Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Ai o poza cu bordul?

Nu stiu cum e, dar daca ti se aprinde becul inseamna ca esti pe rezerva. Rezerva e practic o linie imaginara in rezervor si cred ca becul se aprinde atunci cand nivelul de benzina trece de acea linie.

In acest caz, robinetul ar trebui sa aiba, cred, ON OFF si PRI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!Eu stiu (am avut fzr 1000 90) ca la cele cu bec de rezerva in bord au si buton in carena de schimbare pe rezerva.In rezervor ai un contact cred(sigur nu e senzor) pe o tija.Cand aceste nu mai atinge benzina ti se aprinde becul si se opreste moto.In acest moment apesi butonul si mergi pe rezerva(cred ca acel buton iti anuleaza semnalul de la contactul din rezervor).Acum nu stiu la ale voastre cum este(asa era la mine).La fzr 1000 88 stiu ca avea robinet (on,off si res)-probabil avea 2 conducte intre care se comuta traseul benzinei(una in fundul rezervorului si una mai sus care tragea pana ramanea rezerva).Sper sa va fie de ajutor postul meu.O zi buna!

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mad.alin - merci de ajutor

azi am dat carena de pe partea stanga jos si am vazut ca BUTONUL ACELA (COMUTATOR ELECTRIC) exista - doar ca era intors invers si trecut pe rezerva - cand ii termin carenele o sa il reinstitui in pozitia lui de onoare exact cum a iesit din fabrica - ca deh poate i-i se face rau cu susul in jos :))

Momentan n-am poza cu bordul meu dar atasez o poza cu un bord identic (singuru lucru ce difera e nr de kilometrii :)) )

post-63118-0-14224400-1321368832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mad.alin - merci de ajutor

azi am dat carena de pe partea stanga jos si am vazut ca BUTONUL ACELA (COMUTATOR ELECTRIC) exista - doar ca era intors invers si trecut pe rezerva - cand ii termin carenele o sa il reinstitui in pozitia lui de onoare exact cum a iesit din fabrica - ca deh poate i-i se face rau cu susul in jos :))

Momentan n-am poza cu bordul meu dar atasez o poza cu un bord identic (singuru lucru ce difera e nr de kilometrii :)) )

 

Mad.alin are dreptate eu la al meu fzr de 1000 cc din 87 am un robinet cu on,off,res .La tine fiind mai nou sigur ai un comutator electronic .Lasa ca il rezolvi u man stai linistit,bafta multa in continuare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva dynojet-urile pt carburatoare? stage 1,2,3?Acuma ca tot a venit frigul si motorul e la hibernat ma gandeam sa ma joc oleaca cu el si in primavara sa il scot sa vad daca se cunoaste vreo diferenta.

 

 

Ce tip de FZR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba nu e chiar asa de simpla cum pare la prima vedere...

 

Un amestec mai bogat, fara alte ajustari, nu va produce obligatoriu un surplus de putere sau mai bine zis diferenta de consum nu va fi proportionala. In plus, daca nu este facuta cu atentie, aceasta modificare poate afecta grav linearitatea curbei de putere. Pentru a beneficia cu adevarat de un spor de putere, la carburatoarele CV (constant velocity), marirea jiglerelor principale trebuie insotita si de modificari la sistemul de admisie, evacuare si avans aprindere.

 

Din cate am inteles Dynojet stage 1 este recomandat pentru filtru de aer sport dar se poate pastra toba originala. Stage 2 are nevoie si de o toba mai permisiva sau chiar un alt sistem de evacuare, cu tevile primare si colectorul de gaze "acordat" pentru turatii mari. Stage 3 in general este nerecomandat carburatoarelor CV, al carui principiu de functionare nu este compatibil cu filrele individuale (fara cutie de rezonanta) si necesita un sistem de evacuare sport, marirea avansului aprinderii si uneori chiar alti timpi de deschidere a supapelor.

 

Amestecul mai bogat are nevoie de un timp mai lung pentru aprinderea si expandarea gazelor, adica un avans al aprinderii mai mare. FZR'urile nu au CDI'ul programabil, singura posibilitate fiind un alt modul aftermarket, ceva de genul TCIP4 de la Ignitech (cu care am facut personal cateva teste).

 

Concret, vara trecuta am facut o revizie generala la motorul meu, ocazie cu care am inlocuit tuburile emulsoare si acele de dozaj, membranele vacuumatice dar si o masura mai mare la jiglerele principale, 127.5-125-125-127.5 in loc de 125-122.5-122.5-125. Motorul raspunde altfel decat inainte, in special la ture medii-mari, insa consumul s'a stabilizat cumva doar la valoarile maxime de dinainte. Adica de la 6-7.5L/100km acum consumul e constant 7-7.5L/100km, indiferent de regimul de rulaj. Amestecul pare un pic prea bogat, in special la pornire cu motorul cald, cand e nevoie de aer suplimentar (deschiderea manetei de acceleratie). Nu am avut insa timp sa experimentez cu suruburile pilot si nici cu filtru de aer mai permisiv, gen K&N. M'am jucat insa putin cu aprinderea din softul aferent TCIP4/Ignitech si pot spune ca motorul devine evident mai intepat cu un avans sporit cu 4-6 grade fata de standard. Reversul medaliei este o usoara scadere a cuplului la <4000rpm deoarece, din lipsa de informatii, am potrivit valorile de deschidere ale valvulei exup la inspiratie. Nu am nici timpul nici rabadarea necesare unor astfel de experimente, cel putin deocamdata... poate totusi in viitor le voi relua, mai ales ca am si o baterie de carburatoare de YZF750 cu TPS, scopul meu fiind implementarea aprindere cu harti multiple 3D si senzor TPS.

 

Ca fapt divers, temperatura motorului in regim de croaziera a scazut foarte mult, de la 84-86 grade C inainte la 72-76. Nu stiu insa daca e doar din cauza jiglerelor mai mari sau a segmentilor noi... Probabil un cumul de factori.

 

Una peste alta, parerea mea ca un kit DynoJet nu merita banii. Daca insa chiar vrei sa pornesti pe drumul asta ti'as recomanda mai degraba kitul FactoryPro, pe langa faptul ca vine si cu ace de dozaj, nici nu necesita marirea gaurilor de bypass ale ferestrelor culisante, adica poti oricand reveni la setarile originale fara prea mari batai de cap.

 

Succes!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, amestecul sarac ridica temperatura dar la mine mai mult ca sigur e un cumul de factori, pe langa jiglere am schimbat si segmentii, am schimbat lichidul de racire, curatat instalatia, aripioarele radiatorului... o sa incerc sa fac o proba fara elementul filtrului de aer sa vad concret daca si cat ar creste temperatura.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii, nu e asa simplu precum pare cel putin la modificarea aprinderii si modificarea sau inlocuirea CDI-ului, am deja filtru K&N si evacuarea marita cu toba Leovince... de asta ma gandeam ca nu are rost sa incerc un stage 1 ca nu cred ca as observa diferenta...dar acuma is pus oleaca pe ganduri cu stage 3 si cu modificarile care trebuie facute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii, nu e asa simplu precum pare cel putin la modificarea aprinderii si modificarea sau inlocuirea CDI-ului, am deja filtru K&N si evacuarea marita cu toba Leovince... de asta ma gandeam ca nu are rost sa incerc un stage 1 ca nu cred ca as observa diferenta...dar acuma is pus oleaca pe ganduri cu stage 3 si cu modificarile care trebuie facute...

 

 

Filtrul si finala sport, mai permisive, de obicei saracesc amestecul. Poti incerca o masura mai mare la jiglerele principale, fara alte modificari. Atentie insa ca nu sunt toate 4 la fel, pe cilindrii 2-3 sunt o masura mai mici decat 1-4. Nu'ti pot indica exact masurile sau o sursa deoarece avem carburatoare diferite, pe 600 sunt Keihin in timp ce pe 1000 sunt Mikuni, dar cred ca se gasesc daca sapi un pic pe net.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intervin in dicutie, dar in carburatoarele de pe motorul meu se pare ca sunt aceleasi valori pe jigloare indiferent de pozitionarea lor in functie de cilindri. De exemplu valorile jigloarelor din carburatorul de pe cilidrul 1 sunt aceleasi cu cele din carburatoarele de pe cilindrii 2, 3 sau 4 (valorile sunt 52.5 si 107.5).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, nu prea cunosc modelul de 600cc. In orice caz, in general mai mult din considerente de reducere a noxelor, cilindrii din mijloc primesc un amestec un pic mai sarac decat cei din laterale, deoarece merg mai incinsi. Exista mai multe variante, prin jiglere principale, de aer sau ace de dozaj diferite. Spre exemplu la FZR1000(EXUP) jiglerele principale sunt diferite dar la YZF750R am vazut acele de dozaj difera. Posibil si la FZR600 sa se fi ales aceeasi solutie. Nu mi'e inca clar daca aceasta practica are ca motivatie doar reducerea noxelor sau are legatura si cu functionarea propriu-zisa a motorului...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine vremea sa incepem cumparaturile pentru noul sezon si anume filtre, ulei, baterie si bujii.

In mare parte cred ca voi cumpara tot de pe Louis.

Voi de unde va luati consumabilele pentru motocicletele voastre?

 

In mare parte, cam asa arata lista mea:

10052016 AIR-FILTER CHAMPION V303 YAMAHA FZR 600 89- 94 19.95 19.95

10050413 OILFILTER CHAMPION X306 DIVERSE YAMAHA 4.95 4.95

10050002 FUEL FILTER PLASTIC W. TEXTILE INSERT W 5MM 2.95 2.95

10035022 SPARK PLUG NGK CR9E 8.95 35.80

Total in €

65.60

 

Aici mai adaugam bateria (saito) si ulei (Castrol Act Evo cred).

 

Mi se par foarte scumpe bujiile, filtrul de aer si uleiul. O bujie 9 euro, un filtru aer 20 de euro si un litru de ulei 9 euro la reducere si e mineral.

 

As incerca bujiile Denso, dar nu am gasit decat in putine locuri.

 

 

 

Cum arata lista voastra de cumparaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok baieti. Uitati cum sta treaba. Pot aduce doar cateva consumabile deocamdata.

Astea sunt preturile pentru ce pot aduce deocamdata:

Bujii CR9E: 1 bucata 32 lei/bucata daca se comanda doar una. 30 lei/bucata daca se comanda intre 2 si 4 bucati inclusiv. 28 lei/bucata daca se comanda peste 5 inclusiv

 

Bujii CR9E-IX (iridium): 1 bucata 47lei/ bucata daca se comanda doar una. 45 lei/bucata daca se comanda intre 2 si 4 bucati inclusiv. 43 lei/bucata daca se comanda peste 5 inclusiv.

 

Filtru aer HiFlo FZR 600 '89-'93 -----> 82 lei

Filtru aer HiFlo FZR600R (4JH - Foxeye) '94- -----> 80 lei

 

Preturile includ transport pana la oficiul postal de care apartineti sau daca este mic coletul postasul il aduce pana la usa.

Plata se face inainte prin depozit in contul meu deoarece comenzile sunt date pe situri in afara tarii (mai multe detalii la telefon 0753286474 sau pe mess georgetga).

Comanda se livreaza in 7-9 zile.

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...