Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pus de la luis si ma tinut o luna

 

cam cati km ai facut in luna aia ? sunt curios pentru ca eu le-am schimbat anu trecut cu unele de pe luis si sunt in regula si acum , in primavara parca lasau cam mult ulei pe telescoape in urma comprimarii dar pun asta pe seama diferenteleor de temperatura pentru ca acum functioneaza perfect fara sa le fi facut nimic

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile??

 

 

salutare semeringuri pentru furca si ulei gasesti la MY Moto pe cotroceni cum faci stanga de pe cheiul dambovitei putin mai in fata. semeringurile cred ca sunt vreo 50 de lei si uleiul pe undeva la 80 - 100 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si se gaseste in benzinari? cam la ce pret?

 

Uleiul de furca se gaseste la louis Castrol fiind undeva la 130 lei litru mai sant si altele tot acolo mai ieftine,eu pana acuma nu am vazut la benzinari ulei de furca

Salutare! Daca te intereseaza ulei de furca vezi ca are un utilizator(LinX)de pe forum.Are valvoline si Motul(tot de la el vreau sa iau si eu saptamana viitoare.Sper sa iti fie de folos postul meu

Apropo:baiatul este din Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e tensiunea de la bornele bateriei de la voi cu motorul pornit, turat la 3000 de ture si cu luminile aprinse?

 

Ms.

 

in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichid de frana Motul DOT4 - 27 lei

Antigel organic Total 1L. - 22 lei (se dilueaza 50%)

Ulei de furca Motul Expert 10W 1L. - 45 lei

Ulei de furca Valvoline Forkoil 10W 1L. - 27 lei

Preturile lui LinX(ii fac reclama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jur de 13 v si ceva, pana in 14, chiar azi am masurat si indica vreo 13,4-13,5 v

ciudat. mie imi indica la relanti 14,1 - 14,2 cu toti consumatorii inchisi, in sarcina la 3000 de ture scade la 13,7.

cu luminile aprinse imi indica 13,1 - 13,2 la relanti si 12, 6 -12,7 la 3000 de ture.

 

ce poate fi in neregula cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1245609627_thumb.jpgpost-40717-1245609637_thumb.jpgpost-40717-1245609646_thumb.jpgpost-40717-1245609656_thumb.jpgpost-40717-1245609668_thumb.jpgpost-40717-1245609682_thumb.jpg

Cam asa arat motocicleta mea acum(spanzurata de tavan in garaj).Este asa pt ca ii schimb cauciucurile,semeringuri,placute,bujii filtre...etc.

Cum vreau sa ma ajutati voi daca puteti:in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in poza cu roata am incercuit un fel de nituri(nu stiu exact cum se numesc)...mecanicul mi-a spus ca se pot inlocui(sunt slabite si joaca cam mult discul.Aveti idee unde gasesc asa ceva?

 

 

 

 

"Niturile" alea nu pot fi inlocuite, sunt parte componenta a discurilor in sine. In plus, este normal sa aiba un vizibil joc lateral (si chiar si intr'o oarecare masura radial), pentru o mai buna aliniere in plan trasversal pe etriere... si tocmai de aceea se numesc "floating discs".

 

Verifica grosimea discurilor si daca este in normala, niturile nu au cum sa se fi "slabit".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo4hgx imi poti explica si mie te rog cum ai reglat tu jocul la supape ,ca vreau sa le reglez si eu.ms

 

Cred ca am mai descris odata procedura pe undeva... desi nu e foarte complicata nu e chiar o treaba pentru incepatori.

 

 

Se demonteaza rezervorul, cutia filtrului de aer, carburatoarele, bobinele de inductie si capacul chiulasei.

 

Pentru a verifica jocul, se aduce pe rand fiecare piston in PMS (punctul mort superior) pe perioada de compresie (toate supapele inchise). Pe evacuare jocul trebuie sa fie 0.21-0.3mm pe admisie 0.11-0.2mm. Darita uzurii "florii" supapei (si nu a cozii), in general jocurile tind sa se micsoreze (in special pe admisie).

 

Se noteaza fiecare valoare gasita intr'un tabel si functie de rezultate, pastilele de sub supapele cu valori in afara celor normale se inlocuiesc cu altele mai groase sau mai subtiri dupa necesitati. Daca jocurile sunt mai mici decat cele normale se poate folosi si metoda mai neortodoxa a grinduirii lor.

 

Pentru inlocuirea pastilelor se demonteaza capacele lagarelor axelor cu came (mare atentie ca fiecare sa fie montat inapoi exact pe pozitia originala) se demonteaza intinzatorul lantului de distributie si se scot axele cu came. Apoi, cu un magnet se ridica cilindrii din cozile supapelor sub care se gasesc pastilele buclucase. Pe ele (daca nu au mai fost grinduite) se afla marcata grosimea lor.

 

La remontarea capacelor lagarelor axelor cu came, in lipsa unei chei dinamometrice suruburile se pot strange cam trei sferturi de tura (sau pana se rupe o foita de aluminiu).

 

Mare atentie ca distributia sa fie pusa la punct.

 

Eu ti'as recomanda totusi sa lucrezi dupa "manualul de service" ( il poti descarca de A I C I ) si nu dupa "sfaturi" pe forum. Orice greseala la punerea la punct a distributiei poate duce la distrugerea motorului...

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas :rolleyes:

 

Multumesc yo4hgx am rezolvat treaba ,am gasit la sectiunea service unde ai mai explica treaba asta,eu am mai reglat dar numai la cele ce se regleaza cu surub , ma pus pistoanele la PMS, desi nu am vazut nici un semn de punere la punct a distributiei mam orientat dupa pozitia camelor ,jocurile erau aproximativ admisie 0,05 ,evacuare 0,20 pe pastile erau trecute valorile 172 ,175,178 pe mine ma interesat mai mult cum grinduiesc ,leam f acut cum ai explicat l a sectiunea service ,am rezolvat treaba si motorul mere ceas :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...