skvj Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Chestia e ca fzr-u are priza de aer fix sub carena rezervorului, nu prea ai cum, desi nu e imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cand porneste, daca tragi socul se vede vreo diferenta? Poate ai prins sufa de la soc in alta pozitie si nu trage socul sau il trage dar nu pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Da, daca e pornita si trag socul o ia daraua in ture. Uneori parca mai usor o pornesc rece cu gazul tras o idee decat cu socul. A, e normal ca socul sa aibe lag? Gen daca il trag nu se tureaza instant. Si sa fie clar, nu vorbim de motor rece gen stat o ora, doua. Zic de motor rece stat o noapte in canceru de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Vezi ca "tras gazul" la carburatoarele CV inseamna de fapt deschiderea aerului. Probabil ai nivelul foarte mare in carburatoare sau suruburile pilot deschise prea mult, oricum ar fi, daca porneste mai bine rece fara soc inseamna amestec foarte bogat. FZR600 fiind cu 4 supape nu prea are probleme mari cu jocurile, totusi, cand ai verificat ultima data jocul termic al supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Stiu ce inseamna, de aceea imi si ridica semne de intrebare. Posibil sa mearga bogat. Niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Atunci stii ce ai de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Sincronizare si reglare? Home made cu cred ca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) ar fi indicat sa`i faci un test de compresie..acolo vezi cum stai cu supapele, segmentii...apoi fa carburatoarele. Si bujiile pot face figuri...parca ai si zis ca ai patit`o cu niste ngk`uri la un inceput de sezon... Editat Aprilie 6, 2014 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei. Asta pentru ca la temperaturi mici metalul se contracta lucru care afecteaza compresia. Daca poti fa-i un test de compresie dimineata si unul la pranz, sa vezi diferenta. Editat Aprilie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 cumpar asa ceva este vorba despre cadru de la carena fata NU CUMPAR DACA E INDOIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema... Editat Aprilie 8, 2014 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema... Cred ca a inteles toata lumea circumstantele, nu e nevoie sa le repeti ... incearca sa o pornesti impinsa la temperaturile alea mici, ar trebui sa o ia lejer. Incearca ceva, singura nu se repara. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Pai ziceam ca a dat soarele, deci e ok acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Sa se mute la tropice!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 cumpar asa ceva este vorba despre cadru de la carena fata NU CUMPAR DACA E INDOIT am eu unu fara indoituri, fara lovituri. Iti pot trimite mai multe poze cu el ca sa te convingi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 daca este de 4jh si imi convine si pretul facem afacerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Vin la voi cu o mica problema. Nu debreiaza in totalitate ambreiajul. L-am strans la maxim,manerul e tare dar nu debreiaza complet. Stiti care ar fi cauzele? Este vorba despre o yamaha fzr 600r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 La prima vedere as zice ca ai una sau mai multe din placile metalice "ondulate", 8, descentrate, cred ca intelegi la ce ma refer. Desfa ambreiajul si pune placile metalice pe o suprafata plana sa le verifici ... cu ocazia asta poti masura si arcurile si placile de frictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 O sa desfac sa vad. Oricum ambreiajul inca nu patineaza dar prinde sus. Eu am observat ca nu debreiaza complet cand am incercat sa-l imping in treapta 1 sau 2 cu ambreiajul actionat si am vazut ca opune rezistenta, insa cu motorul pornit nu pleaca de pe loc, dar pocneste tare cand bag in prima treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Caut anvelopa 140/60 sau 70 pe 18 pt fzr 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru, un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri, e o adevarata polemica cu uleiul asta, numa bine! 5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald... Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald? Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada. Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras. Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat. Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet. Ramane problema noptilor friguroase. 20W50...asta e ulei de chopper ma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald... 20W50...asta e ulei de chopper ma!!! am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate, numa bine! atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Eu nu as fi atat de categoric... majoritatea manualelor recomanda 10W-30 pentru sezonul rece si 20W-40 si chiar 20W-50 pentru sezonul cald (inclusiv R1'09). Datorita cantitatii mai reduse a aditivilor de imbunatatire a vascozitatatii, 20W-50 este mai stabil si mai longeviv decat "universalul" 10W-40 (vorbind despre aceeasi clasa). Va necesita intradevar o mai mare atentie la incalzirea motorului imediat dupa pornire si va atenua un pic si din performante dar, cel putin la motoare de generatie mai veche si in special cu o oarecare uzura este o alegere nu tocmai nefericita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.