yo4hgx Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 motorul meu are doar 26.000 km, deci sa nu-mi fac griji pt supape?? sunt cicalitor, nu? Din ce an este motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 1993 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 1993 Hmmmmm... 15 ani si doar 26.000km ?! Sincer, nu cred ! Oricum, verificarea jocurilor nu presupune prea mult timp si deranj, se poate face si in fata blocului... ce te costa? Desfaci, masori si afli sigur daca sa stai linistit sau sa'ti faci griji. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 lasa ca vad eu ce fac, ma duc la cineva specializat, dati-mi si mie va rog un link de pe louis.de cu oglinzi care mi se potrivesc la a mea ca am tot cautat si nu stiu ce sa comand , am gasit astea dar nu stiu daca se potrivesc, vreau sa cumpar oglinzi si nu stiu de unde... p.s: multumesc pt sfaturi, daca as fi si eu meserias ca tine...ce bine ar fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Salutare tuturor! Nu am gasit topic special pentru asta si vreau sa intreb pe cineva care a avut. M-am orientat catre o Yamaha YZF 750 R si as dori sa intreb detinatorii ( daca sunt pe aici , la sectiunea FZR ) cum targe in ture , daca e fiabila , ce probleme frecvente au , care este avantajul sau dezavantajul ambreiajului hidraulic ? Multumesc anticipat! Daca nu am nimerit topicul imi cer scuze si va rog sa ma indrumati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 mai baieti,cineva de pe forum mi-a recomandat la un fzr 1000 exup din 92 ulei la motor 15W50.in carte scrie ca trebuie folosit 20W40,insa,eu am acasa 20W50 un ulei f bun care se cumpara de la noi cu 40 litrul.Credeti ca ii dauneaza motocicletei daca pun 20W50?Si inca o intrebare:Yamaha FZR 1000 EXUP din 92 are cip de putere/i se poate pune?pt ca m-am contrazis cu fostul proprietar ca nu are(din cate stiu eu-nu ma pricep prea bine-doar cele cu injectie electronica au cip.Are cinva idee?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 in principiu mergi pe ulei 15W50 de la motul, (5100) daca totusi ai ceva bani tot de la motul este un ulei 15W50 (300V) nuyma ca costa cam 60 de lei litru! cu 20W50 nush ca nu am auzit pe nimeni sa foloseasca, daca ai nevoie de filtru de ulei, eu pe al meu am pus HF303 (produs de bike alert) si yamaha fzr 1000 exup din cate stiu eu nu are cip de putere! tocmai asta le place unora "putere bruta" sper sa itzi fie de ajutor aceste informatzii. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Se recomanda ulei cat mai "gros" cu cat este motorul mai "batran". De 15 sau de 20 este ok, iar 50 este la fel, foarte ok. In legatura cu uleiul de la Motul da, se recomanda fie 7100 fie 300V, ideea este sa fie mai "gros". Salutare tuturor! Nu am gasit topic special pentru asta si vreau sa intreb pe cineva care a avut. M-am orientat catre o Yamaha YZF 750 R si as dori sa intreb detinatorii ( daca sunt pe aici , la sectiunea FZR ) cum targe in ture , daca e fiabila , ce probleme frecvente au , care este avantajul sau dezavantajul ambreiajului hidraulic ? Multumesc anticipat! Daca nu am nimerit topicul imi cer scuze si va rog sa ma indrumati YZF 750R este pe undeva intre thundercat, thunderace si FZR, deci din partea mea iti urez bun venit! Iar in legatura cu turele, daca motorul este asemanator cu cel de pe thundercat sau fzr600, poti merge mai turat, in general pana in 7-8.000 rpm (de acolo incepe explozia de cuplu). Mai departe prefer sa las pe altcineva care stie mai bine decat mine despre YZF750R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
levi_pyt2003 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Si eu am un FZR de 1000 proaspat achizitionat. Ce sa zic, fuge de rupe. Si normal la cei 145 cai. In schimb venind de la enduro ma deranjeaza suspensiile ... Destul de mult ... Dar asta e, cu vitezana la asfalt fara gropi ... jur k mere de rupe. ma dau cu oricine la viteza shi nu ma lasa nici unu in spate, nici cu r1 nici cu fireblade 929 nici cu ninja nici cu suzuki de 1000. ii belea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 daca i-am pus motul 7100 10w40 are ceva? mie mi se pare ca merge bine...pe site la motul ei recomanda pt yamaha fzr 600 ulei 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 salutare, nu are nimic 10w40, numai ca itzi recomand sa ii faci schimbu mai repede cu vreo 2000 de km, e cam subtzirel uleiul pt motor turat, eu la fzr-ul meu cam la 6000 fac schimbu, cu motul 15W50 , a si nu uita un lucru!!!! FZR de 1000 papa ulei!! sa te asiguri ca ai acelasi tip de ulei pt completare!!! scuze tiptil, nu am obs ca ai fzr de 600, din cate stiu fzr600 nu papa ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salutare tuturor! Nu am gasit topic special pentru asta si vreau sa intreb pe cineva care a avut. M-am orientat catre o Yamaha YZF 750 R si as dori sa intreb detinatorii ( daca sunt pe aici , la sectiunea FZR ) cum targe in ture , daca e fiabila , ce probleme frecvente au , care este avantajul sau dezavantajul ambreiajului hidraulic ? Multumesc anticipat! Daca nu am nimerit topicul imi cer scuze si va rog sa ma indrumati YZF750R este modelul pentru "superbike" de la YAMAHA a anilor '90. In principiu foloseste tehnologia FZR-EXUP - Cadru deltabox, bascula cu ranforsare suplimentara, furca USD iar motorul relativ identic cu cel de FZR, arcurile supapelor fiind insa o idee mai groase, oala ambreajului intarita, cutie de viteze cu 6 trepte. Fata de un 600 se cunoaste binisor cum "trage", in afara de diferenta de capacitate EXUP'ul isi face simtita prezenta la ture mici/medii. Fata de un 1000 e un pic mai vioi pe curbe ("trail'ul" si greutatea mai mici) dar mai puturos la ture mici/medii; pozitia nu chiar confortabila pt drumuri lungi. Probleme nu sunt in mod deosebit, atentie la integritatea cablurilor EXUP. Macar odata pe sezon e bine sa le verifici, cureti si ungi, la fel si cu valvula in sine (trebuie sa folosesti vaselina speciala de temperaturi inalte). Una peste alta un motor reusit, cu o ciclistica ce nu dezminte casa YAMAHA. A fost o vreme cand am evaluat si eu posibilitatea achizitionarii unuia, valentele prea sportive pentru gustul meu (ca sa nu spun ca pur si simplu am imbatranit) m'au facut insa sa ma orientez spre modelul 1000. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 YZF750R este modelul pentru "superbike" de la YAMAHA a anilor '90. .... Ride Safe! Multumesc mult pentru informatii. Am cautat pe net si am aflat ca exup inseamna: EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR,YZF,XV1900,R series) that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to suit engine revs. This ensures good low to mid-range performance for a linear power output all the way to the rev limiter. Daca am inteles bine e un fel de power valve cum au cele de 125 doar ca asta isi modifica constant diametru ? cel putin la astea de 125 cu PV toata instalatia e o usita care obtureaza galeria la iesirea din cilindru si care se deschide dupa 7 mii de ture. Despre ce cabluri ziceai tu ? mecanismul este asemanator sau e mai complicat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salutare tuturor! Nu am gasit topic special pentru asta si vreau sa intreb pe cineva care a avut. M-am orientat catre o Yamaha YZF 750 R si as dori sa intreb detinatorii ( daca sunt pe aici , la sectiunea FZR ) cum targe in ture , daca e fiabila , ce probleme frecvente au , care este avantajul sau dezavantajul ambreiajului hidraulic ? Multumesc anticipat! Daca nu am nimerit topicul imi cer scuze si va rog sa ma indrumati http://www.universmoto.ro/article--Test_se...895--10115.html Daca nu il stiai. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Multumesc mult pentru informatii. Am cautat pe net si am aflat ca exup inseamna: EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR,YZF,XV1900,R series) that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to suit engine revs. This ensures good low to mid-range performance for a linear power output all the way to the rev limiter. Daca am inteles bine e un fel de power valve cum au cele de 125 doar ca asta isi modifica constant diametru ? cel putin la astea de 125 cu PV toata instalatia e o usita care obtureaza galeria la iesirea din cilindru si care se deschide dupa 7 mii de ture. Despre ce cabluri ziceai tu ? mecanismul este asemanator sau e mai complicat ? Tu te'ai "orientat" spre un YZF750R in sensul ca l'ai achizitionat deja sau doar asa...ca ti-ar place? EXUP'ul nu are nici o legatura cu PV de la motoarele in 2T cu care se pare ca esti obisnuit... iar daca pana acum ai mers doar pe 125 cmc... eu te sfatuiesc prieteneste sa te "reorientezi"! YZF750R NU E PENTRU INCEPATORI! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Tu te'ai "orientat" spre un YZF750R in sensul ca l'ai achizitionat deja sau doar asa...ca ti-ar place? EXUP'ul nu are nici o legatura cu PV de la motoarele in 2T cu care se pare ca esti obisnuit... iar daca pana acum ai mers doar pe 125 cmc... eu te sfatuiesc prieteneste sa te "reorientezi"! YZF750R NU E PENTRU INCEPATORI! Ride Safe! De cumparat inca nu l-am cumparat. Doar ma interesez ce stie motocicleta sa faca. Sunt constient ca e o motocicleta mare si cu multi cp dar intre fzr 600 , cbr 600 f2 , suzuki rf 600 , yzf 750 si zx7r cam asta e singura care mi-a placut. am vazut si cum e cu exup`ul si da , nu-i la fel. Apreciez ca ma sfatuiesti in bine dar crede-ma ca nu-s ala care se crede rossi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Personal iti recomand FZR-ul de 600... e mai safe decat aproape orice altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am si eu o intrebare, ce trebuie sa demontez ca sa-i schimb bujiile? Daca se poate explicati-mi pas cu pas sau dati-mi un link va rog! Multumesc Nu dati cu pietre, sunt incepator... Daca s-a postat anterior imi cer scuze, nu am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am si eu o intrebare, ce trebuie sa demontez ca sa-i schimb bujiile? Daca se poate explicati-mi pas cu pas sau dati-mi un link va rog! Multumesc Nu dati cu pietre, sunt incepator... Daca s-a postat anterior imi cer scuze, nu am gasit... Dai jos rezervorul, filtrul de aer, carburatoarele, bobinele de inductie, fisele si ajungi la bujii. Datorita inclinarii cilindrilor iti trebuie o cheie cu cardan, in special pentru #1,4 altfel trebuie sa slabesti si radiatorul. Daca tot vrei sa faci una alta la motor cel mai bine ar fi sa'ti descarci de undeva manualul de service... are si poze! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Atatea pentru bujii? Eu ajung la ele doar cand desurubez radiatorul... si ajung destul de ok iar rezervorul nici nu ma ating de el p.s.: manualul de service e cu 2-3 pagini mai inapoi... mai exact aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Dai jos rezervorul, filtrul de aer, carburatoarele, bobinele de inductie, fisele si ajungi la bujii. Datorita inclinarii cilindrilor iti trebuie o cheie cu cardan, in special pentru #1,4 altfel trebuie sa slabesti si radiatorul. Daca tot vrei sa faci una alta la motor cel mai bine ar fi sa'ti descarci de undeva manualul de service... are si poze! Ride Safe! Huoooooooooooo Trebuie date jos carenele laterale, radiatorul doar desfacut ai nevoie de o cheie de bujii si de un clicket si da-i bataie... Dan PS: Omu voia doar bujiile sa le schimbe nu verificare completa :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Huoooooooooooo Trebuie date jos carenele laterale, radiatorul doar desfacut ai nevoie de o cheie de bujii si de un clicket si da-i bataie... Dan PS: Omu voia doar bujiile sa le schimbe nu verificare completa :) Asa o fi la 600... la mine iti vine sa plangi cand schimbi bujiile! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Am schimbat azi bujiile, m-am apucat sa desfac rezervorul , filtrul de aer si am constatat ca le-am desfacut degeaba. Am scos carenele apoi am slabit radiatorul si le-am schimbat Se pare ca la fzr de 1000 e mai complicat. Data viitoare stiu exact ce am de facut. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Huoooooooooooo Trebuie date jos carenele laterale, radiatorul doar desfacut ai nevoie de o cheie de bujii si de un clicket si da-i bataie... Dan PS: Omu voia doar bujiile sa le schimbe nu verificare completa :) Scuze ... zilele astea merg naked, de abia maine sau poimaine imi iau carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Am schimbat azi bujiile, m-am apucat sa desfac rezervorul , filtrul de aer si am constatat ca le-am desfacut degeaba. Am scos carenele apoi am slabit radiatorul si le-am schimbat Se pare ca la fzr de 1000 e mai complicat. Data viitoare stiu exact ce am de facut. Salutare! Poate ca nu neaparat la "1000", depinde cum privesti problema, eu unul, in loc sa dau jos carenele, sa slabesc radiatorul... etc, personal prefer sa merg pe "drumuri batatorite" spre motor! Pe de alta parte, poate ca am eu o problema si am o "fobie" a carenelor, insa ori de cate ori le dau jos, tot de atatea ori nu reusesc sa mai potrivesc la loc suruburile, distantierele de cauciuc parca se umfla... repet, personal mi'e mai usor sa umblu la motor de "sus in jos" si sa las carenele in pace. Imi cer scuze daca stilul meu personal pare mai complicat insa revin la ideea initiala, depinde cum privesti problema. In alta ordine de idei sper ca sunteti de acord ca FZR'urile, desi o generatie relativ veche de motoare, tin inca "steagul sus". Va reamintesc ca YAMAHA a inventat cadrul deltabox si sistemul EXUP (doar ca exemplu, HONDA a platit 2 milioane $ ca sa cumpere patentul pentru noul CBR) iar motoarele produse acum mai bine de un deceniu sunt inca adversari redutabili de multe ori chiar ai "inamicilor" din aceeasi casa... Ce ma intriga pe mine este faptul ca in RO, FZR'urile sunt privite oarecum ca niste motoare la capatul carierei lor (la terase se poarta doar R1/R6)... si prin extensie pentru saraci sau mai ales pentru incepatori cu aspiratii sportive. Din pacate acest fapt este oarecum confirmat de subiectele topicului "nostru", gasesc doar "probleme" puerile gen - "cum schimb bujiile", "help! - nu porneste", "ce ulei sa folosesc", "ce'i aia EXUP", ... etc. Nu ca am uitat problemele inceputurilor insa nu am vazut pe nimeni spre exemplu sa intrebe care este setarea ideala pentru nivelul benzinei in carburatoare, sau cate ture la suruburile pilot, sau ce masura la jigloarele de aer, benzina (functie de capacitate/model), valoarea minima a compresiei, cand si cum se face un "leak down compression test", cum si la cati km se face reglajul jocului termic al supapelor... Domnilor, nu exista in lumea asta satisfactie mai mare decat aceea "facuta cu propria mana" iar la intrebarea "care este cel mai bun motor din lume" raspunsul nu este decat unul singur: cel pe care il iubesti (si ti'l permiti)!!! Daca se intampla sa fie un FZR inseamna ca sunteti fericiti! Atata doar mai am sa va spun, daca vreti sa va respecte, respectati'le si voi! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.