johndogaru Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina. M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului. In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat. Merci, Nassos. cred ca te referi la furtunul care se ocupa cu aerisirea rezervorului ti-a specificat yo4hgx mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am inteles ca furtunul pentru aerisire este cel care iese din rezervor in partea dinspre sa. Sunt cumva doua furtune de aerisire? Rezervorul meu are 3 furtune: 1. cel de sub rezervor care merge la pompa de benzina 2. Unul in partea din spate al rezervorului inspre sa (am inteles ca este aerisirea) 3. Unul vertical sub rezervor (este tot aerisire ?) Pe langa aceste 3 furtune mai este mufa pentru senzorul de nivel. Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Mi se pare este vorba despre "prea-plin". Verifica si tu dar ar trebui sa comunice cu gura de alimentare. Deschide capacul si ar trebui sa gasesti un mic orificiu undeva pe marginea de sub capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Maine scot si eu FZR-ica la strada. Sta in garaj din noiembrie. Abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Distractie placuta! A mea sta in garaj de vreo doi ani... si cel mai probabil nu voi ajunge nici vara asta in tara!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 A capatat o mica problemuta peste iarna. Isi taie curentul efectiv si apoi revine miraculos. Daca dau la starter mai mult de ex la un moment dat se taie de tot curentul..misc oleaca minusu pe baterie, pac se aprinde la loc. Si in mers mai pateam pac se oprea o juma de secunda, rateu, pornea la loc..sau daca facea mai tare, inchideam farul daca era pornit sau il deschideam daca era oprit si isi revenea.. Am curatat mufele la releul de incarcare, am uns cu vaselina bornele bateriei ... si tot asa face. Releul nu e pt ca bateria are putere mereu sa porneasca si daca era el nu puteam merge cu luminile aprinse mai mult de cativa km ca se oprea. Am o vaga idee cum c-ar atinge bordul in cadru. A...mufa de la minus nu mai are inelul intreg, il are doar pe jumate ..cred ca asta e cauza..ca si facea putin scanteie acolo cand dadeam la buton.. contact imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Distractie placuta! A mea sta in garaj de vreo doi ani... si cel mai probabil nu voi ajunge nici vara asta in tara!... Eu acho que sim! É lindo no Brasil. SPER CA A TRADUS CORECT GOOGLE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Ma dispera dimineata! Daca e rece peste noapte nu porneste neam! Chiar si cu socul tras. Daca sta doua ore in soare o ia fara soc fara nici cea mai mica problema ... ce plm? ... Suna cumva a aer fals? Asa imi face de cand i-am dat jos carburile iarna trecuta, insa nu am umblat deloc la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 pastilele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald? Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada. Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras. Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat. Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet. Ramane problema noptilor friguroase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) in afara de bujii sau pastile altceva nu prea influenteaza pornirea la rece/cald. Poate doar o benzina proasta, dar presupun ca ai mai facut si alte incercari. Dai cu spray de pornire in prizele de aer si rezolvi problema. Fzr 600/ Yzf 600/ R6 nu prea pornesc la rece nici vara fara soc. trage socul la maxim si nu te mai atinge de acceleratie cand dai la automat Editat Aprilie 4, 2014 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Chestia e ca fzr-u are priza de aer fix sub carena rezervorului, nu prea ai cum, desi nu e imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cand porneste, daca tragi socul se vede vreo diferenta? Poate ai prins sufa de la soc in alta pozitie si nu trage socul sau il trage dar nu pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Da, daca e pornita si trag socul o ia daraua in ture. Uneori parca mai usor o pornesc rece cu gazul tras o idee decat cu socul. A, e normal ca socul sa aibe lag? Gen daca il trag nu se tureaza instant. Si sa fie clar, nu vorbim de motor rece gen stat o ora, doua. Zic de motor rece stat o noapte in canceru de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Vezi ca "tras gazul" la carburatoarele CV inseamna de fapt deschiderea aerului. Probabil ai nivelul foarte mare in carburatoare sau suruburile pilot deschise prea mult, oricum ar fi, daca porneste mai bine rece fara soc inseamna amestec foarte bogat. FZR600 fiind cu 4 supape nu prea are probleme mari cu jocurile, totusi, cand ai verificat ultima data jocul termic al supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Stiu ce inseamna, de aceea imi si ridica semne de intrebare. Posibil sa mearga bogat. Niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Atunci stii ce ai de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Sincronizare si reglare? Home made cu cred ca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) ar fi indicat sa`i faci un test de compresie..acolo vezi cum stai cu supapele, segmentii...apoi fa carburatoarele. Si bujiile pot face figuri...parca ai si zis ca ai patit`o cu niste ngk`uri la un inceput de sezon... Editat Aprilie 6, 2014 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei. Asta pentru ca la temperaturi mici metalul se contracta lucru care afecteaza compresia. Daca poti fa-i un test de compresie dimineata si unul la pranz, sa vezi diferenta. Editat Aprilie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 cumpar asa ceva este vorba despre cadru de la carena fata NU CUMPAR DACA E INDOIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema... Editat Aprilie 8, 2014 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema... Cred ca a inteles toata lumea circumstantele, nu e nevoie sa le repeti ... incearca sa o pornesti impinsa la temperaturile alea mici, ar trebui sa o ia lejer. Incearca ceva, singura nu se repara. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Pai ziceam ca a dat soarele, deci e ok acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.