yo4hgx Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Cica e o supapa speciala care se deschide la o anumita turatie si scuipa ulei. Cred ca vrei sa te referi la sistemul EXUP (o valvula variabila pe evacuare functie de rpm) pe care insa tu nu o ai! Acesta a fost disponibil NUMAI pe FZR1000EXUP, YZF750R si ThunderACE (ma refer la modele inainte de generatia R). Restul de modele nu au fost dotate cu acest sistem... (cu exceptia modelului USA de serie limitata FZR600 California). Credeam ca am gasit explicatia notoriului consum de ulei la generatiile inainte de R insa ma intriga faptul ca si modelele FARA EXUP acuza acelasi fenomen. O sa incerc sa sap un pic mai adanc si probabil, cat de curand, voi reveni cu un post pe aceasta tema. De ce trece timpul parca imi place mai mult de FZR-ica ALELUIA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 nu stiu ce furca este... acum sunt cam suparat ca nu vrea sa pornasca deloc(parca ar fi bujiile inecate, si nici nu pot sa le scot la cat e de inghesuit motorul) i-am dat si cu spray de pornire si tot nu vrea ..... sa vad deseara poate reusesc sa o pornesc cand vine tipul care mi-a vandut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Salutare FZR-isti...sunt mai noui pe aici si nu ma prea am inca in totalitate cu motoarele...dar asa ca intrebare...ce parere aveti despre FZR? si as mai avea o intrabare.....carena de fata se poate scimba cu ceva de genu R6? dar numai ea dfara laterale... in rest totul e Ok...sunt super multumit de motor. merge super marfa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 sogard82: inainte sa vina tipul incearca tu in felul urmator: - trage socul - dai start si tragi putin de acceleratie ca sa ii dai o leaca de avant. daca nici asa nu vrea, verifica bateria. pana la bujii mai este un pas. se poate sa nu fie bateria buna sau sa nu incarce suficient. succes ps: boys, v-a parasesc...am vandut FZRica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 sogard82: inainte sa vina tipul incearca tu in felul urmator: - trage socul - dai start si tragi putin de acceleratie ca sa ii dai o leaca de avant. daca nici asa nu vrea, verifica bateria. pana la bujii mai este un pas. se poate sa nu fie bateria buna sau sa nu incarce suficient. succes ps: boys, v-a parasesc...am vandut FZRica am incercat toate astea am dat si cu spray de pornire, am pus si bateria la redresor dupaia am incrcat fara soc deoarece m-am gandit ca poate e incat si daca mai e si socul tras se ineaca si mai tare .....nu stiu ce sa-i mai fac astept sa vina el . cand i-ti iei noul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 am incercat toate astea am dat si cu spray de pornire, am pus si bateria la redresor dupaia am incrcat fara soc deoarece m-am gandit ca poate e incat si daca mai e si socul tras se ineaca si mai tare .....nu stiu ce sa-i mai fac astept sa vina el . cand i-ti iei noul motor? ai incercat sa vezi putin sa nu fie infundat la alimentarea cu carburant? am patit acelasi lucru prima oara...k nu aveam nici un contrrol asupra cantitatii de combustibil din rezervor si am stat vreo 2 minute pana sa isi revina..... --- Mesaj completat în 27 Oct 2007 16:56 -------------dupa ce am facut plinul bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 sogard82: poate ai inecat-o. cel mai bine momentan sa nu mai umbli, las-o putin. eu? foarte curand sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 ori e innecata, ori e infundata vreo supapa ori nu se alimenteaza deloc.....astea ar fii cele mai probabile cauze.... si u ce motor ai vrea sa iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 infundata e mai putin probabil, dat fiind faptul ca motocicleta a mers pana acum. Ar mai fi cateva variante, dar sa speram ca e doar inecata. Acum imi iau enduro, am trecut la alta categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 bai eu nu am inecat-o ca motorul a stat in curte la prietena mea ... doar daca o fi umblat cineva la ea cat nu am fost eu pe aici (dar nu prea avea cine)....... uite acum am sa ma uit daca e infundata alimentarea dar dar nu cred ...si eu stau ca pe ace ca nu pot sa ma plimb si eu putin pe aici pe stradute .....la motor nu am umblat deloc la el decand mi la adus omul in curte, bai asta e sper sa nu fie ceva grav iar tipul care mi-a vandut-o sa ma ajute sa remediez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 (editat) Salutare FZR-isti...sunt mai noui pe aici si nu ma prea am inca in totalitate cu motoarele...dar asa ca intrebare...ce parere aveti despre FZR? si as mai avea o intrabare.....carena de fata se poate scimba cu ceva de genu R6? dar numai ea dfara laterale... Carena fata de la R6 nu se potriveste pe FZR600, ai mai mare si bate peste carenele laterale... Ca sa-i pui fata de R6 tre' sa schimbi toata fata impreuna cu cadrul ala din metal de care se prinde carena fata si pozitia ceasurilor, iar la carenele laterale, sa-i schimbi sau sa-i modifici clemele de prindere. Deci multa investitie... Sunt pe net baieti care fac imitatii de carene fata R6 din fibra, care bat perfect pe FZR. Editat Octombrie 27, 2007 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Carena fata de la R6 nu se potriveste pe FZR600, ai mai mare si bate peste carenele laterale... Ca sa-i pui fata de R6 tre' sa schimbi toata fata impreuna cu cadrul ala din metal de care se prinde carena fata si la carenele laterale, sa-i schimbi sau sa-i modifici clemele de prindere. Deci multa investitie... Sunt pe net baieti care fac imitatii de carene fata R6 din fibra, care bat perfect pe FZR. da am vazut ceva la 300 euro...tot pe aici pe forum undeva...dar ma interesa numai partea de fata si sa ramana carenele tot astea laterale.... deci imitatia de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 da am vazut ceva la 300 euro...tot pe aici pe forum undeva...dar ma interesa numai partea de fata si sa ramana carenele tot astea laterale.... deci imitatia de fata. Se vinde si carena fata separat, nu numai la set !!Negociezi cu ei, sunt mai multi care fac si ai de unde alege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 sogard82: ce ai rezolvat? ce avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 maine ma intanlesc cu baiazid . vine el cu o cheie de bujii sa vedem daca sunt inecate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) daca nu e de la bujii s-ar putea sa fie releul de incarcare si asta e mai nasol...sau pompa de benzina Editat Octombrie 28, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 nu stiu ce sa zic pana nu vad maine exact ...si nici nu vreau sa magandesc la ceva mai rau ... aseara nici nu puteam sa adorm de ganduri , ce aiurea e sa stai cu motorul la nas si sa nu poti merge cu el , si sa-ti mai fie frica sa nu fi luat cumva teapa .... asta e ... sper sa nu ploua maine prea tare si sa vina baiazid cu sculele ( ca daca ploua nu am garaj unde sa o bag ca sa umblu la ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 succes, si eu sper sa nu ploua maine pentru ca e ultimul drum cu FZRica mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ultimul drum cu FZRica mea... si de azi, daca nu apar probleme, FZRica mea ... sper sa o tin bine si sa nu am probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 da, de azi e a ta! felicitari. eu is out from the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 fuzzy sa o stapanesti sanatos si ai grija de ea ...pt k asa va avea si ea grija de tine... just kidding e un motor superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Stiu... il simt superb... acum sta bine acoperit de ploaie... cu o pelerina transparenta... si sper ca in scurt timp sa fac rost si de casca si apoi o si inmatriculez... mai e putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 In legatura cu consumul de ulei, la inceput m-am speriat cand am vazut ca dupa circa 400 de km nivelul uleiului a scazut la minim dar pe parcurs m-am prins ca daca ma duc frumos de ex. la un drum lung in grup cu viteza relativ mica 130-150 ma pot duce mai mult, daca forjez ma duc mai putin pana sa completez cu ulei. Pe perioada calda am folosit ulei Valvoline durablend 20w50 iar acum pe perioada rece, din motiv ca a inceput sa-mi patineze ambreajul pana mi se incalzea motorul, am schimbat cu Repsol 15w50. Dupa parerea mea partile negative a FZR-ului sunt: consumul de ulei, suspensia fata prea rigida, etrierele frana numai cu 4 pistonase , si poate posibilitatea de a monta la roata spate cauciuc de maximum 150. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ... consumul de ulei, suspensia fata prea rigida, etrierele frana numai cu 4 pistonase , si poate posibilitatea de a monta la roata spate cauciuc de maximum 150. Toate cele bune! 1000EXUP (dupa '94)are furca upside-down, 6pistonase/etrier, discurile de frana marite, 190 pe spate... (consumul de ulei e "inca" valabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 sogard82 .....ai dat de cap problemei...... acum am ajuns si eu la aceeasi problema...ma rog de el sa porneasca si nu vrea....l-a ambalat un dobi prea tare si nu era incalzit si am incercat sa il pornesc a luat-o 20-30 de sec si pauza...de atunci nici mort. cred k innebunesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.