mateias Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 salut puteti sa ma ajutati si pe mine cuo informatie? de unde iau rumenti pe spate la un fzr 750 cu roata pe 18" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Salut! am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600. cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge? la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete. am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala Multumesc anticipat! pai a mea cand o porneam se aprindea 1-2 sec si se stingea ca si la tine,dar a mea ducea lipsa si de ulei si se aprinde in mers. poti sa mergi cu ea dar daca se aprinde becul in mers ii trebuie ulei. cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi Mesaj completat cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr Mesaj completat Salutare,Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele), Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii". A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai. Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000). Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand) Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor. Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" A..continuam cu informatiile utile! Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada). Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur). Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata. Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor see ya' cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr Mesaj completat Salutare,Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele), Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii". A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai. Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000). Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand) Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor. Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" A..continuam cu informatiile utile! Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada). Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur). Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata. Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor see ya' cum se face rodajul la un motor ?am segmentii noi la fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) chiar daca butonul rosu este pe off, se aprinde cand apas butonut de start, insa chiar daca motorul este pornit si apas butonul de start tot se aprinde becul(am incercat de curios) indiferent daca motorul este oprit sau pornit becul rosu ramane aprins atata timp cat eu tin apasat butonul de start. deci asa este cum spui pana la urma? inseamna k pot sa-l iau la ture? doar deacea stau sa nu cumva sa-l gripez ms! Salut !! Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel... Editat Iulie 28, 2009 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salut !!Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel... am rezolvat problema, asa trebuie sa fie... deja merg demult cu el oricum e de vanzare, nu raman cu speed. il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am rezolvat problema, asa trebuie sa fie...deja merg demult cu el oricum e de vanzare, nu raman cu speed. il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" Super carenele, sunt identice model R1 sau modificate ?? Arata bine cu noua inbracaminte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge? ma gandeam la un 14V-14.5V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge? ma gandeam la un 14V-14.5V Tensiunea e oarecum suficienta, mai ales daca bateria este noua... problema e cu bilantul energetic sau mai bine zis cu intensitatea curentului. Foarte posibil ca piesele din releul de scooter sa fie subdimensionate pentru necesarul motocicletei si, desi poate merge un timp, mai devreme sau mai tarziu disipatia (caldurii), superioara celei pentru care au fost concepute, sa arda componentele active. Se poate folosi fara probleme si releul de pe alte motociclete, conditia e sa fie de acelasi tip - alternator cu stator (si rotor) bobinat. Cel pentru alternator cu statorul din magnet permanent nu e bun. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClipShot Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc! Mesaj completat up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!Mesaj completat up! Aripa http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-FZR600-400-Mu...id=p3286.c0.m14 Carena laterala stanga http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-4JH-93...id=p3286.c0.m14 Carena frontala (2 faruri) http://cgi.ebay.co.uk/fzr600-or-fzr400-top...id=p3286.c0.m14 Carena frontala (1 far) http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-GENESI...id=p3286.c0.m14 Carena completa (race) http://cgi.ebay.co.uk/FZR600-RACE-TRACK-DA...id=p3286.c0.m14 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) Salutare !! Care ma poate ajuta cu un link sau cu o adresa (sau mai multe ) ce ma duce la un dealer moto... Vreau sa-mi iau un motor nou (CBR 600RR) prin leasing si acum consult oferta de piata !! Am gasit si eu ceva dar nu sunt incantat cu oferta... Multumesc tuturor FZR-istilor care ma ajuta... Mesaj completat Editat August 1, 2009 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Va salut Imi puteti spune si mie unde as gasi rulmentul de la ambreaj ,cel cu ace pe care se roteste ceasca de la ambreaj deoarece are joc si imi tacane ,precizez ca discurile de ambreaj sunt noi deci cred ca asta ar fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salutare. Telescopul de pe spate este foarte moale. Stie cineva daca se poate cumva intarii? Si daca da, atunci cum. Modelul meu este FZR 600 3RH din 1991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudeboy Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!Mesaj completat up! uite aici am gasit un anunt. Am vazut mai multe anunturi de genu : http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+et+-64485.html Am si eu o problema cu FZR-u meu , dupa ce merg ceva timp cu el sa zic 15-20 de minute si il opresc vro 2 3 minute imi porneste foarte greu. Din ce cauza ? Mersi Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 (editat) salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta. YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii. Editat August 8, 2009 de gunny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta. YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii. aceasi problema o am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta. YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii. aceasi problema o am si eu cred ca s-au topit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 ce fel de ulei trebuie bagat in furca atunci cand schimbi semeringurile?? salut te deranjz si eu cu o intrebare cat ulei ai pus in furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Salutare !! Aveti idee de unde pot face rost de o oglinda stanga pt fzr 600? Are cineva de dat sau de unde pot gasi de cumparat ?? Mii de multumiri anticipate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Baieti, eu....m-am cam saturat Nu ma prea multumeste incarcarea. Cu farul stins incarca 14.1 , 14.2 la relanti. Cu el aprins incarca 13.9 la relanti. Daca o turez pe loc scade undeva la 13.8 cu farul aprins. Cand plec cu ea de pe loc, scade la 13.6 , 13.5 chiar si 13.4 cateodata. Daca sting farul in mers incarca 14.0 , 13.9. Ce ar putea fi? Mentionez ca am releu de incarcare de R6 din 2004. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 sunt valori normale; deci nu ai de ce sa fi nemultumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 aham. inteleg. Eu eram nemultumit pentru ca la viteza mare imi da in nas cateodata, adica se opreste pentru o jumatate de secunda si porneste din nou. e fulgerator de rapida chestia. si ma gandeam ca poate o fi din cauza incarcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 am patit si eu chestia asta si era din cauza ca nu faceau contact bornele de la baterie cum trebuie; mi se mai oprea motorul, tot asa, mai putin de o secunda, mi se stingeau toate luminile...strange bornele mai bine; motocicleta nu merge fara baterie ! daca nu e de aici, probabil e ceva mecanic, din alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta. YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii. Salut,dimensiunea bucsei este ,interior de 10 mm,iar exteriorul este de 17,3 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Salutare..in legatura cu valva exup(stiu ca este o eterna disputa intre a o lasa si a o scoate):atunci cand am cumparat motocicleta nu am realizat ca valva era blocata pe inchis.Cand am schimbat consumabilele am zis sa dau si galeria jos sai ii dau o mica sudura(era putin ruginita)si atunci am vazut problema(motocicleta suna f infundat si pe la 5-6000 avea o cadere de putere).Am incercat o jumatate de zi sa o recuperez dar degeaba...a trebuit sa o scot din pacate.Concluzii cu exup ul scos: nu pot vorbi de un eventual consum sau dif de putere -sunetul este f puternic - are niste mari bubuituri atat la decelerare cat si la viteza constanta pe la 4-5000 de turatii -sub 3000 de ture se balbaie foarte rau(extrem de enervant) -intre 3000 si 4000 incepe sa traga usurel..iar dupa foarte bine Asadar,recomandarea mea este sa scoateti exupul doar daca sunteti cocalari sau teribilisti...altfel nu se merita Numai bine! Mesaj completat Ajutati-ma va rog urgent cu niste linkuri unde sa gasesc capac ambreiaj de r1 1999.Va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Si eu lam scos exupul ,dar pana in 3000 de ture tragea slab ,intre 3000-3500 aproape ca nu tragea de loc,eu cred ca motorul asta nu ii facut sa mearga fara exup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.