tiptil1 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) salutare, de putin timp am o bataie la motor care vine din zona chiuloasei (nu e zornaiala ca la distributie ci mai degraba un tac-tac tac-tac) care se manifesta doar cand motorul este rece; am impresie ca se tot accentueaza cu trecerea timpului... are cineva idee de vreun service de incredere care sa-mi dea un diagnostic si sa nu fie foarte departe de orasul meu? (gen-ploiesti, bucuresti) si care sa nu-mi ia pielea de pe mine?? motorul trage la fel de bine, dar ma nelinisteste acest zgomot care nu este foarte puternic, dar care nu ar trebui sa fie astazi i-am schimbat placile de ambreiaj ca erau uzate si acum trage ca o nebuna Editat Iunie 30, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Salutare ! Stiu ca nu e topic de vanzari,dar m-am hotarat sa vand FZR-ul.Daca exista doritori sunt deschis oricarei discutii. O vand pt ca vreau sa trec pe altceva. http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=211294 Numai bine si ochii cat cepele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 salutare, de putin timp am o bataie la motor care vine din zona chiuloasei (nu e zornaiala ca la distributie ci mai degraba un tac-tac tac-tac) care se manifesta doar cand motorul este rece; am impresie ca se tot accentueaza cu trecerea timpului... are cineva idee de vreun service de incredere care sa-mi dea un diagnostic si sa nu fie foarte departe de orasul meu? (gen-ploiesti, bucuresti) si care sa nu-mi ia pielea de pe mine?? motorul trage la fel de bine, dar ma nelinisteste acest zgomot care nu este foarte puternic, dar care nu ar trebui sa fie astazi i-am schimbat placile de ambreiaj ca erau uzate si acum trage ca o nebuna vorbind cu cateva persoane ce au ceva cunostinte de mecanica, mi s-a spus ca cel mai probabil zgomotul este de la distributie; distributia la fzr este pe mijloc, iar zona din care se aude zgomotul ar corespunde cu distributia; mi s-a spus sa umblu la intinzatorul de lant; sa mai strang surubul ca sa mai intind putin lantul; am atasat imaginea cu intinzatorul luata din manualul de service; poate sa imi spuna si mie cineva cum se face, ca sa nu fac vreo tampenie, cum si cat trebuie sa strang surubul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 vorbind cu cateva persoane ce au ceva cunostinte de mecanica, mi s-a spus ca cel mai probabil zgomotul este de la distributie; distributia la fzr este pe mijloc, iar zona din care se aude zgomotul ar corespunde cu distributia; mi s-a spus sa umblu la intinzatorul de lant; sa mai strang surubul ca sa mai intind putin lantul; am atasat imaginea cu intinzatorul luata din manualul de service; poate sa imi spuna si mie cineva cum se face, ca sa nu fac vreo tampenie, cum si cat trebuie sa strang surubul? Nu ai cum sa "mai strangi" lantul de distributie, la FZR intinzatorul este de tip "automat", pe baza de clicket. Ca sa strangi lantul peste tensiunea arcului original ar trebui sa inlocuiesti tot sistemul cu unul de tip "manual". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Nu stiti cunva cum as putea sa mai reduc din amestecul de carburant ,acul de dozaj este la prima treapta si suruburile pilot sunt desfacute 3,4 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Nu stiti cunva cum as putea sa mai reduc din amestecul de carburant ,acul de dozaj este la prima treapta si suruburile pilot sunt desfacute 3,4 ture De unde stii ca ai nevoie sa mai reduci amestecul ? (la care "prima treapta" este acul de dozaj, prima de sus sau prima de jos?) Amestecul la relanti, ture mici/medii si respectiv reprizele de la cca 3000rpm sunt influentate de pozitia suruburilor pilot si a nivelului. Nivelul se regleaza din inaltimea plutitoarelor, cea mai comuna valoare fiind de 14mm desi, functie de uzura tuburilor emulsoare si/sau acelor de dozaj se poate creste la 15-16mm. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 La prima trapta ,prima de sus ,iar bujiile sunt a fumate si papa cam mult de aia spun ca este amest ecul cam mult ,imi pti spune si mie cum reglez in inaltimea plutitoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 La prima trapta ,prima de sus ,iar bujiile sunt a fumate si papa cam mult de aia spun ca este amest ecul cam mult ,imi pti spune si mie cum reglez in inaltimea plutitoarelor. pai daca bujiile sunt afumate .... nu cred ca este amestecul prea bogat .... sau gresesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 La prima trapta ,prima de sus ,iar bujiile sunt a fumate si papa cam mult de aia spun ca este amest ecul cam mult ,imi pti spune si mie cum reglez in inaltimea plutitoarelor. Dai jos rezevorul, dai jos filtru de aer si apoi demontezi bateria de carburatoare. Scoti capacele inferioare si ajungi sa vezi plutitoarele. Intorci bateria invers si o inclini la cca 45 grade astfel incat plutitoarele sa nu forteze cu toata greutatea in cuiele pontou si prin indoirea tablitei care apasa pe cuiele pontou reglezi inaltimea plutitoarelor la 14-15mm (cel mai ridicat flotor). Operatiunea in sine nu e complicata insa iti trebuie un pic de indemanare pentru a determina pozitia in care flotoarele apasa suficient pe cuie incat acestea sa inchida, insa fara ca greutatea lor proprie sa forteze tablita si astfel sa gresesti reglajul. Aici ar mai fi ceva de mentionat, capacele inferioare au o buza care preseaza pe suportul plutitoarelor. Cand acestea sunt libere, pot juca in oringul de cauciuc si da peste cap reglajul. Cu nivelul reglat ca lumea, pentru cuiele de dozaj e bine sa incepi de la treapta de mijloc si functie de rezultate sa le mai ridici sau cobori ulterior. Tot pentru inceput, suruburile pilot deschise 3 ture complete dupa care, functie de rezultate, mai pot fi stranse sau deschise in trepte de 1/4 tura (nu mai mult de o tura). Setarile de mai sus sunt valabile pentru jiglerele originale (122.5/125), filtru de aer/evacuare standard. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 daca te uiti la numarul de posturi iti poti lua ducati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 daca te uiti la numarul de posturi iti poti lua ducati ) Eh, bine ca am trecut de al 69-lea... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 da sau de 43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul ((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 iarta-ma ca intervin eu nu sunt detinator de fzr si nu am sa fiu niciodata(nu am nimic cu modelul pur si simplu nu ma atrage marca) dar toate motocicletele au in comun modul in care functioneaza. sa inteleg ca tu vrei ca sa faci fzr-ul de 600 sa mearga cu 300km/h. fzr 600 are 200 de kile si 100 de cai. cum sa iti explic eu tie mai simplu. r1 zx10r 1000rr gsxr 1000 astea merg cu 300km/h dar cu precizarea ca au 180 de cai fiecare si 180 de kilograme. in fine am spus asta ca sa iti faci o idee. ar fi doua variante. 1 maresti puterea motorului(axe pistoane jigloare turatii etc) 2 schimbi raportul final de transmisie in cazul 2 vei avea o acceleratie de logan dar s-ar putea sa prinda 300 in 3 sferturi de ora de la pornire. GOOD LUCK si sper ca nu te-am demoralizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul ((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza. Parerea mea e ca ar trebui sa revii cu picioarele pe pamant... nu de alta, dar fara parasuta contactul cu solul (asfaltul) va fi un pic diferit decat in filmele cu James Bond! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Parerea mea e ca ar trebui sa revii cu picioarele pe pamant... nu de alta, dar fara parasuta contactul cu solul (asfaltul) va fi un pic diferit decat in filmele cu James Bond! Ride Safe! Daca vrei 300 iati un r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 salut! am nevoie pt o yamaha fzr de 600 de un capac de cauciuc care akopera prezoanele din spate(prinderile motorului pe cadru) unul din cele mici de sus, aveti careva asa ceva din vreun fzr dezmembrat?sau stiti la cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salutare prieteni.Am si eu un FZR 600 care i-am schimbat segmenti si as vrea sa ii maresc viteza cam pe la 300 km\h pt ca acum 1 saptamana pilotam spre constanta(mamaia) si aveam cam 160/h cand din spate un mercedez SLK care imi dadea flah,atunci am bagat si eu manutza in gaz si am decolat cam pe la 200/h si am trecut pe dreapta sa vad daca se tine dupa mine,zburand cu 200/tot accelera si eu la fel si am ajuns pe la 230/h dupa care s-a aprin uleiul ((((((((((((( si am lasat-o la 230/h,dar SLK nu m-a depasit cu mare viteza,cred ca avea si el 240/h. A mea mai mergea dar miera frica cu uleiul,de aceea as vrea sa maresc viteza. poti sa vi la mine sa ti-l tunez, numai sa fie furtuna afara Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! ulei ai putea sa-i bagi un 20w40 castrol, motul, yacco, ce vrei tu, acum ca e vara si la iarna poti sa bagi si ceva mai subtire 10w40, asta daca mergi iarna ! pentru celelalte intrebari descarca manualul de service de AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Salut, sunt nou pe forum si.. pe motor. Acum 2 zile am cumparat un FZR 600 3HE din 1992. Sunt foarte multumit de el. Chestia este ca nu am mai avut motocicleta pana acum, am mers doar cu scutere si imi este frica sa nu ii fac ceva . Scuteru il desfaceam de 2 3 ori pe vara sa ii curat carburator, filtreu de aer etc. In schimb la asta chiar nu stiu ce sa ii fac . Motorul are cam 35.000 km . Ce ulei ma sfatuiti sa ii bag ? Pot face eu schimbu de ulei? Cei care aveti de mai mult timp FZR si puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile in privinta ingrijiri a motorului as fi recunoscator. Multumesc frumos si .. Asfalt uscat ! Salut si bine ai venit in "club" ! Inainte de a cere sfaturi pentru ingrijirea motorului ar fi recomandata o revizie generala, pentru a afla exact stadiul de uzura al diferitelor componente active ale motorului si a motocicletei in general. Astfel, ar trebui sa verifici urmatoarele: - pentru a creea un punct de referinta, ar trebui inlocuite toate fluidele si consumabilele (lichid de frana/ambreaj, lichid de racire, ulei telescoape si motor+filtru, bujii, filtru aer) - rulmentii de la roti, juguri si bascula cat si integritatea telescoapelor si/sau semeringurilor - placutele de frana si starea etrierelor (demontat, verficat, curatat) - integritatea cablurilor de acceleratie (curatat, gresat) - uzura pinion/foaie/lantz transmisie finala (verificat, curatat, gresat) - echilibrare roti - carburatoare: uzura ace dozaj si tuburi emulsoare (curatat, reglat nivelul, sincronizat) - compresie cilindrii - joc termic supape (mai ales ca sunt convins ca motorul are cu multi mai multi km decat cei afisati) Abia dupa aceste verificari si eventual corectarea problemelor descoperite poti trece la asa zisa "intretinere" care presupune schimbarea la timp a consumabilelor si o revizie generala macar odata pe an. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) <guy.til> Am schimbat deja uleiu. Am bagat 15w50 de la motul. Thx pentru manual, chiar avea nevoie de unul . <yo4hgx> Sincer, imi este rusine cu mine dar daca ma crezi nici nu stiu unde se introduce lichidul de racire . Rotile sunt ok, sunt echilibrate placutele sunt uzate dar inca s emai vede santul acela din mijloc, cred ca mai fac 1000 de km cel putin. Ce nu stiu si trebui facut este sincronizarea carburatoarelor. Trebuie sa mesteresc la ele pana am sunet continuu al motorului banuiesc. dar la cate ture trebuie sa stea la relanti ? ar fi mai bine sa caut un mecanic ? pff stiu ca is intrebari de noob.. dar asa-i la prima motocicleta . Multumesc frumos si sper sa nu va pierdeti rabdarea cu mine . Asfalt uscat Editat Iulie 16, 2009 de rudeboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 echilibrarea carburatoarelor se face cu un aparat special, nu-ti baga nasul ca nu e asa simplu, apeleaza la un mecanic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 echilibrarea carburatoarelor se face cu un aparat special, nu-ti baga nasul ca nu e asa simplu, apeleaza la un mecanic ! mersi ma gandeam ca e ceva de genu ca la dacie , invarti de surub pana se aude rotund Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Mi-au ramas de la FZR.Daca are cineva nevoie de un set complet de fise, cele 2 bobine si 4 bujii noi sa dea PM(si siguranta de lant noua). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.