maniakmoto Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie. Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa! Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron. Unul mai umflat ca si radiator Altul De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!! De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin. STOP trying to buy rubbish !!!!! Ultimul model l-am incercat eu si s-a ars intr-o luna si jumatate. Cea mai buna solutie o reprezinta releele de thundercat, r6, r1, cbr 1000 rr, fzr600r, fzs600 si mai sunt cateva care merg (in principiu cum ai zis si tu: un releu pentru magnetou trifazat. Dar nu orice releu pentru ca acel releu trebuie sa respecte niste parametri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Ca o solutie de moment, ieftina, mi se par a fi ok. Pretul uni releu original nou e de speriat. Mai sunt releele de ATV, cu radiator urias, cu fire, 3 galbene pentru magnetou si doua fire, + si -. Astea pot fi adaptate foarte usor. Repet, solutii de moment. Si mai ales trebuie sa fie protejat, repozitionat si stat mai mereu cu luminile aprinse, cu cat mai multi consumatori pentru a nu stresa releul. Gen asta. Chiar si 50 de euro pentru un releu OEM e destul de multisor, mai ales ca e o mana de piese electronice vandute la suprapret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Fiecare face cum vrea. Eu sunt de parere ca decat sa raman in drum cand imi e lumea mai draga si sa mai am si alte daune la motor gen TCI, pentru o diferenta de 20-30 euro mai bine cumpar unul OEM de pe modelele mentionate mai sus si imi iau de o grija. Repet ca acele relee trebuie sa incadreze in niste parametri. Trebuie sa faca fata voltajului furnizat de magnetou - voltaj care variaza in functie de turatie + alti parametri pe care nu mii amintesc momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 intrebare: ce tipuri de mansoane aveti pe semighidoane? ale mele au rizuri si ma enerveaza atat la drumuri scurte cat si la drumuri lungi! Vreau sa le schimb cu ceva fara modele reliefate si sa fie cat mai moi (silicon sau cauciuc)! Voi ce aveti? Recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Mi-am pus sezonul asta STR8 CNC White, simple, placute, foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan2011 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 dezmembreaza careva un fzr ? as avea nevoie de furca si radiator la prima vedere... se potriveste si cea de pe thundercat ? mentionez ca detin modelul 4jh multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 dezmembreaza careva un fzr ? as avea nevoie de furca si radiator la prima vedere... se potriveste si cea de pe thundercat ? mentionez ca detin modelul 4jh multumesc! da ti-i se potriveste si furca de la Thundercat (dar trebuie sa schimbi si jugul) - iar roata la Thundercat pe fata e de 3.5" latime spre deosebire de 3" latime cat e la FZR 600R pe fata! insa poti incerca si aici - 0757-079-769 - Stefan se numeste tipu si are un FZR 4jh intreg la dezmembrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj? Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice. De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare. Voi ce faceti, cum va descurcati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj? Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice. De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare. Voi ce faceti, cum va descurcati? Uita-te la A twist of the Wrist II - e recomandarea mea si eu dupa sfaturile acelea merg! Pt a inclina motoru folosesc tehnica contravirarii, daca e nevoie si merg mai tare decat normal - ma pregatesc dinainte de curba cu jumate de fesa/o fesa scoasa afara de pe sa, si pentru a strange curba daca e nevoie, ma aplec si mai mult pe rezervor; acceleratia va ramane constanta pe toata durata curbei si spre iesire se deschide din ce in ce mai mult! Sa auzim si pe restu colegilor cum se descurca! Wheelie-uri - nu - nici vorba - pt ce ? Nu ii vad rostu! Editat Mai 22, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Cu ce viteza mergeti cand iesiti la plimbare? Nu in oras, pe exterior. Eu o tin in 80-100 pana pe la 160. Daca e sa ma dau tare merg pana pe la un 210-220, nu prea am drum de viteza asta asa ca mai rar pe aici. Pe viraje cam 100 cand e deschis, iar cand e pronuntat virajul ajung si pe la un 70. Nu am multi km la activ, 2000 si putin cred. 600 i-am facut sezonul trecut, a.k.a luna setembrie, iar restul acum, de la Paste incoace. E bun FZR-ul, imi place cum merge, cum se aude. Cu pasager ma cam oboseste, ma dor mainile, dar e sportiva si nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Idem si eu skvj nu o alerg tare Uite aici un "FZR" Special http://4riders.ro/videoclipuri-moto/motorcycles-presentations/vespa-50-special-cu-motor-de-yamaha-fzr-600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Eu zic ca e mai special asta + ca nu tre sa iti mai faci probleme de wheelie... ) Incearca si tu cu a 1, dai pana in 7000 laso in frana de motor pana in 6000 si dupa deschide gazul dar tine piciorul pe frana sa o controlezi... daca tie frica asa incearca cu a 2 si cu ambreiaj nu e asa brutal. P.S. : Poti incerca pe copou acuma ca e asfaltat si merge bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Pe Copou, sa ma si fac de rusine daca merge prost, a? ) Sunt curios cum merge baiatu cu Vespa la primarie sa o treaca pe 50 )))))) In schema electrica am vazut ca pe contact exista o pozitie P. La mine nu se vede, e sters. Ce face aceasta pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Iti mentine pozitia de parcare - dupa ce blochezi ghidonu o poti lasa pe pozitii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Bun, bun. @cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat. M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Bun, bun. @cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat. M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate. Da vroiam sa fac chestia asta crezand ca nu sunt tocmai ok carburatoarele la pornirea pe vreme rece, dar dupa ce le-am curatat si setat dupa manual (inca nu le-am sincronizat desi sunt sigur ca va face o mare diferenta) - a pornit si pe frig si pe cald foarte rapid si foarte bine! Deci daca ai probleme cu pornirea la rece singura solutie e sa-ti pui carburatoarele la punct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Nu am deloc probleme la nici o pornire, chiar si la rece (prima pornire din zi) trag socul si porneste "la sfert". Doar ca am reusit sa-i rup maneta de la soc cand am aplecat putin motocicleta si am tinut-o si cu genunchiul. As vrea daca tot fac o treaba sa mut maneta pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Da poti schimba blocu de lumini si semnalizari cu unu de la o Yamaha Thundercat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Ma gandeam la o solutie mai simpla. Oricum , ajunge cablul pana la ghidon fara sa stea strangulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Ma gandeam la o solutie mai simpla. Oricum , ajunge cablul pana la ghidon fara sa stea strangulat? nu stiu sa-ti spun asta! V-a trebui sa incerci! Asta e pentru toti cei care isi vand FZR-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte? Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte? Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape. +1 - si eu sunt curios de acelasi subiect, dar la mine mai e reglaju de preload in plus! Cine e in stare sa ne explice si noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 nu cunosc atat de bine FZR-ul, dar banuiesc ca furcile sunt la fel ca la celelalte japoneze, caz in care v-a trebui suspendata motocicleta. oricum arcurile din furca apasa cu ceva forta pe 'capace' chiar si cu furca decomprimata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 cumpar anvelopa fata - 120/60/17! Astept oferte de la care are - am nevoie cat mai rapid ca sa fac itp-u! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salutare! Donez pachet piese Yamaha FZR 600 3HE. Trimit numai prin curier. Persoana interesata sa imi trimita datele si nr de tel pe PM. Piesele s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.