Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 fuzzy sa o stapanesti sanatos si ai grija de ea ...pt k asa va avea si ea grija de tine... just kidding e un motor superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Stiu... il simt superb... acum sta bine acoperit de ploaie... cu o pelerina transparenta... si sper ca in scurt timp sa fac rost si de casca si apoi o si inmatriculez... mai e putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 In legatura cu consumul de ulei, la inceput m-am speriat cand am vazut ca dupa circa 400 de km nivelul uleiului a scazut la minim dar pe parcurs m-am prins ca daca ma duc frumos de ex. la un drum lung in grup cu viteza relativ mica 130-150 ma pot duce mai mult, daca forjez ma duc mai putin pana sa completez cu ulei. Pe perioada calda am folosit ulei Valvoline durablend 20w50 iar acum pe perioada rece, din motiv ca a inceput sa-mi patineze ambreajul pana mi se incalzea motorul, am schimbat cu Repsol 15w50. Dupa parerea mea partile negative a FZR-ului sunt: consumul de ulei, suspensia fata prea rigida, etrierele frana numai cu 4 pistonase , si poate posibilitatea de a monta la roata spate cauciuc de maximum 150. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ... consumul de ulei, suspensia fata prea rigida, etrierele frana numai cu 4 pistonase , si poate posibilitatea de a monta la roata spate cauciuc de maximum 150. Toate cele bune! 1000EXUP (dupa '94)are furca upside-down, 6pistonase/etrier, discurile de frana marite, 190 pe spate... (consumul de ulei e "inca" valabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 sogard82 .....ai dat de cap problemei...... acum am ajuns si eu la aceeasi problema...ma rog de el sa porneasca si nu vrea....l-a ambalat un dobi prea tare si nu era incalzit si am incercat sa il pornesc a luat-o 20-30 de sec si pauza...de atunci nici mort. cred k innebunesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Cand patiti asa ceva trebuie luate in urmatoarea ordine: - sa nu fie inecat - sa il porniti cu socu tras si tras putin acceleratia (f putin) - verificati bateria sa fie incarcata (chiar daca farurile se aprind perfect, exista posibilitatea ca bateria sa nu dea suficienta putere pt a porni motorul) - verificati bujiile - partea electrica - releul de incarcare - pompa de benzina ...daca ati ajuns la releu sau pompa de benzina e cam najpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 raven30hell mi-a pornit...a stat ok...l-a acelereat tipu in 8000 de ture....l-am oprit, nu i-am mai facut nimik de atunci si in seara asta cnd am vrut sa plec nu a mai luat-o....... ( deci cel mai probabil e infundat.... problema se pune in cat timp se desfunda singur sau care e procedura de desfundare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 dap, asculta de wallower! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 gata merge erau doar bujiile inecate deoarece carburatoarele nu sunt reglate bine si dau prea multa benzina .... am mii de multumiri lui baiazid noroc de el ca altfel nu reuseam sa curat bujiile la cat de aiurea e inghesuit motorul... si mai incolo imi va regla si carb deoarece exista riscul sa se inece iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 gata merge erau doar bujiile inecate deoarece carburatoarele nu sunt reglate bine si dau prea multa benzina .... am mii de multumiri lui baiazid noroc de el ca altfel nu reuseam sa curat bujiile la cat de aiurea e inghesuit motorul... si mai incolo imi va regla si carb deoarece exista riscul sa se inece iar cat de greu e sa desfaci si cate trebuie desfacute sa ajungi la bujii? e mult de lucru? ...un safat prietenesc! Daca esti din Sibiu dute aici la Selimbar si o rezolva precis. Dc ar porni m-as putea duce cu ea pana acolo...dar impinsa in nici un caz nu ma risc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 trebuie sa mai pui la cheia de bujii si un brat flexibil ca sa le scoti sau daca nu sa scoti carenele dar si asa tot incomod este .. deoarece bujiile sunt mult intrate in chiuloasa la un unghi de aproximativ 40 grade si te lovesti de cadru si de cablaraie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 sper sa isi revina de la sine pana dimineata...de pornit mi-a pornit da nu a stat mai mult de un minut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) banuiesc ca si tu trebe sa reglezi carburatoarele, probabil se ineaca si la tine deoarece dau carburatoarele prea multa benzina Editat Octombrie 30, 2007 de sogard82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Va recomand reglarea carburatoarelor, respectiv sincronizarea si curatarea lor. Se simte diferenta va garantez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Salut. Becul care lumineaza ceasul de viteza pe unde l-as putea gasi prin Bucuresti? Am cautat prin Cora, Carrefour, magazine de piese auto, magazine cu diferite corpuri de iluminat, etc... la louis inca nu am ajuns sa ii arat vanzatoarei exact becul dar nici nu ma incanta sa astept pana la 2 saptamani ptr un amarat de bec... deci aveti idei, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Salut. Becul care lumineaza ceasul de viteza pe unde l-as putea gasi prin Bucuresti? Am cautat prin Cora, Carrefour, magazine de piese auto, magazine cu diferite corpuri de iluminat, etc... la louis inca nu am ajuns sa ii arat vanzatoarei exact becul dar nici nu ma incanta sa astept pana la 2 saptamani ptr un amarat de bec... deci aveti idei, ceva? Curios, eu in CT am gasit la prima cosmelie care vindea piese auto... e'adevarat ca un pic mai "puternice" dar mi'am facut treaba pe moment. La YAMAHA nu aveau insa au adus in 2-3 saptamani. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Deci! In pozele tale intr'adevar se mai vede un radiator suplimentar de ulei (ala mic) care probabil a fost instalat de vre'un minitehnicus. Este o modificare comuna, destul de controversata deoarece, fara a fi neaparata nevoie (seria FZR nu a avut niciodata probleme speciale cu racirea) se adauga un surplus de greutate... fara sa mai amintim faptul ca daca nu sunt facute profesionist conexiunile pot bloca circuitul uleiului. FZR-ul, cel putin din 90 are racire si pe ULEI. O sa pun si poze de la un motor (al meu,deci nu il am din carti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 FZR-ul, cel putin din 90 are racire si pe ULEI. O sa pun si poze de la un motor (al meu,deci nu il am din carti). Am vazut pozele de prima data, asta nu inseamna ca asa a fost designul original Uite extrasul din Manualul De Service pt FZR1000 '90. Tu la ce tip de FZR te referi mai precis? Ca gasim imediat toate detaliile ... sa fie oare vorba de vre'o serie limitata... mai "speciala"? Raman totusi la pararea initiala, ori ai motorul inlocuit cu totul ori cineva a instalat un radiator suplimentar de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Salut. Becul care lumineaza ceasul de viteza pe unde l-as putea gasi prin Bucuresti? Am cautat prin Cora, Carrefour, magazine de piese auto, magazine cu diferite corpuri de iluminat, etc... la louis inca nu am ajuns sa ii arat vanzatoarei exact becul dar nici nu ma incanta sa astept pana la 2 saptamani ptr un amarat de bec... deci aveti idei, ceva? Pentru cei care au fost la fel ca mine, bine de stiut: becul pentru ceasul vitezometrului se poate schimba fara nici un surub scos, e fix in spatele ceasului firul care se scoate destul de usor... trebe doar putina dexteritate... p.s.: tin sa ii multumesc prin aceasta modalitate lui Suca, fara de care cred ca mai hoinaream aiurea si care m-a ajutat foarte sincer mi-a placut foarte mult cum te-ai purtat cu mine... multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 s-a rezolvat cu FZR-ul. era innecat si bujiile varza.... acum mai trebuie sa ii pun ceva ulei(imi spune si mie cineva care e mai bun si pe unde si cu cat gasesc) si sa ii schimb cauciucul pe spate(dc shtiti vreun site) numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Salut,redau mesajul de la topicul service de aici "am ocazia sa cumpar o yamaha fzr1000 din 90-91,la prima vedere in afara de cateva mici probleme care va trebui sa le rezolv cum ar fi reglatul si sincronizarea carburatoarelor,un kit de lant nou cred,ar mai fi una importanta:dupa ce a pornit mai grelut(nu a mai fost pornita de cateva luni)a luat-o intr-un piston sau doua apoi s-a dezmortit torcand frumos;in schimb,un cot de evacuare s-a inrosit in timp ce celelalte erau caldute. Sa fie numai o problema de reglat supapele sau ar trebui luate altele noi?Daca da,se pot cumpara de pe www.louis.de ?(dati-mi un link cu piese pt. fzr1000 de pe louis,nu stiu deloc germana).Multumesc@!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristivisan Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 PENTRU CEI CE AU NEVOIE DE PIESE, SI NU NUMAI, VAND SAU DEZMEMBREZ YAMAHA FZR 1000 / AN 1990 , STARE BUNA DE FUNCTIONARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Salut,redau mesajul de la topicul service de aici "am ocazia sa cumpar o yamaha fzr1000 din 90-91,la prima vedere in afara de cateva mici probleme care va trebui sa le rezolv cum ar fi reglatul si sincronizarea carburatoarelor,un kit de lant nou cred,ar mai fi una importanta:dupa ce a pornit mai grelut(nu a mai fost pornita de cateva luni)a luat-o intr-un piston sau doua apoi s-a dezmortit torcand frumos;in schimb,un cot de evacuare s-a inrosit in timp ce celelalte erau caldute. Sa fie numai o problema de reglat supapele sau ar trebui luate altele noi?Daca da,se pot cumpara de pe www.louis.de ?(dati-mi un link cu piese pt. fzr1000 de pe louis,nu stiu deloc germana).Multumesc@!" Salut, Reglarea si sincronizarea carburatoarelor nu este o problema (daca nu sunt piese uzate, cum ar fi tuburile emulsoare), un kit de lantz se gaseste relativ usor insa costa multisor datorita cuplului (foarte aproape de R1 insa muuuult mai devreme). Ar mai fi varianta de "conversie 520" la care ma gandesc si eu insa nu o pot recomanda inca deoarece urmeaza sa ma decid si eventual testez si abia apoi sa pot spune ceva. Inrosirea unui singur cot de evacuare insa suna nu prea bine... si nu e neaparat din cauza supapelor. Oricum, supape nu gasesti pe "louis". Un site unde poti intreba ORICE despre FZR1000EXUP http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/viewfor...4e30c15d172480b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 (editat) Inrosirea unui singur cot de evacuare insa suna nu prea bine... si nu e neaparat din cauza supapelor.M-ai pus pe ganduri,deloc senine. Un tip mi-a spus ca o supapa se deschide prea devreme dar na...stie careva mai mult?Pura teorie baieti,se inroseste un singur cot in timp ce celelalte sunt caldute,ce poate sa fie? Un site unde poti intreba ORICE despre FZR1000EXUP http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/viewfor...4e30c15d172480b Sa postezi acolo iti cere sa fii admin ciudat Editat Noiembrie 5, 2007 de akybo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.