Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu, urmaresc anunturile, pana acum am luat de la 2 persoane diferite si am avut noroc de cauciucuri bune

 

ultimul l-am luat acum vreo luna, aproape nou si foarte moale, cu 150 ron

Da-mi si mie o data de contact ceva poate mai aduce sau mai are vreo unul.

ma intereseaza cablurile ex up pentru un fzr 1000 din 91. sau care sa se potriveasca. are cineva??? pls!!!!!

gunny omule, ce mai faci? am mai pus un fzr de 1000 pe picioare astazi. al tau l-am pornit saptamana trecuta si tot la fel de super merge.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut man. ce sa fac? uite cu serviciul. am zis ca o sa am timp de una alta dar nu e chiar asa. inca un FZR pus pe picioare?? bravo!!!! incet incet o sa ai curtea plina de motoare la reparat. al meu zici ca mere bine? daca crezi ca mai e nevoie de cate ceva te rog sa cauti si eu dau banul. nu cred ca mai iau altul caci vor ne ia 25% din salariu iar eu am si alte planuri.

te sa-ti multumesc pentru tot si sper ca atunci cand ajung acasa sa ma revansez!

Danke!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. l-am pus pe picioare si ala. Cand o sa mai fie nevoie o sa iti zic omule, stai linistit. Al tau merge bine, fara probleme. Nu ai pentru ce sa imi multumesti! Singura revansa care o vreau din partea ta este sa te bucuri din plin de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre surprinderea mea, am aflat ca exista mai multe harti ale avansului aprinderii functie de anul de fabricatie, modelul si tara de comercializare. De multe ori, impreuna cu alte masuri ale jiglerelor principale si de aer, o alta compresie si probabil alte unghiuri ale lobilor axelor cu came, pentru a trece diferitele norme de poluare, producatorii trebuie sa restrictioneze intr'o mai mare sau mai mica masura puterea maxima sau curba de livrare.

 

Am reusit asadar sa identific cateva tipuri de TCI si graficele corespunzatoare.post-11356-1276174596_thumb.jpgpost-11356-1276174620_thumb.jpgpost-11356-1276174646_thumb.jpgpost-11356-1276174682_thumb.jpgpost-11356-1276174868_thumb.jpg

 

 

Dupa cum se poate observa, deoarece ThunderAce este dotat cu TPS (throttle position sensor), pe langa diferentele functie de tara de comercializare, graficele prezinta 2 curbe, una de maxim (part or fully closed throttle) si una de minim (WOT-wide open throttle).

 

Am observat asadar ca pe motorul meu exista o varianta usor restrictionata de TCI, BB7226 fata de cea care pare cea mai agresiva BB7225. Initial am vrut sa inlocuiesc TCI'ul cu varianta cea mai putin restrictionata insa am decis sa testez modulul SPARKER TCIP4 (Ignitech) care ofera posibilitatea programarii avansului in timp real, din PC. Aceasta pare perfect compatibila cu FZR1000EXUP deoarece ofera si output pentru servo-motorul EXUP'ului. Motivul pentru care m'am decis in favoarea celor de la Ignitech este ca modulul lor accepta si input TPS. Am o baterie de carburatoare de YZF750 care are senzor TPS pe care intentionez sa'l transfer pe motorul meu. Problema insa e ca informatiile referitoare la graficele 3D sunt destul de sarace si in plus, se pare ca nimeni pana acum nu a incercat sa gaseasca hartile optime pentru FZR1000EXUP folosind tehnica 3D (TPS). Deocamdata studiez inca principiile de baza si incerc sa adaptez, macar ca punct de plecare, graficul de baza de la FZR suprapus pe cel de ThunderAce folosind interpolarile de la R1 '07.

 

Am comandat si un kit nou de tuburi emulsoare si ace de dozaj care impreuna cu TPS (avans 3D) sper sa ofere o mult mai buna linearitate raspunsului acceleratiei, o mai buna si completa ardere a gazelor pe intreaga plaja de rpm, deceleratii mai rapide si un relanti mai stabil.

 

post-11356-1276175936_thumb.jpgpost-11356-1276176087_thumb.jpg

 

 

Si... la final, "ucenicul" meu care inspecteaza calitatea conexiunilor.

 

 

post-11356-1276176146_thumb.jpg

 

Deocamdata am pregatit o versiune initiala de harta a avansului 3D pentru FZR1000EXUP, insa mai am mult de studiat si probabil de testat practic pana voi gasi compromisul "ideal

 

post-11356-1276176346_thumb.jpg

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre surprinderea mea, am aflat ca exista mai multe harti ale avansului aprinderii functie de anul de fabricatie, modelul si tara de comercializare. De multe ori, impreuna cu alte masuri ale jiglerelor principale si de aer, o alta compresie si probabil alte unghiuri ale lobilor axelor cu came, pentru a trece diferitele norme de poluare, producatorii trebuie sa restrictioneze intr'o mai mare sau mai mica masura puterea maxima sau curba de livrare.

 

Am reusit asadar sa identific cateva tipuri de TCI si graficele corespunzatoare.post-11356-1276174596_thumb.jpgpost-11356-1276174620_thumb.jpgpost-11356-1276174646_thumb.jpgpost-11356-1276174682_thumb.jpgpost-11356-1276174868_thumb.jpg

 

 

Dupa cum se poate observa, deoarece ThunderAce este dotat cu TPS (throttle position sensor), pe langa diferentele functie de tara de comercializare, graficele prezinta 2 curbe, una de maxim (part or fully closed throttle) si una de minim (WOT-wide open throttle).

 

Am observat asadar ca pe motorul meu exista o varianta usor restrictionata de TCI, BB7226 fata de cea care pare cea mai agresiva BB7225. Initial am vrut sa inlocuiesc TCI'ul cu varianta cea mai putin restrictionata insa am decis sa testez modulul SPARKER TCIP4 (Ignitech) care ofera posibilitatea programarii avansului in timp real, din PC. Aceasta pare perfect compatibila cu FZR1000EXUP deoarece ofera si output pentru servo-motorul EXUP'ului. Motivul pentru care m'am decis in favoarea celor de la Ignitech este ca modulul lor accepta si input TPS. Am o baterie de carburatoare de YZF750 care are senzor TPS pe care intentionez sa'l transfer pe motorul meu. Problema insa e ca informatiile referitoare la graficele 3D sunt destul de sarace si in plus, se pare ca nimeni pana acum nu a incercat sa gaseasca hartile optime pentru FZR1000EXUP folosind tehnica 3D (TPS). Deocamdata studiez inca principiile de baza si incerc sa adaptez, macar ca punct de plecare, graficul de baza de la FZR suprapus pe cel de ThunderAce folosind interpolarile de la R1 '07.

 

Am comandat si un kit nou de tuburi emulsoare si ace de dozaj care impreuna cu TPS (avans 3D) sper sa ofere o mult mai buna linearitate raspunsului acceleratiei, o mai buna si completa ardere a gazelor pe intreaga plaja de rpm, deceleratii mai rapide si un relanti mai stabil.

 

post-11356-1276175936_thumb.jpgpost-11356-1276176087_thumb.jpg

 

 

Si... la final, "ucenicul" meu care inspecteaza calitatea conexiunilor.

 

 

post-11356-1276176146_thumb.jpg

 

Deocamdata am pregatit o versiune initiala de harta a avansului 3D pentru FZR1000EXUP, insa mai am mult de studiat si probabil de testat practic pana voi gasi compromisul "ideal

 

post-11356-1276176346_thumb.jpg

 

 

Ride Safe!

 

Foarte interesant ceea ce vrei sa faci , dar cam cat a costat modulul de aprindere ?

Am si eu o problema cu franele la mobra mea.Dat fiind faptul ca un an de zile a stat la fostul proprietar nemiscata, pistonasele etrierilor raman blocati. I-am curatat pistoanele...dar acum nu mai pot sa amorsez pompa . apas frana de multe ori ...tin apasat..apoi desfac surubul de aerisere cu maneta apasata si inchid iar. Am facut operatia asta de 40 de ori si tot nu tine deloc. A facut cineva vreo pompa artizanala de amorsat ? :D . Ma gandeam cu un furtunas si o seringa sa adaptez ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea programabila SPARKER TCIP4 (cu output pt servo-motor EXUP si input TPS) a costat 138E la care s'au mai adaugat 20E adaptorul pentru mufele originale si 15E transportul.

 

Aerisirea franelor dupa inlocuirea lichidului sau demontarea sistemului de franare e "pain in the ass". Incearca sa aerisesti instalatia si pe la pompa de frana, nu exista gura speciala de aerisire dar o faci pe la surubul de conexiune a furtunelor. Daca ai inlocuit tot lichidul, nu strica sa lasi maneta de frana actionata peste noapte (o legi cu o banda elastica) pana a doua zi (fara capacul de la rezervorul de lichid de frana), pentru a elimina tot aerul.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea programabila SPARKER TCIP4 (cu output pt servo-motor EXUP si input TPS) a costat 138E la care s'au mai adaugat 20E adaptorul pentru mufele originale si 15E transportul.

 

Aerisirea franelor dupa inlocuirea lichidului sau demontarea sistemului de franare e "pain in the ass". Incearca sa aerisesti instalatia si pe la pompa de frana, nu exista gura speciala de aerisire dar o faci pe la surubul de conexiune a furtunelor. Daca ai inlocuit tot lichidul, nu strica sa lasi maneta de frana actionata peste noapte (o legi cu o banda elastica) pana a doua zi (fara capacul de la rezervorul de lichid de frana), pentru a elimina tot aerul.

 

Ride Safe!

 

Am reusit intr-un final sa amorsez pompa de frana. Cu ocazia asta am pus si lichid nou si am curatat si etrierul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa achizitionez tot sistemul de franare fatza de la un R1'03.

 

Din pacate, furtunele "Hell" cu tresa metalica pe care le'am montat anul trecut nu se mai potrivesc, mufele de cuplaj pompa/etrieri la R1 sunt in acelasi plan pe cand la FZR1000 sunt la 90 grade.

 

Daca cineva cu motor fabricat anterior '94-'95 este interesat sa faca un up-grade la etriere cu 6 pistonse/etrier sunt dispus sa cedez tot sistemul doar pentru pretul furtunelor Hell - 200RON.

 

Singura problema ar fi ca ajung acasa abia peste o luna jumate...

 

Ride Safe!

 

post-11356-1277494022_thumb.jpg

 

post-11356-1277494074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am o intrebare, se pote pune o furca" up side down"la fzr 600cc din 92.si ce trebuie schimbat ca sa pot monta furca.multumesc.

 

 

Ce stiu eu e ca telescoapele USD sunt mai groase decat cele normale asa ca sigur o astfel de modificare va necesita si inlocuirea jugurilor... nu cred ca rulmentii sa fie similari insa doar cineva care a facut aceasta adaptare ar putea raspunde cu certitudine la intreabarea ta.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu e ca telescoapele USD sunt mai groase decat cele normale asa ca sigur o astfel de modificare va necesita si inlocuirea jugurilor... nu cred ca rulmentii sa fie similari insa doar cineva care a facut aceasta adaptare ar putea raspunde cu certitudine la intreabarea ta.

 

Ride Safe!

multumesc mult ptr raspuns.10x man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU CARENE

ma intereseaza carenele laterale, carena fata.

pe langa toate astea daca ar fi cineva aa dragut sa imi dea si un far......as fi foarte recunoscator.

daca vinde careva un pret pentru toate :D

sau stiti pe cineva care vinde sau poate turna.....un numar de tel va rog.

mersi anticipat :laugh:

 

am uitat sa specific.....FZR 600 3HE din 1991

Editat de alexcarsto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa achizitionez tot sistemul de franare fatza de la un R1'03.

 

Din pacate, furtunele "Hell" cu tresa metalica pe care le'am montat anul trecut nu se mai potrivesc, mufele de cuplaj pompa/etrieri la R1 sunt in acelasi plan pe cand la FZR1000 sunt la 90 grade.

 

Daca cineva cu motor fabricat anterior '94-'95 este interesat sa faca un up-grade la etriere cu 6 pistonse/etrier sunt dispus sa cedez tot sistemul doar pentru pretul furtunelor Hell - 200RON.

 

Singura problema ar fi ca ajung acasa abia peste o luna jumate...

 

Ride Safe!

 

post-11356-1277494022_thumb.jpg

 

post-11356-1277494074_thumb.jpg

 

Ingenioasa priza pentru bricheta :D. Din curiozitate, este pentru GPS sau detector Radar ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, cam cat ma costa sa imi puneti si mie o codita de r1 pe un nsr 125 ?!

 

Pai mai intai trebuie sa iti cumperi codita. Dar eu cred ca va fi cam mare codita de R1 pe nsr, adica va arata cam disproportionat.

 

Oricum codita si cu seile plus stop R1 te duc sigur 200 euro minim.Acum depinde daca codita este originala sau e fibra,depinde ce an. Iti poti pastra seile daca se potrivesc.

 

Parerea mea e ca nu se merita, o sa bagi ceva bani...iti zic din proprie experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!!

ms mult

Editat de alexcarsto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!!

ms mult

 

Nu prea se potrivesc fix, trebuie facute ceva modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...