Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, daca e pornita si trag socul o ia daraua in ture. Uneori parca mai usor o pornesc rece cu gazul tras o idee decat cu socul.

A, e normal ca socul sa aibe lag? Gen daca il trag nu se tureaza instant.

 

Si sa fie clar, nu vorbim de motor rece gen stat o ora, doua. Zic de motor rece stat o noapte in canceru de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca "tras gazul" la carburatoarele CV inseamna de fapt deschiderea aerului. Probabil ai nivelul foarte mare in carburatoare sau suruburile pilot deschise prea mult, oricum ar fi, daca porneste mai bine rece fara soc inseamna amestec foarte bogat.

 

FZR600 fiind cu 4 supape nu prea are probleme mari cu jocurile, totusi, cand ai verificat ultima data jocul termic al supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi indicat sa`i faci un test de compresie..acolo vezi cum stai cu supapele, segmentii...apoi fa carburatoarele. Si bujiile pot face figuri...parca ai si zis ca ai patit`o cu niste ngk`uri la un inceput de sezon...

Editat de George2013
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei.

Asta pentru ca la temperaturi mici metalul se contracta lucru care afecteaza compresia. Daca poti fa-i un test de compresie dimineata si unul la pranz, sa vezi diferenta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema...

Cred ca a inteles toata lumea circumstantele, nu e nevoie sa le repeti ... incearca sa o pornesti impinsa la temperaturile alea mici, ar trebui sa o ia lejer.

 

Incearca ceva, singura nu se repara.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La prima vedere as zice ca ai una sau mai multe din placile metalice "ondulate", 8, descentrate, cred ca intelegi la ce ma refer. Desfa ambreiajul si pune placile metalice pe o suprafata plana sa le verifici ... cu ocazia asta poti masura si arcurile si placile de frictiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa desfac sa vad. Oricum ambreiajul inca nu patineaza dar prinde sus. Eu am observat ca nu debreiaza complet cand am incercat sa-l imping in treapta 1 sau 2 cu ambreiajul actionat si am vazut ca opune rezistenta, insa cu motorul pornit nu pleaca de pe loc, dar pocneste tare cand bag in prima treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru,

un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri,

 

e o adevarata polemica cu uleiul asta,

 

numa bine!

5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald...

 

Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald?

Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada.

Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras.

 

Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat.

Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet.

Ramane problema noptilor friguroase.

20W50...asta e ulei de chopper ma!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald...

 

20W50...asta e ulei de chopper ma!!!

am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate,

 

numa bine!

atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as fi atat de categoric... majoritatea manualelor recomanda 10W-30 pentru sezonul rece si 20W-40 si chiar 20W-50 pentru sezonul cald (inclusiv R1'09).

 

Datorita cantitatii mai reduse a aditivilor de imbunatatire a vascozitatatii, 20W-50 este mai stabil si mai longeviv decat "universalul" 10W-40 (vorbind despre aceeasi clasa). Va necesita intradevar o mai mare atentie la incalzirea motorului imediat dupa pornire si va atenua un pic si din performante dar, cel putin la motoare de generatie mai veche si in special cu o oarecare uzura este o alegere nu tocmai nefericita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...