armandot55 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Eu zic ca e mai special asta + ca nu tre sa iti mai faci probleme de wheelie... ) Incearca si tu cu a 1, dai pana in 7000 laso in frana de motor pana in 6000 si dupa deschide gazul dar tine piciorul pe frana sa o controlezi... daca tie frica asa incearca cu a 2 si cu ambreiaj nu e asa brutal. P.S. : Poti incerca pe copou acuma ca e asfaltat si merge bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Pe Copou, sa ma si fac de rusine daca merge prost, a? ) Sunt curios cum merge baiatu cu Vespa la primarie sa o treaca pe 50 )))))) In schema electrica am vazut ca pe contact exista o pozitie P. La mine nu se vede, e sters. Ce face aceasta pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Iti mentine pozitia de parcare - dupa ce blochezi ghidonu o poti lasa pe pozitii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Bun, bun. @cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat. M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Bun, bun. @cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat. M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate. Da vroiam sa fac chestia asta crezand ca nu sunt tocmai ok carburatoarele la pornirea pe vreme rece, dar dupa ce le-am curatat si setat dupa manual (inca nu le-am sincronizat desi sunt sigur ca va face o mare diferenta) - a pornit si pe frig si pe cald foarte rapid si foarte bine! Deci daca ai probleme cu pornirea la rece singura solutie e sa-ti pui carburatoarele la punct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Nu am deloc probleme la nici o pornire, chiar si la rece (prima pornire din zi) trag socul si porneste "la sfert". Doar ca am reusit sa-i rup maneta de la soc cand am aplecat putin motocicleta si am tinut-o si cu genunchiul. As vrea daca tot fac o treaba sa mut maneta pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Da poti schimba blocu de lumini si semnalizari cu unu de la o Yamaha Thundercat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Ma gandeam la o solutie mai simpla. Oricum , ajunge cablul pana la ghidon fara sa stea strangulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Ma gandeam la o solutie mai simpla. Oricum , ajunge cablul pana la ghidon fara sa stea strangulat? nu stiu sa-ti spun asta! V-a trebui sa incerci! Asta e pentru toti cei care isi vand FZR-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte? Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte? Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape. +1 - si eu sunt curios de acelasi subiect, dar la mine mai e reglaju de preload in plus! Cine e in stare sa ne explice si noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 nu cunosc atat de bine FZR-ul, dar banuiesc ca furcile sunt la fel ca la celelalte japoneze, caz in care v-a trebui suspendata motocicleta. oricum arcurile din furca apasa cu ceva forta pe 'capace' chiar si cu furca decomprimata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 cumpar anvelopa fata - 120/60/17! Astept oferte de la care are - am nevoie cat mai rapid ca sa fac itp-u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salutare! Donez pachet piese Yamaha FZR 600 3HE. Trimit numai prin curier. Persoana interesata sa imi trimita datele si nr de tel pe PM. Piesele s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 La o mica plimbare si la cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Tot la o "mica" plimbare... de peste 2000km in 4 zile. Cheia, Sighi-Tg.Mures, Meses, Tihuta, Siriu.... Noile achizitii, cauciucurile Dunlop SportMax "SmartSport" si amortizorul de directie au facut toti banii. Editat Iunie 20, 2012 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 @armandot am auzit ca ti-ai schimbat toba, foarte faina! @yo4ghy (nu stiu nick-ul corect) e "sportsmart" si am si eu unul pe fata; foarte buna anvelopa; ma incanta tehnologie ntec pe care o are. Cat e de mare diferenta intre "cu amortizor" si "fara"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Si eu am fost curios care'i treaba cu NTEC-ul ala... Dupa ce am ajuns la munte am redus presiunea la 1.9 spate si 2.1 fata si intr'adevar, asa cum reclama si producatorul, gumele nu s'au supra-incalzit si nici nu am avut probleme cu "feed-back"-ul. Mi'a placut si profilul, desi e nevoie sa tragi un pic mai tare de motocicleta in special in acele de par, inclinarea este parca mai liniara, fara senzatia aia de supra-virare pe care o dau gumele ascutite. Apropo, mare grija la manometrele de prin PECO-uri, am avut la mine un manomentru industrial si am constatat erori de masurare de pana la 0.5 atmosfere... Amortizorul de ghidon nu face minuni, ajuta insa foarte mult daca abordezi virajele agresiv, putand intarzia cu frana de fata si dupa inceperea inclinarii, mai ales daca asfaltul nu este chiar perfect. I'am simtit insa utilitatea pe Meses cand, dupa deschiderea cam prea brusca a gazului la iesirea dintr'un viraj de viteza am dat de un damb foarte abrupt si care m'a aruncat efectiv in aer cativa centimetri... nu stiu cum as fi reusit sa ma redresez dupa "aterizare" fara... Mai am de lucrat un pic la suspensii, in special pe fata, sunt multumit de rata de "rebound" (ulei de furca MOTOREX 10W) insa cursa e cam prea mica, o sa incerc sa mai scot putin din ulei sa vad cum se comporta, daca nu iese bine va trebui sa incerc cu vascozitate o idee mai redusa. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Am observat ca cele de la Petrom dau erori nasoale (manometrele). Cele de la OMV par a fi mult mai ok. Guma e foarte ok. M-a salvat dintr-o situatie nasoala, franare foarte brusca de la 100 km/h si abia ce plecasem de pe loc dupa ce motorul a stat 2 ore, deci guma rece. Treaba cu NTEC-ul e putin dubioasa. Daca producatorul sustine ca la o presiune mai scazuta obtin o anvelopa de circuit care are insa uzura scazuta, precum o anvelopa de strada, atunci ce ma opreste sa ma dau zilnic cu presiune scazuta, deci aderenta +, uzura -? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 NTEC-ul reclama posibilitatea maririi amprentei de contact prin scaderea presiunii fara deformarea carcasei si a formei petei de contact. In plus, zic ei cel putin, NTEC-ul asigura o functionare optima si la temperaturile sporite rezultate de presiunea mai redusa. Uzura insa nu are cum sa fie mai redusa, sau poate fi o idee mai redusa dar in comparatie cu alte gume "normale", gandite sa functioneze optim doar cu presiunea normala pentru strada. Nu le poti avea pe toate! Cum ziceam, una peste alta mi se par in regula... desi sunt convins ca sunt capabile de mult mai mult fata de ce sunt eu in stare sa cer de la ele. Ce mi'a placut in mod special este modul gradual in care te avertizeaza cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic senzatia dar, cand le fortezi incep sa faca un zgomot deosebit, cu mult inainte sa inceapa sa patineze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) YAMAHA FZR 600 3HE 1150 euro Vand Yamaha FZR 600 3HE inmatriculat. an fabricatie 1991 599 cmc 66 kW Toba carbon Leo Vince SBK. Ulei schimbat la inceputul lunii Iunie. Asigurarea pana in 01.11.2012 la Astra, ITP pana in 25.05.2013. Scarite sport, furtune frana fata sport, alarma, parbriz Puig negru si alte imbunatatiri. La acelasi pret ofer inca o motocicleta, acelasi model nefunctionala, pentru piese (cadru, motor, carburatoare, roti, galerie evacuare, bord, carene laterale, toba originala, melc kilometraj cu cablu) Mai multe poze de la ambele motoare pe mail alexcarsto@yahoo.com Pretul este negociabil in limita bunului simt! Editat Iunie 24, 2012 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 pfff... m-am pus sa verific frana spate ca simteam ca nu mai am frana deloc, ma pun sa dau jos toba sa am vizibilitate mai buna, desfac capacelu de vizitare si vad acolo plin de span... am zis wtf!? scot sigurantele... vad ca nu vor placutele sa iasa, dau jos etrieru de pe suport, si cu stupefiere constat faptul ca placuta dinspre interior era perforata si frana o facea direct pistonasul! Norocul meu ca am mai avut un etrier de rezerva care maine il voi monta, m-a incurcat si practic mi-a furat 1 ora de munca ploaia asta nenorocita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Pfff. Ia zi, frana bine pistonasul? *Am scazut presiunea in anvelope, mai spre un 1.9-2.0 si m-am dat pe curbe si pot zice ca se vede diferenta si inca foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 skvj - frana ca CIAPA ) azi am pus placute aproape noi (ce le-am avut de la fostu proprietar) pistonas aproape nou de la un etrier de rezerva si am bagat lichid de frana DOT4 BOSCH nou nout! - aerisire frane si rupe cum apas pedala cum blocheaza roata scartzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Salutare baieti ! De 2 saptamani am inceput sa ies cu motoru ,totu bine si frumos vis ceva de nedescris ,nu se compara cu nimic mersul cu motocicleta insa de cateva zile au inceput sa apara problemele. Acum 4 luni am cumparat o baterie noua VOLT-ON 12N14 am facut tot ce trebuia ca sa o activez a pornit imedit totul ok .Am mai pornit-o din cand in cand nu am avut probleme, dar acum 2 saptamanai in prima zi cand sa plec cu ea nimic moarta bateria.Am luat un redresor, am incarcat-o a mers dar dupa cateva zile a murit dinou.Iarasi am pus-o la redresor si in ultimele 4 zile am facut in jur de 200 de kilometri timp in care am zis ca s-a incarcat destul si nu o sa am probleme ,chiar i-am luat borna + dupa ce am parcurs kilometrii acestia ca sa nu imi fure pe undeva curent,azi insa dupa o tura am oprit-o si cand sa o pornesc nimic moarta.Nu mai stiu ce sa fac am fost la 3 electricieni unu mi-a masurat bateria cu motorul pornit avea 12,50 la relantiu cand o acceleram in jur de 14,50 si mi-a zis ca bateria nu are nimic ca e releul de incarcare .Al doilea mi-a zis ca bateria nu este buna ca este slaba si nu are putere sa invarta, al treilea mi-a spus ca poate sa fie electromotorul .Offf ca nu mai stiu ce sa mai zic si ce sa fac .Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva ce ar putea fi eu ma gandeam la releul de incarcare varianta ce-a mai plauzibila voi ce ziceti?Daca are cineva sa puna o poza cu un releu de incarcare yamaha fzr 2LA sa vad macar cum este ca eu sincer nu l-am gasit pe nicaieri la motor . Va salut, va urez o seara buna si va multumesc pentru intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.