Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

am si eu o intrebare pentru posesorii de 3HE FZR 600.

 

cand puneti contactul(din cheie) se aprinde automat becul de la ulei, iar imediat dupa pornire se stinge?

la al meu cand pun contactul din cheie nu se aprinde deloc, doar cand apas butonul de start(sta aprins atata timp cat tin butonul de start apasat) iar dupa ce porneste motocicleta se stinge imediat. nu mi se pare normal si sunt aproape sigur k am ceva defect la cum stiu k sunt alte motociclete.

 

am zis sa intreb ca poate asta o fii mai speciala :lol:

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

 

pai a mea cand o porneam se aprindea 1-2 sec si se stingea ca si la tine,dar a mea ducea lipsa si de ulei si se aprinde in mers. poti sa mergi cu ea dar daca se aprinde becul in mers ii trebuie ulei.

 

cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi

Mesaj completat

cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr

Mesaj completat

Salutare,

Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele),

 

Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii".

 

A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai.

 

Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com

Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000).

Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand)

 

Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor.

Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" ;) :D

 

 

A..continuam cu informatiile utile!

 

Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada).

 

Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur).

Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata.

 

 

Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor :)

 

see ya'

 

 

 

cum se face rodajul la un motor?am segmentii noi la fzr

 

Mesaj completat

Salutare,

Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele),

 

Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii".

 

A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai.

 

Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com

Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000).

Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand)

 

Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor.

Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" :D :)

 

 

A..continuam cu informatiile utile!

 

Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada).

 

Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur).

Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata.

 

 

Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor :P

 

see ya'

 

 

cum se face rodajul la un motor ?am segmentii noi la fzr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca butonul rosu este pe off, se aprinde cand apas butonut de start, insa chiar daca motorul este pornit si apas butonul de start tot se aprinde becul(am incercat de curios) indiferent daca motorul este oprit sau pornit becul rosu ramane aprins atata timp cat eu tin apasat butonul de start.

 

deci asa este cum spui pana la urma?

inseamna k pot sa-l iau la ture? doar deacea stau sa nu cumva sa-l gripez

ms!

Salut !!

Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... :cheers:

PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel...

:angry:

Editat de sebanna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !!

Cel mai bine este sa verifici si vizual, prin vizor nivelul uleiului. Nivelul al iei cu motocicleta tinuta dreapta nu stand pe cric, si sa fie cam la mijlocul celor doua marcaje. Daca este asa, totul este ok, atunci probabil sa fie ceva probleme cu presiunea de ulei, ma gandesc, iar daca gresesc, rog k domnul YO4HGX sa ma corecteze... :cheers:

PS. eu am pe acelasi bec montat suplimentar (in paralel) un senzor de presiune, pe langa cel de nivel...

:angry:

 

 

am rezolvat problema, asa trebuie sa fie...

deja merg demult cu el

 

oricum e de vanzare, nu raman cu speed.

 

il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" :laugh:

post-13995-1248830234_thumb.jpg

post-13995-1248830254_thumb.jpg

post-13995-1248830265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema, asa trebuie sa fie...

deja merg demult cu el

 

oricum e de vanzare, nu raman cu speed.

 

il stikeresc si pun anunt de vanzare, asta e yamaha "R1" :cheers:

Super carenele, sunt identice model R1 sau modificate ??

Arata bine cu noua inbracaminte... :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge?

ma gandeam la un 14V-14.5V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un 600 4JH din 95. am nevoie de un releu de incarcare. se potriveste si de la alta motocicleta? momentan mi-e montat unul de scooter si de-ocamdata nu am probleme cu el. am incarcare 1,5V. asta daca mi-e bateria la 12 cu motorul pornit am 13.5 cu incarcare la turatie. ajunge?

ma gandeam la un 14V-14.5V

 

Tensiunea e oarecum suficienta, mai ales daca bateria este noua... problema e cu bilantul energetic sau mai bine zis cu intensitatea curentului. Foarte posibil ca piesele din releul de scooter sa fie subdimensionate pentru necesarul motocicletei si, desi poate merge un timp, mai devreme sau mai tarziu disipatia (caldurii), superioara celei pentru care au fost concepute, sa arda componentele active.

 

Se poate folosi fara probleme si releul de pe alte motociclete, conditia e sa fie de acelasi tip - alternator cu stator (si rotor) bobinat. Cel pentru alternator cu statorul din magnet permanent nu e bun.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!

Mesaj completat

up!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!

Mesaj completat

up!

 

Aripa http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-FZR600-400-Mu...id=p3286.c0.m14

 

Carena laterala stanga http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-4JH-93...id=p3286.c0.m14

 

Carena frontala (2 faruri) http://cgi.ebay.co.uk/fzr600-or-fzr400-top...id=p3286.c0.m14

 

Carena frontala (1 far) http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR600-GENESI...id=p3286.c0.m14

 

Carena completa (race) http://cgi.ebay.co.uk/FZR600-RACE-TRACK-DA...id=p3286.c0.m14

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !!

Care ma poate ajuta cu un link sau cu o adresa (sau mai multe :polite: ) ce ma duce la un dealer moto...

Vreau sa-mi iau un motor nou (CBR 600RR) prin leasing si acum consult oferta de piata !!

Am gasit si eu ceva dar nu sunt incantat cu oferta...

Multumesc tuturor FZR-istilor care ma ajuta...

:unsure:

Mesaj completat

:crack:

Editat de sebanna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Imi puteti spune si mie unde as gasi rulmentul de la ambreaj ,cel cu ace pe care se roteste ceasca de la ambreaj deoarece are joc si imi tacane ,precizez ca discurile de ambreaj sunt noi deci cred ca asta ar fi cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut recent un accident cu o Yamaha fzr 600 r an 1995 am luat banii de la asigurari ca sa o repar in regie proprie dar partea cea mai nasoala e ca nu gasesc carene... am nevoie de carena fata stanga, grila radiator, aripa fata si carena frontala. Nu mai pot fi reparate sunt praf si pulbere si cu bucati lipsa. Am cautat pe ebay peste tot aproape... Ma poate ajuta cineva ? Si inca o intrebare se potrivesc pe fzr 600 carenele de yzf 750 ? Stie cineva... pt ca de alea am mai vazut. Multumesc!

Mesaj completat

up!

uite aici am gasit un anunt. Am vazut mai multe anunturi de genu :

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+et+-64485.html

 

Am si eu o problema cu FZR-u meu , dupa ce merg ceva timp cu el sa zic 15-20 de minute si il opresc vro 2 3 minute imi porneste foarte greu. Din ce cauza ? Mersi :laugh: Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta.

YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii. ;)

Editat de gunny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta.

YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii.

aceasi problema o am si eu

 

cred ca s-au topit!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti, eu....m-am cam saturat :laugh: Nu ma prea multumeste incarcarea. Cu farul stins incarca 14.1 , 14.2 la relanti. Cu el aprins incarca 13.9 la relanti. Daca o turez pe loc scade undeva la 13.8 cu farul aprins. Cand plec cu ea de pe loc, scade la 13.6 , 13.5 chiar si 13.4 cateodata. Daca sting farul in mers incarca 14.0 , 13.9. Ce ar putea fi? Mentionez ca am releu de incarcare de R6 din 2004. Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham. inteleg. Eu eram nemultumit pentru ca la viteza mare imi da in nas cateodata, adica se opreste pentru o jumatate de secunda si porneste din nou. e fulgerator de rapida chestia. si ma gandeam ca poate o fi din cauza incarcarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu chestia asta si era din cauza ca nu faceau contact bornele de la baterie cum trebuie; mi se mai oprea motorul, tot asa, mai putin de o secunda, mi se stingeau toate luminile...strange bornele mai bine; motocicleta nu merge fara baterie !

 

daca nu e de aici, probabil e ceva mecanic, din alimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. stie cineva ce dimensiune are bucsa de le ex up? am constatat ca lipseste si tre sa fac alta.

YO4HGX tre sa incerc sa repar asta pana vii.

 

Salut,dimensiunea bucsei este ,interior de 10 mm,iar exteriorul este de 17,3 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..in legatura cu valva exup(stiu ca este o eterna disputa intre a o lasa si a o scoate):atunci cand am cumparat motocicleta nu am realizat ca valva era blocata pe inchis.Cand am schimbat consumabilele am zis sa dau si galeria jos sai ii dau o mica sudura(era putin ruginita)si atunci am vazut problema(motocicleta suna f infundat si pe la 5-6000 avea o cadere de putere).Am incercat o jumatate de zi sa o recuperez dar degeaba...a trebuit sa o scot din pacate.Concluzii cu exup ul scos:

nu pot vorbi de un eventual consum sau dif de putere

-sunetul este f puternic

- are niste mari bubuituri atat la decelerare cat si la viteza constanta pe la 4-5000 de turatii

-sub 3000 de ture se balbaie foarte rau(extrem de enervant)

-intre 3000 si 4000 incepe sa traga usurel..iar dupa foarte bine

Asadar,recomandarea mea este sa scoateti exupul doar daca sunteti cocalari sau teribilisti...altfel nu se merita

Numai bine!

Mesaj completat

Ajutati-ma va rog urgent cu niste linkuri unde sa gasesc capac ambreiaj de r1 1999.Va multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...