Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc Tiptil dar este din 1990 cea care se dezmenbreaza(Cea cazuta este din 94 si nu se potrivesc)

 

 

In mod normal ar trebui sa potriveasca manetele(asta daca nu cumva ai pus ambreiaj pe lichid).

 

Capacul potriveste 100% :D

 

O sa iti dau un raspuns cu capacul in curand.

 

Dan

 

are cineva shaua din spate pentru fzr 600r 94 ? nu stiu unde sa caut

 

 

Daca potriveste de la mine(ar trebui sa mearga) suna si ne intelegem.

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam mad.alin se pare ca am reusit, sper sa se vada bine pozele! asta e mica mea racheta! :D post-40615-1218296814_thumb.jpg post-40615-1218296859_thumb.jpg

 

Calin...nu cumva ai luat-o din brasov pe asta?Am vazut-o pe bike shop.

post-40717-1218524800_thumb.jpg

post-40717-1218524800_thumb.jpgpost-40717-1218524800_thumb.jpg

Asta este ''fezerica''mea.Eu am dat mult mai putin pe ea pt ca fostul proprietar nu avea permis cat A si a avut niste pr la inscriere,fapt pt care a si dat-o

post-40717-1218524840_thumb.jpg

post-40717-1218524899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti! am tavalit fezerica.. aveti idee unde gasesc un capac de la motor din partea dreapta? cel care iese prin carena.. care se sparge cel mai frecvent..?

(fzr600 3he, model 89-91)

am incercat si la powermotors da nu mai au.. si la baiatu care o demembreaza p'aia neagra.. si nu are..

pun si o poza sa vedeti exact despre ce e vba :D

post-40216-1218552448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

da mad.alin , poi eu sunt din brasov, nush daca a fost dat anuntz pe bikeshop, ca eu am luat-o de la prieten! :D

 

 

 

 

si inca ceva mad.alin, eu am parbrizu vopsit, si ma bate gandu sa imi iau unu normal (transparent) obs ca tu il ai transparent, merita? se simte diferenta la viteze mari? intotdeauna cand ma las pe rezervor tre sa tzin capu ridicat si e cam nashpa, ms bafta!

 

frumos motorasu! dar iti tre o toba pe masura! nu de alta dar cica nu ne vad in trafic atunci sa ne auda! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

da mad.alin , poi eu sunt din brasov, nush daca a fost dat anuntz pe bikeshop, ca eu am luat-o de la prieten! :D

 

 

 

 

si inca ceva mad.alin, eu am parbrizu vopsit, si ma bate gandu sa imi iau unu normal (transparent) obs ca tu il ai transparent, merita? se simte diferenta la viteze mari? intotdeauna cand ma las pe rezervor tre sa tzin capu ridicat si e cam nashpa, ms bafta!

 

frumos motorasu! dar iti tre o toba pe masura! nu de alta dar cica nu ne vad in trafic atunci sa ne auda! :P

 

Eu zic neaparat sa iti iei unul transparent.Nu sacrifica vizibilitatea pt aspect.Hmm.....viteze mari....ce pot sa zic,eu am mers cu 200 de km pt ca mai mult nu imi vine sa ii dau.Imi este frica.Cat despre toba este termignioni cu tot cu galerie.Nu este cu mult mai zgomotoasa decat cea originala dar se aude binisor.Interbam de unde ai luat-o pt ca si eu am luat-o tot din brasov.Mai am schimbat la ea,pe langa toba si galerie,furca este upside-down (forcelle italia-apartine de paioli)frane brembo pe fata,roti marvic(de circuit)amortizor central reglabil.Plus carena de rezerva sport(partea laterala este dintr-o bucata nu din 3)toba ,galeria si frana fata originale,o casca si un costum de piele care era mic de mine,2 seturi de oglinzi(unul riginal si unul race)si,cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

da mad.alin , poi eu sunt din brasov, nush daca a fost dat anuntz pe bikeshop, ca eu am luat-o de la prieten! :D

 

 

 

 

si inca ceva mad.alin, eu am parbrizu vopsit, si ma bate gandu sa imi iau unu normal (transparent) obs ca tu il ai transparent, merita? se simte diferenta la viteze mari? intotdeauna cand ma las pe rezervor tre sa tzin capu ridicat si e cam nashpa, ms bafta!

 

frumos motorasu! dar iti tre o toba pe masura! nu de alta dar cica nu ne vad in trafic atunci sa ne auda! :P

 

Nu mi se pare ca e dificil la viteza cu parbrizul negru... eu l-am avut negru pe cel vechi, tot negru il am si pe cel nou... si de mers am tot mers tare... asta fiind doar parerea mea subiectiva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am cateva piese de vanzare pt yamaha fzr400

dar rezervorul cu carcasa si sutia de filtre se potrivesc si la fzr600 din cate am vazut

le-am luat pt mine si nu se potrivesc deoarece al meu e modelul de japonia+plus alte modificari

asa cum ziceam am rezervor complet cu tot cu cutia pt filtru de aer,,,o geanta de fzr400 si carburatoare de fzr400(alea se potrivesc si la mine dar le dau)

 

inca ceva as fi interesat de o furca(la mine cred ca se potriveste cea de fzr600.....eu am up side down dar cred ca e stramba putin(la ochi nu se vede)

am imprumutat motorul unui prieten si la izbit in gard

ma fura cand franez deobicei...si cred ca e de vina furca si geanta

daca are cineva de vanzare care sa se potriveasca la a mea astept raspuns

gasesc tare greu piese pt ea

am fost in italia acum doua zile dar erau inchise toate cimitirele pe acolo in perioada asta ca luam de acolo

 

cum ziceam geanta de fzr400 modelul de america nu se potriveste la mine eu avand axul mai gros(am incercat sa schimb rulmentii intre ele dar si aia sunt mai mici la cel de america)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea :) ,

si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta :cheers:

 

rog totzi posesorii de fzr sa raspunda daca se poate la intrebarea cu uleiul!!! ca sa pot trage o concluzie sanatoasa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea ;) ,

si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta :cheers:

 

 

Eu doar ce am schimbat un parbriz "touring" de la MRA/RomiMOTO Cluj (89.90€) (se poate vedea cateva pagini mai inainte) si dupa un weekend de cca 2000km pot sa'l recomand cu caldura, merita fiecare cent. Poti rula cu 180-200km/h constant, fara sa'ti mai joace capul ca la papusile stricate... Nu am verificat daca am pierdut ceva din "top speed", insa chiar daca, personal nu m'ar deranja prea mult, prefer vitezele mici-medii pe trasee virajate (chestie de gust).

 

Da, FZR'ul de 1000cc (cu EXUP) este notoriu datorita "consumului" de ulei. Am studiat un pic problema si cred ca sunt in masura sa comentez subiectul, deocamdata insa doar din punct de vedere teoretic, mai tarziu urmand sa testez practic veridicitatea cauzelor si eventualele metode de remediere.

 

"Toata lumea" (ma refer la cele 2 site'uri dedicate "EXUP WORLDWIDE" si "FZR1000EXUP.CO.UK") a cazut de acord ca, pentru a asigura ungerea valvei EXUP semeringurile supapelor de evacuare au fost special concepute sa lase sa treaca o mica cantitate de ulei in galerii. Din pacate, dupa un numar de km ele se uzeaza prematur si consumul de ulei "normal" se dubleaza. Se pare ca remediul ar fi inlocuirea semeringurilor (frecvent) cu tipul original sau, o teorie mai controversata cu alt tip (urmeaza sa ma documentez si eventual daca voi considera ca merita efortul sa verific aceasta teorie). Al doilea motiv ar fi un alt "fenomen" notoriu la FZR'uri, arcurile un pic cam moi la supapele de admisie fac ca acestea sa se "balbaie" un pic inainte de a inchide complet, rezultatul fiind tot uzura prematura a semeringurilor si uneori a ghidurilor. Functie de exploatare, intretinere, ulei... etc., nu in ultimul rand uzura propriu-zisa a motorului poate motivul consumului exagerat de ulei insa acest lucru se poate verifica relativ usor - test de compresie si de "pierdere a presiunii" (se fac amandoua pentru a determina daca segmentii sau supapele sunt uzate sau chiar amandoua).

 

Un consum relativ normal pentru un FZR1000EXUP (avand in vedere ca ultima generatie este '95, numarul minim de km este cca 50.000km) este la sub 5-6000rpm de 3-400gr/1000km, un mers super sportiv (varfuri de 10.000rpm sau constant 7-9000rpm) ajungand la 1L/1000Km.

 

Consumul ridicat de ulei face ca drumurile lungi, constant la viteze mari sau mersul sportiv pe trasee virajate sa devina o reala problema, din bagaje netrebuind sa lipseasca bidonul sau chiar bidoanele de ulei, asta pentru ca cel putin in RO nu gasesti (spre exemplu) MOTUL la orice PECO. Din acest motiv am studiat putin problema uleiurilor disponibile in PECO'uri (avand in vedere ca sunt deschise 24/7) si am constatat ca nici nu gasesti nicaieri nici un fel de ulei dedicat de motocicleta. Am descoperit insa ca ROMPETROLUL comercializeaza toata gama de CASTROL (auto) si varianta 15W40 Magnatec pare sa aiba aceeasi compozitie de baza ca si MOTUL5100 - 70% ulei mineral de grupa a IIIa si 30% ulei sintetic de grupa a-Va pe baza de esteri. Mai trebuie sa studiez daca pachetul de aditivi contine molibden in exces sau mai bine cred ca o sa fac o proba practica sa vad daca patineaza ambreajul ca si'asa s'a facut de schimb. Pretul este mai mult decat onorabil, 27-29Lei/1L (la METRO sau CARREFOUR sunt hoti - in bidoanele de 4L pretul ajunge la 35Lei/L!!!).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea :burnout: ,

si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta :cheers:

 

rog totzi posesorii de fzr sa raspunda daca se poate la intrebarea cu uleiul!!! ca sa pot trage o concluzie sanatoasa ;)

Sincer,nu vitezele astronomice imi dau adrenalina,ci,rapiditatea cu care ajungi la o anumita viteza.Nu am luat acest motor pt viteza ci pentru demaraj.Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor?Stie cineva un service bun in pitesti?

 

salut,

am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea :burnout: ,

si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta :)

 

rog totzi posesorii de fzr sa raspunda daca se poate la intrebarea cu uleiul!!! ca sa pot trage o concluzie sanatoasa :D

Sincer,nu vitezele astronomice imi dau adrenalina,ci,rapiditatea cu care ajungi la o anumita viteza.Nu am luat acest motor pt viteza ci pentru demaraj.Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor?Stie cineva un service bun in pitesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam, yo4hgx!!! o explicatzie mai buna nu cred ca o sa gasesc, maine ma duc sa imi verific motorasu, ca tzin mult la ea! ;) si te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!! :cheers:

 

sunt de accord cu tine mad.alin!! demarajul e ....no comment! doar ca am ramas putzin surprins ca nu ai trecut de 200\km, macar asa de curiozitate. eu de ex am vrut sa vad cat poate (o singura data am incercat) si am prins 250 ,( nu am mai putut din cauza parbrizului vopsit)! sa nu fiu inteles gresit nu ma laud cu asta!!!!

 

la mine la 5000-5500 "intra" exup-ul, poate are vreo legatura, incearca sa faci rost de galeria originala si lasa numai finala aftermarket, pt ca exup-ul si stabilitatea ei o face asa "speciala"

 

numa bine,salutare.

 

 

salut sogard82,

ai fzr de 600 sau de 1000? daca il ai de 1000 esti norocos ( nu tre sa iei ulei cu tine)

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinMZ: daca nu ma insel, tu ai fzr-ul de 600. Iti spun sigur ca nu ai prins 250 decat pe ceas (nu de altceva dar a mea pe ceas nu a vrut deloc, dar deloc sa ajunga la 250, numai la 230, plus ca eram fix langa un prieten cu srad cu care am facut apoi verificare...) si apoi despre parbrizul fumuriu (care al meu de fapt e negru complet ;)) care personal nu ma deranjeaza absolut deloc (cand mergi cu viteza pe naked realizezi cat confort te asteapta intre carene :)).

 

Asupra consumului de ulei, intr-adevar si eu am aflat ca FZR-urile in general consuma ulei. Al meu cam in 3-4000 km a consumat undeva la 1,5 litri ulei, cu mers normal si blana (si cand zic blana, crede-ma :cheers:), iar eu m-am obisnuit cu acest lucru. Diferentierea se face prin faptul ca un FZR ingrijit constant dpv mecanic (fie de 600 fie 1000) o sa aibe consum mai mic de ulei (bine, cu mersul aferent normal) fata de unul forjat si aruncat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinMZ: daca nu ma insel, tu ai fzr-ul de 600. Iti spun sigur ca nu ai prins 250 decat pe ceas (nu de altceva dar a mea pe ceas nu a vrut deloc, dar deloc sa ajunga la 250, numai la 230, plus ca eram fix langa un prieten cu srad cu care am facut apoi verificare...) si apoi despre parbrizul fumuriu (care al meu de fapt e negru complet ;)) care personal nu ma deranjeaza absolut deloc (cand mergi cu viteza pe naked realizezi cat confort te asteapta intre carene :)).

 

Asupra consumului de ulei, intr-adevar si eu am aflat ca FZR-urile in general consuma ulei. Al meu cam in 3-4000 km a consumat undeva la 1,5 litri ulei, cu mers normal si blana (si cand zic blana, crede-ma :cheers:), iar eu m-am obisnuit cu acest lucru. Diferentierea se face prin faptul ca un FZR ingrijit constant dpv mecanic (fie de 600 fie 1000) o sa aibe consum mai mic de ulei (bine, cu mersul aferent normal) fata de unul forjat si aruncat...

Fuzzy,calin are fzr 1000 EXUP model 91(acela cu cadrul putin schimbat-nu se mai vede urat rezervorul jos-furca upside down din fabrica si un singur far.Viteza maxima la acest model este 270 si...nu stiu cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 5100 am si eu la a mea dar nu papa asa mult ulei am cam 3000km facuti si inca nu e sub nivel

 

 

Problema consumului exagerat e doar la 1000cc (cu EXUP)

 

Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor?

 

 

Cum adica nu mai are galeria originala? Te referi la toba finala (muffler) sau la intreg sistemul de evacuare? Daca e schimbata doar finala nu ar trebui sa fie probleme deosebite, in nici un caz la 4500-5000 ci doar la relanti, probabil un sfert de tura sau jumatate la suruburile pilot ar rezolva'o si pe asta. Daca nu sunt alte probleme cel mai probabil ca ori ai nivelul de benzina prea ridicat, ori cuiele sunt prea ridicate sau uzate, ori tuburile emulsoare uzate, ori valva EXUP dereglata (probleme la cabluri/servomotor) sau ca de obicei, o combinatie intre cele enumerate...

 

Curatarea, reglarea si sincronizarea carburatoarelor este o lucrare de intretinere necesara inaintea fiecarui sezon. Jocul supapelor se verifica/regleaza undeva la 40-45.000km, ocazie cu care nu strica si o mica decarbonizare cu repasuirea supapelor pe paturi...

 

la mine la 5000-5500 "intra" exup-ul,

 

Nu, EXUP'ul nu "intra" la 5000-5500, ci lucreaza progresiv din "idle" pana in 6500rpm, zona unde ajuta cuplul in mod deosebit fiind pana in 3500-4000rpm. O conditie importanta este verificarea alinierii catarii sale pe orificiul de ghidaj - atentie insa, motorul trebuie sa fie oprit, contactul pus si comutatorul CDI'ului pe "ON".

 

 

... si te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!! :cheers:

 

Am facut schimbul de ulei - Castrol Magnatec 15W40 - (auto) si in cateva ore plec intr'un weekend mai prelungit, probabil voi face iar cca 2000km. Sper sa nu fie probleme cu ambreajul, in rest, cum spuneam anterior compozitia de baza este identica cu MOTUL 5100. Voi reveni cu impresii!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuzzy,calin are fzr 1000 EXUP model 91(acela cu cadrul putin schimbat-nu se mai vede urat rezervorul jos-furca upside down din fabrica si un singur far.Viteza maxima la acest model este 270 si...nu stiu cat

 

Ai dreptate. Imi cer scuze si recunosc neatentia :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. eu am fzr400 exup. cu viteza nu merg sincer.... mai mult de 180 nu i-am dat chiar daca mai mergea(dupa ceas) dar imi place sa schimb in 13000.

chiar daca e de 400cm3 se duce cu a1-a cu 100. cum am spus nu papa ulei mult si benzina undeva pe la 5.5l la suta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...