cumintelul Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) La cauciuc !!!... Masurile inseamna: 180 - mm, latimea balonului 55 - inaltimea balonului in procente din prima valoare (55 % din 180 = 99 mm) 17 - inches, diametrul interior (janta) Din intrebarile pe care le pui si in general din atitudinea ta pe forum observ ca nu esti numai incepator pe moto ci si (probabil) destul de tinerel (ca varsta). Ai grija mare cu 1000cc... Merci de informatie! Nu sunt nici foarte tinerel(27) si nici foarte incepator. Din 2002 pana in2004 am avut un IJ si o JAWA iar de atunci nimic asa ca da, poti spune ca sunt incepator pt. o supersportiva mai ales de 1000. Pun astfel de intrebari pt. ca nu prea am avut timp sa ma dau cu motoru' si nu "o cunosc' prea bine,abia invat! Sunt la servici 12-14 ore pe zi cateodata si sambata...cand sa mai ies si cu motoru'?! Sper ca la vara sa am mai mult timp. Pana atunci,nu te supara pe mine daca (te) mai intreb cate ceva!!! O sa am grija nu degeaba ma cheama "cumintelul"!!! Editat Decembrie 5, 2007 de cumintelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) momentan nu prea e timp de motoare...le tinem la caldura...( eu cred k saptamana viitoare ma apuc de un lifting la ea ) iar in legatura cu manetele...tot nu shtie nimeni nimik? Editat Decembrie 5, 2007 de Speedy` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri Adevarul e ca nici eu nu am vazut pe 18 sau poate nu am fost foarte atent. O sa mai caut si o sa-ti spun daca gasesc ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri Hmmm... mda... a ta e un model mai rar... probabil e chiar cel din fotografie, cu greu am facut rost de ea! Pentru a gasi un pneu potrivit, va trebui sa tai un arbore de cauciuc si sa modelezi dupa cel vechi, dupa care faci crampoanele cu un creion HSH! Te pupa frate'tu, ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Vai sms... Hai sã hâc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) La mine scrie 160/60 ZR18... se poate sa fie pe 18. sau e scris gresit ? Nu gasesc cauciuc dinasta nicaieri A gasit ceva, se pare ca este si pe 18 dar mai rar, de obicei custom.Deocamdata am gasit doar asta: 160/60 ZR18-bridgestone batlax BT016. Mai caut! Am gasit: vezi www.magazinuldeanvelope.ro/sectunea moto. Aici gasesti ceva...dar si preturi!!! Editat Decembrie 6, 2007 de cumintelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 A gasit ceva, se pare ca este si pe 18 dar mai rar, de obicei custom.Deocamdata am gasit doar asta: 160/60 ZR18-bridgestone batlax BT016. Mai caut! Modelele mai vechi au folosit "standardul" 18"/spate 16"/fatza ... am avut si eu aceleasi masuri la FZ750 si stiu ca e "pain in the ass!!!". E frustrant ca optiunile pentru anume tip de gume sunt extrem de limitate. Desi pare o bagatela, masura anvelopelor este un criteriu de luat serios in calcul la achizitionarea unui motor S/H... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Salutare! Acum m-am lamurit si eu! --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 18:27 -------------yo4hgx...oare se potriveste un bord de R6 pe fzr-ica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 yo4hgx...oare se potriveste un bord de R6 pe fzr-ica? Direct nu, vitezometrul de R6 este digital si nu cunosc exact metoda folosita pentru conversia A/D. Restul probabil ca sunt perfect compatibile, cu eventuale mici adaptari. Parerea mea e ca nu se merita efortul si mai mult, eu unul prefer informatia de tip analogic celei digitale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) yo4hgx...mai esti acolo??? merge la vremea asta la fzr-ica valvoline 20w50??? si filtru...o recomandare?! Editat Decembrie 7, 2007 de cumintelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 yo4hgx...mai esti acolo??? merge la vremea asta la fzr-ica valvoline 20w50??? si filtru...o recomandare?! Cred ca mai degraba 15W40 ar fi mai potrivit pentru aceasta "vreme"... La ce filtru te referi: de aer, de ulei, de benzina...? Oricum, marca in sine nu e atat de importanta cat schimbul la timp. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Cred ca mai degraba 15W40 ar fi mai potrivit pentru aceasta "vreme"... La ce filtru te referi: de aer, de ulei, de benzina...? Oricum, marca in sine nu e atat de importanta cat schimbul la timp. Ride Safe! La ala de ulei ma refeream dar nu mai conteaza, am inteles! Merci mult! --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 17:39 -------------Salutare fezeristilor ! Astazi a fost o zi superba in estul tarii asa ca am profitat si am iesit cu motoru' cu toate ca n-am RCA dar nu am mai putut rezista tentatiei . A fost super!!! Cu o vreme ca asta,in ianuarie o sa fim tot pe strazi Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Ai grija foarte mare si te rog nu mai face asta... fara asigurare este destul de riscant si nu e nevoie sa te risti degeaba... ar fi pacat de fezerica ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Ai grija foarte mare si te rog nu mai face asta... fara asigurare este destul de riscant si nu e nevoie sa te risti degeaba... ar fi pacat de fezerica ta Merci mult pentru sfat! Din octombrie nu am mai scos-o la plimbare si au mai fost atatea zile frumoase dar ieri n-am mai rezistat! N-o sa se mai intample...stiu si eu ca e riscant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Ai grija foarte mare si te rog nu mai face asta... fara asigurare este destul de riscant si nu e nevoie sa te risti degeaba... ar fi pacat de fezerica ta OK, sigur ca ar fi pacat sa fie implicat cu fezerica lui intr-un accident (ii doresc sa nu i se intample niciodata), dar asta nu are legatura cu RCA-ul lui! RCA-ul lui are menirea de a despagubi pe cei ale caror autovehicule le-ar putea lovi in cazul unui accident. Altfel spus: RCA-ul nu priveste daunele cauzate motorului, ci pe cele cauzate de motor altora. Asa ca, atata timp cat nu lovesti pe nimeni... asigurarea sta linistita la locul ei. Daca te loveste altul pe tine, politistul iti va cere sa ii prezinti si asigurarea, dar asta ca procedura de rutina. Oricum, grija cum mergi, asfaltul e ca un plastic inghetat la ora asta. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Am spus-o exact in sensul ca fiind incepator sa nu pocneasca vreo aripa, portiera, etc si porma sa planga dupa bani... nu de altceva dar cam e diferenta intre o portiera de dacie si una de passat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 acum el shtie cel mai bine la ce se risca.....daca e sa se intample cava isi asuma raspunderea sa vina primavara odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Ai un sentiment ciudat cand vezi ca unora le pasa de ceea ce faci...o multime de pareri! Sincer sa fiu singurul risc la care m-am gandit eu a fost o intalnire neasteptata cu politia si consecintele acesteia; cat despre un eventual accident...haideti ca nu sunt chiar atat de "incepator" si mai sunt si "cumintel" de cele mai multe ori! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Eu am luat 117 lei amenda, achitata pe loc, pentru ca nu am avut actele la mine... cu banii astia faci asigurarea pe 6 luni, da' na... fiecare cum crede... ... si mai sunt si "cumintel" de cele mai multe ori! Ride safe! Ehe... nu stii niciodata, eu am zis ca nu are cum sa mi se intample... tocmai mie... nuuu... si i-am palit domnului helicks motoru. Pardon rajnitza Asa ca amu si-a luat rereu... daca mi-l da la primavara isi ia cbr 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Eu am luat 117 lei amenda, achitata pe loc, pentru ca nu am avut actele la mine... cu banii astia faci asigurarea pe 6 luni, da' na... fiecare cum crede... Ehe... nu stii niciodata, eu am zis ca nu are cum sa mi se intample... tocmai mie... nuuu... si i-am palit domnului helicks motoru. Pardon rajnitza Asa ca amu si-a luat rereu... daca mi-l da la primavara isi ia cbr 1000 Unu la mana: numele este "Hellicks", cu doua betze din alea, nu cu unu! Doi la mana: Rajnitza aia merge si dupa ce ai picat tu cu ea ! Trei la mana: de bestia de 900 nu ma despart vreo doi ani, io asa zic. Si nu imi doresc RR1000, ci un 954 preparat cum trebuie! Dar acuma, daca tu zici ca asa e schema... fie, ma descurc si cu ala de 1000 . Gata, am invadat destul topicul fezeristilor! HSH! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) Buna, locuiesc in Moldova,Chisinau, am si eu un FZR 1000 exup(mai putin exup va explic mai jos), l-am procurat in aprilie 2007, si de atunci s-a inceput: 1) dupa o perioada foarte scurta nu mai lua turatii mai sus de 4000 si nu imi dadeam seama de ce?! ma tot intrebam ce are... si avem noi aici niste mecanici prosti mah... pana la urma m-am dus la un prieten electrician si a depistat ca problema e in motorasul EXUP, la toba de esapament era scos EXUP-ul... iar motorasul se bloca... cred ca era uzat deja... Mama ce tampit ma simtiam ca am cumparat motorul asta... Mi-a facut un inlocuitor de motoras din scheme , un mini compiuter care minte CDI-ul ca motorasul lucreaza 2)Avea toba de esapament HONDA!!! , am inlocuit-o cu una de carbon LeoVince... 3) am schimbat filtru aer si ulei, ulei am cumparat cel mai scump Motul 300V 4l - 44 euro. 4) am facut sincronizarea carburatoarelor... Nu imi place ca de la 2800 - 3200 rpm are pierderi, si stiu ca e problema in EXUP... m-am tot gandit sa-i fac un tuning: mi-au venit din america Filtre K&N si set DynoJet, pe loc am cumaparat kit lantz nou si ma gandesc sa cumpar Full exhaust system de la Akropivic pt FZR/YZF 1000 , din cate am inteles eu ca nu e nevoie de exup... ce spuneti voi de asta? se merita? Sistemul de franare din fatza vreau sa le inlocuiesc de la R1, se aude un zangait la discurele din fatza ... Multi mi-au spus sa o vand , dar ideea ca va fi unicata de mine imi da puterea sa merg mai departe... ) Apropo de consum de ulei... In peste 5000km a luat 3l de ulei Motul 300V 15w50... viteza max pe care am luat-o era de 230Km/h si eram in viteza a 4... Drumurile la noi nu permit viteza mari doar daca esti kamikaze ... Editat Decembrie 14, 2007 de steppenwolf_md Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Frumos frumos... cred ca urmeaza sa schimbi motorul, cadru, si pana la urma faci de un r1 Frumos ce ai facut, totusi nu e cam mare investitia ? Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 In comparatie cu Dnepr - K750, Ural... Yamaha este un sac fara fund, chiar luand in considerare ca la noi toti spun pe un glas k Ural si Dnepr au consum mare de benzina... Undeva 600 euro +/- am investit... si daca nu ma razgandesc , voi continua... Am mers pe GSX-R 750 - 91, CBR1000RR 2003... Ultimul merge repede... dar tot FZR imi sta in inima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ...ma gandesc sa cumpar Full exhaust system de la Akropivic pt FZR/YZF 1000 , din cate am inteles eu ca nu e nevoie de exup... ce spuneti voi de asta? se merita? Sistemul de franare din fatza vreau sa le inlocuiesc de la R1, se aude un zangait la discurele din fatza ... Apropo de consum de ulei... In peste 5000km a luat 3l de ulei Motul 300V 15w50... viteza max pe care am luat-o era de 230Km/h si eram in viteza a 4... Drumurile la noi nu permit viteza mari doar daca esti kamikaze ... Parerea mea e sa te mai gandesti odata... sistemul EXUP (inventat si omologat de YAMAHA) s'a dovedit a fi imbatabil pentru uzul "normal", de strada. Citeam undeva ca HONDA a trebuit sa plateasca drepturi de "patent" 2 mil $ pentru fiecare model la care foloseste acest sistem. Da, desi probabil ca l'au denumit altfel, HONDA CBR1000RR are EXUP ! In plus, daca nu esti vre'un geniu al "tuning"ului, probabil ca nu vei reusi niciodata sa scapi de caderea de putere la low/middle rpm in absenta EXUP'ului... mai bine ai incerca sa gasesti un servomotor pe la defrisari. Ce model este sistemul de franare? Daca e cel cu 6 pistonase pe fiercare etrier nu vad de ce ai vrea sa'l inlocuiesti, eu unul sunt mai mult decat multumit de frane, totul e sa ai niste placute de frana serioase si eventual furtune metalice. Aaah... daca gasit un sistem de franare de la R1 (etrierii se potrivesc perfect in suportii originali) moca, sau foarte ieftin se schimba datele problemei! Consumul de ulei la FZR1000EXUP e deja notoriu, cea mai populara teorie ar fi ca pentru a asigura ungerea EXUP'ului, o mica cantitate de ulei este "scapata" pe langa supapele de evacuare... asadar un consum intre 300-400gr/1000km la mers linistit si pana la 1L/1000km poate fi considerat "normal". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.