mariusspuneceva Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 20 - 30 lei litrul, dar incearca sa cumperi de la un magazin specializat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 si se gaseste in benzinari? cam la ce pret? Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile?? salutare semeringuri pentru furca si ulei gasesti la MY Moto pe cotroceni cum faci stanga de pe cheiul dambovitei putin mai in fata. semeringurile cred ca sunt vreo 50 de lei si uleiul pe undeva la 80 - 100 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 si se gaseste in benzinari? cam la ce pret? Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca Salutare! Daca te intereseaza ulei de furca vezi ca are un utilizator(LinX)de pe forum.Are valvoline si Motul(tot de la el vreau sa iau si eu saptamana viitoare.Sper sa iti fie de folos postul meu Apropo:baiatul este din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse? Ms. in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Lichid de frana Motul DOT4 - 27 lei Antigel organic Total 1L. - 22 lei (se dilueaza 50%) Ulei de furca Motul Expert 10W 1L. - 45 lei Ulei de furca Valvoline Forkoil 10W 1L. - 27 lei Preturile lui LinX(ii fac reclama) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v ciudat. mie imi indica la relanti 14,1 - 14,2 cu toti consumatorii inchisi, in sarcina la 3000 de ture scade la 13,7. cu luminile aprinse imi indica 13,1 - 13,2 la relanti si 12, 6 -12,7 la 3000 de ture. ce poate fi in neregula cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 eu am masurat cu farurile aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 yo4hgx imi poti explica si mie te rog cum ai reglat tu jocul la supape ,ca vreau sa le reglez si eu.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Cam asa arat motocicleta mea acum(spanzurata de tavan in garaj).Este asa pt ca ii schimb cauciucurile,semeringuri,placute,bujii filtre...etc. Cum vreau sa ma ajutati voi daca puteti:in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ...in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva? "Niturile" alea nu pot fi inlocuite, sunt parte componenta a discurilor in sine. In plus, este normal sa aiba un vizibil joc lateral (si chiar si intr'o oarecare masura radial), pentru o mai buna aliniere in plan trasversal pe etriere... si tocmai de aceea se numesc "floating discs". Verifica grosimea discurilor si daca este in normala, niturile nu au cum sa se fi "slabit". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 yo4hgx imi poti explica si mie te rog cum ai reglat tu jocul la supape ,ca vreau sa le reglez si eu.ms Cred ca am mai descris odata procedura pe undeva... desi nu e foarte complicata nu e chiar o treaba pentru incepatori. Se demonteaza rezervorul, cutia filtrului de aer, carburatoarele, bobinele de inductie si capacul chiulasei. Pentru a verifica jocul, se aduce pe rand fiecare piston in PMS (punctul mort superior) pe perioada de compresie (toate supapele inchise). Pe evacuare jocul trebuie sa fie 0.21-0.3mm pe admisie 0.11-0.2mm. Darita uzurii "florii" supapei (si nu a cozii), in general jocurile tind sa se micsoreze (in special pe admisie). Se noteaza fiecare valoare gasita intr'un tabel si functie de rezultate, pastilele de sub supapele cu valori in afara celor normale se inlocuiesc cu altele mai groase sau mai subtiri dupa necesitati. Daca jocurile sunt mai mici decat cele normale se poate folosi si metoda mai neortodoxa a grinduirii lor. Pentru inlocuirea pastilelor se demonteaza capacele lagarelor axelor cu came (mare atentie ca fiecare sa fie montat inapoi exact pe pozitia originala) se demonteaza intinzatorul lantului de distributie si se scot axele cu came. Apoi, cu un magnet se ridica cilindrii din cozile supapelor sub care se gasesc pastilele buclucase. Pe ele (daca nu au mai fost grinduite) se afla marcata grosimea lor. La remontarea capacelor lagarelor axelor cu came, in lipsa unei chei dinamometrice suruburile se pot strange cam trei sferturi de tura (sau pana se rupe o foita de aluminiu). Mare atentie ca distributia sa fie pusa la punct. Eu ti'as recomanda totusi sa lucrezi dupa "manualul de service" ( il poti descarca de A I C I ) si nu dupa "sfaturi" pe forum. Orice greseala la punerea la punct a distributiei poate duce la distrugerea motorului... Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Inseamna ca mecanicul meu s-a cam facut de ras la faza asta.Oricum...fostul proprietar mi-a spus clar sa nu ma sperii si,in nici un caz sa nu umblu la discuri pt ca asa sunt facute ele dar...Multumesc din nou Yo4hgx(esti un adevarat oracol) O alta intrebare pentru cei din Buc:ce placute ati luat la fzr 1000 pt spate(model,marca,pret si locatie)Eu am gasit la cineva de pe forum niste SBS sinterizate la 30 de euro dar nu sunt recomandate pt discul motocicletei mele si vreu organice.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Inca ceva: Yo4hgx ce parere ai?...tocmai am vb cu baiatul de la cre trebuie sa iau placutele si mi-a spus ca in catalogul sbs este recomandat sa pun placute sinterizate,insa eu stiu ca se pun sinterizate doar daca discul este facut pt asa ceva.Ce parere ai?Daca iti pun o poza cu placutele vechi iti dai seama daca sunt organice sau sinterizate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Inca ceva: Yo4hgx ce parere ai?...tocmai am vb cu baiatul de la cre trebuie sa iau placutele si mi-a spus ca in catalogul sbs este recomandat sa pun placute sinterizate,insa eu stiu ca se pun sinterizate doar daca discul este facut pt asa ceva.Ce parere ai?Daca iti pun o poza cu placutele vechi iti dai seama daca sunt organice sau sinterizate? Ai avut sinterizate si poate ca e bine de mentionat ca fabrica doteaza standard (OEM) tot cu placute sinterizate. Discutia "sinterizate Vs. organice" depaseste cu mult cadrul acestui topic insa e bine de mentionat ca printre alte caracteristici specifice, placutele sinterizate raspund mai rapid la actionarea franelor ("muscatura" initiala) si dezvolta puteri superioare de franare. Dozarea si "feedback'ul" insa sunt inferioare celor organice. In plus, sinterizatele lucreaza mai bine in conditii de ploaie. Ideea e ca se pot pune fara probleme sinterizate pe spate insa numai daca si pe fatza sunt acelasi tip. Altfel riscul blocarii rotii spate creste considerabil. Din acest motiv multi prefera sinterizate pe fatza si organice pe spate. Daca ai timp si chef poti citi materialul A S T A , sunt sigur ca vei gasi multe informatii interesante. Functie de timp si dispozitie poate voi incerca si o parte a IIa, dedicata doar placutelor de frana. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Am inteles!Daca pun pe spate niste SBS Sintered Metal e ok?Iar pe fata nu gasesc placute.Sistemul de franare este brembo si inca mai caut.Ca idee:mai pot folosi placutele acestea pana gasesc altele?Stiu ca pun f multe intrebari si sunt enervant da chiar nu am la cine sa apelez.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Am inteles!Daca pun pe spate niste SBS Sintered Metal e ok?Iar pe fata nu gasesc placute.Sistemul de franare este brembo si inca mai caut.Ca idee:mai pot folosi placutele acestea pana gasesc altele?Stiu ca pun f multe intrebari si sunt enervant da chiar nu am la cine sa apelez.Multumesc! Da, daca tii neaparat poti pune pe spate "sintered metal"... pe strada nu vei ajunge asa usor sa uzezi discul. Placutele din poze mai au viata lunga, abia cand nu vei mai vedea shantzul de pe centru te poti gandi sa le schimbi. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Ideea este ca nu tin neaparat sa iau modelul acesta insa am gasit doar organice si sinterizate metalice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Pentru cei care dintr'un motiv sau altul vor sa renunte la EXUP, e bine de stiut ca la scoaterea servomotorului din circuit (sau defectarea sa) CDI'ul va semnaliza "eroarea 7000rpm" (functie de model si/sau problema acul turometrului va indica numai 7000rpm sau va juca intre zero-7000rpm-rpm real). CDI'ul poate fi "pacalit" prin inlocuirea servomotorului (si a feedback'ului) cu unul dintre montajele de mai jos. Sper sa va foloseasca informatia. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Eu am scos valva din evacuare si am lasat cablurile si servomotorul la locul lor si merge foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Eu am scos valva din evacuare si am lasat cablurile si servomotorul la locul lor si merge foarte bine Primele 2 scheme (ultima e pt R6) elimina eroarea "7000rpm" la scoaterea servomotorului din circuit. Daca tot ai renuntat la EXUP si nu vrei sa te complici cu montaje suplimentare ca sa anulezi servomotorul, scoate macar cablurile. Daca nu le intretii, in timp se pot bloca si distruge reductorul (rotile dintate sunt din plastic). Pe de alta parte, desi FZR1000 are suficient cuplu sa para ca "merge foarte bine" si fara EXUP, cu siguranta ca prin eliminarea sa ai pierdut ceva din cuplu la turatii mici/medii. Am testat personal si cel putin in cazul meu pot afirma cu certitudine ca desi diferenta nu e uriasa, e totusi sesizabila. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Eu nu cred ca am pierdut ,ca de la 3000 la 6000 de ture accelereaza foarte tare fata de inainte asa am sesizat la modelul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Eu nu cred ca am pierdut ,ca de la 3000 la 6000 de ture accelereaza foarte tare fata de inainte asa am sesizat la modelul meu Nu vreau sa alunecam intr'o polemica inutila insa daca motorul tau merge mai bine fara inseamna ca ori aveai probleme la EXUP ori amestecul este prea bogat si EXUP'ul in loc sa ajute mai mult strica. Daca ar fi fost inutil, HONDA n'ar mai fi platit o caciula de bani sa cumpere patentul de la YAMAHA sau mai tarziu, cand acesta a expirat, n'ar mai fi fost preluat de celelalte firme pe modele gen GSXR1000, ZX10R... etc. Renuntarea la EXUP se face de obicei cand motorul se pregateste de pista, prin inlocuirea integrala a sistemului de evacuare si cand pierderea de cuplu de la ture mici/medii este compensata de aportul de putere de la ture mari. Pentru strada insa, EXUP'ul ramane inca un "gadget" imbatabil. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.