sunt portiuni unde e zapada mare? Noroiul nu este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) Stie cineva cum este drumul asta, acum ca e iarna si a nins? Se poate trece cu cauciucuri de strada, sau sunt portiuni unde e zapada mare? Noroiul nu este problema. E greu cu cauciucuri de strada pe zapada/gheata si daca mergi drept, dar pe panta...... Eu am incercat traseul pe zapada cu mitas e09 si ktm lc4 enduro. Cand a venit urcarea am facut cale-ntoarsa... Editat Ianuarie 1, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) Multumesc pentru informatie si pentru poza. Motocicleta mea este un IJ cu cauciucuri de strada, care pe zapada patineaza intr-o veselie. Ma gandesc la mai multe trasee dar daca ma hotarasc sa ma duc pe acesta voi merge pe el cat voi putea, nu trebuie sa ajung neaparat in Sacele. Numai bine! Editat Ianuarie 1, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Multumesc pentru informatie si pentru poza. Motocicleta mea este un IJ cu cauciucuri de strada, care pe zapada patineaza intr-o veselie. Ma gandesc la mai multe trasee dar daca ma hotarasc sa ma duc pe acesta voi merge pe el cat voi putea, nu trebuie sa ajung neaparat in Sacele. Numai bine! Daca-ti place sa mergi iarna off road, ti-as recomanda suruburi in cauciucuri. E simplu de confectionat. Vezi ca erau niste topicuri despre asta pe la "coltul enduristilor". Singura problema cu suruburile ar fi la asfalt "curat". In principiu cu suruburile ar fi bine sa ramai doar in zona de zapada/gheata/noroi. Si-ar mai fi o solutie cu lantul infasurat pe roata. Si ca sa nu zgarii janta, pui bucati de furtun pe lant in zona jentii. Bafta si distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.