Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

E greu de apreciat, totul depinde de starea celor 2 motoare in discutie.

 

Pentru FZR'90 piese se mai gasesc, insa sunt destul de scumpe: un exemplu LINK (atentie preturile sunt in lire sterline!!!)

 

sau alt exemplu: LINK (aici preturile sunt in dolari americani)

 

In principiu un CBR600 ar fi varianta "ideala", motorul mai "cuminte" fiind o alegere buna pentru inceptaori (se subintelege ca esti incepator, cel putin pe motoare sport). Acest model a fost destul de popular asa ca piesele de schimb nu ar trebui sa fie o problema deosebita. In plus, in Romania HONDA sta cel mai bine la capitolul marketing si service (dupa parerea mea).

 

Pe de alta parte, fiind vorba de un motor la S/H, FZR1000 ar trebui sa prezinte uzuri mai mici, dat fiind puterea sa considerabil superioara CBR'ului. Este un motor pentru "big boys", desi foarte manevrabil este totusi... 1000cc! Am vazut multe FZR1000 extrem de "abuzate", tavalite...etc., dar care continua cu incapatanare sa functioneze.

 

Nu poti fi absolut obiectiv intr'o asemenea decizie insa repet, TOTUL DEPINDE DE STAREA motoarelor - desi nu foarte asemanatoare, ambele variante sunt o alegere mai mult decat buna.

 

Ride Safe!

 

P.S. Intotdeauna am recomandat ca la cumpararea unui S/H sa se apeleze la consilierea unui motociclist experimentat...

Multumesc pentru obiectivitate.Asa cum ai spus totul depinde de starea in care se afla motoarele iar la cum le vad,o sa le fiu ultimul proprietar.Toate astea+ca sunt incepator m-au determinat sa ma orientez spre ceva cu mai putini kilometri si capacitate mai mica.Am apelat la "motocicleteleasing" din Bistrita,sper ca in 2 sapt. sa am motorul.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...sunt incepator m-au determinat sa ma orientez spre ceva cu mai putini kilometri si capacitate mai mica...

 

 

Desi imi pare rau ca "clubul FZR" a pierdut un potential membru, te felicit pentru decizia luata! Capacitate mai mica si mai putini km - combinatia "ideala" pentru inceput.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi imi pare rau ca "clubul FZR" a pierdut un potential membru, te felicit pentru decizia luata! Capacitate mai mica si mai putini km - combinatia "ideala" pentru inceput.

 

Ride Safe!

Si mie ca nu am putut alege fzr-ul,avea un aer de...cum sa spun,vitezana still madmax,"rat bike" de viteza :lol:

Akybo .....cred k CBR 600 ar fii super OK pentru inceput....si asa e putintel cam maricica dar decat sa bagi banii in 125, 250 sau 400 mai bine ai putina grija.

 

bafta si sa ne vedem pe sosele

 

 

Multumesc !

N-am ales chiar asa ceva :lol: capacitatea va fi sigur de 500.Acum am de ales intre doua tipuri,voi spune si ce-am ales(gasit) dupa ce o voi avea. :)

Editat de akybo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea si eu sa-mi schimb kit-ul de lant,puteti sa-mi spuneti de care sa iau?

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Dec 2007 17:48 -------------</small><br/>am cam 900-1000 rpm la relanti...oare sa-l ridic putin mai sus???

 

 

e ok turatia.

 

iar k si kit de lant ai putea sa vezi pe louis ceva variante

 

http://www.louis.de/_30b3120f9d4c02ce64af5...ID=15&CCM=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok turatia.

 

iar k si kit de lant ai putea sa vezi pe louis ceva variante

 

http://www.louis.de/_30b3120f9d4c02ce64af5...ID=15&CCM=0

 

Merci mult! Am vazut...putin cam mult pt bugetul meu dar poate mai spre vara o sa reusesc. :lol:

 

--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 17:07 -------------
:) 170/60 ZR17,asta-i roata mea de spate si vreau sa spun ca gasesc foarte greu cauciuc.As putea s-o schimb? Cu ce ? Sau pot sa pun alt cauciuc??? Dati-mi un site cu anvelope...de unde luati voi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea s-o schimb? Cu ce ? Sau pot sa pun alt cauciuc??? Dati-mi un site cu anvelope...de unde luati voi. :)

 

Merge fb si 180/55/17 !

 

La "vanzari piese" sunt cativa care vand toate marcile la preturi rezonabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la roata sau doar la cauciuc :) ???

 

La cauciuc !!!...

 

Masurile inseamna:

 

180 - mm, latimea balonului

55 - inaltimea balonului in procente din prima valoare (55 % din 180 = 99 mm)

17 - inches, diametrul interior (janta)

 

Din intrebarile pe care le pui si in general din atitudinea ta pe forum observ ca nu esti numai incepator pe moto ci si (probabil) destul de tinerel (ca varsta). Ai grija mare cu 1000cc... :lol:

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cauciuc !!!...

 

Masurile inseamna:

 

180 - mm, latimea balonului

55 - inaltimea balonului in procente din prima valoare (55 % din 180 = 99 mm)

17 - inches, diametrul interior (janta)

 

Din intrebarile pe care le pui si in general din atitudinea ta pe forum observ ca nu esti numai incepator pe moto ci si (probabil) destul de tinerel (ca varsta). Ai grija mare cu 1000cc... :lol:

 

Merci de informatie! Nu sunt nici foarte tinerel(27) si nici foarte incepator. Din 2002 pana in2004 am avut un IJ si o JAWA iar de atunci nimic asa ca da, poti spune ca sunt incepator pt. o supersportiva mai ales de 1000. Pun astfel de intrebari pt. ca nu prea am avut timp sa ma dau cu motoru' si nu "o cunosc' prea bine,abia invat! Sunt la servici 12-14 ore pe zi cateodata si sambata...cand sa mai ies si cu motoru'?! Sper ca la vara sa am mai mult timp. Pana atunci,nu te supara pe mine daca (te) mai intreb cate ceva!!! :) O sa am grija nu degeaba ma cheama "cumintelul"!!!

Editat de cumintelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? :crack: Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri :lol:

Hmmm... mda... a ta e un model mai rar... probabil e chiar cel din fotografie, cu greu am facut rost de ea! Pentru a gasi un pneu potrivit, va trebui sa tai un arbore de cauciuc si sa modelezi dupa cel vechi, dupa care faci crampoanele cu un creion :D :) :D

:D

HSH! Te pupa frate'tu, ma! :crack:

post-10403-1196953476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? :crack: Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri :crack:

 

A gasit ceva, se pare ca este si pe 18 dar mai rar, de obicei custom.Deocamdata am gasit doar asta:

160/60 ZR18-bridgestone batlax BT016.

Mai caut!

 

Am gasit: vezi www.magazinuldeanvelope.ro/sectunea moto. Aici gasesti ceva...dar si preturi!!!

Editat de cumintelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gasit ceva, se pare ca este si pe 18 dar mai rar, de obicei custom.Deocamdata am gasit doar asta:

160/60 ZR18-bridgestone batlax BT016.

Mai caut!

 

 

Modelele mai vechi au folosit "standardul" 18"/spate 16"/fatza ... am avut si eu aceleasi masuri la FZ750 si stiu ca e "pain in the ass!!!". E frustrant ca optiunile pentru anume tip de gume sunt extrem de limitate.

 

Desi pare o bagatela, masura anvelopelor este un criteriu de luat serios in calcul la achizitionarea unui motor S/H...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo4hgx...oare se potriveste un bord de R6 pe fzr-ica?

 

 

Direct nu, vitezometrul de R6 este digital si nu cunosc exact metoda folosita pentru conversia A/D. Restul probabil ca sunt perfect compatibile, cu eventuale mici adaptari. Parerea mea e ca nu se merita efortul si mai mult, eu unul prefer informatia de tip analogic celei digitale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo4hgx...mai esti acolo???

merge la vremea asta la fzr-ica valvoline 20w50???

si filtru...o recomandare?!

 

 

Cred ca mai degraba 15W40 ar fi mai potrivit pentru aceasta "vreme"...

 

La ce filtru te referi: de aer, de ulei, de benzina...? Oricum, marca in sine nu e atat de importanta cat schimbul la timp.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai degraba 15W40 ar fi mai potrivit pentru aceasta "vreme"...

 

La ce filtru te referi: de aer, de ulei, de benzina...? Oricum, marca in sine nu e atat de importanta cat schimbul la timp.

 

Ride Safe!

 

La ala de ulei ma refeream dar nu mai conteaza, am inteles! Merci mult!

 

--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 17:39 -------------
Salutare fezeristilor :crack: ! Astazi a fost o zi superba in estul tarii asa ca am profitat si am iesit cu motoru' cu toate ca n-am RCA dar nu am mai putut rezista tentatiei :lol: . A fost super!!! Cu o vreme ca asta,in ianuarie o sa fim tot pe strazi :crack: Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...