Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

am Athena acum, au costat 25 de lei cele de ulei. sunt destul de slabe(dar la banii astia sunt ok) si daca cromul de pe jambe si toate celelalte componente sunt ok, 10000 de km tot o sa tina! Ariete sunt excelente, am montat unui prieten 80 de lei cele de ulei)! All-Balls sunt si ele excelente, se lauda cu frictiune f mica(intra f usor pe jambe) si au costat (cele de ulei si cele de praf) 120 de lei din cate imi amintesc! spor! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok acestea fiind spuse... sa trecem la tipul de ulei! Producatorul recomanda stock (pt un pilot de 80kg) sa se puna ulei 10W hidraulic 503ml (251.5ml in fiecare furca)

Eu am peste 100de kg banui ca un ulei 15W sau 20W in furci nu i-ar face rau cu nimic nu? Mai ales ca de multe ori am si pasager undeva la 65kg!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vascozitatea uleiului din telescoape nu are legatura directa cu greutatea ci cu rata de compresie si rebound. Functie de greutatea specifica dar si stilul de condus se ajusteaza "pre-load"-ul (tensionarea arcurilor), respectiv "sag"-ul static (doar greutatea motorului) si dinamic (impreuna cu pilot, bagaje si/sau, dupa caz, pasager).

 

Eu pe miar cele mai bune rezultate le'am obtinut cu un sag dinamic de cca 35mm pe spate si 40mm pe fatza iar uleiul MOTUL fork oil 5W (atentie insa, motorul meu are furca Showa-Kayaba iar uleiul original este "yamaha 01 grade"...).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vascozitatea uleiului din telescoape nu are legatura directa cu greutatea ci cu rata de compresie si rebound. Functie de greutatea specifica dar si stilul de condus se ajusteaza "pre-load"-ul (tensionarea arcurilor), respectiv "sag"-ul static (doar greutatea motorului) si dinamic (impreuna cu pilot, bagaje si/sau, dupa caz, pasager).

 

Eu pe miar cele mai bune rezultate le'am obtinut cu un sag dinamic de cca 35mm pe spate si 40mm pe fatza iar uleiul MOTUL fork oil 5W (atentie insa, motorul meu are furca Showa-Kayaba iar uleiul original este "yamaha 01 grade"...).

 

Ride Safe!

 

Sunt constient ca in proportie de peste 70% conteaza ca arcurile sa fie tari si trebuie reglat preload-ul - sag static, dinamic, etc! Dar totusi care ulei e mai bun? 10W cum recomanda producatorul? sau 15W ori 20W? Un amortizor tare ajuta si el sa nu se comprime arcu ca si cum ar fi liber!? Am dreptate sau o iau si eu pe ulei ca furcile? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista ulei de furca "mai bun" ca vascozitate ci doar "mai potrivit" pentru o anumita situatie. FZR nu are reglaje nici pe compresie nici pe rebound asa ca cel mai recomandat e sa ramai la vascozitatea standard. Daca vrei sa mai intaresti suspensia pe fata (altfel decat cu pre-load-ul) te poti juca cu nivelul uleiului... dar si asta e o arma cu doua taisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , ma numesc Cristi si am si eu un FZR 600R 4jh de cva timp si am avut un accident, doua si eu si imi sunt cam varza carenele, are cineva de vanzare sau ma poate ajuta si p mine cineva cu un sfat unde as putea sa caut??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri:

-pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere

-viteza maxima a scazut de la 290 la 270

-a crescut consumul cu vreo 2 litri

a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile?

Editat de macy25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri:

-pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere

-viteza maxima a scazut de la 290 la 270

-a crescut consumul cu vreo 2 litri

a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile?

De curiozitate, care dintre cele 4 carburatoare a fost curatat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu cred ca ti-a luat FZR-ul 290 vreodata. Nici 270.

ce e mare lucru pentru o mobra de 1000 sa prinda 290? crezi ca este imposibil? crede-ma ca nu este deloc

 

De curiozitate, care dintre cele 4 carburatoare a fost curatat?

au fost curatate toate, nu le-am facut eu ca nu-mi bag capul acolo unde nu stiu dar omul e meserias bun

Editat de macy25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR1000EXUP este declarat din constructie cu o viteza maxima reala de 275 km/h. Peste, nu sunt decat erori de indicatie datorate decalibrarii vitezometrului si/sau masuri diferite ale anvelopei fata.

 

Oricum, daca ai fi incercat cu adevarat ai fi observat ca, cel putin cu raportul original al cutiei de viteze, pinion/foaie si anvelopa standard spate, viteza maxima este atinsa in treapta a 4-a!...

 

Intre 270km/h si 290km/h top speed este nevoie de o diferenta de putere de cca 30-40HP si vreo 40 kg in minus... cam diferentele dintre FZR1000 si YZF-R1 (>2004)

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri:

-pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere

-viteza maxima a scazut de la 290 la 270

-a crescut consumul cu vreo 2 litri

a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile?

 

Normal ca au importanta mare bujiile! Mai calde, mai reci... daca ii pui mai calde nu va merge in aceeasi parametrii! :peace:

Cauta un manual de service sau intreaba baietii cu FZR 1000 Exup ce bujii utilizeaza din fabricatie!

 

De la Bosch ai imagine atasata cu codu bujiilor (echivalentul originalului de la NGK)! Le poti cumpara de la orice magazin de piese auto care colaboreaza cu Temad (sau Temeco nu mai retin exact) - singuru distribuitor Bosch pe Romania!

 

insa una peste alta curatatu carburatoarelor fara sincronizarea lor nu e indeajuns! trebuiesc si sincronizate!

post-63118-0-27200600-1335439064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa aud o parere despre Dunlop sau Continental cu a lor anvelope - a folosit careva?

 

 

eu am acum Continental Conti-Force,

 

si vizavii de bujii, NKG nu voi mai folosi niciodata!!! denso in caz ca nu am ce alege,

 

acum am Bosch, si numai bosch voi cumpara,

 

acum de curand am cumaparat pt un prieten Champion, astept un feedback de la el,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...