daniyamaha Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 kilometri nu pot sa spun ca de cand am luato leam schimbat,cele de la luis is de doi bani ,eu zic sa iti iei de la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pai ai pus de la luis si nu au tinut ? sau ai pus direct de la reprezentanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 am pus de la luis si ma tinut o luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Salutare, imi spuneti va rog si mie unde gasesc un chit de carburator si un pret eventual.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) am pus de la luis si ma tinut o luna cam cati km ai facut in luna aia ? sunt curios pentru ca eu le-am schimbat anu trecut cu unele de pe luis si sunt in regula si acum , in primavara parca lasau cam mult ulei pe telescoape in urma comprimarii dar pun asta pe seama diferenteleor de temperatura pentru ca acum functioneaza perfect fara sa le fi facut nimic Editat Iunie 13, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Mu am am facut mult ,1000km dar pe drum de tara,de chit de carburatoare nu stit nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salutare, imi spuneti va rog si mie unde gasesc un chit de carburator si un pret eventual.ms Ce intelegi prin "kit de carburator"? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ilocuirea jigloarelor principale acelor de dozaj si arcurile acestora pentru a genera motorul un cuplu mai mare , dar nu mai imi trebuie kit ca o vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Ulei special pt furca ,dar trebuie sa sti ce vascozitate (W5,W10, W15) si tre sa sti si cantitatea,ulei am bagat Castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 si se gaseste in benzinari? cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 20 - 30 lei litrul, dar incearca sa cumperi de la un magazin specializat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 si se gaseste in benzinari? cam la ce pret? Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile?? salutare semeringuri pentru furca si ulei gasesti la MY Moto pe cotroceni cum faci stanga de pe cheiul dambovitei putin mai in fata. semeringurile cred ca sunt vreo 50 de lei si uleiul pe undeva la 80 - 100 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 si se gaseste in benzinari? cam la ce pret? Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca Salutare! Daca te intereseaza ulei de furca vezi ca are un utilizator(LinX)de pe forum.Are valvoline si Motul(tot de la el vreau sa iau si eu saptamana viitoare.Sper sa iti fie de folos postul meu Apropo:baiatul este din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse? Ms. in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Lichid de frana Motul DOT4 - 27 lei Antigel organic Total 1L. - 22 lei (se dilueaza 50%) Ulei de furca Motul Expert 10W 1L. - 45 lei Ulei de furca Valvoline Forkoil 10W 1L. - 27 lei Preturile lui LinX(ii fac reclama) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v ciudat. mie imi indica la relanti 14,1 - 14,2 cu toti consumatorii inchisi, in sarcina la 3000 de ture scade la 13,7. cu luminile aprinse imi indica 13,1 - 13,2 la relanti si 12, 6 -12,7 la 3000 de ture. ce poate fi in neregula cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 eu am masurat cu farurile aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 yo4hgx imi poti explica si mie te rog cum ai reglat tu jocul la supape ,ca vreau sa le reglez si eu.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Cam asa arat motocicleta mea acum(spanzurata de tavan in garaj).Este asa pt ca ii schimb cauciucurile,semeringuri,placute,bujii filtre...etc. Cum vreau sa ma ajutati voi daca puteti:in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ...in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva? "Niturile" alea nu pot fi inlocuite, sunt parte componenta a discurilor in sine. In plus, este normal sa aiba un vizibil joc lateral (si chiar si intr'o oarecare masura radial), pentru o mai buna aliniere in plan trasversal pe etriere... si tocmai de aceea se numesc "floating discs". Verifica grosimea discurilor si daca este in normala, niturile nu au cum sa se fi "slabit". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 yo4hgx imi poti explica si mie te rog cum ai reglat tu jocul la supape ,ca vreau sa le reglez si eu.ms Cred ca am mai descris odata procedura pe undeva... desi nu e foarte complicata nu e chiar o treaba pentru incepatori. Se demonteaza rezervorul, cutia filtrului de aer, carburatoarele, bobinele de inductie si capacul chiulasei. Pentru a verifica jocul, se aduce pe rand fiecare piston in PMS (punctul mort superior) pe perioada de compresie (toate supapele inchise). Pe evacuare jocul trebuie sa fie 0.21-0.3mm pe admisie 0.11-0.2mm. Darita uzurii "florii" supapei (si nu a cozii), in general jocurile tind sa se micsoreze (in special pe admisie). Se noteaza fiecare valoare gasita intr'un tabel si functie de rezultate, pastilele de sub supapele cu valori in afara celor normale se inlocuiesc cu altele mai groase sau mai subtiri dupa necesitati. Daca jocurile sunt mai mici decat cele normale se poate folosi si metoda mai neortodoxa a grinduirii lor. Pentru inlocuirea pastilelor se demonteaza capacele lagarelor axelor cu came (mare atentie ca fiecare sa fie montat inapoi exact pe pozitia originala) se demonteaza intinzatorul lantului de distributie si se scot axele cu came. Apoi, cu un magnet se ridica cilindrii din cozile supapelor sub care se gasesc pastilele buclucase. Pe ele (daca nu au mai fost grinduite) se afla marcata grosimea lor. La remontarea capacelor lagarelor axelor cu came, in lipsa unei chei dinamometrice suruburile se pot strange cam trei sferturi de tura (sau pana se rupe o foita de aluminiu). Mare atentie ca distributia sa fie pusa la punct. Eu ti'as recomanda totusi sa lucrezi dupa "manualul de service" ( il poti descarca de A I C I ) si nu dupa "sfaturi" pe forum. Orice greseala la punerea la punct a distributiei poate duce la distrugerea motorului... Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.