Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Am in plan sa montez o furca USD pe motorul meu in locul celor conventionale. Stie cineva daca mai sunt si alte avantaje ale furcii USD in afara de rigiditate? Si care sunt dezavantajele desigur.

Este o furca de generatie noua dar parerea mea este sa nu o schimbi dintr-un motiv foarte simplu...se gasesc foarte greu. Eu am cautat anul trecut cateva luni pana am gasit un second-hand in italia, pentru ca cea originala s-a strambat intr-un "mic" accident. Oricum, decizia este a ta. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Cu toate ca nu am prea postat pe aici sunt si eu fericitul posesor al unui fzr1000 din 94 si sunt mandru de ea :)

 

Ideea este ca am zis hai sa o pornesc putin si iarna...si culmea pe un frig din ala serios cu socul tras nu porneste nici de-al dracu'....si fara soc o ia destul de repde dar are momente cand mi se tureaza aiurea.....odata s-a dus pana in capat turometrul (am crezut ca o ia din loc :))) si apoi a murit brusc....dar daca o las in pace 10 minute functioneaza normal....ce ar putea fii?? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare FZR-ilor

 

p.s Wollt_Rider de ce apare la tine "carantina"???

pt ca sunt mai special :D m-am contrazis cu un "super moderator" si vezi doamne am facut offtopic (doar eu am facut offtopic :) moderatoru nu ) sunt de 3 luni in carantina :P

 

 

pai schimba simeringurile

 

aha.... deci se pot repara ..... prefer sa NU imi bag copitele (intodeauna imi raman piese )

mai bine dau un ban la cineva care stie ce mestereste , decat sa ma lase telescopu ..... mai imi rup si "dintzishorii"

 

 

 

spunea cineva de modificarea coditei la FZR 600 ...... m-ar tenta si pe mine , dar sunt 2 probleme

 

 

1 as avea bani de altu ... dar ar trebuiii sa il dau pe asta , si ma cam doare inima sa fac asta :(

2 as putea sa bag ceva bani in asta (sa se ocupe cineva de meserie ) sa modific doar codita ... ma cam zgarie pe retina

dar imi este frica sa nu ma trezesc cu vreo "carpeala" de 2 lei , am carenele in stare foarte buna (modelu de serie ) doar una bucata zgarietura (cazut de pe cric )

imi plac la nebunie culorile (dungile) nu as vrea sa "le pierd"

una sunt carenele originale si cu totul alta poveste cele revopsite (parerea mea )

 

solutia nr. 3 ........... sa mai astept .... sa mai strang bani si imi mai iau un motor "deala cu codita" de la mama lui . Si asa cred ca am sa fac

 

sunt foatre multumit de Fzr 600-R (95") nu ma lasa la greu si nici nu ma face "de rusine" cu toate ca nu este cel mai "nervos" motor.... , ...im place mult

 

ps. Muahahahha cu nerabdare astept sa vad ce :) face prietena cand o sa ma vada ca imi mai iau una bucata motor

 

 

asfalt uscat FZR-IIIlLLLLOOORRR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , la fzr 600 tip 3HE care este configuratia standard a pinionului de atac cu coroana , este cumva 15 cu 45 ? exista ci corona de 41? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! de astazi sunt si eu posesor de Yamaha FZR 1000 EXUP 1992 dupa ce in trecut am detinut un fzr de 600 de care am fost foarte multumit.

 

in principiu sunt foarte multumit de cum porneste,cum suna,cum franeaza etc.

o problema ar fi faptul k nu merge chiar rotund (toate pistoanele) pana undeva la 2500-3000 rpm, odata trecut pragul asta functioneaza perfect.

 

intreabarea mea este. sa fie din sincronizarea carburatoarelor? bujiile? sau cam ce ar mai putea fi? tin sa specific k porneste la rece foarte usor cu socul dar la fel porneste pe rand tot cate un cilindru daca il las de capul lui.

 

astept sfaturi si pareri, multumesc!

post-13995-1298143027_thumb.jpg

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa faci o sincronizare a carburilor . Recomandat inainte de sincronizare este si schimb filtru aer+bujii.

Operatia o poti face si singur (cu un dispozitiv facut de tine cu furtunase de acvariu- e destul de simplu si detaliat pe aici pe forum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! de astazi sunt si eu posesor de Yamaha FZR 1000 EXUP 1992 dupa ce in trecut am detinut un fzr de 600 de care am fost foarte multumit.

 

in principiu sunt foarte multumit de cum porneste,cum suna,cum franeaza etc.

o problema ar fi faptul k nu merge chiar rotund (toate pistoanele) pana undeva la 2500-3000 rpm, odata trecut pragul asta functioneaza perfect.

 

intreabarea mea este. sa fie din sincronizarea carburatoarelor? bujiile? sau cam ce ar mai putea fi? tin sa specific k porneste la rece foarte usor cu socul dar la fel porneste pe rand tot cate un cilindru daca il las de capul lui.

 

astept sfaturi si pareri, multumesc!

Salut!Ar trebui sa verifici si servomototul de la galerie(exup-ul)..vezi dace e totul in ordine pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Ar trebui sa verifici si servomototul de la galerie(exup-ul)..vezi dace e totul in ordine pe acolo.

 

 

imi era groaza k o sa-mi raspundeti asta.

 

mie foarte urat fiindca nu-i cunosc sistemul de functionare etc. pana la urma va trebuii sa studiez ce si cum cu exup-ul asta.

 

k nu esti primul care ma sfatuieste sa vad de el.ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai putea sa scoti cablurile de la servomor si sa lasi valva blocata pe deschis.O incerci asa si vezi ce se intampla.Pana in 4000 de ture o sa mearga f urat.Daca dupa aceste ture e totul in regula atunci este de la exup.Acum ,nu stiu...e doar o parere.Faci cum crezi.Bafta si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. vreau doar sa fac un anunt, am de vanzare o pereche de etrieri pt fzr, second, in stare de functionare, fara probleme, neloviti, inca sunt pe motor. ii vand pt ca mi-am cumparat etrierii originali care sunt pe motorul meu(thundercat) acesti etrieri fiind pe el de cand l0am cumparat, acum 5 ani. pret 70 de lei. 0742599248, andrei. se pot vedea pe motor in loc cuzdrioara, langa dej, la 4 km, sau daca o sa montez cei originali, o sa-i aduc in cj, dar astept sa iasa soarele putin mai puternic sa ii montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai putea sa scoti cablurile de la servomor si sa lasi valva blocata pe deschis.O incerci asa si vezi ce se intampla.Pana in 4000 de ture o sa mearga f urat.Daca dupa aceste ture e totul in regula atunci este de la exup.Acum ,nu stiu...e doar o parere.Faci cum crezi.Bafta si spor la treaba!

 

pai cam asta face si akum, pana prin 3000 de ture merge in 3 pistoane ,dupa 3000 asi zice k merge perfect, suna ok, trage ok, se simte k merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam asta face si akum, pana prin 3000 de ture merge in 3 pistoane ,dupa 3000 asi zice k merge perfect, suna ok, trage ok, se simte k merge bine.

 

Verifica rezistentele din pipele bujiilor.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica rezistentele din pipele bujiilor.

 

Ride Safe!

 

sa mai dea putin caldura sa-l pot si proba ca lumea si o sa verific toate chestiile astea,exup,bujii,fise..etc

 

am mai observat ca nu urca deloc acul la temperatura, prima data am dat vina pe frigul de afara, iar mai apoi dupa ce l-am tinut mai mult pornit chiar si pe loc mi-am dat seama ca este o problema totusi.

 

nu stiti unde are senzorul de temperatura modelul asta?pe radiator pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mai dea putin caldura sa-l pot si proba ca lumea si o sa verific toate chestiile astea,exup,bujii,fise..etc

 

am mai observat ca nu urca deloc acul la temperatura, prima data am dat vina pe frigul de afara, iar mai apoi dupa ce l-am tinut mai mult pornit chiar si pe loc mi-am dat seama ca este o problema totusi.

 

nu stiti unde are senzorul de temperatura modelul asta?pe radiator pe undeva?

 

Pe radiator undeva o sa vezi 2 sonde, una este pentru ventilator (inchide contactul la o anumita temperatura) si cealalta pentru indicatorul de temperatura (functioneaza pe principiul termistorului, pe masura ce se incalzeste isi modifica rezistenta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut pe toti care detin FZR :laugh: o intrebare ce ulei trebe ptr un FZRdin 92 modelul:3he,600cc.mii de multumiri

In manual scrie SAE 20w40 cand temperatura este peste 15 grade celsius si 15w40 cand temperatura nu depaseste 15 grade celsius. Eu bag Motul 3000 20w50 mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...