Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.fzrarchives.com/... dar vezi ca forumul e offline zilele astea... cand va reveni vei gasi pe forum orice manual al oricarui fzr existent ;)

 

Ms...stiu site-ul...dar nu am reusit sa dau jos nimic de genul unui manual de service pentru modelul meu(si nu e din cauza ca e offline zilele astea,am incercat si anul trecut,si acum cateva luni) ;) . O sa mai incerc cand va revenii online .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan manualul utilizatorului... tre sa-l gasesc si pe ala de service ;)

 

http://commline.com/FZR/600/MANUAL/

 

 

Hmmm... interesant...

 

http://www.yamahapubs.com/html/itemsearch....=FZR&model=

 

Oglinzile originale de pe FZR-ul de 600 din '92 are careva?

 

nimeni nimeni?? ;)

Editat de fuzzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nimeni?? :(

uita-te pe vanzari piese schimb..am vazut eu ..

uite aicea numere alre posesoriilor de fzr-uir ce le -au bagat la dezmembrairi ..si su am apelat la ei:)

:0721007478

:0768175860

:0356455790

sa va fie de folos:)fratii mei fzr-isti:) :lol:

 

uita-te pe vanzari piese schimb..am vazut eu ..

uite aicea numere alre posesoriilor de fzr-uir ce le -au bagat la dezmembrairi ..si su am apelat la ei:)

:0721007478

:0768175860

:0356455790

sa va fie de folos:)fratii mei fzr-isti:) :lol:

maine imi ahjunge releul...de vre-o 3 saptamani am stat pe tusha..multumesc domnului neo de pe forum ca a fost amabil si m-a ajutat....acum de maine ma pot da si eu cu fzr-ik ca mi-a fost tare dor :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te pe vanzari piese schimb..am vazut eu ..

uite aicea numere alre posesoriilor de fzr-uir ce le -au bagat la dezmembrairi ..si su am apelat la ei:)

:0721007478

:0768175860

:0356455790

sa va fie de folos:)fratii mei fzr-isti:) :lol:

 

 

maine imi ahjunge releul...de vre-o 3 saptamani am stat pe tusha..multumesc domnului neo de pe forum ca a fost amabil si m-a ajutat....acum de maine ma pot da si eu cu fzr-ik ca mi-a fost tare dor :(

 

am mai gasit un tip in Buc care dezmembreaza ...dar nu mai are toba ca am cumparat-o eu :lol: ""toate piesele inafara de carene fata roti si cadru biggrin.gif

pretzuri bune biggrin.gif

0762645360 """

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

am un fzr 600r model 4jh dar care nu are oglinzile originale vreau o parere de cum sint cele originale ,vezi ceva in ele?sau nici alea nu sint de mare ajutor

inca o chestie carburatoarele de pe motorul meu sint Keihin(nu Mikuni) stie cineva daca au aceleasi ace de dozaj respectrv jiglere la toti cilindri sau la cei exteriori sint diferiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o chestie carburatoarele de pe motorul meu sint Keihin(nu Mikuni) stie cineva daca au aceleasi ace de dozaj respectrv jiglere la toti cilindri sau la cei exteriori sint diferiti?

 

"Acele de dozaj" sunt identice la toti cilindrii chiar daca jigloarele sunt diferite (centru fata de extreme).

 

Practica jigloarelor mai mici la cilindrii din centru nu tine de marca carburatoarelor in sine ci mai degraba de volumul maxim de noxe admis de omologarea respectivului tip de motocicleta. Spre exemplu modelele USA au acele fixe, fara cele 5 santulete cu care ne'am obisnuit in Europa iar in plus suruburile "pilot" sunt sigilate pe acelasi considerent.

 

Ride Safe!

 

Domnul YO4HGX, aveti cuvantul :D

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

am un fzr 600r model 4jh dar care nu are oglinzile originale vreau o parere de cum sint cele originale ,vezi ceva in ele?sau nici alea nu sint de mare ajutor

inca o chestie carburatoarele de pe motorul meu sint Keihin(nu Mikuni) stie cineva daca au aceleasi ace de dozaj respectrv jiglere la toti cilindri sau la cei exteriori sint diferiti?

 

Tot fzr 600r model 4jh am,iar oglinzile originale sunt ok,dar tot mai bine m-am inteles cu cele convexe (in care conservele se vad mai mici,dar vezi intr-un unghi mult mai mare ) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

fratiilor care ma ajuta si pe mine ...deci sa va zic simtomele..eu asa ma stiu dar vreausa fiu sigur de asta ...uite dimineata porneste cam rau..dupa ce se incalzeste merge..frumusel..problema e ca motorul merge naspa knd ii dau gaz...bag amna in acceleratie si dupa o sec plweaca...siare turatie falsa ...?eu zic k e din carburatoare!! voi ce zceti?

astept detalii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

fratiilor care ma ajuta si pe mine ...deci sa va zic simtomele..eu asa ma stiu dar vreausa fiu sigur de asta ...uite dimineata porneste cam rau..dupa ce se incalzeste merge..frumusel..problema e ca motorul merge naspa knd ii dau gaz...bag amna in acceleratie si dupa o sec plweaca...siare turatie falsa ...?eu zic k e din carburatoare!! voi ce zceti?

astept detalii :D

 

Cum adica turatie falsa? Se tureaza,dar nu creste viteza? Daca e asa e de la ambreaj. :cheers: Iar in ceea ce priveste pornirea vezi bujiile si carburile in primul rand .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

 

Am mai pus o bere in lada :angry: :P

 

salut

fratiilor care ma ajuta si pe mine ...deci sa va zic simtomele..eu asa ma stiu dar vreausa fiu sigur de asta ...uite dimineata porneste cam rau..dupa ce se incalzeste merge..frumusel..problema e ca motorul merge naspa knd ii dau gaz...bag amna in acceleratie si dupa o sec plweaca...siare turatie falsa ...?eu zic k e din carburatoare!! voi ce zceti?

astept detalii :D

 

 

Te-ai uitat daca merg toti cilindrii ? Ia niste apa si uda galeriile... apoi porneste-l. Vezi cum se evapora apa de pe galerii... daca pe una sau mai multe se usca mai greu ca pe altele, atunci la alea e problema, ori bujie, ori compresie... De obicei cand mergi in 2-3 bujii se tureaza "fals"...

 

Da si tu mai multe detalii... :splat:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am si eu o intrebare. azi dimineta nu am lasat motorul (4JH) sa se incalzeasca si am pornit de pe loc. si asa mergea de parca era in 2 cilindri. e posibil sa-l fi inecat si de aia sa faca asa

sau daca nu care poate fi problema? pana acum nu am avut probleme cu el niciodata, sunt foarte multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. am si eu o intrebare. azi dimineta nu am lasat motorul (4JH) sa se incalzeasca si am pornit de pe loc. si asa mergea de parca era in 2 cilindri. e posibil sa-l fi inecat si de aia sa faca asa

sau daca nu care poate fi problema? pana acum nu am avut probleme cu el niciodata, sunt foarte multumit de el.

si eu am un fzr 600r 4jh din ianuarie si cind am luat-o pornea in 2 mergea doar in 3 cind am desfacut carburatoarele (keihin)la un cilindru nivelul era normal altul un pic mai mic iar la doua (alea care nu mergeau) fff mic. am curatat si refacut nivelul in carburatoare am cumparat cuie pontou de la louis(pe care pina la urma nu le-am montat). Concluzie cind pornesc merge in 2 pina se incalzeste putin si apoi merge de n-ai treaba.In cele 2 carburi cu nivelul mic era in camera de nivel un fel de oxid alb care cred ca a infundat traseele de soc.Sint sigur ca nu merge socul fiindca cu airboxul desfacut am pulverizat benzina in cilindrii aia lenesi cu un bidon din ala cu care se spala geamurile si a luat-o imediat.Compresi am masurat-o si este 11+ la 2 cilindri si 11 la ailalti.Bujiile sint noi 1000km.Cilindrii lenesi sint 1 si 3 deci o bobina defecta iese din calcul.O sa mai desfac carburatoarele o dat cred ca wekeendul asta sa vad.

Asa face motorul meu poate tragi vreo concluzie buna pentru al tau....asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefbure

mersi de sfat.

am rezolvat problema :D . aveam benzina putina, si de aia a facut chestia asta. mi-am dat sema numai dupa ce am inceput sa urc pe un deal. am trecut pe rezerva si dupa vreo 200 m a inceput sa mearga lux. am alimentat si acum e OK.

poate ne vedem la CJ la intrunire :) .

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefbure

mersi de sfat.

am rezolvat problema :D . aveam benzina putina, si de aia a facut chestia asta. mi-am dat sema numai dupa ce am inceput sa urc pe un deal. am trecut pe rezerva si dupa vreo 200 m a inceput sa mearga lux. am alimentat si acum e OK.

poate ne vedem la CJ la intrunire :) .

Asfalt uscat!!!

 

Asa am patit si eu o data...a inceput subit sa mearga in 2 cilindrii.Intrasem la banuieli(compresie,supape,aprindere :) ),dar dupa 5 min de verificari m-am uitat si in rezervor si mi-am dat seama ca de fapt eram in pana prostului :lol: .La mine nu mergea nici rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum e a mea...poate e buna ca sursa de inspiratie.

 

post-13253-1212474896_thumb.jpg

 

Ce culoare vrei sa o faci?

 

 

 

tot alba dar stickerele s fie ceva mai diferit. de cva timp tot caur dar nu gasesc ceva modele nici unde

 

 

Crash padurile nu stitzi unde gasesc si l c preturi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! M-am facut si eu cu un FZR 600 4jh din 94 de mai bine de-o luna. Initial nu credeam ca ma voi "imprieteni" cu ea, (speedurile nefiind pe gustul meu) insa cu cat merg mai mult cu ea, cu atat mai draga mi-e. Putere cu carul, stabilitate pe drum, consum ok, etc. Am si eu o intrebare: cu ce presiune circulati in roti? Nu gasesc nicaieri pe motor aptibildul ala cu informatii(de sub sa). Take care!

post-4271-1212838926_thumb.jpg

post-4271-1212838972_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata - 2 Atm

Spate - 3 Atm

 

Astea sunt valorile pentru mers cu pasager, daca nu ma insel, insa oricum eu mi-am intarit la maxim spatele si simt destul de puternic "groapele"... dar deh... pentru un stil de mers mai "reising" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual zice cam asa :

 

Tip mers: *************Fata***************Spate

pana la 90 kg******250 kPa (36 PSI)*****(250 kPa ,36 PSI)

peste 90 kg********250 kPa (36 PSI)*****(290 kPa ,42 PSI)

high speed riding****250 kPa (36 PSI)****(290 kPa ,42 PSI)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ca Atm ar veni 36PSI = 2,448Atm pentru fata, iar la spate 42PSI = 2,857Atm... tot cam aia... desi cred ca ar trebui sa mai cresc presiunea pe fata un pic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...