..:::ZAR:::... Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Ce anvelope aveti baieti pe motoarele voastre? Marca - model si dimensiunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 110/70/17 Michelin Pilot Power 180/55/17 Michelin Pilot Power 2CT acum si urmeaza un Pilot Power simplu care il am deja cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 110/70/17 Michelin Pilot Power 180/55/17 Michelin Pilot Power 2CT acum si urmeaza un Pilot Power simplu care il am deja cumparat De ce 110/70/17 si nu un 120/60/17 clasic? Doar ai janta pe fata lata de 3.5" nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Nu, pe 3HE e 110 70 stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Skvj a fost mai rapid decat mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 vroiam sa aud o parere despre Dunlop sau Continental cu a lor anvelope - a folosit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macy25 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri: -pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere -viteza maxima a scazut de la 290 la 270 -a crescut consumul cu vreo 2 litri a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile? Editat Aprilie 25, 2012 de macy25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 eu nu cred ca ti-a luat FZR-ul 290 vreodata. Nici 270. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri: -pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere -viteza maxima a scazut de la 290 la 270 -a crescut consumul cu vreo 2 litri a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile? De curiozitate, care dintre cele 4 carburatoare a fost curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macy25 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) eu nu cred ca ti-a luat FZR-ul 290 vreodata. Nici 270. ce e mare lucru pentru o mobra de 1000 sa prinda 290? crezi ca este imposibil? crede-ma ca nu este deloc De curiozitate, care dintre cele 4 carburatoare a fost curatat? au fost curatate toate, nu le-am facut eu ca nu-mi bag capul acolo unde nu stiu dar omul e meserias bun Editat Aprilie 26, 2012 de macy25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) FZR1000EXUP este declarat din constructie cu o viteza maxima reala de 275 km/h. Peste, nu sunt decat erori de indicatie datorate decalibrarii vitezometrului si/sau masuri diferite ale anvelopei fata. Oricum, daca ai fi incercat cu adevarat ai fi observat ca, cel putin cu raportul original al cutiei de viteze, pinion/foaie si anvelopa standard spate, viteza maxima este atinsa in treapta a 4-a!... Intre 270km/h si 290km/h top speed este nevoie de o diferenta de putere de cca 30-40HP si vreo 40 kg in minus... cam diferentele dintre FZR1000 si YZF-R1 (>2004) Ride Safe! Editat Aprilie 26, 2012 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri: -pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere -viteza maxima a scazut de la 290 la 270 -a crescut consumul cu vreo 2 litri a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile? Normal ca au importanta mare bujiile! Mai calde, mai reci... daca ii pui mai calde nu va merge in aceeasi parametrii! Cauta un manual de service sau intreaba baietii cu FZR 1000 Exup ce bujii utilizeaza din fabricatie! De la Bosch ai imagine atasata cu codu bujiilor (echivalentul originalului de la NGK)! Le poti cumpara de la orice magazin de piese auto care colaboreaza cu Temad (sau Temeco nu mai retin exact) - singuru distribuitor Bosch pe Romania! insa una peste alta curatatu carburatoarelor fara sincronizarea lor nu e indeajuns! trebuiesc si sincronizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 vroiam sa aud o parere despre Dunlop sau Continental cu a lor anvelope - a folosit careva? eu am acum Continental Conti-Force, si vizavii de bujii, NKG nu voi mai folosi niciodata!!! denso in caz ca nu am ce alege, acum am Bosch, si numai bosch voi cumpara, acum de curand am cumaparat pt un prieten Champion, astept un feedback de la el, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Nu puteam sa nu impartasesc si cu voi un apus de soare! Scuzati calitatea slaba - am facut poze cu telefonu, mi-a fost peste mana sa iau si aparatu foto cu mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare salutare! Ce mai faceti voi ? Nu prea am mai intrat pe aici din lipsa de timp sa vad ce mai faceti dar nu am stat degeaba nici eu nici fzr-ul .Am inceput scoala si sunt foarte entuziasmat dabia astept sa termin sa iau permisul si sa incerc sa imblanzesc fiara cu toate ca stiu ca o sa imi fie cam greu cu o motocicleta asa mare si va trebui sa fiu fiu foarte atent.Motoru a primit si el baterie noua si de fericire nenorocitu a pornit imediat fara nici un fel de problema.L-am mai aranjat putin pe ici pe colo mici defecte care le avea de la fostul proprietar si l-am mai adus cat de cat pe drumul cel bun. Am incercat sa-i pun ceas pentru apa dar nu am reusit si o sa vedeti din poza de ce ,o nebunie de fire acolo mai bine las pe mana unui electrician priceput si poate o sa se rezolve. Asi mai avea o problema si daca ma puteti ajuta ,in timp ce turez motocicleta lumina isi amplifica si ea intensitatea si dupa ce scade turatia scade si intensitatea luminii ceea ce cred eu ca normal era sa stea constanta.Este normal ?Cineva mi-a spun ca ar fi releul , este adevarat ? Va salut si va doresc asfalt uscat si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 bmw_ursul3tz iti recomand sa cauti filmul Twist of the Wrist II a lui Keith Code sau UK Superbike School a lui Andy Ibbott (fost elev a lui Keith Code)! O sa inveti multe de la cei doi si nu nu e vorba sa devi racer ci iti vei da seama ca te va feri de multe greseli ce le-ai putea face! Si mie imi face la fel farul (cand bateria e mai descarcata asa face, la relanti oricum nu incarca cum incarca la 4500rpm sau cat scrie in cartea tehnica)! Pune un electrician priceput sa se uite la termometru de apa! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Iti multumesc foarte mult pentru recomandari !Chiar o sa caut filmele si o sa ma uit de mai multe ori la ele . In cazul farului deci cam asa este normal sa faca . Cu siguranta termometrul de apa o sa-l puna un electrician decat sa fac vre-o boacana pe acolo . Ms inca o data man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 bmw_ursul3tz - am o intrebare - nu te deranjeaza mansoanele de pe ghidon? cel de la acceleratie si cel stang - eu am asemanatoare tot cu rizuri in afara (cica pt o aderenta mai buna) dar atat pe ghidonu sport touring ce l-am avut cat si pe semighidoane imi amorteau palmele... ceva imi spune ca trebuie sa le schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Nu stiu ce sa zic man ca nu am mers cu motocicleta sincer dar oricum vreau sa le schimb pt ca cel din dreapta este umpic deteriorat si asi mai vrea sa-i schimb si manetele pentru ca este una de un fel si alta de alt fel si nu imi plac .Mai am in plan oglizi dar nu m-am decis ce model inca ,pe cele care le avea el le-am vandut ca nu se potriveau de nici-un fel pe motocicleta. Off baieti mare problema mare am intampinat azi.Cand am dezvelit motorul surpriza ,cauciucul de pe fata era murdar de ulei scurs de unde credeti din furca din jamba dreapta.Pana acum nu a curs pic de ulei dar saptamana trecuta a mers un amic 2 ture cu ea si scurgerea cred ca este de atunci .Ce trebuie sa fac ?Am inteles de pe net ca trebuiesc schimbate simeringurile.Este adevarat ? Multa Bafta! Daca va utati atenti se vede in ce hal a putut sa curga pe cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Da, trebuie schimbate semeringurile de ulei si de praf. Le schimbi la ambele telescoape pentru ca e mai bine asa. Si schimbi si uleiul cu ocazia asta. Au inceput sa curga pentru ca au stat la caldura/in soare si se dilata, fiind deja uzate. Ele se strica din mai multe motive, cum ar fi imbatranirea si abuzul lor (wheelie, broscute). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Eu sunt nevoit sa-mi vand FZR-ul . Stiti pe cineva interesat? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fzr600r-din-1994-445821.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 stimati colegi - fac apel la voi - care are o anvelopa de urmatoarele dimensiuni 120/60/17 55W? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Pentru ce o vrei? Pentru ITP sau pentru folosinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Pentru ITP si dupaia pt folosinta! Sunt dispus sa returnez la schimb Avon Viper Supersport VP2 120/70/17 55W dot de 2007 parca - aderenta grozava, dar eu vreau sa trec la dimensiunea originala pe fata! In imagine se vede mai mult poza aripii dar se vede si putin din anvelopa Editat Mai 6, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) stimati colegi - fac apel la voi - care are o anvelopa de urmatoarele dimensiuni 120/60/17 55W? la pagina 204 pe bursa locala brasov, gasesti ce ai nevoie, undeva la mijlocu paginii, Editat Mai 6, 2012 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.